Nna azt felejtettem el amiért beléptem tegnap. Tegnapelőtt este voltam gókártozni Mogyoródon. Phúúú dhe khirájjj!!!!! Blekk amíg nem próbáltad egy szavad se lehet. (igaz kicsit (?!!!) drága 1500HUF/8perc)
Most ültem először kartban, és:
22.50 -et mentem. A benfentesek tudják mit jelent. Ugye Thom? (2834 hozzászólás)
KorZo, aki ha nagy lesz és gazdag, vasz magának egy kartot. Vagy egy egész pályát...
Alapjába véve dunsztom sincs, hogy mit kell ennyit macerálódni az autóm ára körül. Ha én olyan drágán vettem, akkor tessék, van alkalom, tessék venni olcsóbban, jót (lenkeyb ótója még mindig eladó). Mégsem teszed. Akkor miért kell napokon át b*sztatni? Miért baj, hogy "drágán" vettem? Vagy az a akkor anyagi helyzetem a bibi? Vagy mi a frász?
Hogy vérponyt kolléga mennyiért vesz autót, arról talán csak annyit, hogy szerencsés, és örülök, hogy SAABot vesz, mert én is tudom, milyen az. Én ennyiért lepukkantat kaptam volna akkor (még ennél is rosszabb állatpotút), azt meg nem akartam. Miért vettem volna olyat, ami ismeretlen eredetű problémákkal rendelkezett, de olcsó? Mert volt ilyen is...
Az "én meg mondtam" dumákra meg nem vagyok kíváncsi, mert úgy vettem autót, hogy költeni kell rá - akár az ajtókra is. Mellesleg Black, elég nehéz veled egyeztetni időpontot, várni meg nem volt kedvem (sem autóra, sem rád)...
És hogy lúzer kuncsaft... hát ..I.
:-/
u.i.: tessék szíves lenni abbahagyni, mert tele a hótököm most már rendesen a b*sztatással.
Voltunk a Viktornál. Nagyon rendes volt. Ment vele egy kört, felemelte, vizsgálgatta, szóval komolykodott rendesen. A végén kiadta a törvényt:
megvételre érdemes. A féktárcsákat+betéteket kb 12-20 e km-en belül majd cserélni kell+a kipufogódobra ráférne egy hegesztés+az olaj picit szivárog a kormányból, de ennyi. A turbo egy icipicit hangosabb a kelleténél, de ez annak tudta be, hogy új.
Nem vészes. Rövid időn belül nagy kiadással nem jár (remélem, sok kicsivel se). Amennyit vezetni fogom (kb 6 ezer km/év), tökéletes. Bár, ha a turbo szele egyszer megcsap, lehet, meg se állok, csak tankolni...
melt nem tom, majd du. megnezem, most dolgozom mint az allat, legyen mit az autora meg a no=re költeni a hv.-n :)) Persze a valosagban az autoba mostansag csak a benya kell, azt meg Aexne (aka "Turbogirl") fizeti :)) na jo, ez csak reszben igaz :))
BTW, a 172H az szerintem Silver, es nem Black.
204R(Odoardo Grey) Aex (aka Turboy ;)
ui. na, ezt a hozzaszolast ertse meg valaki :)
ui2. szombaton megyek a Hungaroringre, az MB auto 35 darab vadiuj jarganyat kitesztelni. Majd elmeselem, mennyivel szarabb a kompresszoros Merci a turbos SAAB-nal :)
Mi az, hogy hülyék, vagy nem sajnálják a pízt? Akkor több saabot néztem meg, és egyik lepukkantabb volt, mint a másik... persze ócsóért. Ez meg tetszett, és (ismétlem) akkor ezért az áron nem kaptál ilyet. Ilyet nem is... másnak nem volt pofája ennyit kérni a lúzer kuncsafttól :)
Az más kérdés, hogy ahogy megvettem az ótót, rá egy, másfél hónappal már jobb áron lehetett kapni hasonló állapotú személygépjárművet. Megérezték, hogy elmúlt a Thomm veszély, és leengedték az árakat :))
sz'al nem kötekedni, autó kellett, és lehet, hogy kicsit többért, de az enyimé... Kicsit többért...
