Egyébként a Passo Stelvio az a hely, amire a Top Gear-ben a "The Greatest Driving Road in the World" nevet illesztették.. Ami ha nem is teljesen igaz, odafönt eléggé hihetőnek tűnt. :-)
Barátaim jöttek pénteken haza,az első este kiérkezéskor mindent szétvert a jég.
Autókat,házakat stb.
A barátom 7-es bömbijét tegnap láttam,siralmas látvány.Még a függöleges hátsó prizmákat is betörte.Szerény becslés szerint 1,5 milka a kár.Ennyiből nem Bibione,hanem Bora-bora 3 hét all inclusive,persze ha tudta volna előre.
Mintha a 3 évvel ezelőtti nyaralásom írtad volna le, bár mi a végén még belecsavartunk egy Bibionét. :) (s csak egy tó volt, a Garda, no meg hegyet "mászni" is inkább Ausztriában voltunk gleccsernézés keretei között)
- Ausztria, majd Észak-Olaszország (Milánó + tavak: Como, Garda, Lugano, Maggiore) volt az uticél
- összesen 2500 km
- fogyasztás átlaga a teljes útra: 8,2 l / 100 km
- a kocsival minden rendben volt, kivéve, hogy az indulás előtti nap találtunk egy csavart az egyik kerékbe fúródva (cserélni kellett a gumit, R17-es Michelin lett, 35ért darabja..)
- általában Sport-gomb nélkül mentünk (Milánó környéke gyakorlatilag egy összefüggő lakott terület, így nagyon hajtani sem lehet, max pályán, azt meg kerültük)
- a táj nyilván a tavaknál csodás, a parti szerpentineken öröm autózni, meg-megállni
- az Ausztria --> Olaszország utat kicsit megvadítottuk azzal, hogy a Stelvio Pass-on keresztül mentünk. A hágó csúcsa 2760 méter magasan van, ahova 48 hajtűkanyaron átjutva lehet felérni (itt mondjuk azért benyomtuk a Sport-gombot..)
- jó nagy forgalom volt, mondhatni dugó, de megérte (a vezetés meg a látvány miatt is..)
Ja, azt nem is mondtam, h megvan az első komolyabb hibám, azon kívül, h 12 e km alatt "benyakalt" egy kis hűtővizet: kiégett a jobb oldali tompítottom!!! Eladom a pics.ba!!!
(:D - meglepett, milyen könnyen hozzáférhető, egyszerűen cserélhető [a mai autókhoz képest, persze])
Lassan már egy hét telt el azóta, hogy beírtam a távirányító ügyében, semmi válasz...
Tegnap megnéztem, mit csinál az autó, ha azt érzékeli, h nincs bescukva valami: gyorsan villog az index egy párat, és hanghatás (sípolás is van), tehát elég furcsa lenne, ha gyári riasztósra ilyen magyarázattal jönnének, h "vmi nyitva maradt"... Egyébként, mikor úgy zártam be, akkor is simán nyitott utána, de ezt eddig is tudtuk, h szar szöveg a FAM részéről.
Nagyon szerettem volna én is kimenni, de sajnos 150 ember szomjas torkát kellett, Cocktailokkal locsolgatnom. A vizes tesztekért most is kellett fizetni?
Szintén nemrég érkeztem haza a Ferrari napról. Le a kalappal a FAM előtt, nagyon jó volt a buli. :)) A vizes tanpályákon ki lehetett próbálni az új Deltát, Bravót, az 500-ast, Alfa 159 3,2 Q4-et.
Nemrég érkeztem haza a Hungaroringes Ferrari napról. Jó volt, főleg az F1-es generációk körözése, de nem is ez az amit megosztani készülök veletek, hanem a safety car. A safety car ugyanis egy gyönyörű Alfa Brera volt és kellő távolságból alaposan megstírölve, nem kevés hasonlóságot véltem felfedezni a Bravoval. A sziluettje tök hasonló a két autónak. Ami sztem jó hír, mert a Brera kötudottan egy "úúú bazzeg de szép" autó ;-))
az új kulcsokkal állítólag még egyszer sem fordult elő ilyen probléma. akkor márpedig létezik megoldás. kösz ezt a videót, már gondoltam hogy leszedem a t-jet feliratomat, ne vadítsa az embereket a vörös. csak féltem, hogy török valamit elfele
jólvan, én már beszálltam a küldözgetésbe... viszont az "ez van, ezt kell szeretni" típusú választ akkor is előszeretettel nyomják az ember képébe, csak erre akartam utalni
Lórudit! Ezt a műkődést meg kell reklamálni, kikövetelni a hiba elhárítását. Hetente lagalább egy, egyre agresszívabb levelet KELL küldeni a FAM-nak. CSAK akkor van némi esélyünk,ha MINDEN károsult erőszakosan akarja a hiba elhárítását.