Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

baas Creative Commons License 2001.06.29 0 0 3231
korzobarátom:
áruld már el,hogy mit kéne rákölteni ennyiből jó!!!!
nagyon kiváncsiak vagyunk...
korzo Creative Commons License 2001.06.29 0 0 3230
Új téma:

Ki miért választotta a SAABot. Mi az ami megfokta benne első látásra/próbára. (nosza ömlengjünk egy kicsit)

Különösen te Blekk. Te miért, amikor még fizikai kapcsolatod se volt. (vagy tévedek?)

És hogy elkezdjem: Első a tágas szellős hely elől -magyarul kényelmesen elfértem- (persze a forma is, de nem vagyok olyan akinek csak a forma számít lásd.: TT), azután amikor kinyitogattam, és minden úgy volt megoldva ahogy azt az én gépész aggyal elképzeltem. Egyszerű masszív szerkezetek, de nem az olcsóságra törekedve. Semmi olyan igazi marketingmenedzseri behatást nem láttam amitől a falra mászok. Szeretem ha a formát a cél határozza meg (és saját "elképzelései" vannak) És végül mentem vele egy kört.... de ezt az érzést ismeritek :-)))))))

KorZo, aki most azt számolgatja, hogy kéne vagy fél millát rákölteni az AUTOra (egyenlőre csak ötlet van, pénz nincs. De majd...)

h i r d e t é s
BlackStar Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3229
Jóvanmá, haggyá... :)
Ilyen és kész.
A pofon meg megy :))))
Előzmény: lore (3228)
lore Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3228
Áhá, lebuktál ecsém! A műszerfal vonalvezetése szemernyit sem változott, max. a rajta található ketyerék elrendezése. Az meg mán nem vonal, hanem poligon által határolt terület!

Vazz, elektronyos ülés a 900-ban?? Wow!

Pofon jöhet, úgyis véres a hangulatom! :-)

Előzmény: BlackStar (3227)
BlackStar Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3227
Pofon kell? :)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Előzmény: lore (3226)
lore Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3226
Azt meg nem hiszem el. Mármint a műszerfalra vonatkozólag. Egyetlen típusváltozat kedvéért áttervezett műszerfal-vonalvezetést ritkán lát a történelem...
Előzmény: BlackStar (3225)
BlackStar Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3225
Miért, te a pótkerékkel vezetsz? :)
Há'persze, hogy vonalvezetés :)
Előzmény: lore (3224)
lore Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3224
Mi az a "kormány és a műszerfal vezetés" ?
Előzmény: BlackStar (3223)
BlackStar Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3223
Hát lássuk csak.
A CE csak fekete, 3 ajtós volt, belül barna bőrrel (tan) és kéziváltóval, és 185 lovas motorral. A RE pedig rubinszínű volt, és belül szürke.
Ennyi :)
A sima turbótól eltérnek a 185 lovas motor, a kormány és a műszerfal vezetésben is, de itt meg is állnak.
Ez is elég, nem? :)
Előzmény: lore (3222)
lore Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3222
Most lehet, hogy megint nem emlékszem egy korábban publikált észosztásodra, de lehet, hogy csak azt várod, hogy májhízlaló sziporkát vágj le információadásnak álcázva: szal miben tér el a mezei 900-astól a commemorativ változat? Ha a ruby editiont is megmondod, akkor egy óráig nem gondolok semmi mocskos dologra! :-)
Előzmény: BlackStar (3221)
BlackStar Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3221
Múltkor, ha már így felmerültek a commemorativek, itt két kép:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Voalá, egy Commemorative Edition SAAB 900 Turbo

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
És egy Ruby Edition. Ez utóbbi még az előbbinél is ritkább, mert az tömegautó (325 darab :) )

BlackStar Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3220
Mi az a vectra?
(vigyázz: bármi amit mondasz.. tudod... :)) )
Előzmény: lore (3219)
lore Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3219
T'om, hogy gíni, le is harapta volna fastcar kollega egy-egy találkozásunkról a fejemet, ha dzsínizek :-)

(öregem, ez a fórum baja, bármi amit mondok vagy teszek, felhasználható ellenem... Szóval Volvo, Száb és a vectrám rulla forevör! :) )

Előzmény: BlackStar (3218)
BlackStar Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3218
1, Lamborgíííni
2, A lambót azt nem!
Az F50 hullhat, de a többi ferárit nem adom!
(öregem, ez a fórum baja, béármi amit mondok vagy teszek, felhaszánlható ellenem... Szóval Száb rulla forevör! :) )
Előzmény: lore (3217)
lore Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3217
Engem is totál kiakasztott. Mosmár levakarom a ferrári efötvenes posztereimet, de talán még a lámbordzsíniseket is. Felháborító! :-P

BlackStar, vakard le (meg) Te is! Pusztuljon a farkasszopó leszármazottja! :-)

Előzmény: BlackStar (3216)
BlackStar Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3216
Szégyen... A F50-be közös alkatrész a csinkvecsentóval... Ez eléggé gázos... taljánokat meg kéne kicsit tockosozni...
Előzmény: korzo (3197)
BlackStar Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3215
VérpontyLásd 2985. hozzászólás, báj dö Blextár :)
Előzmény: vérponty (3193)
BlackStar Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3214
Héló!
Apc-s czikkemet elolvastátok? Me' azé' írtam... :)

