Itt az idő, hogy beleadjatok apait-anyait, ha szeretnétek egy új klubtársat :-))) + hogy feldobjuk a topicot.
Lamerként szólok hozzátok.
Tegnap láttam. Beleültem. A tulaj gázt adott. És. Beleszerettem. Az a sivító hang... Istenem. Korábban már írt róla valaki, de valahogy nem értettem mire gondol. Mostanáig.
Mint már írtam, ő egy 84' 900 Turbo Coupe. Metálos ezüst, kicsit leharcolva a festék. Nem baj, valszeg én is le fogok húzni róla még néhány négyzetcentit. Ráérek fényeztetni. A baloldalo ajtó alsó srkán van egy rozsdafolt. Az nagyon rossz nekem, vagya fényezésnél eltüntethető?
A tulaj előtt egy ügyvéd használta 7 évig, majd a tulaj felújítatta a feleségének. Új váltó, felújított turbo.
Ára 495 e, ebből nem akar engedni.
Holnap reggel viszem Müllner Vikorhoz, utána eredetiségvizsgálat. Aztán, ha minden okke, megveszem.
Szóval, ha tudtok, lássatok el mindenféle hasznos infóval autóvásárlási+fényezési+rozsdátalanítási+other saab related ügyben. Legyetek szívesek.
Axa!
Figyi, megjegyzések a klubhonlappal kapcsolatban.
Szerintem Popovics bácsi neve, meg címe/telefonja alá mehetne hiperhivatkozásban a povila.hu
Hogyhogy 94. klubtag után mindját a 100. jön? :)
A 99 sokkal stílszerűbb lenne.
Paradicsomsali nikkjét oda kéne írni a neve mellé.
Ja, meg a kérdés, hogy mik voltak az alkatrészek, meg lécci mondd má milyenek lettek a kérdőívek, tehát az alkatrész meg a áltművelcség :)
Ja! Nekem mérnincs klubbos rencámtáblám? :)
Figyuzzatok!
Most láttam a honlapot, meg az eredményeket.
Ez télleg kezd érdekelni.
A talin akkor mire fel nyertem az esernyőt?
:)
De most komolyan!
Ja, és még annyit, hogy mit tévesztettem az alkatrészfelismerő versenyben?
Aex!!!
Há' megvan, hogy mérnem mennek a mélek!!!
A klublapon található mélcímnek a .as-t nem nagyon találtam el eddig :))
Most akkor szörcsölök az eddigi mélek után...
Asziszem maradt egy, vagy kettő... :)
Essznézzétek meg itt:
Free: 1984 Saab 900 Turbo (Posted 4/3/01)
saabnet.com, classifieds: 1993 and before-ban.
INGYé SAAB!
és olyan mocsok messze van :(
Karlovitz ur volt HC-s kollegai nagyreszt az MB Auto csapatat ero=sitik. Egyebkent sok hülyeseget is szokott irni, ld. 168 Ora "Automania".
Everybody!
Tegnap este Hegyeshalomnal egy 9-3 es egy 9-5 Aero-t is legyorsultam :) Hiba, az en savom ment (allt :) jobban... K&%§$a hataro=rök, szokas szerint ba**tak dolgozni.
Popovics sztori: Szombaton voltunk nala. Mar eppen indulunk, mire beiinditas utan lefullad az auto. Motorhazteto= fel, alapjarat csekk: nem az a gond. Következo= tipp: lambdaszonda. Popovics mu=helybe be, kis pacemaker-szeru= mero=mu=szer kihoz, lambdaszonda csekk, hal istennek workol (uj lambdaszonda: 18 E HUF), kilazult kabel megigazit, lefulladas-szindroma megold. Ido=igeny kb. 2 perc, anyagi raforditas: 0 HUF. Ugyanezt mashol szerintem ugy oldottak volna meg, hogy kicserelik tökpotyara a szondat. Vagy bennehagyjak a regit., de kifizettetnek egy ujat.
