Nem tudom mit lehet vele még csinálni, olvastam, hogy "nyomjuk le egyszerre az ECON meg a másik gombot..." stb. Tényleg, az ECON csak annyit csinál, hogy 14 fok alatt sem kapcsolja be? Nélküle pedig 0 fok a határ? Hát, ha igen, akkor marhára economy, litereket spórolhatok :-)))
lore!
Ja! Azt tudom, hogy lehet az aktuális beállítást elmenteni, hogy az legyen a gyújtás bekapcsolása után az alapbeállítás. De ez nem minden funkcióra igaz, mert az automatikus szabályzás részben megmarad, részben pedig a beállított funkciók dominálnak. És tudom, hogy lehet visszaállítani a teljes automatizmusra. Ezen kívül nem tudom, hogy mit lehet még?
Hali,
By The Way - egyébként. Nem bugyutább mint az imho/szvsz, de kézre áll :-)
Az én viggenem ezüst színben pompázik, ezért nem is olyan viggenes. Viszont annál ritkább, csak a 2000-es évtől lehetett rendelni, 2001-es modell pedig nincs a nagy vizen innen :-)
Ja! Valszeg jövő héten megyek a polárhoz, majd szólok.
Az elektromos ablakemelőtől csak addig voltam elájulva, míg nem volt ilyen kütyüvel felszerelt kocsim. Most aztr mondom, nem nagy durranás, ahogy az elektromos tükör sem. Mind odaadnám egy fél klímáért :-)
lore
ps: a kék színű viggennek nem egyedi rendszáma volt? Mert azt láttam a polárnál, egy leányzó vezette. Aztán másik kéket is láttam, de az parkolóállásban dekkolt a szervízben (amiről már meséltem...)
nna.
Itten vagyok végre...Nem mintha hiányoztam volna valakinek is de néha azért jó látni magamat az indexen :DDDDD
lore:
1. Mi az hogy BTW ?????
2. Ha kék szinű a Viggened ,akkor ma kb du.15h kor nem eregetted a szárnyaidat a Váci úton a Róbert K. felé ,vagy az Árpád hid felé???
3. Én ma sirtam a klima után belülről !!!!
4. Meg a motoros ablakemelő után is...Tök jó lehet :))
axa:
részvényem... ö izé.. részvétem...:D
Én nem tankolok akárhol....
De most 14l evett a madár...
Ez sok.
Ma nem ESSO nál hanem a MOL nál tankoltam a székház sarkában.Eddig az jött be a legjobban.
Kiváncsi fáncsi vagyok.Emléxik erre a mesére valaki rajtam kivül??? Ja! És nem vagyok gyerekes OK ???!!!!
Most hétvégén, ebben a gyarohasztó melegben tapasztaltam meg, hogy az automata légkondi bizony szabályoz a külső-belső levegő hőmérséklet alapján is, tehát bekapcsolja a belső keringetést - tehát múltkor tévedtem. Ebben a kánikulában bárhol is jártam, bekapcsolva tartotta a keringetést, csak este kapcsolta ki amikor hűvösebb lett. Nem hiába.... SAAB.
A Polárnál dolgozó klubtársunk mesélte, hogy a Polár vezérkar volt kinn megnézni az új facelift-et, és kipróbálták a 9-5 TiD-d is. (lore én mért nem tudok kis 5-öst csinálni a 9-es tetejére?:))))Állítólag k. jó, húz mint a gőzmozdony (hiszen 350Nm), és nem hallható semmi dízel hang.
más
A benzinkutasoknak pedig a jó k.......t! 99%, hogy nem véletlenül volt szar a tbenkei benzinje. És még hogy a T. fogyasztó járjon utána, meg pecsétes üveg, meg stb... Így aztán biztos, hogy nyugodtan csinálhatnak a szarházik, amit csak akarnak! Tudom, hogy ez nem az a topic, de akkor is. A jó múltkor, egyszerre álltam be tankolni egy SHELL kúthoz egy szakadt trabantot vezető állapotos kismamával. Szerintetek kihez rohantak ketten is "segíteni"? Úgy elküldtem őket, hogy csak úgy zörgött.
megint más
Mi ez a nagymotor PÁV? Amikor én vizsgáztam, akkor még csak egyféle motorjogsi volt. Most csak az érdekelne, hogy az 1981-ben megszerzett nagymotor jogsim most mire érvényes?
az szopás, mert kipu le...... :-(((
Nem irigyellek.
Nem akarok itten okoskodni, de máskor, ha csak pörög az önindító, de nem húz be,
akkor meg kell próbálni egy kalapácsnyéllel, vagy valami fával megütögetni a
behúzó tekercset. (Soxor bejött)
A szar benzinhez: nem tudjátok mely alkatrészeknek árthat az ilyen pancs? Persze a benzinszűrőt, gyertyákat cserélem. Mi van a turbóval meg az injektorral?