(Axa! Jövő szombattól jönnek a czikkek, készítheted a lóvét... :) )

Törölt nick Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3213
baas: régi nóta... Kormányod van-e még eladó?
Előzmény: baas (3211)
baas Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3212
mégvalami...

www.ferrita.com

igényes munka from Sweden.
csak a svenska nyelvű müxik jól egyenlőre.

itt mindenki megtalálja ami neki kell...

baas Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3211
vp:
Az nem lehet nyócvan1es,mert Aeronak köll lennie igyanis '84 tő csinálták oszt még katyalizátornak sem köllene benne fityegnie és akkor gyühet csak kifelé belőle a 175HP (nem HitPoint).

t'hom:
New age???

korzo:
Ajánlom figyelmedbe a Homasitában kapható élvédőket ala exLenkeyb SAAB.Ma vettem én is.
Igy máskor elkerülhetjük az összeütközést.
Akár veszek is neked,csak mégeccer ne bombázd le a kocsim oldalát lécci,lécci,lécci......
A termék neve Knock-Out (adhesive door protector)... Találó nem????

Zöldubi:
Van számodra egy ajándékom....

lp:
Neked is...

Csak semmi kiváncsiság...
Megkapjátok a következő örsgyűlésen.
Feltéve ha jöttök :DDD
Különben marad még 1 évig a kanapém mögött....:D

baas, aki izesen is tud irni....
ha akar...

vérponty Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3210
Még 1 kérdés a mai napra (mivel nem csak saab- tulajnak, hanem általános autótulajnak is lamer vagyok):

A kerekekben mekkora nyomásnak kell(ene) lennie? Vagy ez rá van írva a kerékre-tüzetesen még nem vizsgáltam +.

vp

vérponty Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3209
Szerintem az ugyanaz, mint a trader-ban (www.trader.hu) ajánlott madár. '81es, 350 eFtért. Sedan a lelkem? Mert akkor tuti!

vp

Előzmény: lore (3208)
lore Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3208
Valszeg azért, mert a Calibra annyira sportkocsi, mint egy astra coupé. Ugyanis a calibra totál az 'A' vectrára épül, mind motorikusan, szerkezetileg, mind belső térben. Csakhát a külső-design jobb mint maga a kocsi...

Ma áll(t) a BME előtt egy fehér 175 lóerős turbo 900-as, elektr. ablak/tükör, alufelni, klíma. Kinnt volt rajta az 'Eladó!' papír...

lore

Előzmény: korzo (3207)
korzo Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3207
a Calibrához még annyit: ez egy olyan sportkocsi amelyben a gyertyák páronként párhuzamban üzemeknek. Ez azt jelenti, hogy egyszerre gyújt az aktuális hengerben, meg abban amelyben a kipufogóütem van. Igaz hátránya nincs (legfeljebb a teljesítményfelvétel), de azért az olcsóságra való törekvés ilyen szintje egy sportkocsiban....

Bocsi kezdek kicsit Offosodni....

KorZo,....

Előzmény: korzo (3206)
korzo Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3206
Köszönöm, köszönöm... :

A Ferrarihoz annyit, hogy egy volt egyetemi kistanárom benne van egy francia motorirányítórendszer gyártó kisvállalkozásban (olyan mint a Gems, csak nem jut eszembe a neve) és vagy 5-6 F50-hez adtak el vezérlést (autónként 2db-ot kb Clio áron) úgy, hogy a teljesítményt szinte meg sem növelte a cucc, de nem hagyott ki egy gyújtást sem, nem úgy mint a csinkve (és persze az F50) gyútása nagy gázadáskor (ezt amúgy nekem is volt alkalmam kipróbálni). (mármint a csinkvét :-)

KorZo, aki szép, rövid tőmondatokban is szokot fogalmazni.....néha....

Előzmény: lore (3205)
lore Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3205
korzo,

"DE a motorvezérlők BIZTOS hogy igazak,"

Oké, lehet, de ha a Ferrarinak megfelel a csinkvecsento vezérlésének klónja duplázva, akkor a Calibrának sem kell szégyenkeznie a Corsa vezérlésével :-)

"KorZo, aki terel mint a pulikutya."

De azt jóóól csinálja :-)

lore


Előzmény: korzo (3204)
korzo Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3204
AxA! Nna, most kezdjünk el sírni......

Lore! Elismerem a ha tévedek, de még utolsó erőimmel infók után kutatok....

DE a motorvezérlők BIZTOS hogy igazak,
ÉS csak a SAAB gyárt olyan motorvezérlést (Trionic) amely pozitív irányba is követi az oktánszámot. Tehát ha 110-es repbenzint teszel bele, azt is kihasználja.

KorZo, aki terel mint a pulikutya.

egoaxa Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3203
A tervek:




lore Creative Commons License 2001.06.28 0 0 3202
Gratu a 3200-hoz :-)

A kopogásérzékelős infoid tévesek, még egy 93-as 1.2-esben is van, ezért tudja tolerálni ha a user alacsonyabb oktános benyával tölti. Én úgy tippelem, hogy a 95 óta megjelent modellek 99.9%-ban van kopogásérzékelő, vagy elbeszélünk egymás mellett :-)

lore

Előzmény: korzo (3196)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!