And now for something completely different: Bo=r kormanyhuzatot (ld. Makai Peter Aero-ja) nem tuggyatok, hun lehöt kapni? O= az Auchan-ban vette, ott neztük, nem volt. Segitsetek man, mielo=tt mu=szo=röst veszek a Forstinger-nel :))
Egyébként ez a kép u.a. mint a másik, csak átneveztem.
Hmm.
Régen nézett már ki így :)
Most csinálok 1 döntöttorrút is.
Hmmm.
Aztán azon töröm az agyam, hogy hogyan is csináljam meg 3DSben.
Egyenként loftoljam ki a poligonokat? Ááá, az feleslegesen sok meló, van neki vagy ezer :)
Vagy esetleg fitmodifájoljam a keresztmetszetet az oldalnézettel...?
Hmmm.
Lehet, hogy ezt kéne.
Vagy tucc 1xűbbet?
szóltam én egy szót is a windowsod színbeállításairól??? ugye, hogy nem :)
a "dögöljön meg a szomszád tehene is" hozzáállás meg nem jellemzö rám, tehát szó nincs, hogy ilyet kívánnék neked... Csak vigyázz :)
Thom! (csika! :) )
Mi a vindózom színbeállításával a gáz? Hiányzik belőle a tapadókorongos gárfild, vagy mi a baj? :))
A jogtiszta szoftverekről meg annyit, hogy van olyan ember, aki ha használ valamit, az jó(g)tiszta :)
Vagy csak nekem is jót kívánsz, ha már egyeseknek elvitte a gépét a kergemarhakór? :))
gratula a jeleshez! :)
Egyébként érdemes még beleolvasni az új Autó Magazinba is (bár hatszáz forint, ami több, mint két liter benzin), és ott pl. az E merdzsót nyalják olyan vehemensen, hogy az már komoly fényezésteszt.
De hát ne vágjunk az dolgok elébe, csak módszeresen.
Kinyitom az újságot, első czím:
Pótolhatatlan a pótkerék? - teszi fel a kérdést Balázs Viktor, a főszerkesztő.
A lapnyitó jegyzetben sok bölcsességet lehet fölfedezni, nekem ez a kedvencem:
'Az autóiparban ritkán fordul elő, hogy egy új technológia teljesen levált egy6 régit. Talán a tárcsaféket lehetne felhozni példaként, habár még mindig sok új autó fut hátsó dobfékekkel.' Tehát, ez a szakujságíró, amikor beleül reggel a tömörgumis, karburátoros, sőt, még fagázosítós autójába, a várható esőre való tekintettel kifordítja a szélvédő első részét, elábrándozik a befecskendezőről (amit, most látom csak, mégis odavésett), majd -gyújtógyertya híján- feszültség alá helyezi az izzítólámpákat, továbbá a laprugókon és bőrszíjakon rugózó autójában elöl begyújtja a petróleumlámpát és útnak ered? Háááát igen.
:)
Az E-Klassze cikkhez:
A 43. oldal alján jegyzi meg a cikkíró, Csikós Zsolt, hogy milyen jó dolog ez az eszklássze, mert 'a nagycsaládosok számára vonzó lehet a raktérbe szerelhető két pótülés'
Hmmmm. És akkor az olvasó elmereng, előszedi az 1999/2-es Autó Magazint, majd a jobb oldal alján levő képre néz. Elolvassa a Palovecz Gábor által alkotott képaláírást, ami az 1959-ben készült Saab 95 egyik részletét méltatja:
'Vajoin hány svéd családnak volt szüksége a csomagtartóba szerelt harmadik üléssorra?' Hiába no, kis perifériális gányolda ez a Saab, fel sem merülhet, hogy az ország határain kívül is égjen akárki ilyen bóvlival (kissé azért pozitív irányba mozdítja a mérleget egy mondta, ami ennek a jobb oldali oszlopnak a tetején olvasható, és a svéd tervezőkötletességéről szól), de akkor hogy lehet, hogy amikor Palovecz elolvasta Csikós cikkét, nem kérdezte meg, hogy
'jó, jó, de vajon hány német családnak lehet erre szüksége?'
Na sebaj.
Még egy apróságot, hadd örüljön KorZo:
A jelenlegi szám boríóján, az alul látható féloldalnyi Aston Martin kép fölött az írás:
Aston Martin Vanquish: a Ford Ferrarija.