FÉLEK.
Pénteken kidöglött az autó, mert meghalt az önindító. Az automata meg ugye önindító hiányában mozgásképtelen.
A következő történt:
Este hat óra M5 bevezető, Motorrad szerviz. A frissen vizsgázott Kawaért mentünk. Tekerem a kulcsot, semmi. Gyorsan ember a bikáztatáshoz. Ahogy rárakjuk a bikakábelt az önindító pörög, ugy hogy a kulcsot még el sem forgattam. Szépen magában, a motort nem forgatta. Ezért merítette ki az aksit.
A tünet világos az önindító mágnesének érintkezői beégtek ezért az állandó kapcsolás.
Motorra fel, irány Popovics úr.
Visszaérkezve, szürkületkor munkához láttam, fél tizenkettőre kész is lett. Vak sötétben tapogatózva még a kipufogót is le kell kötni hogy kiférjen az indító motor . Persze az aksi kimerülve. Kocsi ottmarad.
Reggel kalandosan kijutás kölcsönautóval. Megpróbálom bikázni, iszonyú zárlat. Idő nincs menni kell dolgozni, délután folytatás.
Persze azonnal rájüzzem hogy a sötétben nem vettem észre hogy az aksi kábel az önindító fém burkával testel. Egy csavar lazítás, meghúzás, a kocsi azonnal indul.
Jol megszivtam szombaton.
Remélem sokunknak hasznos lenne ha előzetesen tudná, mit kell ilyenkor tenni, mert én nem tudtam, és most fújhatom.
Szombaton reggel tankoltam tele a Saab-ot (42 Liter) egy pesti benzinkúton (M3-as kivezető), majd 5 perc autózás után az autó rendetlenkedni kezdett. Nem akart gyorsulni, "prüszkölt". Előzőleg teljesen jól működött, egy hónapja a komplett átvizsgálás mindent rendben talált. Eszembe sem jutott hogy visszaforduljak, mivel kötött programom volt.
A következő hasonló kúton (77 km) megálltam, leeresztettük a tank teljes tartalmát, majd új benzint raktunk bele (52 liter). A kutas aki segített, "megkóstolta" a benzint, és majd hanyatt esett. Azt mondta, ez valami nagyon elcseszett anyag. A leeresztett benzint elhoztuk. 20-30 km után az autó érezhetően kiheverte a dolgot, és normálisan kezdett gyorsulni is, bár érezhető volt, hogy valami nincs teljesen rendben.
Kazincbarcika volt a végállomás, ott pár óra állás után újra indulni kellet, de attól kezdve már nem járt rendesen a motor. Olyan érzésem volt, mintha teljesen elállítódott volna minden. Alapjáraton csak "röfög" az autó, gyorsítani csak kínlódva lehet.
A család az autóval ottmaradt, szerelőhöz kell vinni a gépet. Nekem vissza kellett jönni dolgozni.
Kérdés:
Mi a legcélravetetőbb megoldás ilyenkor (hogy a kutas se akarjon megverni)?
A FogyVédelem azt mondta, kútra vissza kell menni, két üvegbe tankolni, kutassal lepecsételtetni, aláiratni, ÁMEI.hez beküldeni, ... szerintem tuti megvertek volna.
jaja, megtaláltam, köszi, ezen szörnyülködtem az imént... Mer az, hogy valaki 2000. próbálkozásra sem megy át az ótó vezetési vizsgán, akkor még megértem... de egy több éve vezetö elvtársat ilyeneknek tegyenek ki... ahogy a Tudosók is énekelnék: "ez borzasztóóóóó"
'páv'-ot a keresőbe írva a Rendkivuli PAV ugrik ki. Én nem ástam bele magam, de az ismerőseim a PÁV-ot választották, hogy minél hamarabb motorra pattanhassanak...
Egy időben engem is érdekelt ez a nagymotor téma. Asszem 250 ccm-hez már nagymotor-jogsi kell, tehát olyan amivel már akár egy 5.7 literes boss hosst is vezetehetsz. Ezt 2 féleképpen lehet megszerezni. Az egyik a hagyomásnyos kétlépcsős út, először 150 ccm-ig jogsi, utána (talán egy év után? ) lehet a nagymotorjogsit letenni. Másik lehetőség a PÁV. Erről asszem vannak topikok is. Nagyon nem melegedtem bele, mert a nejem belebetegedne ha motoroznék, inkább legyen akármilyen kocsim. Mondom: jó! :-)))
Velkám vagy, de asszem hülyeséget írtam, a Goldwing az nem is chopper, hanem inkább egy kétkerekű autó. Mindegy, vannak olyan Harley-s japcsik, ez a lényeg :-)