olvastam róla(tok) az autófogyasztásos topicban... Nem semmi. Annyi időn keresztül egy szerelőnek sem jutott eszébe megnézni a légszűrőt? Végül kinek/hogy ugrott be?
Köszi a tippet, majd szólok a Viktornak, hogy nézze meg.
vp.
Ui: Ma átírattam a forgalmit. A kicsi végleg az enyém.
"Ha meg nem probaltad, turbozzal hegynek *fel*, 2-esben, aztan 70-nel rakd at 3-asba :-) Na, ezert szerencsetlen hülye
mindenki, aki önkent es dalolva szivost vesz :)) " (Aeax)
Ezt én is alátámasztom! No meg azt próbáld ki, hogy 150-160-ról még mindíg hogy húz 200 felé!
Személy szerint én a multkor kipróbáltam 3-asban 160-nál szabályzott le a turbóm (nem APC)
Amikor kimegyek vele autópályára egyszerűen nem bírom ki, hogy ne nyomjam. Mondjuk az is
igaz, hogy én vagyok csak ilyen SAAB-os állat, aki hajtja a gépet. Viszont így nem 8 liter a fogyasztás :-((
8 liter elegge normalis, en is annyit szoktam kalkulalni a hetvegeimre (6-800 km inkl. többoras varakozasok a hataron). Eddig meg mindig eleg volt. Persze en se megyek, csak 130-al, illetve regebben 120-al ;-) De a benzinmero= szerintem "intelligens", ill. nagyobb turbozasok utan lemegy egy kicsit, majd visszaall a szokott helyere. Naja, az is lehet, hogy nem intelligens, csak szar :)
Hüto=viz-mutato neha fel szokott kuszkalni nalam (is?). Megoldasom, mint minden problemara: ba**ni ra, majd elmulik magatol! Eddig ez is mindig bejött :-)
Ha meg nem probaltad, turbozzal hegynek *fel*, 2-esben, aztan 70-nel rakd at 3-asba :-) Na, ezert szerencsetlen hülye mindenki, aki önkent es dalolva szivost vesz :))
Tudom a benzinszag okát. Kicsit lamerosan, mert még nincs szervízkönyvem, de ha belépek a Klubba, ugye lesz?:
A motorból kijön 4 cső, ami a bal oldalon valami bizbaszba vezet. Na, itt az egyik becsatlakozónál ereszt. Ez mi lehet? Ma felhívom a Viktort, mi lehet a gond/mennyibe fájna.
Egyébként 7vgén volt nagy örömködés, lementünk a Balcsira, szüleimhez. Fater, akitől azért tartottam rendesen kocsivásárlás ügyében, leszapósomhoz hasonlóan, nem bírta, beleült és ment is vele 2-3 kört. Nagyon tetszett neki. Aztán le is mostuk a drágát, és nagyon sok minden, amit rozsdának, festékhibának hittünk, eltűnt róla. Na ennek igazán örültem. Szilikonnal átfújtam a kényes helyeket, müxik, bár az utasoldali ajtó még nyikorog egy kicsit. Majd belejön.
Fogyasztás: mindenki üljön le!!!!!
Szóval 290kmen 24 lityót nyalt be, ami egy kicsit több, mint 8 (sic!) liter. Mondjuk az M7 jelenlegi állapotát (zsúfoltás, szűkített sávok) tekintve nem nagyon nyomtam neki, csak 90-110 környékén. Turbo nem nagyon játszhatott. Visszafelé belekerültem a szombat esti érdi lázba (8 kmes dugó) oszt ott araszolgattam. Ha ez nincs, lehet, 8 alatt is megúszom.
Én is erre fognám :)
Jövő pénteken viszont nem is fogok próbálkozni: jön a betonsdzivattyú, és kiönti a 2. szint födémjét is... Ááá. Szép lesz :))
BlekWörk, a fekete munkás :)
Dobru útró! :)
hehe :) nem maradtál le semmiröl, csak dobtunk egy spontán örsgyülést.
mentem haza, és láttam egy ismerös autót a Duna partján. Baas volt az, és volt szerencsém "megzavarni" öt, öket :)
Vérponty,
Gratula a géphez! :) (érezd Magad irigykedve :) )
A szürke kapcsoló pl. a belső világításé, a többi meg hol van?
ESN-ből sok van, pl. ESN-593, 4a, régilámpás, újmaszkos, ezüst, vastag csíkos lh., katalizátoros, a 29-es klubtagé, ott volt az I. talin is, stb.
ESN-762, i, 2a, régi lámpás, új maszkos, ezüstm kék belül, 5seb, Martos előtt állt egyszer, stb.
Katalizátor: jó kérdés... :)
Benya: by függőleges oszlop :)
Tank: 63 literes (bár egyesek szerint 68, de azok valahol errefelé tankolhattak :)) esetleg amcsiéktól fordítottak és elszámolták, szóval a tank 63 lityis :)) )
Öbáut dö oktánszám: mivel '84-es turbo, ami már APCs, elvileg tankolhatsz ebbe akár 91eset is, csak akkor nem fog menni :)
Thomra ne halgass, mert a benzinszag meggyufázva robban, és az elég égés :)
LenkeyB,
Vérmesen komolyan. Még dolgozni is fogok :) mert az a gép KELL! (ráadásul szülői hozzájárulás ugr, mivl a telken hozzáépítünk a házhoz, és ennek költsége majdnem egy új SAAB ára... szóval gáz :(( )
LP,
Ja, régi :))
De azért elég beszédes, nem? És az ilyesmi nem avul el... SAAB rulez forevör!! :)
Thom,
Te csak lécives ne pumpold itt a népet összeröfire, mert 7végén nem érek rá (telek: pakol ki szobából garázsba) :))
Ááááááááá. :)