Ki miért választotta a SAABot. Mi az ami megfokta benne első látásra/próbára. (nosza ömlengjünk egy kicsit)
Különösen te Blekk. Te miért, amikor még fizikai kapcsolatod se volt. (vagy tévedek?)
És hogy elkezdjem: Első a tágas szellős hely elől -magyarul kényelmesen elfértem- (persze a forma is, de nem vagyok olyan akinek csak a forma számít lásd.: TT), azután amikor kinyitogattam, és minden úgy volt megoldva ahogy azt az én gépész aggyal elképzeltem. Egyszerű masszív szerkezetek, de nem az olcsóságra törekedve. Semmi olyan igazi marketingmenedzseri behatást nem láttam amitől a falra mászok. Szeretem ha a formát a cél határozza meg (és saját "elképzelései" vannak) És végül mentem vele egy kört.... de ezt az érzést ismeritek :-)))))))
KorZo, aki most azt számolgatja, hogy kéne vagy fél millát rákölteni az AUTOra (egyenlőre csak ötlet van, pénz nincs. De majd...)
Áhá, lebuktál ecsém! A műszerfal vonalvezetése szemernyit sem változott, max. a rajta található ketyerék elrendezése. Az meg mán nem vonal, hanem poligon által határolt terület!
Azt meg nem hiszem el. Mármint a műszerfalra vonatkozólag. Egyetlen típusváltozat kedvéért áttervezett műszerfal-vonalvezetést ritkán lát a történelem...
Hát lássuk csak.
A CE csak fekete, 3 ajtós volt, belül barna bőrrel (tan) és kéziváltóval, és 185 lovas motorral. A RE pedig rubinszínű volt, és belül szürke.
Ennyi :)
A sima turbótól eltérnek a 185 lovas motor, a kormány és a műszerfal vezetésben is, de itt meg is állnak.
Ez is elég, nem? :)
Most lehet, hogy megint nem emlékszem egy korábban publikált észosztásodra, de lehet, hogy csak azt várod, hogy májhízlaló sziporkát vágj le információadásnak álcázva: szal miben tér el a mezei 900-astól a commemorativ változat? Ha a ruby editiont is megmondod, akkor egy óráig nem gondolok semmi mocskos dologra! :-)
Múltkor, ha már így felmerültek a commemorativek, itt két kép:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] Voalá, egy Commemorative Edition SAAB 900 Turbo
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] És egy Ruby Edition. Ez utóbbi még az előbbinél is ritkább, mert az tömegautó (325 darab :) )
1, Lamborgíííni
2, A lambót azt nem!
Az F50 hullhat, de a többi ferárit nem adom!
(öregem, ez a fórum baja, béármi amit mondok vagy teszek, felhaszánlható ellenem... Szóval Száb rulla forevör! :) )
vp:
Az nem lehet nyócvan1es,mert Aeronak köll lennie igyanis '84 tő csinálták oszt még katyalizátornak sem köllene benne fityegnie és akkor gyühet csak kifelé belőle a 175HP (nem HitPoint).
t'hom:
New age???
korzo:
Ajánlom figyelmedbe a Homasitában kapható élvédőket ala exLenkeyb SAAB.Ma vettem én is.
Igy máskor elkerülhetjük az összeütközést.
Akár veszek is neked,csak mégeccer ne bombázd le a kocsim oldalát lécci,lécci,lécci......
A termék neve Knock-Out (adhesive door protector)... Találó nem????
Zöldubi:
Van számodra egy ajándékom....
lp:
Neked is...
Csak semmi kiváncsiság...
Megkapjátok a következő örsgyűlésen.
Feltéve ha jöttök :DDD
Különben marad még 1 évig a kanapém mögött....:D
Valszeg azért, mert a Calibra annyira sportkocsi, mint egy astra coupé. Ugyanis a calibra totál az 'A' vectrára épül, mind motorikusan, szerkezetileg, mind belső térben. Csakhát a külső-design jobb mint maga a kocsi...
Ma áll(t) a BME előtt egy fehér 175 lóerős turbo 900-as, elektr. ablak/tükör, alufelni, klíma. Kinnt volt rajta az 'Eladó!' papír...
a Calibrához még annyit: ez egy olyan sportkocsi amelyben a gyertyák páronként párhuzamban üzemeknek. Ez azt jelenti, hogy egyszerre gyújt az aktuális hengerben, meg abban amelyben a kipufogóütem van. Igaz hátránya nincs (legfeljebb a teljesítményfelvétel), de azért az olcsóságra való törekvés ilyen szintje egy sportkocsiban....
A Ferrarihoz annyit, hogy egy volt egyetemi kistanárom benne van egy francia motorirányítórendszer gyártó kisvállalkozásban (olyan mint a Gems, csak nem jut eszembe a neve) és vagy 5-6 F50-hez adtak el vezérlést (autónként 2db-ot kb Clio áron) úgy, hogy a teljesítményt szinte meg sem növelte a cucc, de nem hagyott ki egy gyújtást sem, nem úgy mint a csinkve (és persze az F50) gyútása nagy gázadáskor (ezt amúgy nekem is volt alkalmam kipróbálni). (mármint a csinkvét :-)
KorZo, aki szép, rövid tőmondatokban is szokot fogalmazni.....néha....
Oké, lehet, de ha a Ferrarinak megfelel a csinkvecsento vezérlésének klónja duplázva, akkor a Calibrának sem kell szégyenkeznie a Corsa vezérlésével :-)
Lore! Elismerem a ha tévedek, de még utolsó erőimmel infók után kutatok....
DE a motorvezérlők BIZTOS hogy igazak,
ÉS csak a SAAB gyárt olyan motorvezérlést (Trionic) amely pozitív irányba is követi az oktánszámot. Tehát ha 110-es repbenzint teszel bele, azt is kihasználja.
A kopogásérzékelős infoid tévesek, még egy 93-as 1.2-esben is van, ezért tudja tolerálni ha a user alacsonyabb oktános benyával tölti. Én úgy tippelem, hogy a 95 óta megjelent modellek 99.9%-ban van kopogásérzékelő, vagy elbeszélünk egymás mellett :-)