Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.05.28 0 0 2847
ami az autós cikket illeti... Hát meggondolandó, hogy SAABot vegyen-e az ember... Asszem keresek valami kivénhedt Kadett-et, tuningolok rajt, és megyek biztonságosan. Annak se fog kipörögni a kereke, meg tele lesz légzsákkal... Ja! Krómoztatni kell kilincseket...
Ugyanmá' :)))

Egyébként meg azért megnézném, hogy 10 millás autóban milyen motor van, és milyen menettulajdonságokkal rendelkezik. Kinek van egy 10 milás ótó kéznél? :) (apropó, 10 miláért lehet venni BMW-t?)

ismét maradtam
thom

Törölt nick Creative Commons License 2001.05.28 0 0 2846
Ahoj!

Black:
1. nem én írtam L ennyire a nevét, reklamálni a helyszínen lehet (mellesleg az én nevem is kisbetűvel (!) írták... :-/
2. az hogy megvert, az engem nem érdekel, gokartozni mentem oda, nem nyerni (más kérdés, hogy az egész kész rizi-bizi, amikor a földtöl pár centire tépsz, mint állat (mert megy neki), és remeg az egész :) )
3. most is hívtunk, és nem jöttél... tehát ha majd ott leszel, akkor majd dumálhacc (írhacc), addig meg csönd!

:)))))

Korzo: én most inkább nem mondok semmit... ;) mellesleg kiraktam volna a képet ide is, de a freeweb nem akarta... (láthattad, két próbálkozás volt...)

Egyébként meg maradtam
thom

Előzmény: BlackStar (2837)
h i r d e t é s
baas Creative Commons License 2001.05.28 0 0 2845
Embörök:

Érdekel -e valakit DLS made in Swdeden típusú hangszóró 10cm 2utas műszerfalba illeszthető ketyere:
: DLS 10cm 50/80W koaxális 4ohm "made in sweden"
dobozban. 6e HUF/pár.Bolti ár 11e HUF.
Nekem és a Páternek van már bibííí.

MiSa

BlackStar Creative Commons License 2001.05.28 0 0 2844
'...csupa olyan kocsi, aminek a fejlesztése, tervezése gyakorlatilag egy teljes évtizeddel később zajlott, mint Saabunké.'
Ezt már nem is tutom szimplán a szerző hozzá nem értésével magyarázni. Ez előre megfontolt szándékú f@sság.

Csak a nagyobb kamákra térnék ki, mert hajnalban dolgom lesz, tehát az állandó tízmilliózást - hogy tízmillióért mégiscsak ez egy kalap szar, nem férek be a sörhasammal hátra, meg kitépi a kezemből a kormányt - már nem is említem.

'Meg kell szokni ugyanis a motor működésének jellegét, illetve azt, hogy az első futómű a szériában beszerelt kipörgésgátló ellenére sokszor nem képes megbirkózni a hatalmas nyomatékkal.'
Öreg, a futómű köszöni, megbirkózik, asziszem a kedves cikkíró az, aki nem.

'De ismét a vetélytársakat kell felhoznunk: tízmillióért lehet olyan autót kapni, amelyt szintét erős, jobban felszerelt, és kuluráltabban viselkedik'
Sőt, félmillióért meg valami húszéves gépcsodát, ami még sokkal jobban megy, és kifejezetten elegánsan halsz meg benne az első kanyarban.
Az a szó, hogy 'biztonság' a cikkben el sem hangzik.

És ezt a hányást egy bizonyos Palovecz nevű ember írta, akiről eddig az az aljas hazugság forgott közszájon, hogy szereti a hideget, meg észako9t, meg a skandináv autókat.
Szinte egészen biztos, hogy ezt a cikket kilóra megvették tőle. Egy kétoldalas Saabról szóló cikkben nem említeni a 'biztonság'-ot... itt valami nagyon nincs rendjén.

