Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.03 0 0 3560
csahogy el tuggyátok képzelni... ;)


csak az enyém jelenleg piszkosabb :)))

u.i.: jóvanmá', megyek aludni...

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.03 0 0 3559
Jóestétet Uraim!

Most, hogy netközelbe kerültem, eldicsexem, hogy van szép új (legalább is nekem :) ) felnim. bibibíííííííííííí :-ppppp
:)))
semmi extra, aki látta baas új felnijét, az máris látta szinte az enyimeimékeiket :)
bocsika skacok, kicsit fáradt má' thom bácsi...

maratham
marathon
thom

u.i.: kö valakinek 4 acélfelni? ;)))))

h i r d e t é s
BlackStar Creative Commons License 2001.08.03 0 0 3558
Az egyetlen eset, hogy örülök, hogy nincs SAABom :))
Nem kell konfrontálódni a döntöttlámpás/állólámpás/régi9000es/új9000-es/9-3/9-5/stb. rajongókkal :))
Ja, ahogy megyünk Solymár felé, kitett a Polár egy új 9-5-ös reklámot. Azért mégiscsak SAAB, mégha nem is az igazi (jellemzően asszonka vette észre :)) )
lore Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3557
Najó, de utána nem eladni és az árából venni pár "igazit"! :-)
Előzmény: lp (3556)
lp Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3556
Nekem van eeeeeeeeeegy!
Előzmény: lore (3555)
lore Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3555
:-)))
Ki cseréli be ezt a szappanformájú, elektromos szarokkal telezsúfolt, műanyagízű, globalizáció áldozatául esett opelvectrás kilenchármast egy igazi 900-ra??? :-)))
Előzmény: lp (3553)
lp Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3554
A 9000 előnyeihez kicsit hosszabb listát kellett volna írnom. Ez van, sznob vagyok:)))
Előzmény: korzo (3552)
lp Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3553
Axa!

Aex hozzászólása felnyitotta a szememet, ezért követelem, hogy minden 95 tulajdonost ki kell zárni a klubból!
Utána majd jöhetnek a 9000 tulajok, (szerencse, hogy megvan még a 900-am) majd a 900NG-k. A végén pedig a döntöttlámpás 900 tulajok lesznek a másod-, az állólámpás tulajdonosai pedig az elsőosztályú klubtagok.

A végén pedig elégedetten hátradőlhetsz:)))

Ja! A 93-ok pedig legjobb lesz, ha egyenesen menekülnek. Lorenak szerencséje van, mert a Viggenben senki sem fogja utolérni:)))

Baas!
Hogy van az idealizmusod?

Előzmény: aex (3545)
korzo Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3552
Hahó!
A Classic 900 a legjobb. (a 9000 se rossz, de lp kifejtette a 900 előnyeit)
Meg különben is, ez az egyik utolsó mohikán a klasszikus elvek alapján épített autók közül. Olvastátok a cikket a totalcar-on? :-) (amelyiknél a W123 Merci van)

Az enyémnek (eszem a lelkét) most kezdett el kotyogni valami az elejében… Az a *%/!> gyári gömbfej nem akar 360 000 km-nél többet kibírni. Pedig én már 90 000-et mentem vele, legfeljebb kétszámjegyű utakon „szépen, lassan, óóóvatosan”…. :-)))

De háát ez egy mind műszakilag, mind erkölcsileg elavult legalább 23 éves konstrukció…. :-)

KorZo, aki nemisolyanrég segédkezett egy 95 ezret futott Ventón kerékcsapágyat cserélni. Volt hozzá jó nagy ’spájszer’, meg jó nagy kalapács meg… :-)
Cserélt már valaki 900-ban kerékcsapágyat?

páter Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3551
Akkor ezután kilencvetnötös kulccsal használod a 900 GLE-det? :o)
És még azt mondjátok, hogy a baas sznob:o)
Előzmény: egoaxa (3546)
lenkeyb Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3550
BlekSztár,

Nyomjad az iszonyat 900-as képeket, mert tényleg egyre több az újfajta autó.
Azért érdekesek....

baas Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3549
900ról info::
Jé most vettem csak észre,hogy a két első ülés között van az ignition. :))
Hogy kerül az oda ...???!!!!
Ez valami típushiba???

Na megyek és falba verem a fejemet !!!

lenkeyb Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3548
Halihó!

Megvan!
Tegyünk egy 9-3-as kaszniba 900-as motort stb. :0) (őőőő, hmm keresztbe)
Shirály!

