Axa:
a gokart érdekel, hetek óta el akarok menni kipróbálni... Majd felhívlak a részletek miatt.
A benzin cső meg, gondolhatod, nem saját szülemény :) hallok, jegyzetelek, aztán villantok. ;) mindenesetre azért Black válaszoljon má', mert ha tényleg csacsiság, felejtek :)))
Gondokodjatok már egy kicsinykét, hogy a bánatban futna a tetővonalban a benzincső.
A szerencsétlen AC pumpa nyomja fel még pluszba egy métere a benzint hogy utána lecsorgogáljon a motorba?
Esetleg csak azért lenne jó hogy a saab is tudja produkálni azt a klasszikus amerikaifilmes jelenetet hogy ha felborul egy autó az feltétlenül fel is robbanjon.
Vlóban van egy csó a kárpit alatt a szélen, de az egy levezöztető cső. Abban nem lehet benzin. Ha van akkor az télleg baj.
Az igazi üzemanyag vezeték a visszafolyóval együtt az utastérban a szönyeg és a csillapítások alatt középen fut. De ott sem hinném hogy eriszt.
Érdemes mwegnézni a beöntőnyílás környékét belűlről a csomagtartó kárpit alatt.
De ahogy a Baast ismerem szerintem csak halucinál. Vagy egy benzinkút környékén tünt fel neki az autóban terjengő erős benzinszag...
ja, milyen nyom? hát valahol folyik valami és benzin szaga van :)
egyébként nem kéne rendbetenni ezt a hivatkozást?? elég szenyó, hogy rossz a link, és a topic elött szép piros kereszt... (arra gondolok, hogy a topic neve helyett a kép van (lenne))
az ajtót amikor kinyitod, ugye ott még marad a tetö... :) (jobb esetben)
nos, ott van annyi hely, hogy ott szaladjon a benzincsö. Ok, hogy miért van ott? Nos, Blacktöl tudom. balesetnél ne törjön el, és ne legyen bumm veszély.
ami még ma történt... láttam egy saab 900 convertible-t, régi, mélyzöld, és hurva szép volt...
ami tegnap történt... fönököm pár napos 9000-sébe belement hátulról egy suzuki 30-cal... az eredmény annyi lett, hogy a suzuki orra tropa, a saab popsiján semmi, csak két apró horzsolás a müanyagcsíkon... Suzukis mondta, hogy ad betét lapot... a Fönököm: "minek??" és elment.
nem elég hogy megtört, de még meg is lett alázva... azért ez kaki :)
a következőket nézd meg:
1. benzincső ugye az ajtók felett rohangál, nézd, hogy ott nincs-e valahol folyás (fejed felett balra végig)
2. elöl, a motortérben nincs-e valami nyom
3. benzines kanna, molotov koktél a hátsóülésen...
Végeztem az összes hozzászólás átolvasásával, hogy elkerüljem a láma kérdéseket.
Azért lenne egy:
Lehetséges-e 1 classic 900-asról leszedni a tetejét-átalakítani kabrióvá? Szerintem nem, mivel a tető is a kocsi stabilitását biztosítja. Vélemény?
Ezt nem azért kérdem, mert zselésfejű, hülyegyerek vagyok. Egyszerűen, ha majd veszek 1 classicot, utána nem szeretném eladni. Szóval, ha szegény eléri a nagykorúságot (és lesz pénzem egy újabb saab-ra), úúúúgy átalakítanám.
Szerintem a srác a turbó nyomásmérőre gondolt, amikor azt írta, hogy a felénél áll a mutató.
Itt csak az a bökkenő, hogy nem indította be az autót, ja nopmeg nem is gondolt rá, hogy ha jár a motor (turbó!!) a depresszió, és a kompresszió között azért van külömbség! Boccccs
Ja, úgy könnyű :)
És melyik hátizsákot: a pirosat, vagy a szürkét?
(hmm... télleg: csak most tudatosult, hogy nincs normális hátizsákom, de lehet szerválni SAABosat...
Hmm. De a hátizsákomat (ami még van, de nemsokára szétmállik:) mindig a székem alá teszem. Mi lesz, ha SAABos fotelem lesz??? :) ))
Jéééé, télleg... :))
(btw.: akkor mit nyertem én?)
Télleg, és mi volt a nyereményed?
Egyébként eléggé ördögi a kör ezzel a szábszétszedséssel, mert az alkatrészeit csak SAAB900 csomagtartóban bírom elhelyezni, az meg nincs, de nem is lesz, ha nem szerelem össze alkatrészekből...
Sebaj, nekem van a világon a legjobb fotelom...
Én hülye, meg otthagytam a másikat, meg a hátsó ülést :)
Üdv mindenkinek!
Csak most tudtam elolvasni a találkozóról készült
cikket,nekem is tetszett!
Én nyertem az alkatrészfelismerő versenyt,és
csak annyiban helyesbitenék ,hogy JELEN PILLANATBAN nincs Saab a tulajdonomban. Nyerni
is csak azért tudtam, mert a Zaporozsec tip.
személygépkocsimat kivül-belül tökéletesen ismerem!/a Svédek meg jól lekoppintották az
egész tuti technikát!/
Blekk!adok én neked két hanszórórácsot,meg talán
akad olyan izé is -már ha egyre gondolunk...
Különben a roncsnál éppen én mutatom a műtét
irányát Sztár kollégának műszerfal kiemelés közben.Remélem,lesz még pár ilyen jó találkozónk..
Zoli a 39. klubtag
Mert föl is kell szállniuk, és olyankor eléggé lötyög a júzer feje a fülkében, másrészt, ha megdobja egy légramlat, vagy a légelhárötó huzata ,elkábul, oszt fuccs a drága Cseresznyevirágnak :))
Féltengyely! Féltengyely! Féltengyely!
Tessék elvinni Popovics bácsihoz.
Megoldás
1, kicserélni fullra az egész czuccost.
Drága.
2, Felcserélni a 2 felest.
Csak akkor rükvercben 160-nál fogja csinálni :))
Van egy gondom a kocsival kapcsolatban,mégpedig a kocsi nagy gázadásra kivéve egyesben,a kocsi elkezd remegni főleg az ülésből érezni ezt még 160-nál is csinálja de finom gázadásra nem.
Öööööööö...
Ez gázos :)
No és hogyan kezdjem el?
(tudod: a módszereim igencsak célravezetőek, (az ülést kevesebb, mint 1 perc alatt szedtem ki :) ) de ez az ilyen precíziós dolgoknál némi hátrányt jelent) :)
A fejtámlát csak egy bizonyos csavarral szedheted le amit csak az egész felsô támla lebontása után a szivacsok alatt találsz meg.
Lebontod a felsôrészt meztelen fémvázra és akkor minden ki fog derülni. Nem túl egyszerű, de legalább megismered az ülés felépítését.
:o)
Jujjdejó!
Akkor már csak 1 kérdésem lenne:
hogyan kell leszedni a fejtámlát?
Egyszerűen nem fogom fel.
Vajon mi tarthatja vissza?
Az a kis vasgenyó, ami racsniként fnkcionál, az nem. Titkos nyomógomb, mint a volfejnstejnben, az sincs. Pedig tutira leszedhető, cipzáros az alja, hogy mosni lehessen (a fejtámla bezzeg nem, pedig az csupa retek :) sebaj :) )