BlackStar Creative Commons License 2001.05.28 0 0 2843
A második cikkben, ami a 18. oldalon található, már bőséges anyázást olvashatunk.
Na lássuk csak. Idézek néhány sort.
'Ami a modern műszaki megoldásokat illeti, tudnunk kell, hogy a 9-3 gyakorlatilag azzal a 900-assal azonos, amely már 1993 óta a piacon van, és a fejlesztésekor a korabeli Opel Vectra padlólemezét használták föl. Ennek fényében nem is várhatunk csodát a SAABtól., hiszen a 9-3 kifejezetten kopros autó a mezőnyben, ahol....'
Hát b@zzeg. Ha én nem értek valamihez, akkor kivágnak az egyetemről/munkahelyemről, kivéve ha újságíró vagyok, mert akkor nekem minden f@sságot szabad????
A 9-3-as a 900NGtől több, mint 1100 olyan lényegtelen apróságban tér el, mint a komplett futómű, vagy ilyen csatolt alkatrészek. Egy autós újságírónak muszáj a kasztni alapján ítélni.
Mivel a SAAB mérnökei rájöttek, hogy nem az igazi az, amit a száker idegenek ráerőszakoltak a gépre, (a formaterv továbbra is svéd, by Einar Hareide, mint az újak, egészen a Mauer korszakig bezárólag) az egész cuccost lecserélték, kivéve a formatervet a már említett okok miatt, és a jó kommersz szokástól eltérően nem ráncfellvartak, hanem, a 'régi' kasztni alatt kicseréltek mindent.

A következőben folytatom

BlackStar Creative Commons License 2001.05.28 0 0 2842
Nalássukcsak.
Először, még az ülés előtt szemléznék egyik meglehetősen patinás hazaia autós szaklap 2001 május 15.ei, idei 10. számából.
E példány tartalmában három szignifikáns helyen fordulnak elő SAABok (+ nyilván a tartalomjegyzék, de azzal nem foglalkozom).
Az első a 4. oldal tetején van, kép, alatta szöveg, tiszta sor, nem is nagyon hallok belőle negatív elfogultságot, amire egyébként harapok, de.... Valami olyasmit akarnak itt kifejezni, hogy 'a belső teret [..] a krómozott kilincsek teszik még exluzívabbá'
Hmm. Nekem valami olyasmi dereng, hogy a krómozott kilincs alapáron jár...
Sebaj. Tévedni emberi dolog.
Aztán nézem tovább, most az egyszerűség kedvéért a 3. SAAB-központú cikk kerül terítékre.
A 32. oldalon található cikk, a Vendégoldal rovat sztárja Presser Gábor. Legalábbis szerintük, szerintem legalábbis egyenrangú egy autós újságban az autó a vendéggel, vagy tévednék?
Pedig nem sok szó esik a SAABról, a cikk hat oszlopnyi főszövegéből az utolsó 11 sor az, ami akár érintrőlegesen is foglalkozik a SAABbal. Javít a helyzeten, hogy a képaláírásokban van szó a témáról is.
Összességében, a két oldal alatt mindent megtudhatunk a zenészről, a SAAB témát éppen csak érintik, és hogy mi Presser véleménye arról a kocsiról, amit alátettek, arról szó sem esik, oké, tiszta sor, láma az autókhoz, meg minden, ne csesztessük, nem fikázzák a gépet, okesz.
A második cikkről a következőben közvetítek.
BlackStar Creative Commons License 2001.05.28 0 0 2841
Óó, köszönöm, köszönöm.. :)
Ha gondolod, hozhatsz nekem valamit, pl. SAABot, vagy csak ülést :))))

Ja, apropó ülés: mingyá leírom mi van vele.
Asziszem annak a szétszedése után egy szál csavarhúzóval szétkapnék egy M1A1 Abramsot, vagy valami ilyesmit... Bár állítólag az 60 tonnás, kicsivel talán nehezebb, mint az ülés... :)

Előzmény: mocsi (2840)
mocsi Creative Commons License 2001.05.28 0 0 2840
BlackStar ! ! !

ISTEN vagy ,örök hálám :)

Holnap megyek...