Balázs

Ui: Nem mintha bajom lenne a 900-as kinézettel!!

lalcus Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3547
Sziasztok
Ma voltam Popovicsnál.
Két hét múlva reményteljest alattam duruzsol egy kékséges kék Saab. Naggyon várom már!
Próbaút egyből Eszék-Zágráb, kis szünet, majd Szabadka, kis szünet majd Ungvár. Szeptember elején pedig Székelyöld. Várom már a próba napját!
egoaxa Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3546
aex!

Az a helyzet hogy a Polar zsebbe csúsztat egy kilencöt kulcsot, azért eröltetem a sajtóanyagokat. :o)
Különben csupán érdekesség képpen vannak kint.

De ha venné valaki a fáradságot és a régi 900asokról is küldene infót akkor azt szívesebben kiraknám.

Remélem lesz az is.

Előzmény: aex (3545)
aex Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3545
axa!

komolytalan. 135 ekm meg a motorgeneral nem t`om hogy jönnek össze. Különben is, huszeves auto ennyi km-el.... bevasarloautonak hasznaltak?? 16 ezer schillingert civilizaltabb videkeken meg mar olyan is kaphato, mint az enyem ;)

mas: latom, az oldalbol Polar-sajtoanyag website keszül lenni. Nem t`om, ez a sok stupid ködharapas NIssan-kinezetu=, agyondragitott, sznob vallalkozoknak valo eldobhatoautokrol kit erdekel?? hacsak nem azert rakod fel, hogy örüljünk, *nekünk* jobb gepünk van, egy olyan korszakbol, amikor meg nem az szamitott, mekkora a ceg eves vesztesege. No mind1 :(

Előzmény: egoaxa (3542)
BlackStar Creative Commons License 2001.08.02 0 0 3544
Vovv! :)
Én meg találtam kicsit nyugat felé egy piszok jó éttermet (vagy inkább büfét), olcsó is, van is parkolója, meg jó a kaja (4. pont, Blxtr szempontból: sok!) :))
egoaxa Creative Commons License 2001.08.01 0 0 3543
Találkozók:

2001,09,15 szombat. Volvo találkozó.
Hivatalosan ugye még nem hivtak meg minket, de mi akkor is elmegyünk ugye? :o)))

Utána, egy "vidéki" talit szervezünk.
Taksony-Bugyi közötti út 6-os uton van egy tó. Egy strand és kemping. Water Park. http://www.waterpark.hu Állítólag állat.
A Lanciások 11-én csinálnak ott talit. Tesztelik a viszonyokat, ha bejön, mi is mehetnénk.
Mit szóltok?

egoaxa Creative Commons License 2001.08.01 0 0 3542
vérponty Creative Commons License 2001.08.01 0 0 3541
Hal,

Kicsit kiestem a topicbol> nyaralas, munkahely otthagyas, iskolapadba beules, stb.

De a Saab-om meg megvan 8-D.

Kicsinemu gazaim> hosszabb uton a fekolaj felmelegszik, a fekem levegosse valik, igy az M7en a mogottem haladok legnagyobb oromere allandoan probalgatnom kell, visszajott-e mar az ereje. A heten azert elviszem szerelohoz.

Mas> en csocsi autom> mult het csutortoken jottem vissza estefele a Balcsirol, es hat belefutottam pont az erdi emelkedonel abba a tropusi hiharba. Szitu> fuggonyszeru eso, 3 meteres latotavolsag, mivel oldalra lejt az ut, a kulso savban (a belsoben nem is mertunk menni a szembejovok miatt) legalabb 4-6 cm magas viz a jobbkereknel. Beszaras, halalfelem, miegymas. Az ujabbnal ujabb gepcsodak beakadtak, de MI nem> hosiesen helytallva felnyomultunk a domb tetejere, ahol mar jobb ido volt.

Ennyi. Mostanaban nem nagyon hasznalaom OT, garazsban all a baratnomeknel, en meg 16 orat tanulok naponta.

Az uj Saab miatt + ne bankodjatok. Oruljetek, hogy nekunk meg a klasszikusok jutottak/jutnak (Blekknek is fog, tudom). A kovetkezo legsaab almom egy 92-es CE. Akarhogy erolkodnek a gyarban, annal jobbat nem nagyon csinalhatnak...

vp

BlackStar Creative Commons License 2001.08.01 0 0 3540
Már keresem is a melót :))
Előzmény: korzo (3531)
BlackStar Creative Commons License 2001.08.01 0 0 3539
Nemis. Szegény BlackStar. :(
Előzmény: lenkeyb (3532)
BlackStar Creative Commons License 2001.08.01 0 0 3538
Hogy mit? Pl. dícséretet (mondjuk egy virtuális vállveregetést, jó? :) )
Ugyanis ez az igazi SAABos gondolkodás: az autó nem a formatervbe becsomagolt eladandó termék, hanem egy olyan eszkösz (ad absurdum társ), aminek a külsejét a belseje határozza meg.

