jaja, megtaláltam, köszi, ezen szörnyülködtem az imént... Mer az, hogy valaki 2000. próbálkozásra sem megy át az ótó vezetési vizsgán, akkor még megértem... de egy több éve vezetö elvtársat ilyeneknek tegyenek ki... ahogy a Tudosók is énekelnék: "ez borzasztóóóóó"
'páv'-ot a keresőbe írva a Rendkivuli PAV ugrik ki. Én nem ástam bele magam, de az ismerőseim a PÁV-ot választották, hogy minél hamarabb motorra pattanhassanak...
Egy időben engem is érdekelt ez a nagymotor téma. Asszem 250 ccm-hez már nagymotor-jogsi kell, tehát olyan amivel már akár egy 5.7 literes boss hosst is vezetehetsz. Ezt 2 féleképpen lehet megszerezni. Az egyik a hagyomásnyos kétlépcsős út, először 150 ccm-ig jogsi, utána (talán egy év után? ) lehet a nagymotorjogsit letenni. Másik lehetőség a PÁV. Erről asszem vannak topikok is. Nagyon nem melegedtem bele, mert a nejem belebetegedne ha motoroznék, inkább legyen akármilyen kocsim. Mondom: jó! :-)))
Velkám vagy, de asszem hülyeséget írtam, a Goldwing az nem is chopper, hanem inkább egy kétkerekű autó. Mindegy, vannak olyan Harley-s japcsik, ez a lényeg :-)
Wow! Olvasva a manulat, olyat is tud, hogy automatikusan kapcsolja be és ki a hátsó ablak/tükrök fűtését. Gondolom induláskor. 2 oldal a manualban csak a programozás :-)
Van valakinek CD-váltója? Az ugyanis nincs benne, a Polárnál 140-ért adják +beszerelés. fargo barétom viszont aztat mondta, hogy csak a csatlakozó egyedi az ilyen típus-specifikus hifi alkatrészekben, de van interfész, amivel viszont már a 60-70k-s cd-charger is jó bele. Valami Clarion-t vagy Pioneert emlegettek a szervízben...
Láttam egy kék villámot gyanús (nagy, fém, koszos) alkatrészekkel a hátsó ülésén. Ezeket ki lehet nyírni? :-) Amúgy igen, ki lehet. Csúnya kéken füstölő 95 borzolta a kedélyeket, valszeg turbokuka-effektus. Na, lore, sátáp!
Igen, az automata klíma néha be-ki kapcsolja a belső levegő keringetést. Hogy mi alapján? Pontosan nem tudom, de az biztos, hogy nem a külső-belső levegő hőmérséklet-különbség alapján. Azt vettem észre, hogy nagyon poros úton, tehát ahol a levegőben bizonyos méret feletti szilárd anyag van, ott mindig bekapcsol (telekre menet, homokos földút) De ezen kívül városban is be-ki szabályoz néha, de mivel levegő-szennyezettséget nem tudok mérni.... Az biztos, hogy a Trabant bűze nem zavartatja:)))
Várjá LP,
figyu, nekem van itthon pár ilyen égőm, jó hogy eszembejut. Mivel egyenlőre úgyse tudom összerakni a műszerfalat, meghívhatlak egy ilyenre :))
(Blxtr, a Bőkezű Rócsild :) )
Ha évente csak egy darab ilyen izzót kell cserélned, akkor ki lehet bírni :-)
Hátha olvasott valaki erről valamit:
a viggenben az automata klíma néha automatikusan bekapcsolja a belső levegő-keringetést. De nem akkor amikor gyorsan le kéne hűteni a belteret, hanem látszólag esetlegesen (a múltkor egy dugóban figyeltem meg). Létezik, hogy ebben már van vmi érzékelő, ami a külső levegő minőségét ellenőrzi (mint pl. az S60-ba lehet kérni)? Nem hinném, de akkor miért csinálja? Lebattyogok a manual-ért, de ha tud vki vmit, ne tartsa vissza...
lore
ps: a KAE-ben hírdetnek egy 99-es kék viggent...
Jó estét!
Sajna nem tudtam ma jönni a talira :(
Sebaj.
Leközelebb meglesz a SAAB-ülésem.
Télleg, nem tudjátok, mivel toldjamfoldjam az ülés szivacsát, mert az eksztulaj kicsit betegre vigyázott rá :)
lore!
Végül a Polárnál kaptam azt a bizonyos izzót, pedig más szervizekben is néztem. De! 570 Ft/db!!!!!!! Ugyan ez az izzó (1,2W) autósboltban nem forrasztható kivitelben max. 50 Ft/db! Beszarás! 570 Ft! Hát nem is ér többet:))))
axamondta,hogy Közlek.múzeum előtt gyülekező du.18h kor. stop.
Gyertek gyerekek...
Valszeg az ottani vasútikocsinakálcázottkafeteriában fogunk leledzeni...
Ja, most néztem épp a bolgár saabway-t.
Hááát. Szólok annak a madárfakírnak is, meg a szábnetdotkomnak is, hogy pofon lesz, ha nem teszik föl a klublkapot is a klubok közé... Mégis mit kézzelnek... :)
khirály 5let! elkérem apám fizukicsijét, és tépünk ducc-ducc zenével Siófokon az Aranyparton :) Alufelnis leültetett gép (ha van benne két zsák krumpli)!!!!