azé' Balatonra (vagisan bícs) lemenni én se akartam egy összeröfi miatt (bár tény, hogy rendhagyó lett volna), dehát ha a szomszéd kibótig kellene elmenni, akkor se lennének többen jelentkezök.
ezért most mégdurcásabb vagyok, és elvállalom a szomszéd lakás tapétázását is.
aex,
a nem limitált szériákból nyilván annyit szeretnének eladni, amennyit tudnának. Mindenesetre hivatalos gyári véleményként a 480 bukásáról még nem hallottam...
Mind1, abban mindannyian egyetértünk, hogy az egyedi arculattal rendelkező autók nem a széles közönségnek készülnek, de ez egy cseppet sem zavar :-)
baas,
akkor hoztam el. Miután elintéztem a számlát stb. az első utcából vissza kellett fordulnom, mert a szélvédőre tekintve rögtön leesett, hogy a legfontosabb javítanívalót felejtettem el megcsináltatni, nevezetesen a szélvédőcserét (ugye emlékszel még a hétfői idegállapotomra.. na azért felejtettem el megrendelni...). Az udvarra ekkor már nem álltam be (bevezették nemrég a ki- és belépési papírok osztogatását...).
ne feledd, hogy a havi biztositasom kb. *negyvenezer* Ft-ra jön ki itt. Es meg olcsobb is, mint mas turbosoknak, mert az enyemben katalizator is van. Ugyhogy gondold meg azt a disszidalast!
Ma hivok fel egyebkent egy palit, aki 87-es 900-ast arul olyan olcson, hogy lehet, hogy megveszem to=le alkatresznek. (az en autom is 87-es)
Mult heten a Viktor megcsinalta a hatso fekrendszeremet potom 50 k-ert. Uj betet/tarcsa/miegymas. Kicsit beizzadtam, amikor megtudtam a hivatalos vegeredmenyt.....
baas,
jo neked, hogy tudod, mitol van benyoszag. En meg nem jottem ra (bar miota csak kattanasig tankolok, mintha csokkenne).
aex,
sokkoloan keves ez az ar azert a turboert.. Es az eszmei ertek? Azt miert nem szamitottak be??? Nekem meg 25 k sch-ban volt ugyanez a kocsi, basszus. Desztilalok/Diszidalok (hogy kell ezt irni) mingya.
Van egy Volvo könyvem, amiben benne vannak a gyartasi statisztikak, miegymas. Hat nem csinaltak a 480-asbol valami sokat, amennyit meg szerettek volna, annyit fo=leg nem.
Szvsz az egyik legszebb Volvo, amit valaha is gyartottak, kiveve a -ritkan- latott proletarositott (folia, kromozott kipufogo, diszcsikok stb.) valtozatokat. A kupe-kombi meg nagy ötlet, csak hat akkor se kellett a piacnak, most se fog. Az autokat nem az objektiv, hanem a szubjektiv (dizajn!) ertekeik adjak el.
Nekem sajnos két okom is van.
1: Az már roppant messze van
2: Valószínűleg a Farmer Expon kell majd mosolyognom a Nagyérdeműre egy JD 9400-as mellett.
AxA! ha véletlenül olvasnád, a fenti trakit kipróbálhatod: 12 literes turbo, 460 LE, törzscsuklós, ikerkerekes :-))
Szerintem is jól néz ki a 480-as (kívül belül). A hátsó üllések egyszerűen állatok :-)) Én sokat kerestem de az én összeghatáromért (1,5 misi) nem találtam jót. Sőt csak rettentő lepusztultakat láttam... ÉÉÉÉs ekkor találtam rá az én kis SAABimra feleannyiért, és hibátlan állapotban. És akkor mentem vele egy kört........ háááát végem volt........ A mai napig nem'tok betelni vele!
KorZo, aki azon filózik, hogy felvegye a Pusztábakiáltó középső nevet.
Kordás Pusztábakiáltó Zoltán :o)))))
aex,
a volvo bukott a 480-al?? Ezt meg hol olvastad? Egy korábbi biztonsági tanulmányautójának utcai változata a 480ES, ami a kupék kombis farkiképzése miatt némiképp hagyománytisztelőnek is mondható (lsd. P1800ES). Eddig még nem igazán hallottam volvosokat a 480-ast cikizni, szerintem a gyár büszke lehet rá. Hibái a 400-as sorozat hibáival azaonosak, sokan a korábbi típusok renault motor/váltó együttesét sem találták "odaillőnek", de mégis az 1.7 turbot tartják a legjobbnak 480-ba :-)
Vegül is, valami normalis szinben lehet, hogy egesz jol fog kinezni. Meg hat ugyis csak egy project, azoknal muszaj sokkolni a nepet, figyelemfelkeltes okan. (Nalam sikerült ;)
Nehany osztrak alkatresz-ar OG900-as tulahdonostarsak figyelmebe:Kuplung ill fekmunkahenger: kb a 5000 schilling. 4 fekbetet: 1200 schilling. Vizcso= (ja, az a mu=anyag szar): 300 schilling.
Ehhez kepest egy hirdetes a Bazarbol: SAAB 900 turbo, barnametal, 3ajtos, 1984-es, friss mu=szakival 9000 schilling. Bakker, lehet hogy megveszem alkatresznek!! :)
megis megneztem. hm. hat nem SAAB, az biztos. A Volvo annak idejen nagyot bukott egy hasonlo autoval (480), mert sehogy se fert bele a markarol alkotott koncepcioba. Ugyhogy sok sikert. A luxuslimuzinra egyre kivancsibb vagyok... csak azt nem t`om, ki az az allat, akinek egy 9000 vagy 9-5 nrm eleg nagy?? Presztizs, prestige...
Sajna, az en izlesem mar örökre beragadt a 80-as evekbe. Az IKEA-katalogusban se talaltam semmi jot a minap :(
a cseh útról aki tudna neked érdemben segíteni, az tudtommal éppen Erdély útjait rója 20 éves SAABjával (taps)
hogy van-é esetleg valaki, aki szintén tudna felvilágosítást adni, na, arról meg én nem tudok :)
A motorszám-évjárat párosítást én egy Bosch gyertyakatalogusból szoktam kinézni, de most nincs kéznél.
Mindkét katalogusárat megnézik. A magyart persze az adóterhek levonásával. A kisebbik az alap. Az órapörgetés igazából csak az óra kiszerelésével oldható meg. (A fúrógépes módszer 100ekm-nél "kicsit" sokáig tart).
Szerintem vannak cégek akik mindent elintéznek a kiépített kapcsolatrendszerükkel. Autós hirdetési újságokban biztos találsz. Nekünk a kff vizsgálathoz 3 napig (igen 3 napig) kellett sorbanállni.
A 94-tol gyartott 900-asok kozul mindegyik jo? Neztem a kff.hu oldalt, de nekem ezek a motortipus-szamok nem sokat mondanak, honnan lehet tudni, hogy biz. evjarat, karosszeria, stb.-hez melyik tartozik?
20 % elteres: az ottani katalogusarakat veszik alapul, vagy a magyar piaci ar adotol, afatol lecsupaszitott reszet? Azt hallottam, hogy azt csinaljak sokan, hogy eloreporgetig a km orat es rogton belefer az ar a +20%-ba. Ez bonyolult muvelet?