Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.06.02 0 0 2906
'stét

Ok, hogy mindent belezsúfoltak, meg piacfüggö, de most az eccer nem részletezted... megtennéd, lécci-lécci-lécci!?!?! :)

a motorokról is mesélhetnél, hogy akkor épp milyenek voltak...

*** Thom információt gyüjtöget jövöjének építgetésének céljábó'

maradtam
thom

Előzmény: BlackStar (2900)
Törölt nick Creative Commons License 2001.06.02 0 0 2905
Blekk! (endDekker...)

Tudod, az utsó kép tényleg khirály (a windowsod színbeállításairól most ne essék szó :) ), de arra még nem gondoltál, hogy ezzel felkelthetted a Béesááááá figyelmét? ;) Vaj' minden szoftvered legális? ;))

Előzmény: BlackStar (2902)
h i r d e t é s
2FAST4U Creative Commons License 2001.06.02 0 0 2904
helo minden Saab-rajongó!

szeretnék öszinte véleményt kérni töletek az autom ügyében. Azon töröm a fejem hogy lesötétitsem-e az autom hátso ablakait (a B oszloptol hátra-körbe) vagy sem. čs ha mégis ráveszem magam akkor hol tudom ezt olcsobban megcsináltatni?? Nálunk ez 3750:- SEK-be (kb 110 ezer forint)kerül ami szerintem sok pénz... Van egy másik ötletem is miszerint az A oszlotol (a Szélvédön kivül az összes ablakot) foliázzam. Nem tudom ti láttatok-e ilyen "munkát" egy Saabon mert én még nem. (Nálunk általában a kombikat sötétitik de CSAK a B oszloptol hátra)
Ami a szint illeti nem akarom hogy koromfekete legyen, mert itt a müszakivizsgán nem engednek át ha a vezetö/anyosülés-es ablakokon minimum nincs meg a 75% os (fényerö amit te látsz bentröl ki) kritérium.

Szoval ha valakinek valami jo ötlete/tipp van akkor kérlek válaszoljatok!

Kaptam egy képet de elég sz@rul látszik a "lényeg".

Egyébként az autom sötčt-kék metál szinü (asszem ezen a képen is ilyen szine van az autonak.)

BlackStar Creative Commons License 2001.06.02 0 0 2903
Ja, télleg!
Tegnap kinyitom az AutóMotort, (hihetetlen vizuális groffvadász ösztönömtől vezérelve azon az oldalon, ahol a Griff van: az utolsón. Bár ez a griff nem az a griff, ez a két karika helyett a lufira húzott alsónacis, de sebaj, végülis tesók :) ) és ahogy nézegetem a neveket, láttam Rijswand barátunk, és főállású topikalapító nevét is!
Gratula!
(ja télleg. Már gratuláltam is. :) )
BlackStar Creative Commons License 2001.06.02 0 0 2902
Azé rájöttem, hogy nem rólam fogják megmintázni az acélos emlékezet szobrát:
Amikor írtam aszta czikket a TotálCarba, félretettem egy rakat képet (még előtte), hogy azokat majd jól elküldöm, persze csak most találtam meg a czuccost, és ha nem akadok rájuk, sose jutnak az eszembe, hogy ilyen is kellet volna... {:l

Bácsik szerelnek ezerrel :)

A kép a legjobb tudomásom szerint a következőt ábrázolja (de ez nem biztos). A gyárban elkészült uccsó J21, meg az első 92es

A gyártósor, máshonnan.

Egy agyonzsúfolt motortér: a 92-es ásítás közben. :) Helyes kis bestia, mi? Még azt is lehet látni, hogy a fotósbácsi egy széken áll, és onnan paparadzol. Hááát, nem ilyennek kéne lennie egy fényezésnek még ma sem :))

Ááááááá fene... csak most látom, hogy ezekből 2 már fönnvan :) illetve csak hasonló.

Azért azt még tekintsük meg miben utazik manapság Blextár koma (vizsgára való készülés helyett :) )

BlackStar Creative Commons License 2001.06.02 0 0 2901
Aex!
Télleg, mél megérkezett? :)
BlackStar Creative Commons License 2001.06.02 0 0 2900
Thom!

