Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

klimas56 Creative Commons License 2023.05.09 0 0 36142

Köszönöm a segítségeket. Még nem gyűjtöttem elég bátorságot a szereléshez, viszont a doksikból rengeteg infót kaptam , amivel lépésről lépésre át tudom nézni a rendszert, mielőtt bontanék..

Előzmény: 409 (36141)
409 Creative Commons License 2023.05.08 0 0 36141

Küldtem emilt az itteni címedre.

Előzmény: klimas56 (36139)
409 Creative Commons License 2023.05.08 0 0 36140

 

 Igen, be kell állítani, ahogy alább atuc is írta, egy alaphelyzetet. De ez nem hézag, hanem amikor a himba teljes emelésen van, akkor kell a csavart teljesen/ütközésig betekerni, majd visszafordítani 180°-ot.

Előzmény: klimas56 (36139)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.08 0 0 36139

A hézagoláson / hézag beállításon , mint a szelephézag beállítást értem. Nézegettem videókat és a PD-t nyomó himbákon van állítócsavar , ebből gondolom hogy szükséges valamit tenni. 

Előzmény: 409 (36137)
atuc Creative Commons License 2023.05.08 0 0 36138

Ha kiveszed a PD-ket, az alapbeállítást minden esetben meg kell csinálni. Ütközésig becsavarni a hernyócsavart, majd 180 fokot vissza.

 

Előzmény: klimas56 (36136)
409 Creative Commons License 2023.05.08 0 0 36137

Hümmm, nem láttam még ilyen kétcsavaros tandemet. Értelem szerűen a jelölt csavarnál lesz a mérőpont.

 

Mit értesz PD hézagoláson? Mert olyat nem kell vele csinálni.

Előzmény: klimas56 (36132)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.08 0 0 36136

Most megyek új szűrőér, tegnap a szivattyúval teljesen kiszivattam amit lehetett,  öntöttem 5 l friss gázoljat , ezt is kiszivattyúztam. Lényegesen tisztább folyadék jött ki.

Elraktam a trutyit, kíváncsi vagyok lesz-e valami ülepedés az alján.....a trutyi megy a cimborához, neki van egy "mindenevő" kazánja , legalább hígítva lesz az "üzemanyaga" 

Láttam videót, tömítés cseréről. Lehet hogy ott lesz a bibi? 

Csak kérdezem, ha nagyon odafigyelve, jelölve, a tömítéseket kicserélem (csrélném) , a PD elemeknél a hézagolást ugyyanúgy meg kell csinálni mint ha felúújított PD kerülne bele? 

Ha felújítás lesz nekem a gyógymód, kell-e a végén diaggal valamit csinálni? 

 

 

 

Előzmény: atuc (36133)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.08 0 0 36135

Húúúú! Két helyen szoktam itt a környékemen, de nem tudom . Két társaság kútját használom.... egy kagylós, a másik Schwechati .....

Előzmény: atuc (36134)
atuc Creative Commons License 2023.05.07 0 0 36134

Hol tankoltál utoljára?

Előzmény: klimas56 (36132)
atuc Creative Commons License 2023.05.07 0 0 36133

Abban teljesen biztos lehetsz, hogy nem a tisztító adaléktól lett mocskos a gázolaj.

Mindenesetre tanktisztítás a következő. Teljesen le kell üríteni. Ezután ellenőrizd, hogy bejuthat-e víz valahol. (Tanksapka?)

Előzmény: klimas56 (36132)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.07 0 0 36132

A szűrőházban erre a középső hengerre gondoltam, ez mozog, rugózik. 

 

 

A csavarok (5-s ) ez egy Pierburg szivattyú lehet ezért más  kialakítás 

Logikusan nem a gumicsöves ágban lévő csavar a mérőpont ....

 

 

 

Kibontottam szűrőházat , a betétet tépni kellett hogy kijöjjön (Febi -Mann-ezeket használom ) 

..... a levettem a bejövő csövet és nagyon erősen jön a trutyi . azért írom így mert  pár napja öntöttem a tankba " üzemanyag rendszer" tisztítót 

és nem tudom mit csinálhatott !!!! A "gázolaj" mintha emulgeált volna vízzel, zavaros, és kissé fehéres a színe. Ha ez agyonverte a PD elemet (eket /, háááát akkor ráb....tam. 

Bár ez a nemindulós hibajelenség előtte is megvolt...... 

 

 

 

Előzmény: 409 (36131)
409 Creative Commons License 2023.05.06 0 0 36131

"...és egy deka gázolajat sem találtam."

 

Ha ott gyújtás ráadáskor (esetleg indítózásra) nem jelenik meg a gázolaj, akkor a tankpumpa mégsem nyom. !!!!

 

"Hogyan tud visszaürülni a tank felé ? "

 

Általában hibás PDelem tömítés/ek/ esetén.

 

Melyik a középső henger?

 

"Nekem 2 db van , melyik lenne a jó? Vagy mindegy?"

 

Akkor a harmadik...... Amelyiknek M12x1.5mm-es menete van

 

 (5-ös)

Előzmény: klimas56 (36129)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.06 0 0 36130

Köszi ! Nekem 2 db van , melyik lenne a jó? Vagy mindegy? 

Előzmény: atuc (36125)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.06 0 0 36129

Köszi az infót ! 

Na a dög nem indult most sem, a mérést meg még nem tudtam előkészíteni . VIszont a felső gumicsövet leszedtem mérgemben és egy deka gázolajat sem találtam. Hogyan tud visszaürülni a tank felé ? 

