Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

laller07 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14421

Én úgy tudom E90-hez a gyári tárcsa ATE a gyári betét pedig JURID.

Előzmény: mlas45 (14413)
mica-r Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14420

A DPF tisztítása évek óta létezik.

A benzinmotorban inkább katalizátor van, de minél újabb fejlesztésű dolog, annál több az emisszió miatti segédcucc a motoron. Ezeket nem nagyon lehet elkerülni, mert az egyre kisebb kibocsájtási normákat csak így tudják a kocsik. Már a benzines motorokban is elég sok EGR-t keringetnek vissza, stb...

Előzmény: webasto (14416)
mica-r Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14419

TRW fékel nagy bajom még nem volt. Persze ha van kicsivel drágábban eredeti, akkor nem nagyon érdemes spórolni.

Előzmény: atiTDI (14414)
webasto Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14418

fektarcsa. elkopott a betetem tarcsa csere is esedekes. gondoltam meg kihajtom a vegeig. elvileg meg volt 200 km de a betetrol leszakadt a ferodol. hirtelen cserelnem kelltt. az a TRW elvileg gyari beszallito lett beteve. (NEM BIZTOS HOGY GYARI BESZALLITO) majd ati megmondja. a betet nem nyikog viszont qrva gyorsan kopik.  Szerintem vedd meg gyarit ATI tol vagy amit javasol mert mindegyik celnak megfelel de vagy nyikog ami engem rohadtul idegesit vagy gyorsan kopik vagy megeszi a tarcsat. szoval ne gondolkozz meet a kicsit olcsobb dragabb lesz.

.MitoGábor. Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14417

Ha esetleg valakit érdekel, E92-re van hibátlan komplett első-hátsó lökhárítóm és egy pár küszöböm!

webasto Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14416

dpf re visszaterve. hatha valakinek hasznalhato az info. e65 30d. semmi problema gep szerint csak azt vettem eszre hogy kuszik felfele a fohyasztas. gondoltam tel meg ilyenek aztan jott a nyar na most meg a klima de egy 2 eves fenykepen veletlenul eszrevettem hogy fogyasztas 8.9 liter. akkor mar 14.5 nel jartam vegyesbe. gep semmit nem mutatott. dpf szuro levesz beaztat a szerbe. reggel gondoltam kimosom. viz bele de egyszeruen nem folyt at a viz a dobon. nem vicc magam se hittem. vissza beaztat 3 napig azta. utanna mar viz atcsordogal a dobon. nekiestem sterimobbal. 4-5 ora intenziv melegviz sterimob kompresszoros kifujatas utan viz atfolyik a dobon. dpf visszatesz. fogyasztas varosba 8,9l . azota eltelt 4 honap az auto fogyija valtozatlan.  haverom ezen felbuzdulva elvegezte ugyanezt e90 320d n mert kiallt dpf hibara. a tisztitas neki is sikeres. elvileg van ceg aki valami ultrahangos cuccal tisztit es az meg tokeletesebb de a lenyeg hogy tisztithato. most asszonynak vettem benzinest hogy varosba ne legyen dpf el szivas. kiderult hogy ebben meg dpf hez hasonlo valami van tehat a benzines is mar szopi.. nesze neked kornyezettudatossag. nox szonda egybeepitve a lambda szonaval 330i. kerdezgettem hogy uj vqgy bontott forumoztam német oldalakon es az jott le hogy 100.000 km nel legkesobb cserelni kell. 

webasto Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14415

romma tort feher e92 M es lokharitoert cserebe rafizetessel tudok frissen fenyezettet alpinweis szinben. ha valakit erdekel varom. 

atiTDI Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14414

Ezt nem tudjuk, de valószínűleg nem egy cég, hanem több is. Nem a gyártó a lényeg, hanem az elvárások. Az utángyártott csomagban sosem lesz olyan minőségű alkatrész mint amit a BMW-nek szállít be...

Előzmény: mlas45 (14413)
mlas45 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14413

És a BMW-nek ki szállítja be? ATE? Textar? :DD mert valszeg nem a Quandt család gyártja otthon a fészerben.. :DDD

Előzmény: atiTDI (14412)
atiTDI Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14412

Akkor tartsunk féktárcsában egy kis árelemzést. Amiket írok kisker árak, ennyibe kerülnek a Lángnál/Unixnál/Bárdinál, ha csak úgy betéved az ember vásárolni.

Első tárcsa 163 lovas 320d-re előre:

ATE 31057/db

Textar 25846/db

Zimmermann 20970/db

 

Ehhez képest adom az eredeti, gyári BMW féktárcsát 21200/db áron. Biztos mindenki tud intézni a nagykerekben némi kedvezményt, de még azoknak sem érdemes reszkírozni, hogy 2 nagy fékezés után elvetemedik-e az utángyártott tárcsája és dobhatja a kukába, vagy sem.

 

Itt lehet rendelni: bmwcucc kukac gmail.com

 

 

 

CaspEr90 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14411

Ha nem ATE tárcsát teszel csak szívni fogsz vele, eszméletlen rossz minőségűek mostanában a tárcsák.

Előzmény: mica-r (14409)
Tompo80 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14410

Köszi! :)

Előzmény: borgasz (14407)
mica-r Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14409

Esetleg TRW féktárcsával van tapasztalat?

Általában egész jónak tűnnek a fékcuccaik.

Előzmény: EEE60 (14408)
EEE60 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14408

ATE -ban biztos nem fogsz csalódni. (Drágábbikban.)

Előzmény: Tompo80 (14402)
borgasz Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14407

Igazad van, miután elküldtem észrevettem, hogy nem a hiányzó betűt emeltem ki, ellenben helyesen írtam le a szót:)

 

Előzmény: mlas45 (14406)
mlas45 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14406

Tévedsz.