Há' hogy a falusi manóba ne lett volna tovább a konvertiblö, mint a csukott, he? :)
Persze, hogy tovább volt, egy évvel, 94ben is Classic Convertible néven.
Általában mindent belezsúfoltak, de ez nem igaz, mert minden függ a piactól, ahová készült. Nnna.

Maradtál: Thom?
:)

Előzmény: Törölt nick (2895)
Törölt nick Creative Commons License 2001.06.01 0 0 2899
én meg majd felnött létemre játékokat kapok szülinapomra... chö...

hol lehet ilyet kapni?!?!? :))))

de tényleg!

Előzmény: egoaxa (2896)
vérponty Creative Commons License 2001.06.01 0 0 2898
Csak nem? Talán már jövő héttől klubtag lehetek?

Saab '84 Turbo Coupe....

vp

egoaxa Creative Commons License 2001.06.01 0 0 2897
Családi körben csak Assb nak jívjuk a Saab-ot. :o)
egoaxa Creative Commons License 2001.06.01 0 0 2896
Sziasztok!

Kaptam a szülinapomra egy másik Assbot is.
Ez 3 ajtós turbó.
Nagyon hasít , itt van róla egy kis filmecske is.

Törölt nick Creative Commons License 2001.06.01 0 0 2895
Ahoj-ahoj!

Saab-történeti kérdések következnek...
Mely évben volt a klasszikus 900-s utsó gyártási éve?
Abban az évben gyártottak-e convertible-t és ha igen, annak milyen volt a felszereltsége motor ügyileg, kényelmi (légkondi, bőrkárpit...) izé-hozék tekintetében?

ha tud valaki netalántán linket, ahol ilyenről infók, képek vannak, plíz, pötyöréssze már ide!

köfffffi
thom

u.i.: maradtam

Zölduborka Creative Commons License 2001.06.01 0 0 2894
:))))

Nagggyon állat!
Egyszer biztos be fogok szarni a röhögéstől! :)

Előzmény: BlackStar (2891)
BlackStar Creative Commons License 2001.06.01 0 0 2893
Naszóval.
Szerintetek mivel lehet az előző jőzer által széjjelsütött meg szétforgácsolt szivacsot kicsit lekezelni?
- Egyrészt lemosni
- másrészt állagot javítani
- harmadrészt meg összeragasztgatni

Aztán. Az alsó hálót sikerrel leszedték, majd visszakötözték spárgával. Szerintetek mivel próbáljam meg visszatenni? Ha lehet egyáltalán.
Aztán. Mivel pucoljam meg a kárpitot? Legyen a tisztító?

És a műászerfalat? Mivel lehet lekenni?
Maga a nagy, felülkétlyukas, bennekesztyűtartós mászerfalelem is mehet pancsolni a kádba? Annak se lesz baja?

BlackStar Creative Commons License 2001.06.01 0 0 2892
Hüddehosszúlett!
Sebaj.
Már megszoktátok :)))
BlackStar Creative Commons License 2001.06.01 0 0 2891
Naésakkor következzék a várvavárt ülésboncolgatás boncolgatása báj: Black'Hentesh'Star.

(Hihetetlen érdekes a téma, igaz? Sebaj, én mindent megteszek, hogy ne kelljen a 4 óra múlva írandó gépszerk vizsgával törődni :) )

Nnna.
Először is a 900-as ülése pont olyan, mint a 900-as, csak nem olyan gyenge és erősebbek az anyagai.
Ezzel asziszem mindent el is mondtam.
Amikor ugyanis úgy határoztam, hogy fölmegyek a galériára, (ahol a nemes vad tanyáz, mert máshol nem fér el) és öt perc alatt lehúzom az üléshuzatot, és elviszem a mosodába, akkor még nem tudtam, hogy egy sima negyvencentis, krómötvözet csavarhúzó legfeljebb a huzatot sértheti meg, másra nem alkalmas. Én ugyanis többek között ilyen szerszámokkal voltam felszerelkezve, és mivel az emelet egyben műhelyként is szolgál, közelemben köszörű, -gépi fűrész és sarokcsiszoló is volt. Később rájöttem, hogy hiába tenném ezeket tönkre.

