"Bekapcsolom a helyzetjelzőt, vagy a tompitottat, és enyhe sípolást hallani a műszerfal mögül"
hahh, vegre valakinek masnak is sipol... :-(
en a vilagitassal meg nem talaltam osszefuggest, viszont 130-140 kornyeketol felfele neha sipol valami a kozepkonzol mogul. neha nem:-( eddig ugy tunik, hogy minden ilyen sipolos eset olyankor volt, amikor igy nyaron a gutautos melegben delben kellett autozni, tegnap este peldaul nem csinalta.
Közben megérkeztünk.. Egy heti nem autózás után közlöm a száraz érzelemmentes tényeket:
Örömmámor volt beleülni a paripába, húz, mint a bivaj, (box) minden **sza.
Egy bajom van csak: rosszak az utak, össze vissza dobál, kígyózik a gerincem, kitörik a nyakam, (némi túlzással:) de stabil. Részvétem annak, aki 16-os, 17-es felnit választ, és még pénzt is dob ki érte az ablakon. Utóbbit csak vesekő eltávolításra ajánlom, vagy porckorongsérv házilagos kialakítására. Az árából inkább nyaralni menni jobb érzés. ( saját vélemény, tapasztalatból )
Ilyenről tudtommal még nem volt szó. Eddig kikapcsoló világítások voltak, amire West leírta a megoldást.
"A világitással kapcsolatban akinek ilyen gondja van (elmegy a pilács) menjen be a szervizbe és csapjon az asztalra hogy egy új bcm modult kér az autójába:) mert ez is szoftver hiba miatt kapcsolja le a lámpát az új szoftverrel már normálisan müködik minden."
Turbo biztosan nincs benne mert az látszana, ahhoz a szívó oldalt át kell alakítani, nitronak sem látok csövezést mert annak meg tudomásom szerint kettő cső kell. Ráadásul az a utastér felöl jönne itt meg van egy spéci vezeték amire rá is zoomol de ez olyan mintha chip tuning lenne. Viszont chippel nem hiszem, hogy el tudna érni ilyen gyorsulást. Kb 6 másodperc könyékén gyorsul százra, ahhoz meg egy 1300kg-os kocsi esetében minimum 200LE kellene. Nemtom hány lovas az 2.0Literes ceed, de 140LE környékén lehet, sztem még chippel sem tudja elérni a 200LE-t. Ehhez nitro kell egy 1.4 vagy 1.6-os kocsi esetében, de nitronak semmi jele. Vagy egyszerűen fake a gyorsulás a videoban, de nem tünik annak. A rák se tuggya. Kérdezték a commentekben is mitől megy így de nem válaszoltak rá. :)
Szia Dehogynem,épp meg akartam kérdezni az SW kollégát mi baja,mire kiértem elmentél :(( valami motor remegést hallgattatok? mi lett a vége? régóta jársz oda? milyen a szerviz??? nekem ez lesz a 3. szervizem :(( jó lenne mér egy normálisat találni!!
A cee'd rögzítőfék hátsó részét nem ismerem,csak más gyártókét,és általában van egy önbeálló rész,ami ha kopik a betét a holtjátékot automatán kiegyenlíti,itt is lehet elméletben állítani,de nem szokás,csak ha nagyon kopott a fékbetét... A hivatalos állítási lehetőség olyan mint a többi típusnál és azt belülről is lehet állítani!
Sziasztok Mi is üdvüzlünk benneteket Antalyából. Még maradunk pár napot. Ja, az átlagfogyi: 0.00 A vas garázsban áll unokatesóméknál, közel ferihegyhez. ;-)
A kézifékre állítson rá akinek kell,mert ahogy bekopik(+a gyárba se hiszem,hogy nagyon állítgatják)egyre feljebb fog. Olvastam,h ez többknek probléma,kb 10 perces tiszta munka,nem kell alámászni stb,belülről kell állítani!
Sziasztok! Most jöttünk meg az 5250 km hosszú nyaralásból. (Szardínia, Nizza, Svájc) Az 1,6 CRDI fogyasztása a komputer szerint 5,2 tankolás méréssel 5,4 liter lett. Szakaszonjként is mértem a fogyit, volt 6 literes és 4,6-os szakasz is. Érdekes módon közben a komputer 5,3-at írt mindkét esetben... A kocsival amúgy minden rendben volt, a kézifék nekem is nagyon a végén fog csak, ott sem túl erős. A kesztyűtartó hűtése nélkül biztos nem vennék kocsit, ez nagyon hálás volt végig.
Kuplunggal nekem nem volt még gondom, de nem is ajánlom neki, hogy legyen. Az erős hajtáslánc egyik ismerve a strapabíró kuplung amelynek legalább 200.000km-et ki kéne bírnia. De lehet csak nekem vannak irreális elvárásaim a mai kocsiktól.
Kézifék nálam is dettó ilyen. Eléggé tépni kell, hogy fogjom is valamit, az meg nem szokásom. Majd állítok rajta.
Az én (nem gyári) riasztóm olyan, hogy ha csak megnyomom a gombják, akkor villog és csipog. Ha hosszabban nyomom a gombját, akkor csak villog. Egyébként és sem szeretem, ha pittyeg.