Akárhogy is olvasom, Vérponty kollega mennyiért venne autót, mintha talán alacsonyabb számértéket jelölne meg, nem? :))
SAABra sajnálni a pénzt meg egyenesen barbárság... Ja... Nekem is valaki aszondtra a rozsdás ajtajaira, hogy ááájóleszaz, kissé ugyan befúj a szél, de legalább asziszem turbós :))
A SAAB meg amúgy is olyan, mint a nő. Költeni kell rendesen rá :) És ha nyomod neki, akkor sípol :))
Ennyi erővel megvehetted volna a talin szétsíbolásra kerülő gépet tizedéért, a maradék pénzt meg belelapátolhattad volna az emésztőbe...
Különben is, nekem nem a végrehajtó a jóbarátom, hanem a hóhér :)
Bár az is végrehajtó... :)
Ne hirdesd má annyira! Még a végén megveszik, mire összespórolom a lóvét...
Ezzek van szerintem a lexebb orra :)
(meg a lexebb Qplungja, meg a legxebb mocija, meg a lexebben járó váltója, meg a majdnem lexebb fékje... de hát ki akar egy Turbóval megállni? :)) )
korzonak ábszolute igaza van. Ha teccik, beleszerettél úgy först síingre, megvenni.
Black barátunk (baráttya a végrehajtó :) ) is kiakadt, hogy miért vettem én meg annyiért, amikor Osztrákiában annyi ócsó saab van... Aztán aex jött, és közölte a helyzetet, ami odakinn uralkodik. Hát nem rózsás... (ezért sem értem aex mit izél itt az autóm és annak ára körül :) )
apropó korzo! axa kirakta az aerobic-os képed a klub honlapjára... azért minimum egy kisebb sexpíri drámát le kéne nyomnod azok után, hogy a linkre is reagáltál... ;))
Köszi a segítséget mindenkinek. Remélem, aki nem írt, az is szurkol most/holnap nekem. Ma még kimegyek a meccsre kínomban röhögni, aztán holnap reggel 8kor ismét tali VELE, Viktornál... Ővé a döntő szó uis.
Vérponty, szerintem nem az ára számít. Ha jó úgyis örülni fogsz neki, ha sokért vetted is, ha meg sz@r akkor meg úgyis elveszi a kedved. Szerintem.
Hozzátenném, hogy én nagyon SOKér vettem (6k), de a mai napig nem bánkódom rajta egy pillanatot se. Igaz, hogy kétajtós (ami a coupenál is sokkal ritkább) és csak sima szívó, meg mikor vettem volt már benne 270 (az órában, most 360, és eddig tulajdonképpen problémamentesen csak apróságok), sőt már akkor tudtam, hogy nem teljesen korrektek a papírok (81-es ötajtós turbo helyett 83-as kétajtós szívó ami ferde orrúra van átszerelve), de a mai napig el tudok benne gyönyörködni. Ugyanúgy SZERETEM mint az első nap, amikor még nem tudtam hogy drága volt.
Tehát SZERINTEM ha jó, vedd meg!!!! Most ne azon az 1k-n múljon, hogy legyen egy Turbo Coupéd, mer akkor jövő ilyenkor is madaratlan leszel.
KorZo, aki igazi fanatikus (remélem ez azér' látszik)
Mi az, hogy hülyék, vagy nem sajnálják a pízt? Akkor több saabot néztem meg, és egyik lepukkantabb volt, mint a másik... persze ócsóért. Ez meg tetszett, és (ismétlem) akkor ezért az áron nem kaptál ilyet. Vagy lerobbant volt és olcsó, vagy jó, de drágább.
Az más kérdés, hogy ahogy megvettem az ótót, rá egy, másfél hónappal már jobb áron lehetett kapni hasonló állapotú személygépjárművet.
sz'al nem kötekedni, autó kellett, és lehet, hogy kicsit többért, de az enyimé...