A hámozás művelete ugyanis a következő:
Van egy szék. Ez a vezetőoldali, aminek nincs csavarja alul (ezért is ezt nyúttam le), magyarán önhordó. A kb. 30 kilós tömegéből 5 kiló a kosz, különös tekintettel a szivacsdarára meg az olajra, és ezeknek pormacskákkal történő hibrid kiadásaira. Ezek prímán összefogják az ember kezét, az pedig az üléshuzatot, de igazából mindent, sőt, nem is kell a kéz hozzá, alapból is tudják ezt.
Az első műveletnek a fejtámla leoperálását jelöltem ki. Axa zt mondta, hogy a tetején van egy csavar, de ezt félreértettem, és bár nem láttam rá utaló jelet, a támla tetején kezdtem kutakodni. Aztán lámpával megvizsgálva látszott, hogy lejjebb van a gond, valami csavar alulról, tehát a támla tetejéről tartja a dolgot. De én hogy nyúlok be oda? Alul az egész hárpit még a helyén, fölül pedig a lyukon a csavarhúzó se fér be. Sebaj, érdemes lyukvadászat kezdődik: tapizzuk ki a csavart! Természetesen semmi eredmény nem született, ezért nekiláttam alulról levetkőztetni az ülést. ez sem egyszerű feladat, a háttámla huzatát alulról összezáró cipzár csak beetetés, ezt nem ilyen könnyű leszedni, helyette jó svéd szokással védacél kapcok rögzítik a textilt a vázhoz. Ezekhez bizonyára célszerszámot is készítettek, mert ezeket nem az ideális pl. kézzel leszedni. (fogó meg miért is férne oda? :) ) De azért, elkezdtem a dolgot, a támla hátradöntőjével ellentétes oldalon. A hátradöntő kar oldalán már a kar házának két csavarral rögzített fedelét le kellett lazítani. Leszedni a támladöntést állító gomb miatt nem lehet, de nem is kell, némi vérizzadás után épp hozzáférhető a lemezke. A hozzáférés még nem jelent leszedést is, ezért megint ügyskedek az acéllal. Dévid Kopperfild közben megkapta élete első három infarktusát, Uri Geller pedig csömört kapott a kanalaktól. Ezek után jöhetne hozzám konzultálni, biztos hallana érdekeset. :)
Miután sikerült leszedni (hogy föltenni hogy fogom? Hát hogy nem így, az biztos :) ), elkezdtem fölfele cibálni a huzatot. Eddig alig másfél óra telt el, tehát az előzetes időbecslésem némileg pontatlannak bizonyult.
Tudjátok, miért olyan szép feszes, egészen kockáshas-hatású a háttámla alja? Mert bele van varrva egy kis textil henger, aminek egyik fele a huzaton van, a másik fele (ami értelemszerűen ki van lapítva, az ülés szivacsain belül, az ülés vázához van fogatva. E célból egy drót készült acélból :) ami ezen a textilizén van átdugva. Ennek a leszedéséért a középkorban máglyára vetettek volna :) , de itt még nem tartunk, mert ez csak kiadós vizitelés után lehet megtenni, a kárpit pedig egy helyen foszladozik, ahol a tulaj annó belemászott az ülésbe. Ezt olyan érzékkel helyezte ez az üléskárpit két és fél négyzetméterén, hogy amikor majd szerény Blextár személyem boncolja a fotelt, feseljen, mert úgyis azt szeretem :)