A holnapi atrakcióm a szűrőház fedél leszedése és a 4 db cső, pontosabban a tank felől jövő-menő cső kontrollja . Ha ott is csak hébe-hóban van gázolaj , akkor a tankban lévő szivattyú vacakol(hat)  érzésem szerint.

A szűrőházban lehet-e visszacsapó szelep. A középső henger, amin az a verekedős boxer formájú tömítés van az rugózik, ebből gondolok ilyesmire ..

 

Előzmény: 409 (36128)
409 Creative Commons License 2023.05.05 0 0 36128

Gyújtáson rövid ideig 0.5-1.0bar.

Indítózáskor 2.0-2.5bar

4000f/min  ~7.5bar

Előzmény: klimas56 (36127)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.05 0 0 36127

Ha sikerül összehoznom a mérést , kb mekkora nyomást kell /ene/ mérnem? Feltételezem ,nem több bar-s érték lehet jó...

Előzmény: klimas56 (36126)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.05 0 0 36126

Köszönöm a segítséget, remélem előrébb jutok a nyűglődésemmel...!! 

Előzmény: atuc (36125)
atuc Creative Commons License 2023.05.05 0 0 36125

Kerek csavar 6-os hatlapú nyílással, alatta réz alátét.

Ennek a helyére egy banjo csatalkozót egy átfolyó csavarral felcsavarsz, és kész a mérőhely.

Előzmény: klimas56 (36123)
mica-r Creative Commons License 2023.05.05 -1 0 36124

Hátlapján van egy széles fejű zárócsavar

Előzmény: klimas56 (36123)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.05 0 0 36123

Meg tudnád mutatni valahogy , hol keressem? 

Előzmény: atuc (36122)
atuc Creative Commons License 2023.05.04 0 0 36122

Van a tandempumpán mérőhely kialakítva.

Előzmény: klimas56 (36120)
mica-r Creative Commons License 2023.05.04 0 0 36121

nyilván nem

Előzmény: klimas56 (36120)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.04 0 0 36120

A tandemnyomást az odavezető csöveken lehet-e mérni ? 

Előzmény: 409 (36115)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.04 0 0 36119

OK! Megtaláltam, köszönöm szépen!! 

Előzmény: klimas56 (36118)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.04 0 0 36118

Keressem a Pixelfixet ?

Előzmény: 409 (36116)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.04 0 0 36117

Köszi! Az első alkalommal , amikor ez előjött , tandempumpa csere lett. Utánna kb 3-4 hónapig teljes boldogság, és újra kezdődött.  Most vagy másfél hónapig a szerelő cimboránál volt . Napi , 2-3 naponkénti indítás , mondanom sem kell, indult rendesen.  A tankban lévő szivattyú hallásra működik. Ott van esetleg egy visszacsapószelep????? 

 Szóval teljes a zűrzavar. Az üzemanyag csövek porszárazak , a szűrő kb. 5-800 km-rel ezelőtt csere, háthaaa... és márkás kútnál tankolok......

Előzmény: 409 (36115)
409 Creative Commons License 2023.05.03 0 0 36116

Ismert hiba, javítják. (egérmozi csere) Pl. Pixelfix.

Előzmény: klimas56 (36114)
409 Creative Commons License 2023.05.03 0 0 36115

Nekem ez inkább üzemanyag ellátási gondnak tűnik. Elsőre mérni kellene a tandemnyomást amikor nem indul. A tankban lévő pumpa működik?

Előzmény: klimas56 (36113)
klimas56 Creative Commons License 2023.05.03 0 0 36114

Még egy gondom van ! A  műszerfal közepén a kijelző ( km állás, megtett km, fogyasztási adatok , óra stb ) eg yidő után elsötétül. Nyáron nagyon hamar , ilyenkor kb. fél óra után. Egy szaki azt mondta , ez típus betegség. Van-e erre valami gyógymód , varázsige, hozzáértő szakember aki esetleg javítani tudná ? Vagy csak a csere az orvosság?  

klimas56 Creative Commons License 2023.05.03 0 0 36113

Tisztelt Fórumozók ! 

 VW Caddy 1,9 PDTDI 2012-s járgány BLS motorkód, (tuti) 250 000 km   Az EGR szelepet lehet-e külső energiával próbálni valahogy ? Nincs számítógépem, programom, tehát szofverrel nekem nem megy. 

Sajnos semmiféle hibaüzenetet nem generál, és más hibaüzenet sincs a szerelő véleménye szerint mechanikus ba-----a meg van vele. Volt már kiszerelve kb 1 éve, akkor a látható trutyit kitakarítottam, a csőből is ........és ez az egész nyűglődés kb. akkortól van. Valamit el ba....rkácsoltam ?????? 

Mindenféle feszültség rendelkezésemre áll, ha szükséges a külső energia a mozgatáshoz . 

 A jelenség : teljesen random módon hidegindításkor 1-2 pöffenés után leáll , és csak hosszas "köszörülés " után indul el újra a motor. Tegnap egy hosszabb, kb. 30 km-s úton 3000 felett tartottam a fordulatot , hátha kiég a korom vagy lerakódás. Az  eredmény , reggel elindult , délután nem, csak lejtőn gurulással tudtam életre kelteni. Amit megfigyeltem, bár ez lehet hogy fals infó , ha a kocsi balra dől, akkor többször előjön ez a jelenség.    

Köszönöm a választ előre is .

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!