Üdv.:Mocsi

BlackStar Creative Commons License 2001.05.28 0 0 2839
Na jó :)
Hátlássuk.
A honlapja www.povila.hu
Helyileg Érden van, a hivatkozott honlapon valami BlackStar nevű személy hadovál arról, hogy merre meg hogyan :)
A cím 2030 Érd, Tusnádi utca 42.
Telefon: 23-377419, 30-250-7010
De ha az oda eljutás nem lenne egyértelmű, leírom most is.
Szóval, M7, Érd, lefordul jobbra, megint jobbra, megy egyenesen, át a lámpán, a következő lámpán jobbra, majd az úttal balra fordulni, menni kb. 2 percig, ott jobbra nagy kiszélesedés, tornyos ház, sok út, lefordulni kb. 60 fokra az útiránytól. Az út neve asziszem Hargia
vagy valami ilyesfajta, kellemes hangzású név (Hargita rulez!) Itt olyan 100 méter után kissé jobbra tartsunk, tehát nem pont egyenesen, hanem csak majdnem, majd tovább. LASSAN! Az út egy hörcsögcsapás. Nesokára jobbra lesz a Tusnádi utca.
Én már csak szimat után mennék.. Ott van az a soook fiiiinom SAAB... :)))
Előzmény: mocsi (2838)
mocsi Creative Commons License 2001.05.27 0 0 2838
Mi van popovics bácsival???
BlackStar Creative Commons License 2001.05.27 0 0 2837
Derága Thomm,
má' ne haraguggy, de ez Néked iszonyatosan égő!
Az egy dolog, hogy asszonyod nevét 2 év után nem tudod leírni :)) , de hogy még meg is ver gókártban... :)) EGY MACA!!!!
Ezt azé' mége gondoltam volna... Szégyen... :))
Na sebaj, lekközelebb megyek én is (tudod, én a tomcsikizmus sújtotta személyekkel szemben még vasárnap is dolgozom)
:))

(Ja, kívánságod parancs, nem mondtam semmit. Teljes csöndben ülök itt a gép előtt :)) )

Előzmény: Törölt nick (2834)
korzo Creative Commons License 2001.05.27 0 0 2836
Ejnye, ejnye!

Itt mindenki azt hiszi, hogy én egy szőrösszivű agresszív (pl:béemvés) vagyok, de NEM. Haragudni, meg legfeljebb azér' haragszom, hogy CSAK egy nyamvadt linket bírt csinálni Thom. :-))))))

Misa szegény egy más dolog.... Nem tudok tőle elég helyen bocsánatot kérni a történtek miatt.

maradtam
KorZo, aki már megint megtévesztett mindenkit :-))))))))

Törölt nick Creative Commons License 2001.05.27 0 0 2835
tudod, az én vagyok... éljen a 45-s :)
Előzmény: BlackStar (2831)
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.27 0 0 2834
na, ma voltunk kartozni. hülyék, nem jöttetek! khirály volt. majd lesznek képek is.

és csakhogy tudjátok, hogy kedvesem milyen vezetöi képességekkel rendelkezik, nézzétek meg ezt!

Black, nemongy semmit! :))

mocsi Creative Commons License 2001.05.27 0 0 2833

Popovics bácsi hol van és a féltengely mi pénz ???

Köszike

egoaxa Creative Commons License 2001.05.27 0 0 2832
Korzo!

Most ezt télleg komolyan gondolod?

Mi volt a képen, mert nem láttam?

Előzmény: korzo (2828)
BlackStar Creative Commons License 2001.05.27 0 0 2831
Hát igen, vannak olyan dolgok, amiket csak Beavatott, Ortodox és Rendíthetelen Ős-SAABosok tudnak, így pl. a Baas ajtaja esetét is...
:)
Mé, egyébként mi volt aza kép? :)

(Thomm, láttam valami honlapot a hivatkozott czím körül, öregem, valaki föltötre és valami gettó alak van nyitókép gyanánt... :)) )

Törölt nick Creative Commons License 2001.05.26 0 0 2830
kép nincs, nem elérhetö.

korzo, mégegyszer elnézésed kérem.

Törölt nick Creative Commons License 2001.05.26 0 0 2829
ne mondd má'... ne csináld má'... (meg ilyenek)
ha gondolod, akkor holnap csinálok egy képet, ahol engem nyel el egy saab. de ahhoz kevés lesz a 320x240...
azt meg végképp nem értem, hogy hogy jön ide Misa.

maradtam
thom

u.i.: bocsi

Előzmény: korzo (2828)
korzo Creative Commons License 2001.05.26 0 0 2828
Kedves (?!!!) Thom!