Tehát, a még meglevő textilhenger és az ülés szivacsa mellett, az öt centi átmérőjű lyukon benyúlok a kárpit alá, és megpróbálom kitapperolni, hogy hol lehet az a fejtámasz-rögzítő csavar. Időközben képesítést szereztem profi nőgyógyászi pályára is :) A csavar megvan - de hogy csavarjam ki? Nincs akkora kereszthornyos, ami a kárpit alá befér.
De. :)
Öcsémnek mindene van, így mimiatűr kereszthornyosa is, amit majdnem beleejtettem a parketta repedésébe :) de a célnam megfelelt, fejtámla kiszed, nyugtató beszed, órára ránéz, két és fél óra elteltét konstatál, láncfűrészről ábrándoz :)
Ezután kiakasztottam azt a legfeljebb ceruza vastagságú sdronyt, ami keresztben rögzíti a kárpitot a csuklóvastagságú öntött svédacél ülésvázhoz. Szerintem ez lehetne jövőre a Világ legerősebb embere vetélkedőjén műsorszám. :)
Azért lassacskám mgvagyok a háttámlával, leszedem a kárpitját, és röpke fél óra alatt a fejtámlát is megskalpolom.
Örülök, mert valami azt hitette el velem, hogy közel a vég. Mármint a feladaté inkább, mint az enyém :) de ez nem ilyen egyszerű.
Az aljnak ugyanis Trollhättanban úgy látszik feladatnak tűzték ki azt, amit a 9-5-nek a csomagtérkampóinak is, nevesítve, hogy el kell bírnia az autót. Már csak azért is gondolom, mert az ülőlap elején és hátulján egyenként hat-nyolc darab vaslapocskával, tehát a már említett U alakú acélpiócával van odaharaptatva a vázhoz. Ezeket leszedni se semmi munka, de akkor már szólnék az ülés vázáról is. Az alsó rész kb. öt miliméter vastag acéllemezből készül, bizonyos részeken kissé vastagabbakkal megerősítve. A szélükön pedig, hogy kissé megerősítsék őket, vissza vannak hajlítva. Ezek a visszahajlítások mellékállásban temetkezésipari tevékenységet is űznek.
A sírba visznek ugyanis.
Ezekbe van tudniillik a kápritot két oldalt leszorító, ceruzavastag huzal belefeszegetve. Jellemző, hogy az egyik oldalon a kárpit leszedését követően sem tudtam az immáron csak 1, azaz egy oldalon beakasztott huzalt kiszedni.
A 'felhasználóbarát' fogalom a valós életben történő megvalósítása odafenn még eléggé gyerekcipőben jár :))
Na sebaj.
Most lennvan a huzatom, és nem thom, hova vigyem kipucoltatni? :))
Ja igen.
Kérdés.
...
a következőben :)

