Ezeka kukorica táblák valóban gyönyörűek, de ami előtte van ;-) (fúj...)
BGC
Még arra válaszolj kérlek, hogy százezrenként vagy minden egyes olajcsere alkalmával prolongozol, valamint arra, milyen sűrűn cserélsz olajat.
Thom
Kösz a cimet utána keresek
Üdv!
Ha érdekel benneteket, hogy hogyan gyorsul 80-ról 180-ra egy tunningolt 9000 Aero, akkor töltsétek le ezt:80-180 Szerintem elég komoly, főleg ha nem fake...
Szerintem is használhatóbb a full autó. A 10/pénz per éjt én is sokkalom - ezért csodálkoztam a honlapon amikor 1pénzt olvastam szállásra! :-O
Még egyszer köszi a reagálást. Részemről még bizonytalan az egész.
A prolongnak is van kifutása, hogy ismételed, vagy csak a 100e km miatt kell ismételni mert az teljessen természetes, de ha minden olajcsere alkalmával az egy kicsi költséges.
Sziasztok!
én egy elég passzív tag vagyok, de néha feléledek, egy '86-os 9000CC-m van ...
A Cseh találkozóval kapcsolatban en csak a benzin költséget számolgattam az olyan 24,000Ft oda vissza kb, az én kocsimra számolva, de szerintem az átlagos fogyasztású. Én inkább valami campingben alvásra szavaznék a szálloda helyett, mert 10,000Ft/éj nekem kicsit sok volna.
Szerintem az nem volna egy rossz ötlet, hogy 4 ember/ autóval mennénk, akkor olyan 10e Ft körül szerintem ki lehetne jönni mindenestül.
Ekkora felbontásban nem látszik. Amúgy kb. akkora mint amit neked csináltam, csak nagyobb festékhiánnyal :-(
A zenéről meg annyit, hogy attól függ mit hallgatsz. Valamelyik nap, miközben Offspringet hallgattam, 8 perc alatt értam át a céghez, ami kb. 18 km :-)))
Idönként rángat, amikor alapjáraton csorognék pl. egy dugóban, vagy hirtelen gázadásnál alacsony fordulatról nagyon nehezen akar megindulni, aztán elkapja.
Mikor injektortisztítót tettem bele (valvoline) az auchanban vettem, akkor kifogástalanul muzsikált, de a következö tankolás után megint elöjött. (bocs de nincs hosszú ö-m)
Erre gondoltam, mivel már több mint 300.000 km van benne lehet, hogy elkoptak a injektorcsúcsok.
Ez drága muri???
A prolongról csak annyit, hogy én is belelocsoltam az elözö olajcserénél és kb. 2000. km. után a vezérmülánc (ü-m sincs) és fogaskerék enyhe morgó hangja, teljesen megszünt, söt sokkal finomabb járása lett a motornak. Úgyhogy most is bele lesz locsolva.
korzo:
Nem látom a horpadásokat !!!
Csak kamu volt mi???
Azt hiszed ettől jobban éreztem magamat?
Így is tél előtt meg kell javíttatnom és biztos tízezrekbe fog kerülni az ilyesfajta hibák javítása. :(
Én a száguldozás ellen kitaláltam magamnak egy gyógyszert csak még beszerzés alatt van.
Tehát ha zeneszerető ember vagy ,akkor itt az ideje valami csinos kis zenét belerakni az ótóba.
Így lassabban fox menni,hogy minnél több ideig élvezhesd a zenei örömöket. Én legalábbis ezt tenném.. :D
ismero=s a szindroma :)) erro=l az oldalrol egy kb. az en autommal egyido=s 1.3-as Opel Kadetthez van szokva a lady, ami persze az Opel es a SAAB termekek közötti mino=segkülönbsegek temajaban is sok erdekes megallapitast hozott ki belo=le :)
Eleinte en is szaguldoztam persze, csak mar nem latom az ertelmet. Vegül is, ugyanoda erek lassaban is, csak nem ugyanakkor :) Legalabb annal többet ülhetek a kisautoban :))
A csinkvecsentot (az autot, nem a korszakot ;) csak arrol az oldalarol ismerem, hogy nemreg beletolattam egybe parkolas közben. Addig nem is tudtam, hogy van olyan, hogy perforalt auto!! Made by TetraPak :))