Mindenki, akinek műanyag takarólemezes gyári SAAB könnyűfém-felnije van, óvakodjon az IMO autómosókban kerékmosást kérni, mert az a gutyma oldja a műanyag fényes felső rétegét!
Abszolut egyetértek, a sajtóanyagoknak én is csak a felét hiszem el. Vagy a felét sem:)) (Az én cégem is reklámoz, de én sokszor szégyellem végigolvasni:)))
A Nissan/Mazda hasonlóság azért nem izgat, mert:
1) nem láttam még élőben a faceliftet, a kép csalóka lehet,
2) ha hasonlít is hozzájuk, akkor is sokkal szebb (nem is vagyok elfogult!:)))
3) a külső forma érdekel a legkevésbé (van autó amelyik jobban tetszik (külsőleg!), mégis a Saabot kedvelem)
4) a Mazda/Nissan/akármelyik japán jövőre úgy is másképp fog kinézni
A dízel téma pedig érdekes kérdés, én nem vagyok szakértő, de figyelve a dízelek minőségét úgy érzem, nagy jövő előtt állnak még - már ameddig van még olaj:(( A múltkor az M7-en egy 1,9-es dízel A3-as - PDi vagy TDi vagy mi a szösz - igencsak megizzasztotta a 2,3t 9000-t. (Rohadt tetü kis ingyenélő kölyök volt apuci által vásárolt autóval, szemét módon másokkal nem törődve és veszélyeztetve nyomult, én meg felkaptam a vizet. De ez most nem fontos)
Vagy most olvastam, hogy a merci vagy VW (már nem emlékszem) a luxuskategóriában 1000 Nm feletti nyomatékú dízelt akar kihozni, ami azért tiszteletre méltó.
Vagy gondolom tudod, hogy nyertek már versenyt (azt hiszem túraautó, és BMW, de nem biztos) dízellel.
Szóval, ha ez mind igaz, akkor ebből a Saabnak sem lehet kimaradni. Személyes véleményem pedig az, hogy nekem sem kéne dízel, mert még kicsit kultúrálatlan. Persze a legújabbakhoz még nem volt személyes szerencsém, tehát ki tudja?
Vagyis nekik nem volt szerencséjük hozzám!:)))
Baas!
A bunkóság márkafüggetlen. (lásd kicsit feljebb) Ma a szépvölgyi úton lefelé jövet, ahol tudvalevőleg 1-1 sáv + folyamatos forgalom van egész nap, szóval - mivel Saab tulajdonos, tehát úriember vagyok:))) - kiengedtem egy 5-ös BMW-t, amelyik le akart állni a járdáról. A bunkó meg sem köszönte, ellenben azonnal megállt, és elkezdett ugatni egy járdán álló valakivel. Rádudáltam, mire elindult ugyan, de 20 m múlva újra megállt, újra kezdte az ugatást.
Ettől a ponttól kezdve nem voltam többet úriember:)))
Más! Egy hete kölcsönadtam a 900-t egy barátomnak, aki előtte még soha nem vezetett Saabot. Nem akarok nagy szavakat használni, de bebizonyosodott az az axióma, hogy aki egyszer Saabot vezet, nem tud többet más autóba ülni!:))) Meg akarja venni, de azt hiszem lebeszélem róla, és rábeszélem egy újabbra. (Többgyermekes, napi 14-16 órát dolgozó családapa lévén nem való neki egy 17 éves autó, amelyik elég sok gondoskodást igényel. Azt meg nem akarom, hogy tönkremenjen nála, vagy esetleg továbbadja)
baas barátom, minek azt látnod? :) minden reggel, amikor mész az autód felé, azt látod... ;)
de egyébként egyetértek, egy zsenge kis örsgyülés... ;) dehát ugye ismerjük az aktivitást... >:(
namind1 :)
a felni tisztító érdekelne, mert ugyan próbáltam nagy erejü vízsugárral (nem, nem vizeltem le :) ) lecsapatni a trutyit, de nem az igazi...
lp:
Ma is csalódtam egyet és megint SAABosban.
Döngetek a fillér u. lefelé úgy kb. 50-60 körül...
Éppen axaval beszélek mobilon és az uccsó jobbra eső utcából kidugja a fejét egy NG900, pont olyan színű mint ami a BGCnek van.Előszőr azt hittem ,hogy ő az.. Aztán látom,hogy ez eléggé kidugta az orrát és még baja eshet a madramnak nem is szólva az övéről. A bamba *asz nem balra nézett ki előszőr ahonnan én jöttem,hanem jobbra
, én meg határozott megállás az orrától 10 centire. A barma még nekem gesztikulált és artikulált de nagyon. Normális az ilyen ??
Hála istennek nem baasta fel az agyamat mert kedvem lett volna kiszállni és megmondani nek ,hogy ha már ilyen autóban ül akkor tanuljon meg viselkedni is benne ,,hááát még vezetni..
Esküszöm a sok pernahajder rossz fényt vet ránk "igazi" SAABosokra.Kéne indítani SAAB vezetéskultúráltsági tanfolyamokat a Polárral közösen és okítani a delikvenseket,hogy hogy viselkedjenek úriemberként a forgalomban a SAABbal. :DDD
Nem sok hiányzott,hogy elgörbítsem az elejét az NG900nak. Aztán csak jobbra tudott volna kanyarodni... :)
Csak higgadtan ,,,csak higgadtan... :D
Thom:
Gratula a felnikhez,mikor látom őket ????