BlackStar Creative Commons License 2001.06.01 0 0 2890
Összeröfi... Nem rossz ötlet! :)
De az az adatbázis már nálunk is készül.
Bár itt inkább a 900-ason van a hangsúly...

Ja igen.
Akinek van bármilyen nagyméretű, vagy akár kisebb mászaki rajza vagy látványterve vagy akármilyen oldal, elöl vagy béámilyen nézeti képe (ami csak kontúrt tartalmaz) az legyen szíves közölje velem
csak úgy mint bármilyen SAABos információt
Thx :)

lore Creative Commons License 2001.05.31 0 0 2889
Jövő héten elutazom kb. 10 napra, de aztán szervezhetnénk egy kisebb meetinget, adnátok jó kis viggenes cikkeket (legalább le szeretném fénymásolni), fülig ér a szám, megcsócsálnátok a viggent, fülig érne a szátok. Egyszerű a képlet, mi? :-)

lore
ps: tényleg komolyan gondolom egy minél teljesebb viggenes adatbázis/dokumentáció létrehozását...

Előzmény: BlackStar (2888)
BlackStar Creative Commons License 2001.05.31 0 0 2888
Émmeg csak irigykedhetek...
De sebaj, akkoris szábom lesz.
Én leszek a vodkás rabló :))
lore Creative Commons License 2001.05.31 0 0 2887
Black,
persze, egyetértek, én sem állítom, hogy a légzsákok számával egyenes arányban egyértelműen nő egy kocsi abszolút biztonsága. Az újságírónak hibaként felróni azt lehet, hogy miért nem emelte ki a saab biztonsági erényeit, miért engedi az olvasót abban a tévhitben ringani, hogy egy golf az 'esetleg' több légzsákja miatt biztonságosabb lehet.

lore
ps: ezt a viggent nem lehet megunni :-)))

Előzmény: BlackStar (2886)
BlackStar Creative Commons License 2001.05.30 0 0 2886
Lore,

Valaki írta, hogy felrótták vmelyik 93-nak az oldallégzsák hiányát az újságban. Az pedig széria!!
No igen, de tudod vannak olyan, önmagukat minden erkölcsi gátlás vagy reális önkritika nélkül szakújságírónak defináló személyek, akik azt hiszik, hogy a légzsák és a biztonság összefüggő kifejezések...
Mert a szejcsentóban például azért van légzsák, hogyha nekimész vele a falnak, hibátlan frizurával halj meg... :)
vagy inkább :( ?

Előzmény: lore (2883)
BlackStar Creative Commons License 2001.05.30 0 0 2885
No de nem mindegy? :))
100-ig mehet elöl, ha mer, utána meg árokba viszi a huzat... :))
Előzmény: lore (2884)
lore Creative Commons License 2001.05.30 0 0 2884
Má'mint a Fiat turbo az a 6.3-as. Vagy nem.
Előzmény: lore (2883)
lore Creative Commons License 2001.05.30 0 0 2883
Black,
köszi a cikkeket :-)

Az Vmax-os cikken kívül az összes megvan nekem is.

Egy kis adalék. A viggen a 99-es modellévben 225LE-s és 342nm-es motorral futott kizárólag sárga és kék színekben. A 2000-es modellévre lett 230LE és 350nm a motor, bevezették az ezüst és fekete színeket. A 2001-es évben asszem már csak az USA-ra koncentrálnak, lett egy új, vmi titán-szürke szín és széria lett a kipörgésgátló.

Tehát 230LE és 342nm nem köszön egymásnak.

Valaki írta, hogy felrótták vmelyik 93-nak az oldallégzsák hiányát az újságban. Az pedig széria!!

A Viggen (még a régebbi motorral is 6.8 sec alatt van százon, tehát vagy többel veri, vagy nincs 6.3 alatt.

A gyorsulás szerintem sem minden, sőt. A 185 lóerős turbos 9000-esről írták anno, hogy ferrari-gyilkos, ugyanis rugalmasságban verte, a sokkal kisebb teljesítmény ellenére is. Turbo.

A turbos táblázatodban a viggen és az aero ugyanazt a turbot 'viseli'. Ezek szerint a vezérlésükben van vmi difi, mert úgy tudom, hogy csak a viggen turboja tud a külső légnyomástól gyakorlatilag függetlenül azonos töltőnyomást felépíteni (emiatt hittem azt, hogy ehhez más, nagyobb turbo szükségeltetik).

A H.O.T. titulussal én is gondban voltam, ugyanis csak az ominózus 2-3 magyar lapban láttam a viggen után biggyesztve, sehol máshol. Mostmár tiszta :)

köszi mindent, jó Saabozást (nekem meglesz :-)))

lore
ps: jó lenne tudni, hogy mikor, mennyit és mely piacokra gyártottak a viggenből. Én vmi olyasmit tudok, hogy a 2000-es modellévben 3000 darabot gyártottak, melynek felét az USA beszipkázta...

BlackStar Creative Commons License 2001.05.30 0 0 2882
Feladom.
:)
Nem ismeri a táblázat fogalmát :))
BlackStar Creative Commons License 2001.05.30 0 0 2881
Há'ez megin' összekócolta a táblázatomat!
Majdadokénneki!
Ha harc, akkor legyen harc! :)



Bilmodell
Ĺrsmodell
Motortyp
Effekt
Turbo

900
94-98
B204L
185 hk
T25M

9-3
98.5-99
B204E
154 hk 
T25M

9-3
98.5-99
B204L 
185 hk
T25M

9-3
99
B204R 
200 hk
T25M (mod. wastegate dosa)