Tehát a Viggen a GM kupéja.
24. old. Mercedes-Benz C Sportcoupé 200 Kompressor teszt
„…a Mercedes Sportcoupé láttán mindenki felkapja a fejét, az ínyencek szájában pedig összefut a nyál. Ez igen! Mibe kerül? Hűha, tizenhárom és fél millió? Hát ennyiért tudhat valamit… Tud is…”
ööö, mennyi is az Aero, amit annyira sokaltak? Na de tovább
„…bár ami azt illeti a tervezők jelszava a mindent a szemnek lehetett. … Ezzel nem azt akarom mondani, vagy sugalni, hogy hibádzanának a belső értékek, csupán annyit, hogy PROFESSZIONÁLIS MARKETINGSZEMPONTOK ALAPJÁN… adagolták a hatásokat. Ki akar, és ha akarna is hol tud ma sportosan autózni? Elegendő az autóválasztással jelezni a tulaj ilyetén hajlandóságát, de azzal hagyjuk is a csacsiskodást, hajtsunk rá inkább a komfortra mert az a lényeg!”
…hát ez a Karlovitz megírta az őszintét! Inkább nem is fűzök hozzá semmit. (bár a kedvenc PG-nk is elégé kitett magáért ebben a számban is)
KorZo, aki JELES bírálatot kapott a diplomájára. :-))
Tudod, az utsó kép tényleg khirály (a windowsod színbeállításairól most ne essék szó :) ), de arra még nem gondoltál, hogy ezzel felkelthetted a Béesááááá figyelmét? ;) Vaj' minden szoftvered legális? ;))
szeretnék öszinte véleményt kérni töletek az autom ügyében. Azon töröm a fejem hogy lesötétitsem-e az autom hátso ablakait (a B oszloptol hátra-körbe) vagy sem. čs ha mégis ráveszem magam akkor hol tudom ezt olcsobban megcsináltatni?? Nálunk ez 3750:- SEK-be (kb 110 ezer forint)kerül ami szerintem sok pénz... Van egy másik ötletem is miszerint az A oszlotol (a Szélvédön kivül az összes ablakot) foliázzam. Nem tudom ti láttatok-e ilyen "munkát" egy Saabon mert én még nem. (Nálunk általában a kombikat sötétitik de CSAK a B oszloptol hátra)
Ami a szint illeti nem akarom hogy koromfekete legyen, mert itt a müszakivizsgán nem engednek át ha a vezetö/anyosülés-es ablakokon minimum nincs meg a 75% os (fényerö amit te látsz bentröl ki) kritérium.
Szoval ha valakinek valami jo ötlete/tipp van akkor kérlek válaszoljatok!
Kaptam egy képet de elég sz@rul látszik a "lényeg".
Egyébként az autom sötčt-kék metál szinü (asszem ezen a képen is ilyen szine van az autonak.)
Ja, télleg!
Tegnap kinyitom az AutóMotort, (hihetetlen vizuális groffvadász ösztönömtől vezérelve azon az oldalon, ahol a Griff van: az utolsón. Bár ez a griff nem az a griff, ez a két karika helyett a lufira húzott alsónacis, de sebaj, végülis tesók :) ) és ahogy nézegetem a neveket, láttam Rijswand barátunk, és főállású topikalapító nevét is!
Gratula!
(ja télleg. Már gratuláltam is. :) )
Azé rájöttem, hogy nem rólam fogják megmintázni az acélos emlékezet szobrát:
Amikor írtam aszta czikket a TotálCarba, félretettem egy rakat képet (még előtte), hogy azokat majd jól elküldöm, persze csak most találtam meg a czuccost, és ha nem akadok rájuk, sose jutnak az eszembe, hogy ilyen is kellet volna... {:l
Há' hogy a falusi manóba ne lett volna tovább a konvertiblö, mint a csukott, he? :)
Persze, hogy tovább volt, egy évvel, 94ben is Classic Convertible néven.
Általában mindent belezsúfoltak, de ez nem igaz, mert minden függ a piactól, ahová készült. Nnna.