két cikkecske is foglalkozik az 'új' SAABokkal. A 93-ról a már ismert kép meg egy amin egy elmaszkírozott teszautó van hátúlról (kicsit jettás, öö nem! ventós, mégsem ... megvan Borás ---sosem tudom követni, biztos nem vállalják az emlékeket :-) amibe a cik szerint a csúcsmotor a 2.2-es Opel lesz turbóval, több mint 200 LEvel. Ezen csak mosolyogtam, sok van még addig... Bár megjegyzem az AM kémfotói elég sokszor elég jók. Mármint a késszel összehasonlítva, de remélem itt nem.
Ami viszont SOKKOLT az 95 facelift képe (a motorokat hadjuk). Kicsit ferdén előről... esküszöm mint egy jó vágású NISSAN!!!!!!!!! ...talán primera vagy maxima...
Egy csoportásamat tudnám idézni (én legalábbis tőle hallottam):
"...ilyenkor látom, hová süllyed a világ"
korzo, aki olyan elveszett, hogy már nem is kiabál. (mármint a pusztába)
Á, zsebből :))
Láttátok, volt 1 cikk a 2001. augusztusi A2-ben.
Az autóbiztonaságról van szó.
Érdemes megvenni :))
(2 oldalon keresztül a SAABról van szó.)
Saab 9-5 SE 2.0 ECO Turbo, 1. tulaj., 49e km, automata, ezüst metál, fekete bőr belső, 1998/06., 210 LE (chiptuning), ABS, pótféklámpa, vezető-, utas oldali és oldallégzsák, automata klímaberendezés, ködlámpák, fedélzeti számítógép, elektromos ablakemelők elől-hátul, CD-s audio rendszer, fa műszerfalborítás, gyári alufelnik, fűthető ülések, elektr. tetőablak, új gumik, vezetett szervízkönyv. Ára: 6.69 Mft.
Csak, hogy tudd, az enyém már '95-ös modellév.
Másrészt ha már 9k, akkor legyél következetes, és a 900-as legyen 9d.
Szóval ami eszembe jut:
- nagyobb kerék-elfordulási szög, ami a rövidebb tengelytávval együtt=sokkal jobb fordulékonyság
- az üléspozíció a 9k-ban nagyon magas, nem lehet elég mélyre állítani - legelábbis a motoros ülést
- a külső tükrök a 9d-ben sokkal közelebb vannak a szemedhez, ezért abszolút holttérmentesek, a 9k nem ilyen jó
- a kapcsolók mindegyike a lehető legkönyebben elérhető ránézés nélkül is, még a rádió is, a 9k-ban már van néhány, ami messzebb van az ideálistól, bár mondjuk háromszor annyi van belőle:)))
- a 9d-ben van a csomagtartóban 12V-os csatl. aljzat, a 9k-ban nincs - legalábbis az enyéimben
- a 9k-ban nincsenek első-oldalsó tolatólámpák, bár a 9d-mben sincsenek bekötve:(((
- a 9k-ban a kürt működtetéséhez elég komolyan rá kell támaszkodni a kormányra, nem lehet csak úgy röviden ráduddantani valakire:))) a 9d-ben olyan mint a késben a vaj:))) bár lehet, hogy ez csak egyedi hiba
- és végül rossz helyen van a gyújtáskulcs!!!!
lp:
mit értessz utolsó évjáraton?
a tied 94' ugye?
namármost a csiklámpás 9k '92-'98 ig zizegett...
szóval nekem az uccso évjáratok az a '95-98' ig.
Úgyhogy a tied nem az! Add el gyorsan mielőtt baj lesz belőle :)))
Szóval miben jobb az oldscool 900 mint a 9k ???
Rég volt már az, amikor telefonokkal játszadoztam. Kinőttem. Most inkább Saabokkal játszadozom:)))
Nem, még nincs képkeret, csak szeptember táján lesz meg a hely, ahova fel tudom tenni majd a képet. Akárhova nem lehet tenni!
Meghibásodások? Első kézből származó információk szerint - Dezső, Saab szerelő, tudod! - a legmegbízhatóbb Saab a mai napig is a 9000-es utolsó néhány évjárata - lásd enyém:))) - a 95-k sokkal megbízhatatlanabbak. Azt mondja, hogy az első szériás 95-ben minden második olajcsere alkalmával rögtön turbot is cseréltek:(((
Ha már a hibákról van szó, tudnék írni egy kisebb listát, hogy a régi 900-as miben jobb a 9000-nél. Mondjuk összességében meg sem közelíti, de azért van egy-két dolog. Csak ehhez kicsit össze kellene szednem a gondolataimat.
lp:
Ne a hülye telefonnal játsz!!!
Vettél már képkeretet ??? Inkább azt mond!
Vegyek neked?? :DDD
Ki tudja,hogy hol lehet utána nézni az új SAABok
meghibásodásainak, egyéb gyerekbetegségeinek,mert enegem érdekel,hogy mennyire romlott a megbizhatóságuk ..Szóval most hibákat keressünk !!!
Kaptam céges mobilt Siemens c35i :-) (viszont lőttek a szép SAABos oplogóimnak :-( ), ami WAPos. annak rendje módja szerint belép az SHS kezdőlapra, de onnan a sehova se tudok tovább lépni (error HTTP 404 :-(( ) ötlete valakinek?
Ötajtós.
Plüss ülés, fényszóró törlő-mosó, kérdezz még, ezek jutnak most eszembe.
Részletre nem tudom adni, de több cég is ad hitelt nem náluk vett autóra, pl. Nissan Summit.
Képes Autó Expresszben találsz más cégeket is.
Szóval hét végén láttam itthon Szoboszlón egy 900-ast. Nem is nyugodtam addig mig le nem vadásztam. Szóval egy roppant kedves Nyíregyházi emberke volt, aki kitörő örömmel fogadta a klubbról szóló híreket, mondván a nyíregyházi SAAB márkaszervízben úgy néztek az autójára mint a gyakorlott FIAT szerelők :-))). Azóte se jár jól hidegen (nem BAAS nem a bemelegedésszabályzó, azt kicserélték).
Szóval az autó: fehér :-(, de 83-as coupe 8 szelepes turbo de valami svájci kereskedő jóvóltából 185 Le (állítólag meg van a kimért teljesítménygörbe is) meg van mély első spoiler meg nagy hátsó (olyan mint szépemlékű Rijswand kollegáé volt) szóval jól nézett ki. Remélhetőleg klubtag is lesz.
más: Rijswand! Veszik a Scania buszokat???
KorZo, aki mindíg jó embereket talál az 'öreg' 900-asokban :-))))
Oszán még hány ajtós?
Meg a részlet megoldható-e minimális kezdő (kb 3-400 ezer) bef. év végéig teljes összeg. Vagy nem tudja valaki, hogy magánszemélyes vásárlásnál van-e banki hitellehetőség.
Péter barátom (aki volt a téli talin) most örököl sok pízt, de vagy 2-3 hónap mire a kezébe lesz. A visa-ján meg (a klubbos levonó mellett :-)))) már csak két hét műszaki van (és több se lesz...)
KorZo, aki a korházban elolvasta az összes Harry Pottert :-))))... bár úgy látom ti még nem :-((
Legutóbb asszem két hete volt egy kisebb összeröffenés, de tekintve a speciális szervezési szokásokat a legközelebbi időpontja lehet akár holnap, vagy akár három hónap múlva is:)
Rajtam nem múlik. Mikó szoktok összeröffeni úgy topikilag? Úgy értem, hogy a volvo topikból páran néha elmegyünk kajolni, néhábban kirándulni stb. Szal?