9-3 (Viggen)
99
B235R
225 hk 
TD04HL-15T

9-3
00-
B205L 
185 hk
GT17

9-3 (Aero)
00-
B205R
205 hk 
TD04HL-15T 

9-3  (Viggen)
00 
B235R
230 hk 
TD04HL-15T 

9-5 
98-
B205E
150 hk
GT17

9-5 (Saab trim kit)
98-
B205E 
190 hk
GT17

9-5 
98-
B235E 
170 hk
GT17

9-5 (?) 
98,5- 
B308E
200 hk 
GT15

9-5 (Aero)
00-
B235R 
230 hk 
TD04HL-15T 




































BlackStar Creative Commons License 2001.05.30 0 0 2880
KorZo,
tudod, ahhoz hogy újat mondj SAAB témában... :)))
(hogy én milyen szerény gyerek vagyok má'! :) )

Szóval.
az a czikk is megvan.
Nekem nagyon teccik! :))
Első oldal második mondata: 'Lássuk, melyek a 260 lóerős kupé erősségei és gyengéi!'
Télleg, KorZo, szerinted egy hibát is említ? (becsületére legyen mondva :) )
A szövegben azért van már erősen.

Aszongya kétajtós kupé. Hmm. KorZo, szerinted is kétajtós? (mint autentikus hang a témában :) )

Aszongya, hogy a 'turbófeltöltő is nagyobb méretű, Garett-gyártmányúra cserélték le'
Hmm.
Idemásolok egy részletet Dr. Boost, tanult kollegámtól:
'T25M och GT17 är turboaggregat av fabrikat Garrett.'
A cikk 2000/1-es keltezésű, tehát a 2000. modellévet még nem nagyon járatták be, legalábbis nem annyira, hogy egy Trollt összerakjanak:

Bilmodell Ĺrsmodell Motortyp Effekt Turbo
900.........94-98....B204L....185 hk..T25M
9-3.........98.5-99..B204E....154 hk..T25M
9-3.........98.5-99..B204L....185 hk..T25M
9-3.........99.......B204R....200 hk..T25M (mod. wastegate dosa)
9-3Viggen...99.......B235R....225 hk..TD04HL-15T
9-3.........00-......B205L....185 hk..GT17
9-3Aero.....00-......B205R....205 hk..TD04HL-15T
9-3Viggen...00-......B235R....230 hk..TD04HL-15T
9-5.........98-......B205E....150 hk..GT17
9-5trim kit.98-......B205E....190 hk..GT17
(A sok gányolt táblázatom után, tessék, egy professzionális! :)) )

Jól látható, hogy csak az összes B20xes motor Garrett-turbót kap, aminek egyébként a nevét is rosszul írták a cikkben. Tehát az eredeti turbót csak egy másik Garrettre lehet lecserélni. Azé ne nézzenek má' minket, az úgynevezett kedvesolvasóinkat hülyének, nem most jöttünk a hathuszassal! :))

A másik kedvenc részem a 'svájci pontossággal ékesített utastér'. Hogy ez a csávó nem látott Saabot még képen se azelőtt, az biztos :))
Biztos úgy volt a dolog, hogy elment St. Gallenbe, kiszállt puntószpó'ting/audiánégy/fukszv...ezt már le sem merem írni :))) autójából, beleült a Trollba, aztán René Hirschnek kellett kivakarnia pajszerral :))

De akkoris, nagy pozitívuma a cikknek, hogy legalább nem elfogult (vagy nem szellemi prostituált, mint általában az autós újsűgírók idehaza, mindeféle Audival megy ilyesmivel :) )
Apropó KorZo, ne szidd az újságírókat! Nemrég láttam egy nagyonkhirá' cikket a TotalCaron, a SAAB gyár eredetéről... :))

BlackStar Creative Commons License 2001.05.29 0 0 2879
Ó sit!
Írtam egy mocsokjó hozzászólást, és elküldés előtt kb. 10 másodperccel fagyott a fendszer (picipuha súlyzottan száksz, főleg ami a wődfordöringyúzát illeti.)
Előzmény: korzo (2878)
korzo Creative Commons License 2001.05.29 0 0 2878
Én is had !!!!