Ezt sértésnek vettem, ezért kihívom párbajra. Kérem nevezze meg a segédeit!

A fegyvernem: repülőgépanyahajó. Ha esetleg nem rendelkezik vele, "maradhatunk" SAABlonosak is!
Készüljön a legrosszabbra! A következményekről érdeklődjön Misánál (pedig azt nem is direkt csináltam :-((

KorZo, aki nem lát a pipától! ...pedig nem is dohányzom... de legalább nem vagyok egyedül a képen...

Törölt nick Creative Commons License 2001.05.26 0 0 2827
bocsi, ez így nem müxik, tehát másképp:

kép

Törölt nick Creative Commons License 2001.05.26 0 0 2826
eccerüen nem bírom megállni, hogy ne linkeljem be...

korzo, ne haraguggy :))

Törölt nick Creative Commons License 2001.05.26 0 0 2825
különbenis ki vagy te? nem is ismerlek...

:))))))

holnap tök khirály lesz :) go-go kart :)

Előzmény: BlackStar (2824)
BlackStar Creative Commons License 2001.05.26 0 0 2824
Naugye :)

Maradtam:

BlackStar
itthon
előttem egy SAAB (turbós! :) ) műszerfallal... :)

Előzmény: Törölt nick (2823)
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.26 0 0 2823
a kérdés jogos. :)
Előzmény: BlackStar (2822)
BlackStar Creative Commons License 2001.05.26 0 0 2822
Thomm,

ilyenkor hol maradsz?
:)

Előzmény: Törölt nick (2821)
Törölt nick Creative Commons License 2001.05.26 0 0 2821
na! :)

honap akkor ki gyün, ki nem gyün? Még Axa-t is fel kell hínv, hogy hol találkozunk...

Ja... Én nem akarom szídni a suzukit (morcos lenne apám rendesen :) ), de én nem tudom, hoyg miböl csinálják... Meséltem ugye a fönököm esetét... most láttam egy másik koccot. Egy matizba mászott bele hátulról egy suzukis. A matiz is meg volt gyüre hátul, de nem nem oly nagyon. A suzuki motorházteteje meg az egekig felnyomódott, az orra meg darabokban... azért ez szomorú

maradtam
thom

Bolas Creative Commons License 2001.05.25 0 0 2820
Ide bezzeg benézel lóri!
Köll egy pofon?
:-)
Előzmény: lore (2817)
ParadicsomSal Creative Commons License 2001.05.25 0 0 2819
Sziasztok!
A benzincső középen fut a "kardánalagútban",ami persze csak a hátsókerékhajtású autókban tartalmaz kardánt... Itt jóval kevesebb helyet foglal el,és ebben futnak a fékcsövek, a kábelek és a benya csöve.És növeli a kaszni merevségét is-gondolom én.Előttetek van amikor az országúton valamit feldob a kerék és pl megsérti a fékcsövet? Na ezért van belül ez a néhány apró,de annál életbevágóbb alkatrész..Csak ott bukkannak ki ahol muszáj!
Benziszag: biztos, hogy a csomagtartó alatt kell keresni a hibát.Tankolásnál pl ha túlfolyik vagy mellémegy,akkor a levezető csövön a csomagtartó alatt megy ki a kaszniból-nekem ez a kis csövecske rövid volt-az eredmény nem is maradt el! senki nem gyújtott rá két napig.
Zoli a Saabtalan
BlackStar Creative Commons License 2001.05.25 0 0 2818
Öööööö...
Ez a tetőkábel dolog...
Töröm az agyam, de szerintem egy vastag csövön megy a jobb oldalon a kocsi alatt, aminek a padló alá bemebő fekete gumicsüvén egy aluszín háló van.
De lehet, hogy mondtam azt, hogy a tetőben. Bár ott tudtommal csak a világítás megy. (Ha kómás vagyok, mint pl. most, akkor bármi kitelik tőlem! :) Továbbá a frene se emléxik mit mondott 60 órányi bérenlét után :) )
Így például az is, hogy
GÓKÁRD????
Delyó!!
Hollleszaz?
Megyek!
(ahelyett hogy műszakirajzolnék, áááá :( )
:)
U.i. : A kipufogócső sem a tetőben megy :))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!