 

Én végig arra gondoltam, hogy a q anyját az út karbantartójának!!!!! :))

 

ui: nekem egy "r" hiányzott, nem egy "t" de amúgy kösz a javítást.

Előzmény: borgasz (14405)
borgasz Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14405

Amire te és Tompo gondoltok az a cenTrírozás

Előzmény: mlas45 (14404)
mlas45 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14404

Én épp most megyek a javított felnimért. Akkora ütés van csak rajta, a belső peremén, hogy ha nem mondanám, észre se vennéd :(( persze a centírozó gépen látni. Centírozva tökéletes, de mivel nem kerek, rázott 140 felett.

Szóval nem csak a centír fontos.

Előzmény: Tompo80 (14402)
.MitoGábor. Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14403

Ha esetleg valakinek kinti kocsija van, az itt tud igényelni magyar nyelvű kézikönyvet, digitális formában, teljesen ingyen:

 

http://www.bmw.hu/hu_rb/hu/owners/bmw_owners_manual/registration.html

Tompo80 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14402

Sziasztok!

 

Végre pont került a történet végére, és bár volt egy-két csavar a történetben, egyszerűbb volt a megoldás mint hittem. Mielőtt legelőször elvittem a szervízbe az autót megnézettem egy gumissal a kerekeket ill. a csak a jobb elsőig jutottunk, mert azon a felnin egy jól látható fel-le mozgás volt látható, így rögtön átirányított egy jó nevű felnijavítóhoz a közelbe. Átvittem, megnézték, mondták, h. kb. 2 óra múlvára tudják javítani + megnézik a többi kereket is. Mivel volt elintéznivalóm otthagytam az autót, a beígért időpontra visszamentem, gyakorlatilag addigra végeztek is vele. Rögtön kimentem autópályára, remélve, h. ez volt a remegés oka, de sajnos nem ( bár mint később kiderült mégis). Másnap vittem a szervízbe és történt meg a már korábban leírtak cseréje és derült ki, h. nem sikerült a vezérműlánc és egyebek cseréjével sem megszűntetni a vibrációt. Amikor múlt héten visszavittem a szervízbe, h. akkor nézzék meg mégegyszer mi lehet az autóm baja, akkor az autó felemelésekor a szerelő mondta, h. a bal hátsó kerék mozgása nem tetszik Neki és mielőtt újra komolyabb szerelésbe kezdenek nézessem meg egy másik, a közelükben lévő gumisnál. És igaza lett, nem csak a bal hátsó kereket, hanem az összeset újra kellett centírozni ( nem is kicsit ), ezek szerint a felnisnél ez elmaradt ( a számlán nem is szerepelt, így rákérdeztem és azt mondták rendben van a többi kerék, amit el is hittem, mivel négy hónapos új gumik vannak az autón és szereléskor centírozva lettek). Újra ki az autópályára és a korábbi 135-140km/h feletti remegés, vibráció megszűnt. Számomra keserű tanulság, h. egy gumisnál/ felni javítónál sem lehet otthagyni az autót. 

 

Más: E91-esre milyen márkájú első féktárcsát/ betétet javasoltok?

Előre is köszönöm!

 

Előzmény: hpapagaj (14313)
aka_nobody Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14401

Sziasztok,

 

Nincs esetleg valakinek egy jobb hátsó lámpája faceliftes E90-hez? Ugyanis nem vilagít az egyik LED csík, és ha jól tudom, akkor csak lámpacsere a megoldás erre.

 

Bontott, hibátlanul működő felé hajlok. :)

 

Előre köszönöm a segítséget.

mlas45 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14400

Ezen én is bosszankodtam, mert egy koromszűrő komoly költség tud lenni, és semmivel sem honorálják. :((

Fontos nekem ugyan az esőerdő, de amíg látom, milyen teherautók-buszok közlekednek... nem érzem, hogy nekem annyira szűrőznöm kéne. Ha eldugul majd, kivetettem, keresek rá megoldást, inkább, mint hogy cseréltessem 100ezrekért.

Előzmény: bogusz (14394)
mlas45 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 14399

Ezt a megoldást már a 2003-as Vectra C dízelmotorja se tűrte :(( vészüzemmel és max. 2200 fordulattal honorálta :DD

Előzmény: mica-r (14395)
Silence84 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 14398

Köszönöm! E-mail címre küldeni fogom az esetlegesen kinézett modellek adatait!

Előzmény: Steeef (14397)
Steeef Creative Commons License 2013.09.15 0 0 14397

alvázszámból megtudom Neked mondani,egyébként ami nem DPF-es annak 100% hogy lekonyul a kipufogója.

 

Steeef

Előzmény: Silence84 (14389)
mica-r Creative Commons License 2013.09.15 0 0 14396

Okés, azt hittem van 120kW-os euro3

Előzmény: bogusz (14394)
mica-r Creative Commons License 2013.09.15 0 0 14395

Egy kicsit fiatalabb ecu már hibakódot generál egr lezárásra!

Előzmény: bömöhs (14393)
bogusz Creative Commons License 2013.09.15 0 0 14394

Az elsőt. Mert mindkét motor EU4-es, 10-es környezetvédelmi osztály.

Előzmény: mica-r (14392)
bömöhs Creative Commons License 2013.09.15 0 0 14393

Én levakítottam az EGR-t.. persze passaton, így nincs vele kinlódás.

Előzmény: CaspEr90 (14385)
mica-r Creative Commons License 2013.09.15 0 0 14392

Melyik részére kérdezed? Az első vagy a második?

Előzmény: bogusz (14391)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!