Egy darab Sport Autóm van, mivel rájöttem hogy gyárilag szinesek benne a képek, ergo nem tudom őket kiszinezni, tehát nincs értelme megvenni. (az újság tartalma erőteljesen konvergál a NULLÁHOZ) Állítom több autós ismeretet szerzek, ha bejárom a parkolóházakat :-)))

Szóval: SA 2000/1 22-25. old. "A Troll nevében" tuning: Hirsch SAAB 9-3 TROLL 2.0 R
(Csillagom, megkaphatod ha érdekel)

Tartalom: Tisztán látszik, hogy aki írta (eredetileg) f@ngja nincs az autókhoz. Közhelyeket mond a turbómotor jellegéről, meg hogy milyen jó a karbonbetétes díszítés meg ilyesmi. VISZONT valószínűleg huzamossabban vezette az autót, és most talákozott először SAABbal, mert így kezdi: "Eddig az egyediség és a biztonság volt az két érv, amely a SAAB-kocsik megvásárlása mellett szólt. Eddig. ..." a továbbiakban kicsit elfogultan áradozik, hogy milyen jó (elgondolkoztam, hogy nem-e egy reklámcikkel van dolgom..), de semmi lényeg . Csak az adatok:

SAAB 9-3 2.0 Troll
260 LE / 5600 1/min
345 Nm / 2500 1/min
0-100ra 6,6 mp
100-0ra 37 m :-)))
átlagfogy: 13,6 l/100 Km :-))))))))))) Misa te jártál ennyivel, ugye?

Más. Képeket szeretnék látni a találkozó(k)ról. Hova forduljak?

KorZo, aki mindíg butaságokat ír. Lehet újságírónak kéne mennem ? Bocs AxA :-)))

BlackStar Creative Commons License 2001.05.29 0 0 2877
Még egy teljescikkes versenyzőnk van, a Vmax, aminek csak a kezdeti pár számát vettem meg, tehát nyilván ez is még mazsolakorukból van.
A 40. és a 41. oldal felén helyezkedik el az eléggé pozitívan szemüveges a mondóka. ('hanem rendkívül erős turbófeltöltővel "hizlalt" motorjaival is világhírnevet szerzett magának, 'Arról, hogy a jármű a kanyarokban is "vezérsíkban" álljon' (ezt a mondatot így sajna nem értem :) , B.)'sportosra hangolt futómű gondoskodik.' , 'Az "országúti mennydörgés" remekül folytatja az "acélos" svéd hagyományokat.' )
Tehát fikázás nincs, azonban van két böki, a kisebb, hogy szerintük csak napsárga és égszínkék Viggen lehet, de nem, mert az ezüst és a fekete is bekerüölt később a palettába (ahogy az előző cikk is utal rá, bár mint említettem, ez egy régi újság :) ), ami viszont meredekebb, hogy az adatokhoz 2 literes mocit írtak! A 225 LE még OK, de a 230 Nm nyomatékkal nmem tudok mit kezdeni! Példának okáért egy 1985-ös Turbo már 2200-as fordulaton elérte ezt az értéket!! (majd 3000-nél a görbe érinti a 235-ös csúcsot)
Nam tudom, hogy mit kavarhattak be. a 2.0 T is 263Nm, a H.O.T. 283Nm, szóval ezt nem tudom mire vélni. De mindig inkább kama adatok, és pozitív hozzáállás, mint pontos adatok és szakújságírói prostituáltság :)
Nna, még van némi szöveg az előzetesekből, itt aztán teljes a káosz, sehova nem írtam dátumot, vagy újságot, de sebaj! :)
P.G. névvel a leghosszabb előzetes igencsak pozitív kicsengésű (akkor még úgylátszik a 'maga ura' volt a szakíró), az utolsó sora főleg: '... és mivel Saabról van szó - a teljes biztonsági felszerelés is.'
Ezt úgylátszik azóta elfelejtette.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!