SAABra sajnálni a pénzt meg egyenesen barbárság...
A SAAB meg amúgy is olyan, mint a nő. Költeni kell rendesen rá :)
Állapotfelmérésnek az jó, ha a Müllner Viktor megnézi a Korosaabnál? Holnap viszem hozzá a gépet. Nagyon tüzetesen nem akarja megvizsgálni (Popovics se, már hívtam), menne vele egy kört, átfutná, aztán mondaná a véleményt. Padra nem állítaná. Ez így frankó?
Aztán eredetiség, és mehet a csere? Mire kell még figyelni? Plíz help...
de meg mennyire, hogy megertelek :) tkp. nem is olllllyan draga, coupe-k altalaban dragabban mennek. sokkal ritkabbak is.
a 240 e az semmi, annal meglepo=bb viszont a turbo-felujitas. a valto varosban biztos kevesebbet bir, hat en halistennek a km.-eim 99%-at ötösben teszem meg :)
A kocsit városi közlekedésre használták, 240 e km van benne.
Gumik: 3 gumi 90%-os, egy (jelenleg jobbhátsó) olyan 75%. Téli nincs, felni van.
Rádió jó, Sony, hangszórók hátul: pioneer.
Árak: nézegettem a saab900 adokveszek oldalát, azok alapján nem tűnt túlságosan brutálisnak a 495. Főleg, hogy ezt az autót 625-ért is hírdették. Akkor tényleg soknak találtam. Azért felhívom a Popovicsot, osszon egy kis törvényt. Ha mond okosságot, még megpróbálom megfűzni a tulajt.
A gond az, hogy egy coupe az álmom. És olyan nehéz hozzájutni. És ez most van. Biztosan értesz...
En akkor is mindenkeppen Erdre vinnem. De nalam ez mar szerelem :))) Elo=tte meg is lehet kerdezni Popovicsot, hatha ismeri mar a gepet.
Arak? Lenkey-fele auto, szinten felujitott allapotban: 330 E. Az 81-es. Fenyezesre, optikara ott egyaltalan nem kene költeni. Kerdes, meddig huza meg, Lenkey kollega ismert vezetesi stilusa mellett :))
Erden lattam mult hv.-n egy turbo sedan-t, 84-es volt asszem, 300 E.
De hidd el, aki elad, azzal *mindig* lehet alkudni. Es 495 E.... azert mar ferdelampasat is kapsz.
Különben mire hasznaltak? km? Belseje milyen allapotban van? Mit tud, a turbon kivül? Gumik jok, ill. van teli? Radio, hangfalak jok, vagy azt is cserelni kell? Csak azert kerdem, mert nekem ezek fontos szempontok voltak. No meg, hogy 5ajtos legyen :))) meg 900-as :))) meg sivitson :)))
A tulaj bejáratott szervíze a Rácz mobil. Azokat már felhívtam, azt mondták a kocsi okke, de hát nem érzem függetlennek őket.
Korábban feltettem már a kérdést, hová vigyem a gépet, azt írtá(to)k a Viktorhoz. Hát, ez van. Szerinted/szerintetek mennyi a korrekt ára egy ilyen gépnek?
Nos, tenyleg nem ismerem ezt a rosszemlekezetu=-keresztnevu= szerelo=t. DE, ha nekem egy szerelo= azt mondja, hogy a verda OK, ehhez kepest az ertek (es nem a vetelar!!!) FELET jobb, ha felrerakom "elo=re nem lathato költsegeke", az ugy nagyjabol mindent elmond az illeto= szakertelmero=l.
Egyebkent a vasarlasi szandekod erzelmi reszet megertem :) Jomagam is igy voltam vele, habar engem nem a hang, hanem a 120-al vett kanyarok kapraztattak el.
Megegyszer mondom, SAAB->szakertelem->Popovics->Erd. Akik ebben a forumban szidjak, azok komplett hülyek. Vagy nem sajnaljak a lovet semmire. Az ilyenek maradjanak csak thom-ok :)))