Majd ajánlok felnitisztító szert, ha akarod ...
Nem is olyan rossz ötlet :) Akkor majd jo olcson kenytelen leszel eladni a 9000-edet, amire mar tudok is vevo=t :)) vagy cserelhetünk is, ha rafizetsz... :))
Komolyra forditva: csak sokalltam a 9-5 infokat, leven hogy sajtoanyagokrol van szo. En is ebbo=l elek, tudom hogy az effele magasröptu= szövegek barmilyen otorol (hat meg egy ilyen Mazda/Nissan-feju=ro=l :(( kevesebbet ernek, mint a papir amire nyomtak o=ket (ill a .pdf amibe :) A SAAB-dizel tematol meg egyenesen rosszul vagyok.
Erdekes ez a dizajn-tema. Nekem speciel az NG 900 es a 9-3 sokal jobban tetszik belülro=l, mint a 9000/9-5, a külso= design miatt megis az utobbiakat preferalnam elo=bbiek fölött. Persze egypar evig meg marad a masodosztalyu döntöttlampasom ;)
Black,
ráadásul az egy 95 Aero kombi, ott a plakáton, szívesen belepakolnám a golf-zsákom, szörfdeszkám satöbbim...
Mi a helyzet a volvokat szerető új-GM-es saab tulajokkal? Majdnem passatosok? :-)
Thom,
nekem tecc az efajta felni a 900-on, gratu! :-)
Most, hogy netközelbe kerültem, eldicsexem, hogy van szép új (legalább is nekem :) ) felnim. bibibíííííííííííí :-ppppp
:)))
semmi extra, aki látta baas új felnijét, az máris látta szinte az enyimeimékeiket :)
bocsika skacok, kicsit fáradt má' thom bácsi...
Az egyetlen eset, hogy örülök, hogy nincs SAABom :))
Nem kell konfrontálódni a döntöttlámpás/állólámpás/régi9000es/új9000-es/9-3/9-5/stb. rajongókkal :))
Ja, ahogy megyünk Solymár felé, kitett a Polár egy új 9-5-ös reklámot. Azért mégiscsak SAAB, mégha nem is az igazi (jellemzően asszonka vette észre :)) )
:-)))
Ki cseréli be ezt a szappanformájú, elektromos szarokkal telezsúfolt, műanyagízű, globalizáció áldozatául esett opelvectrás kilenchármast egy igazi 900-ra??? :-)))
Aex hozzászólása felnyitotta a szememet, ezért követelem, hogy minden 95 tulajdonost ki kell zárni a klubból!
Utána majd jöhetnek a 9000 tulajok, (szerencse, hogy megvan még a 900-am) majd a 900NG-k. A végén pedig a döntöttlámpás 900 tulajok lesznek a másod-, az állólámpás tulajdonosai pedig az elsőosztályú klubtagok.
A végén pedig elégedetten hátradőlhetsz:)))
Ja! A 93-ok pedig legjobb lesz, ha egyenesen menekülnek. Lorenak szerencséje van, mert a Viggenben senki sem fogja utolérni:)))
Hahó!
A Classic 900 a legjobb. (a 9000 se rossz, de lp kifejtette a 900 előnyeit)
Meg különben is, ez az egyik utolsó mohikán a klasszikus elvek alapján épített autók közül. Olvastátok a cikket a totalcar-on? :-) (amelyiknél a W123 Merci van)
Az enyémnek (eszem a lelkét) most kezdett el kotyogni valami az elejében… Az a *%/!> gyári gömbfej nem akar 360 000 km-nél többet kibírni. Pedig én már 90 000-et mentem vele, legfeljebb kétszámjegyű utakon „szépen, lassan, óóóvatosan”…. :-)))
De háát ez egy mind műszakilag, mind erkölcsileg elavult legalább 23 éves konstrukció…. :-)
KorZo, aki nemisolyanrég segédkezett egy 95 ezret futott Ventón kerékcsapágyat cserélni. Volt hozzá jó nagy ’spájszer’, meg jó nagy kalapács meg… :-)
Cserélt már valaki 900-ban kerékcsapágyat?
Sziasztok
Ma voltam Popovicsnál.
Két hét múlva reményteljest alattam duruzsol egy kékséges kék Saab. Naggyon várom már!
Próbaút egyből Eszék-Zágráb, kis szünet, majd Szabadka, kis szünet majd Ungvár. Szeptember elején pedig Székelyöld. Várom már a próba napját!
komolytalan. 135 ekm meg a motorgeneral nem t`om hogy jönnek össze. Különben is, huszeves auto ennyi km-el.... bevasarloautonak hasznaltak?? 16 ezer schillingert civilizaltabb videkeken meg mar olyan is kaphato, mint az enyem ;)
mas: latom, az oldalbol Polar-sajtoanyag website keszül lenni. Nem t`om, ez a sok stupid ködharapas NIssan-kinezetu=, agyondragitott, sznob vallalkozoknak valo eldobhatoautokrol kit erdekel?? hacsak nem azert rakod fel, hogy örüljünk, *nekünk* jobb gepünk van, egy olyan korszakbol, amikor meg nem az szamitott, mekkora a ceg eves vesztesege. No mind1 :(
Vovv! :)
Én meg találtam kicsit nyugat felé egy piszok jó éttermet (vagy inkább büfét), olcsó is, van is parkolója, meg jó a kaja (4. pont, Blxtr szempontból: sok!) :))