Örsgyülésröl,
(most linuxos Operával dolgozom, ami nem szereti a hosszú ü-t és ö-t)
Szóval. Ha megfelel szerény hajlékom kertje, akkor lehet ott gyülés. Az idöpontról még egyeztetek életem párjával.
mm-s felni,
Tudjátok szeretem az extrém dolgokat, úgyhogy ha van valakinek felesleges mm-s felnije és nem tud vele mit kezdeni nálam elfér. (Én voltam az aki a talin elzsákmányolt 3 db-ot :o).
Üdv
pater,
a SAAB gyüjtö
PS.: Van valakinek ötlete a következö jelenségre:
Ha meghajtom a turbost, akkor elkezdi a kiegyenlítö tartálynál kinyomni a vizet. Ha viszont leveszem a sapkát (nem a fejemröl) a vízszint lemegy kb. 1/3-ra.
Az olajban nincs víz, a motor nem melegszik.
Halihó!
Egy év után újra elolvastam. Ez alkalmat ad kijavítani a saabok nagy tudorát BlackStart :-)
Szóval:
-alvázról az önhordó karosszériák esetén nem beszélhetünk, amiről ige, az a padlólemez. Ott viszont az 'A' Vectra és a Calibra totál megegyezik, nincs különbség. A padlólemez még a futóművet sem határolja be, hiszen ezen a padlólemezen vannak merev hátsó tengelyes (mint az NG900-ason is) ill. független hátsó felfüggesztésüek is (mint pl. vectra/calibra 4x4). A padlólemezről ismételten csak annyit, hogy nem mehet a biztonság rovására, hiszen a 9000-es és a croma/thema/164 között van a biztonság terén némi különbség...
-a 2000-es modellévben már 230LE/350nm volt a motor két fő paramétere, amit írtál az az első 99-es modell.
-a mostani aero egy az egyben megkapta a viggen lökhárítóit.
-a viggenben sajnos nincs bőrborítás a kézifékkaron :-(
-a műszerfal pedig nem karbonbetétet, hanem valami spéci kalapácslakkal bevont burkolatot kapott (többszáz hozzászólásos csmegét lásd erről a volvo topikban :-)))
Amiben nem Te, hanem mások tévedtek:
-a 95-ös aero-nak eddig mindig a viggennel egyező motorja volt, semmi tupírozásról nincs szó. A swipnet-en olvastam, hogya facelift utáni aero már 250LE-s lesz :-)
-a 95-ös tudtommal 4 ajtós, a 9000-esnek volt 5 ajtós változata.
lore
ps: btw igazad van abban, hogy egyre jobban veszti a márka az egyediségét, ez piaci verseny és a globalizáció átka. Mindenesetre a saab a konkurensekhez képest még ma is egyedi márkának nevezhető. Szvsz.
Hétvégén hosszabb útra megyek, megnézem, a léxűrőcsere mennyire segíti a fogyasztást.
A Ti madaraitok is egy kicsit összevissza mutatják a benyómennyiséget? Számomra nagyon furcsa. Egyszer éppen 30 alatt, utána nem sokkal kicsivel 15 felett. Asszem csurig tankolom (tényleg, HÁNY LITERES A TANK???) mielőtt elindulok, aztán megpróbálom kiismerni a mutatót.
Tegnap voltam a Popovics úrnál és szörnyű dolgot láttam. :o) Szerencse hogy volt nálam fényképezô Itt megtekinthetô A képen az új szerelô és az egyedül maradt kutyus is látható.
Mostanában volt szó a miliméteres felnirôl az alábbi fotón megtekinthetô hogy is néz ki az valójában. Nehogy rásózzanak valakire egy ilyet. Jobb helyen ingyen osztogatják.
Komolyabb felni vásárlás esetén érdemes ellátogatni a saab900 oldal adok veszek fórumába ahol hamarosan egy kiválló felnit fognak kínálni potom 250ezer forintért. Igaz nagyon jó gumival.
Az ôrsgyűléssel kapcsolatban tényleg a Páter hozzászólását várjuk.
Van 1 erdekes hirem! A hetvegen egy oldmobil kiallitason hallottam, hogy a 25 evesnel oregebb kocsikra kedvezmenyesen lehet kotelezo biztositast kotni ha valamilyen autos szervezetnek, klubbnak a tagja vagy.
Bar engem meg nem erint ez sajnos, de ha jol tudom az Colonianal lehet ezt igenyelni, es toredeke a normalis bonus malus rendszerbelinek a dija.
Tényleg! A Klub alapszabályzatából nem derül ki, hogy az elnökségi tagok közül ki az alelnök és ki a titkár. Nem mintha nem tudnék aludni válasz nélkül, csak azt szeretném tudni, hogy az előbb jól cimeztem-e meg a hozzászólásomat? Ugye BAAS a titkár?
evribodri:
Az örsgyűléssel kapcsolatban.
A napokban beszéltem Axaval és igencsak érik az az örsgyűlés...Volt ötletem is ezzel kapcsolatban csak meg kellett kérdeznem az illetékest.
Megkérdeztem.
Ő neki is tetszett.
Ez a valaki Páter volt.
Az elképzelt részletkbe megkérném,hogy
ő avassa bele a T.társaságot.
Ha ő is úgy gondolja....
Monnnyuk hol? Parkolási lehetőség fontos, mert még nem nagyon tudok komplikált parkingmanővereket a madárral. A budaörsi Tesco parkolóban elférnék 8-D.
Viktor meghegeszttette a kipufogódobot, megforrasztotta az injektoros vezetéket+kicserélte a léxűrőt +csillapította a jobboldali ajtó nyikorgását. Mindez 7,5 e HUF. Az jó, nem? Véleményeket pls, nincs hasonlítási alapom.
Az 'új' Chip magazinban felsorolásra került a klubbunk elérhetősséggel együtt.:-))))) A cikk többi része érdektelen.....
Más. A következő talin rendszeresíteni kéne egy kis kitűzős névkártyát, hogy össze tudjuk(jam) kapcsolni a neveket, nickeket, meg rendszámokt/autókat. De lehet, hogy az én szellemi képességeim csekélyek.
Az ok egyszerű: valaki azt hitte, hogy füvezek, én meg úgy gondoltam megmutatom, hogy inkább aratok. :-))))))
Mégegyszer bocsi az OFFér'....
Az APC a kopogásgátló adai alapján csökkenti az előgyújtást, ezzel megakadályozza a kopogásos égés létrejöttét, ami a nagy feltöltőnyomásoknál (meg forró levegőnél) szokott jelentkezni. Ezzel megvédi a motort a károsodástól. Sajnos az enyém szívó, így nem tudom, hogy a turbonyomásba beavatkozik vagy nem.
Valószínűleg igen de nem'tom hogy. :-))))))
Ezt nem tanultam, csak a Trionicot.
Jó a kép. Mire bekerült a kombájn, már nem is emléxem, mi volt az oka...
Magyar Autóklub tag (is) lettem!!! Halmozom az elitklub tagságokat 8-D. Ugye nem kell őket sűrűn hívni???!!!
Topiczsendítés: az A P C, az pontosan mire jó? Próbáltam kisilabizálni a saabnet.com-on, de szaknyelvből inkább a jogi megy. Egyelőre. Szóval? Valamiféle turbotúlpörgés-gátló, üzemanyagadagoló, ilyesmi?