Véleményem szerint be fog kopni idővel,ez olyan mint az új gépeken, ott is két kézzel kell szinte váltani ,aztán bekopik,meg remélhetőleg van benne olaj,mert egyik volt kollégám járt úgy, váltót javítottak a telepen aztán rábízta tanonc gyerekre ,töltse fel olajjal,de az nem tette,aztán másnap dolgozik a gép, aztán leég róla a kuplung,úgy megszorult a váltó ,hogy megállt a gép,azt mondja a váltóház tűz forró volt.
Mióta rendbe raktuk a váltót valamiért nem akar össze állni a gép rendesen! Ha 6-8-9-be váltók felfelé kihuzatom és olyan hamar lelassul hogy alig tudok felváltani nagyon gyorsan kell csinálni? Miért van ez szerintetek? Előtte nem volt ilyen gondom! Ment recsegés nélkül most meg felfelé meg visszafele is recseg! Mi lehet vele?
Szevasztok fórumozók.Az lenne a kérdésem hozzátok,hogy 220as V tárcsához mennyi tárcsalap szükséges aminek a mérete 560mm és az osztok pedig 230mm hosszúak.Azért V tárcsáról van szó mert MTZ-80 assal fogom húzni.
Nekem úgy mutat felet az óra, hogy nincs rajta a vezeték a jeladón, és az úszója szó szerint úszik, önállóan.
Amúgy tényleg bosszantó, és hihetetlen, hogy ilyen ritkán keresett alkatrészeket szinte lehetetlen beszerezni. Ősszel kellett cserélnem egy irányjelző kapcsolót MTZ-ben, olyat ami a kormányon van. Csak olyat lehet kapni, amit rá kell pántolni a kormány tartójára, de ebben meg olyan volt, amit fölülről rögzít két csavar egy lemez tartóba. Na ilyen az egész országban nincs ( sehol nem láttak ilyet). Ezért IFA irányjelző kapcsolót kapott.
Nem ez a lényeg wazze! Persze ezeknélkül nem áll meg az élet,csak bosszantó hogy nem lehet ilyen apróságokat kapni, meg hát van nekem fasza mérőm 6-os köracél 20 literenként bejelölve. Az a franc óra amúgy soha nem volt tökéletes, nem mutatott csak telit vagy 1/4-ed a mutató, de viszont a sárga lámpa megbízható volt mikor kezdett villogni olyan 25l volt benne ez elég jó támpontot adott úgy délután. Na mindegy széthullot aztán kapni nem lehet úgyhogy összeraktam ,kis merevítés aztán megint olyan mint rég villog a sárga.))
lenne egy kérdésem,kormányoszlopba milyen kopóalkatrészek vannak,mert ideje azt is felújítanom,mert nagy a kormányholtjátékom,illetve zuhanásgátlós közcsavar mtz munkahengerhez hol szerezhető be?
Néha egy két ilyen ritkán keresett alkatrészt szinte lehetetlen itt beszerezni, én most a 952-be nem kapok üzemanyagszintjelző adót, van 10 féle de egyik sem olyan. De pl. lehetetlenség beszerezni fék és kuplungpedál alá azt a gumidugót, nem tudom mi a pontos neve de ugye attól nem koppan a pedál ha visszaengeded, vagy újabb tipushoz kormányburkolat és indexkapcsoló burkolat.
Üdv . Az amelyik az előremenő.))) Úgy tudod legkönnyebben megnézni hogy megfogod egyik kézzel mindkét csövet és közben emelés helyzetbe nyomod a kart, amelyik cső megfeszül abba kell tenni a zuhanásgátlót.
Magyar a barátom, facen kérdezem most tőle, hogy hogy tudnál vele kapcsolatba lépni. A cég honlapja www.mtz.sk Ott is beszélnek magyarul, hisz magyarlakta vidék. Blatna na ostrove maga a hely, nagyon korrektek voltak velem.