Egy, kettő pedig ez egy fotósopp kép. Idemásoljam az Astra Coupé képét, vagy elhiszitek becsszóra? :))

Előzmény: lp (3537)
lp Creative Commons License 2001.07.31 0 0 3537
Persze, minannyian tudjuk, hogy a tendencia merre mutat, de azt sem lehet elvárni, hogy a mai napig mondjuk klasszikus 900-okat, vagy 99-est gyártsanak. Ugyanis akkor már rég megszűnz volna a SAAB gyár, mert kb. évi 1000 db-ot tudnának eladni. Globálisan.

Visszatérve a képre, ez még csak nem is tanulmány, hanem valami elvetemedett játéka. Szerintem ez az autó csak ebben az egy kép formájában létezik, és nincs tovább. Bele lehetne menni, hogy SAAB és TT felni között van-e, szerintem ehhez hasonló felnie csak az Audinak és az Opelnak van, (de lehet, hogy neked van igazad) vagy a lökháritó formája, vagy a teljesen opeles sárvédőszélesítés, ezekből semmi sem SAAB (szerintem) De ha jobban megnézed a hütőmaszkot és a rendszámtáblát - esetleg kinagyítod a képet - van valami hiba a látványban.

Szóval csak annyit, hogy kár ezekre a képekre veszetgetni a bosszúságot, ráadásul szerintem a SAAB igazi értéke nem a formaterv (húha, mit fogok kapni BlackStartól....) hanem az ergonómia és a belső hangulat, például.

Az meg, hogy hasonlít a Passatra... Szerintem a Passat hasonlít a SAABra:))))

Előzmény: lore (3536)
lore Creative Commons License 2001.07.31 0 0 3536
Én se hiszek abban, hogy a tanulmányok életre is kelnek, de bizonyos tendenciák azért nyomon követhetőek. A felni pl. a TT-s felni és a mezei saab felni között van szerintem. A design eléggé zömök, németes-audis. Globalizáció átka? Majd kiderül, de addig tessék beszerezni jófajta 900-as saabot, 700-as volvot...

A 95-ös nózijáról nekem pedig ugyanaz ugrott be, mint Blackstarnak. Persze aki még nem látott passatot, az könnyebben barátkozik az újjal...

Előzmény: lp (3535)
lp Creative Commons License 2001.07.31 0 0 3535
UGYAN!
Nem hiszek én ebben a képben sem! A rászervált hűtőmaszkon kívül ebben az autóban semmi sem SAAB. Legalább vették volna a fáradtságot, hogy egy tiszteséges SAAB felnit kopírozzanak át.

Tele van mindenféle média mindenféle új SAAB képekkel, aztán a 95 facelift-ről mégis csak a bemutatás után napokkal lehetett látni az első képeket.
Szerintem ez elgondolkodtató.

Előzmény: lore (3533)
lore Creative Commons License 2001.07.31 0 0 3534
Csak óvatosan!
lore Creative Commons License 2001.07.31 0 0 3533
Szervusztok,
hamár a passatos orrú 95 górcső alá kavarodott, akkor növelném a pesszimizmust a saabos tendenciákat boncolgatók agyában:


"Is this the car that will have Audi TT owners checking up on part-exchange values? Saab is hoping to boost its global sales with a totally new range of models that's set to include a top secret coupé."

Ezt az autoexpress-en találtam, szerintem elég sok idő megemészteni emészthetetlen.

lore

lenkeyb Creative Commons License 2001.07.31 0 0 3532
Ja!
Szegény lenkeyb...
korzo Creative Commons License 2001.07.31 0 0 3531
Tegnap láttam meghírdetve a Lendvai Gabi féle: SAAB Official Car-t (81. tag). :-( vagy :-)? (Blekk most húzz bele!!) De mi visz rá egy embert, hogy egy ilyen autót eladjon?... (vagy Gábor neked is a ház, mint Lenkey kollegánknak?)
Az ára, ha jól emlékszem 1,2 millió, de érdemben majd az érintett...

KorZo, aki nem válna meg az ő ezüst kétajtósától...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!