Biztos, hogy nem saabosak, és ez a lényeg. Kamukép, ami szomorú. A csomagtartónál a középvonal felé behúzott övvonal tipikusan volvos, ezért gondoltam.
Mi idegesít? Nem kifejezetten az Opel motorok, hanem ez az "amerikais" szemlélet. Csinálnak más márkanév alatt ugyan olyan autókat, csak a tükrök meg kilincsek stb... lesznek mások? Lásd Ford-Mercury, made in Amerika.
Nekem ez nem tetszik:(((
Egyébként a cikkíró magát cáfolja meg, amikor ezután az új SCV motorok beépítéséről ír. Akkor most Opel motor vagy SCV motor, vagy félig kacsa, félig igaz cikk?
nincs sajnos, csak a streets of istanbul van meg a freaks&icons-ról, az is csak mp3ban. ha nagyon kell, és kiegyezel mp3-mal, az audiogalaxy.comról valószínűleg le tudod szedni.
nagyon rajta vagy a nu jazzen úgy látom:)) letöltötted már keyser és shuriken pararádiós mixét? eléggé rendben van, megéri.
200LE, de csak 293Nm mert automata. Redszám öröklött, az autó előtte a Gerendásé volt, de a rendszám azt hiszem még az első tulaj érdeme.
Őt nem ismerem:)))
Se hátsó ablaktörlő, se napfénytető. Tiszta fapados:)))))
sup helyett
-sub (alsó index)
-b bold
-i italic
-u aláhúzás
-s áthúzás
-font size = x betűméret (x pl. 1-6-ig még "belefér")
-font color = x betűszín (névvel, pl. red, black, v. kóddal)
-center középre
-(img src="képhelyeaweben") képbeszúrás
-(a href="link")duma(/a) linkelés
A fentieket a sup-hoz hasonlóan per-rel le kell zárni (utsó kettő kivételével, ott csak a zárójeleket cseréld).
Többet nem merek írni, mert axa leharapja a kis fejem az offtopicért :-) Van egy csomó topik erről, írd be a keresőbe, hogy html. Gyakorloni, meg vagy az ilyen célú topikokban tudsz, vagy egy egyszerű editorral (pl. notepad) mentsd el htm-ként vagy html-ként egy-két próbálkozást, aztán azt egy browserablakban a winyódról meghívhatod (open).
Bocs a sok offért, de sok nem sikerült linkelést meg lehet takarítani ezek ismeretében.
A viggenben amúgy 15 fok a minimum és 27 a max., utána LO és HI. Na belenéztem a manualba, ezek szerint az ECON-nal kapcsolom ki a kompresszort. De ugyanezzel lehet úgy programozni a klímát, hogy kompresszor csak 13 fok felett kapcsoljon be. Hú de klafa! :-)
Ezentúl ha lámpánál megint átkacsint az az izgága porschés, megnyomom az ECON-t, legyen még keskenyebb az arca :-)))
A KEHLI-t csak azért ismerem, mert a III. ker.-ben szokott szaladgálni. Tudod a Kéhli nevű vendéglő... Meg azt hiszem, hogy valahol Csillaghegy táján lakodzik. És mivel én is a kerületben lakom és dolgozom, láttam néhányszor. Tehát se a kék, se a szőke.... Inkább a kéket sajnálom, mert egy ilyen kékkel annyi szőke lehet...:))))))))))
Az ECON gomb azt csinálja, hogy kikapcsolja a légkondit, de minden más automatikusan működik. Más autóknál az AC kapcs. a megfelelője. Visszakapcsolni az AUTO-val kell. Nekem a 9000-ben 17°C a beállítható alsó höm. határ, alatta a "Lo" felirat jelenik meg, és vég nélkül hűt. Természetesen AUTO állásban.
Nem tudom mit lehet vele még csinálni, olvastam, hogy "nyomjuk le egyszerre az ECON meg a másik gombot..." stb. Tényleg, az ECON csak annyit csinál, hogy 14 fok alatt sem kapcsolja be? Nélküle pedig 0 fok a határ? Hát, ha igen, akkor marhára economy, litereket spórolhatok :-)))
lore!
Ja! Azt tudom, hogy lehet az aktuális beállítást elmenteni, hogy az legyen a gyújtás bekapcsolása után az alapbeállítás. De ez nem minden funkcióra igaz, mert az automatikus szabályzás részben megmarad, részben pedig a beállított funkciók dominálnak. És tudom, hogy lehet visszaállítani a teljes automatizmusra. Ezen kívül nem tudom, hogy mit lehet még?
Hali,
By The Way - egyébként. Nem bugyutább mint az imho/szvsz, de kézre áll :-)
Az én viggenem ezüst színben pompázik, ezért nem is olyan viggenes. Viszont annál ritkább, csak a 2000-es évtől lehetett rendelni, 2001-es modell pedig nincs a nagy vizen innen :-)
Ja! Valszeg jövő héten megyek a polárhoz, majd szólok.
Az elektromos ablakemelőtől csak addig voltam elájulva, míg nem volt ilyen kütyüvel felszerelt kocsim. Most aztr mondom, nem nagy durranás, ahogy az elektromos tükör sem. Mind odaadnám egy fél klímáért :-)
lore
ps: a kék színű viggennek nem egyedi rendszáma volt? Mert azt láttam a polárnál, egy leányzó vezette. Aztán másik kéket is láttam, de az parkolóállásban dekkolt a szervízben (amiről már meséltem...)