vp:
Az nem lehet nyócvan1es,mert Aeronak köll lennie igyanis '84 tő csinálták oszt még katyalizátornak sem köllene benne fityegnie és akkor gyühet csak kifelé belőle a 175HP (nem HitPoint).
t'hom:
New age???
korzo:
Ajánlom figyelmedbe a Homasitában kapható élvédőket ala exLenkeyb SAAB.Ma vettem én is.
Igy máskor elkerülhetjük az összeütközést.
Akár veszek is neked,csak mégeccer ne bombázd le a kocsim oldalát lécci,lécci,lécci......
A termék neve Knock-Out (adhesive door protector)... Találó nem????
Zöldubi:
Van számodra egy ajándékom....
lp:
Neked is...
Csak semmi kiváncsiság...
Megkapjátok a következő örsgyűlésen.
Feltéve ha jöttök :DDD
Különben marad még 1 évig a kanapém mögött....:D
Valszeg azért, mert a Calibra annyira sportkocsi, mint egy astra coupé. Ugyanis a calibra totál az 'A' vectrára épül, mind motorikusan, szerkezetileg, mind belső térben. Csakhát a külső-design jobb mint maga a kocsi...
Ma áll(t) a BME előtt egy fehér 175 lóerős turbo 900-as, elektr. ablak/tükör, alufelni, klíma. Kinnt volt rajta az 'Eladó!' papír...
a Calibrához még annyit: ez egy olyan sportkocsi amelyben a gyertyák páronként párhuzamban üzemeknek. Ez azt jelenti, hogy egyszerre gyújt az aktuális hengerben, meg abban amelyben a kipufogóütem van. Igaz hátránya nincs (legfeljebb a teljesítményfelvétel), de azért az olcsóságra való törekvés ilyen szintje egy sportkocsiban....
A Ferrarihoz annyit, hogy egy volt egyetemi kistanárom benne van egy francia motorirányítórendszer gyártó kisvállalkozásban (olyan mint a Gems, csak nem jut eszembe a neve) és vagy 5-6 F50-hez adtak el vezérlést (autónként 2db-ot kb Clio áron) úgy, hogy a teljesítményt szinte meg sem növelte a cucc, de nem hagyott ki egy gyújtást sem, nem úgy mint a csinkve (és persze az F50) gyútása nagy gázadáskor (ezt amúgy nekem is volt alkalmam kipróbálni). (mármint a csinkvét :-)
KorZo, aki szép, rövid tőmondatokban is szokot fogalmazni.....néha....
Oké, lehet, de ha a Ferrarinak megfelel a csinkvecsento vezérlésének klónja duplázva, akkor a Calibrának sem kell szégyenkeznie a Corsa vezérlésével :-)
Lore! Elismerem a ha tévedek, de még utolsó erőimmel infók után kutatok....
DE a motorvezérlők BIZTOS hogy igazak,
ÉS csak a SAAB gyárt olyan motorvezérlést (Trionic) amely pozitív irányba is követi az oktánszámot. Tehát ha 110-es repbenzint teszel bele, azt is kihasználja.
A kopogásérzékelős infoid tévesek, még egy 93-as 1.2-esben is van, ezért tudja tolerálni ha a user alacsonyabb oktános benyával tölti. Én úgy tippelem, hogy a 95 óta megjelent modellek 99.9%-ban van kopogásérzékelő, vagy elbeszélünk egymás mellett :-)
hát ahogy baas is tippelt :) olyan 60-65 közötti, mert amikor az óra 15-t mutat (plusz-mínusz nemtomhány liter a tévedése), akkor 50-t vígan benyel a deDög.
Az biztos, hogy nem fogyasztási versenyre készültek :)
OTP-t meg ne rabolj. tudom ajánlani benzinkutakat... ;) ott még nem is kell a pénzt elhozni, csak tankolni, oszt menekülni.
maratham
thom
aki baast apjaként tiszteli, mert foglalkozik vele :)))))))
u.i.: a dög marad, és új szakasz kezdődik az életében...
Na csak azér', hogy az éjszakai műszakot lehurrogjam. A ma gyártott autók 5 de max 10%-ában van kopogáezrákelő. uis elég nehéz a motorra/hoz illeszteni (nem fizikailag). Tudtommal az Opel egyetlen típusán sincs, a Calibra Turbo-n sem. Talán csak egy szép emlékű Omegán amit a LOTUS gyártott....
KorZo, aki nem tudja eltitkolni a kis angol gyártók felé (is) húzó szivét....
BlackStar,
míg el nem felejtem: a hosszú ideje halott "gold galery" link danny honlapján pár hét óta újra él. Ahogy látom gyűjtöd a képeket, itt vanak jók is...