Áhá, lebuktál ecsém! A műszerfal vonalvezetése szemernyit sem változott, max. a rajta található ketyerék elrendezése. Az meg mán nem vonal, hanem poligon által határolt terület!
Azt meg nem hiszem el. Mármint a műszerfalra vonatkozólag. Egyetlen típusváltozat kedvéért áttervezett műszerfal-vonalvezetést ritkán lát a történelem...
Hát lássuk csak.
A CE csak fekete, 3 ajtós volt, belül barna bőrrel (tan) és kéziváltóval, és 185 lovas motorral. A RE pedig rubinszínű volt, és belül szürke.
Ennyi :)
A sima turbótól eltérnek a 185 lovas motor, a kormány és a műszerfal vezetésben is, de itt meg is állnak.
Ez is elég, nem? :)
Most lehet, hogy megint nem emlékszem egy korábban publikált észosztásodra, de lehet, hogy csak azt várod, hogy májhízlaló sziporkát vágj le információadásnak álcázva: szal miben tér el a mezei 900-astól a commemorativ változat? Ha a ruby editiont is megmondod, akkor egy óráig nem gondolok semmi mocskos dologra! :-)
Múltkor, ha már így felmerültek a commemorativek, itt két kép:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] Voalá, egy Commemorative Edition SAAB 900 Turbo
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] És egy Ruby Edition. Ez utóbbi még az előbbinél is ritkább, mert az tömegautó (325 darab :) )
1, Lamborgíííni
2, A lambót azt nem!
Az F50 hullhat, de a többi ferárit nem adom!
(öregem, ez a fórum baja, béármi amit mondok vagy teszek, felhaszánlható ellenem... Szóval Száb rulla forevör! :) )
vp:
Az nem lehet nyócvan1es,mert Aeronak köll lennie igyanis '84 tő csinálták oszt még katyalizátornak sem köllene benne fityegnie és akkor gyühet csak kifelé belőle a 175HP (nem HitPoint).
t'hom:
New age???
korzo:
Ajánlom figyelmedbe a Homasitában kapható élvédőket ala exLenkeyb SAAB.Ma vettem én is.
Igy máskor elkerülhetjük az összeütközést.
Akár veszek is neked,csak mégeccer ne bombázd le a kocsim oldalát lécci,lécci,lécci......
A termék neve Knock-Out (adhesive door protector)... Találó nem????
Zöldubi:
Van számodra egy ajándékom....
lp:
Neked is...
Csak semmi kiváncsiság...
Megkapjátok a következő örsgyűlésen.
Feltéve ha jöttök :DDD
Különben marad még 1 évig a kanapém mögött....:D
Valszeg azért, mert a Calibra annyira sportkocsi, mint egy astra coupé. Ugyanis a calibra totál az 'A' vectrára épül, mind motorikusan, szerkezetileg, mind belső térben. Csakhát a külső-design jobb mint maga a kocsi...
Ma áll(t) a BME előtt egy fehér 175 lóerős turbo 900-as, elektr. ablak/tükör, alufelni, klíma. Kinnt volt rajta az 'Eladó!' papír...
a Calibrához még annyit: ez egy olyan sportkocsi amelyben a gyertyák páronként párhuzamban üzemeknek. Ez azt jelenti, hogy egyszerre gyújt az aktuális hengerben, meg abban amelyben a kipufogóütem van. Igaz hátránya nincs (legfeljebb a teljesítményfelvétel), de azért az olcsóságra való törekvés ilyen szintje egy sportkocsiban....
A Ferrarihoz annyit, hogy egy volt egyetemi kistanárom benne van egy francia motorirányítórendszer gyártó kisvállalkozásban (olyan mint a Gems, csak nem jut eszembe a neve) és vagy 5-6 F50-hez adtak el vezérlést (autónként 2db-ot kb Clio áron) úgy, hogy a teljesítményt szinte meg sem növelte a cucc, de nem hagyott ki egy gyújtást sem, nem úgy mint a csinkve (és persze az F50) gyútása nagy gázadáskor (ezt amúgy nekem is volt alkalmam kipróbálni). (mármint a csinkvét :-)
KorZo, aki szép, rövid tőmondatokban is szokot fogalmazni.....néha....
Oké, lehet, de ha a Ferrarinak megfelel a csinkvecsento vezérlésének klónja duplázva, akkor a Calibrának sem kell szégyenkeznie a Corsa vezérlésével :-)
Lore! Elismerem a ha tévedek, de még utolsó erőimmel infók után kutatok....
DE a motorvezérlők BIZTOS hogy igazak,
ÉS csak a SAAB gyárt olyan motorvezérlést (Trionic) amely pozitív irányba is követi az oktánszámot. Tehát ha 110-es repbenzint teszel bele, azt is kihasználja.
A kopogásérzékelős infoid tévesek, még egy 93-as 1.2-esben is van, ezért tudja tolerálni ha a user alacsonyabb oktános benyával tölti. Én úgy tippelem, hogy a 95 óta megjelent modellek 99.9%-ban van kopogásérzékelő, vagy elbeszélünk egymás mellett :-)