Üdv! Van egy alufelni garniturám még az előző autómrol maradt meg. Anyi hogy nem 4x100, hanem 4x98-as. Ja és 15 colos. Ez feltehető a tháliára mozgókúpos csavarral?
1.4 16v 2002 első indítózásra nem indul másodikra pedig szinte 1 fordításra.Indítózás után erős benzinszag van de ez a benzinszag hamar megszűnik.Műszakin zödkártya mérésnél volt egy tárolt hiba amit sikeresen kiütött a szerelő.Injektor fűttés.Valakinek valami ötlet miért csak másodikra indul?Benzinszag de csak indítózás után egy rövid ideig?
EGR hibánál nem az a 3 lámpa világít, hanem a motordiagnosztika lámpa.
Az a három együtt az nem túl jó ómen, pont befecskendezésre utal :(
Nekem még garanciális volt, amikor cserélték mind a 4 befecskendezőt, és akkor nyomott ilyen hibát, gyorsításnál felvillantak a lámpák, de ha kíméletesen használtam, akkor elment szépen.
Van egy 2003-as thaliam, 1.5 dci 65 le. Én vagyok az első tulaj, újonnan vettem, 0 kilométeresen. Most 132000 van benne.
A múlt héten nyaralni voltunk vele, semmi gond nem volt. Tegnap, a hazafelé vezető úton autópályán-gyorításnál- felvillant a stop, izzítás és a vízhőfokjelző, és baromira füstöl. Ha visszaveszem a gázt elalszik.Tehát padlógáznál-gyorsításnál van a jelenség. Tegnap megálltunk egy helyen kajálni, és nehezen is indult. Gyorsításnál ugyanúgy füst, és hibajelzések egyszerre kivillanása.
Az a gondom, hogy lövésem sincs, mi lehet a baj, hová menjek, hogy ne vágjanak át nagyon. (pl. ne porlasztócsúcs cserével kezdjék)
Kulcsban lévő távirányítót hol lehet Pécsett vagy környékén javitattni? Elem és mikro kapcsoló csere volt, továbbra sem nyit-zár, piros led se világít, imo jó mert indítani lehet vele. A másik kulcs jó, de szeretném az előtt meg csinaltatni mielőtt az is kinyuvad.
Na azt hiszem tengnap lenullázódott a cliom. Autóúton 130 km-nél hirtelen kopogó hang. Még nem lett felboncolva a motor, de az a gyanúm az egyik dugó elolvadt. Hajtókar csapágy aligha megy tönkre hirtelen. Kicsit kompresszoros hangja lett. Élt 329 000 km-et
Szuper! Örülök, hogy sikerült. :))) Szerintem szuper dolog. A csatikba tüskéket találtál, vagy forrasztottál? Nekem pl. át van húzva a csatin tüskék nélkül direktbe.
Az UCH úgy tudom bal oldalt van a műszerfal mögött.
Köszönöm szépen a segítséget. Megoldódott. A 18. és a 19. láb a hőmérő, ahogy írtad. Csak azért nem mutatott semmit amikor rákötöttem, mert nem vettem le az áramot, nem húztam le a csatlakozót. Amint lehúztam a csatlakozót és visszadugtam azonnal mutatta a hőmérsékletet. Köszi szépen még egyszer a segítséget!!!!
Sziasztok, egy olyan problémám van, hogy ha a thaliaban fel akarom kapcsolni a reflektort ugye kar feléd meghúz, kattan egyet, de a műszarfalon nem vált át a tompított lámpa visszajelző reflektorra, és a refi izzók sem világítanak, első körben biztosítékra gondoltam, kicseréltem nem jó , kereszt próbáltam is egy másik 20A biztosítékkal ami biztos hogy jó, szóval szerintem ezt a verziót kiszűrtem, esetleg még arra gondoltam hogy a karral egy relét kapcsolok?! és az a relé éghetett be? ha létezik ez a relé akkor hol találom az autóban? esetleg ha van valakinek más ötletet, szívesen meghallgatom. ( az izzók jók )
Kicserélem mert elég halványan világít a led, és nehogy valahol messze lehelje ki a lelkét. Lassan haladok a fórummal is. 2 hete olvasom az elejétöl de még csak a 7500-adik hozzászólásnál tartok. :)
Üdv! Ezennel én is beléptem a klubba. Ma vettem át egy 2004-es Thalia Azure gépet. Mondjuk a használtautón Symbol néven volt kitéve, a kesztyütartóban viszont Expression felirat van. Na mindegy. A kulcsban gondoltam kicserélem az elemet. Neten utánanéztem hogy hogy kell szétvenni a kulcsot, és milyen elem kell bele, (cr 1220 3v ugye??). Na és olyanra találtam hogy egyes kulcsok elfelejtik az adatokat. Az enyém a sima egygombos és mellette a piros led ami igen halványan világít. Ez a fajta is elfelejti a kódot?
20-ért az valami utángyártott szonda lesz. Egyébként be lehet kötni bármilyen utángyártottat csak arra kell figyelni, hogy valami márkásabb legyen (pl ntk) illetve ugyanolyan kialakítású legyen. (fűtés része ugyanolyan legyen, mind vezetékek száma, mind pedig ellenállás tekintetében, valamint a szonda feszültség tartománya ami közt működik)
Gondolom 2004-es, mert 94-ben még nem volt Thalia.
Hátsó ajtó központizár motor:
Néhány hozzászólással korábban be van linkelve 6,5 eFt a típusazonos motor, kisebb műszaki vénával te is kicserélheted. Előtte mondjuk érdemes lehet megnézni, hátha kábel.
Nekem 6e Ft-ért cserélte a szerelő anyaggal együtt (utángyártottat műtött be).
Hátsó ajtónál a zsanérnál lévő kábl rész szokott eltörni, szakadni, azt kell többnyire bepótolni és működni fog.
Jó esetben 7eFt-ból meg tudod csinálni.
A szondával kapcsolatban majd a benzinesek adnak tanácsot, azt ha jól tudom nem olcsó mulatság valóban.
És olyan problémám van hogy gyorsításkor megcsúszik az ékszíjam 1 pillanatra mindig, fölég nyáron.Vadi új ékszíj van benne és elvileg önfeszítős akkor miért csúszik meg?
A másik kérdésem ha benyom a kuplungot akkor ilyen nyikorgó hangot hallok az miből jöhet?
És még egy utolsó kérdés ha bekapcsolom a szellőzést mindegy hogy meleg vagy hideg vagy esetleg klíma ilyen erős por illat lesz az autóba ami nagyon bántja az ember orrát.Már cseréletem pollenszűrőt is és vetem ilyen klíma tisztítót is de semmi.Kérlek segítsetek. Előre is köszönöm a válaszokat
Elhiszem,engem is zavart! Gyári gyertyákat használok. Nekem is bevált az autó, talán kétszer fordult elő,hogy első inditásra nem indult. - Az ismerősömnek is van megánja,igaz idősebb 16 éves,de Ő még nem vette ki a helyéről a fhp-t.