Az az angol fordítás, lehet, hogy bevállalom (b. verzió: odaadom anyukának, aki fordító. A probláma csak annyi, hogy ő is el van havazva. Pedig 35 fok van :) )
Baas!
Figyu mán, a 9-3-as Presszer-féle cikkből látszott, hogy a fazon egy halmozottan taz, én legalábbis nem lepődtem meg, hogy ilyen :)
páter:
SMSSED megkaptam...
Holnap de. bescannelem és elküldöm.
Ó ha tudnád mennyi munkám és dolgom vót a héten.. :D
Ma este meg kocsit waxoltam idáig...
Most tényleg hülye vagyok ???
A hood meg a roof van csak hátra...
Aztán jöhet a felnitisztitás.. :)
Aztán a kárpit tisztitás... :)
Ja.
A HOMASITa lassan belőlem fog megélni ha igy fojtatom....:)
Most már ideje aludni,...
A Bencének üzenem,hogy van számára egy tuti kis játékom. PAC MAN 3D a Hasbro Interactive-tól.
Hétfőre sütök neki 1 copyt.
Addig is pusz.
Hát volt ma részem 1 kis nagy csalódásban!!!
Asszonnyal robogunk a Hungária krt.on a hullámvasút melletti részen a középső sávba...
mivel Zugló felé vennénk az irányt ki kell sorolnunk jobbra,ozt fel a felüljáróra stb...
Sorolnánk mi de dugó van ugyebár..
Baas erősen blinkel jobbra de semmi...
Senki sem akart beengedni..
ÁÁÁ egy 9-5 sötétkék fajta... usgyi előre ,azt majd észrevesz és beenged..
Mikor a 9-5 mellé értem azért lecsekkolom a fazont aki bent csücsül.Vazzeg profilból olyan ismerős,,,hmmm.. ez a Presser Pici NA!
INDEX INDEX jobbra jobbra.. semmi erőszak!!!
Türelem... .még mindig....még mindig...
Vazze nem látja,hogy egy tesó van előtte és el szeretné hagyni a pályát kifelé ???
Csak bambán néz előre és nem érdekelte,hogy mi folyik itt..!! Kezdtem bepöccenni....
Na nem mind ilyen gyorsan törpént mert adtam neki időt,hogy bebizonyitsa,hogy megérdemli azt az autót amit alá raktak de NEM!!!!
Nem volt oly kegyes és NEM engedett be!!!
Azt már amikor kezdett szűkülni a hely a biztonságos átsoroláshoz akadt egy autóhossznyi luk amin átkickownoltam magunkat és a madarat a Presser orra előtt!!! Szerintem elég közel volt hozzánk,hogy értsen a dologból.
Én nem ezt vártam egy ilyen kvalitású embertől!
Főleg ha ilyen autóban ül ,jobban figyelhetne egy kicsit a PR-jára NEM ??? Vagy az nem volt benne a SAAB user manualja-ban ,hogy a márkatársakkal szemben javallt a fokozott segitségnyújtás ???
Úgyhogy húztunk a toszba...
Egész du. ezen rágtam magam,mert bosszant,hogy nem vette észre magát...
Bezzeg a Gerendás Péter barátunk, biztos elsőre beengedett volna.
Lehet ,hogy át kellett volna orditani,hogy :ha most a Gerendás P. lenne mellettem ő biztos bla.bla..bla..
:-D
ui:
Mr. Presser Gábor. monyjon le! :DDD :)))
Vagy túl nagy jelentőséget tulajdonitok a dolognak???
Szerintetek???
Thom is maradt az, aki.
és
Én is...
ui ui:
Új facelift nem RULLA!!!
Most már elegem van a DAEWOO Lanosokból !
Egy kicsit távolabbról úgy néz ki a visszapillantóban,mint a 9-3 !!! Szemből értendő!
Már örülök előre,hogy TESÓ , erre egy koszos DAEWOO... Ekkor mindig elfog a rossz érzés.. :D
A Daewoo Lanos is monyjon le!!! :DDD
Majd' egy hétre elmegyek nyaralni, oszt mennyit kell utána olvasni.... :)
Robogok tova kicsit naposabb területre, de mindenkit cupákolok, oszt jók legyenek!
Axa: SHS frissítés a jövö hét elején meglesz! A PAV-ról találam cikket (nahol? totalbike.hu... ;) ), de azért a többi kérdésre válaszohacc ám, nem haraxom meg... ;)
Ugy tűnik egyre jobb a viszony az angol barátainkal. (saab-900.com)
Mi fogjuk csinálni nekik a matricát és a pólót is.
Ezért jó lenne, ha amerikaiul is lenne info az oldalunkon. Tud valaki segíteni a fordításokban?
Persze, persze.
De látni kell a képet (majd le estem a székről), amit megpróbálok levadászni a netről is(az 'am' honlapja most nem megy).
Egyébként véleményileg Blekkhez csatlakozom.
Na igen.
De mi is volt eddig a tipikus SAAB-orr jellemzője?
Hogy erőt sugárzó, nagy lökhárítója van, úgyis megfogalmazhatjuk, hogy az autó 'elkezdődik', tehát nem csak valami szejcsentós orrocska van elöl, hanem egy egyméteres betonkockatockos, aminek ráadásul nem is csak dizájnelem funkciója van.
Azzal, hogy elpasszátosították (ez azért mégiscsak durva kifejezés, mondjuk helyette az 'elmasszírozták' a lökhárítót :) ), ezzel az egyik ilyen ősi SAAB-elem veszett el...
Sebaj... Azértis szeressük... :))
két cikkecske is foglalkozik az 'új' SAABokkal. A 93-ról a már ismert kép meg egy amin egy elmaszkírozott teszautó van hátúlról (kicsit jettás, öö nem! ventós, mégsem ... megvan Borás ---sosem tudom követni, biztos nem vállalják az emlékeket :-) amibe a cik szerint a csúcsmotor a 2.2-es Opel lesz turbóval, több mint 200 LEvel. Ezen csak mosolyogtam, sok van még addig... Bár megjegyzem az AM kémfotói elég sokszor elég jók. Mármint a késszel összehasonlítva, de remélem itt nem.
Ami viszont SOKKOLT az 95 facelift képe (a motorokat hadjuk). Kicsit ferdén előről... esküszöm mint egy jó vágású NISSAN!!!!!!!!! ...talán primera vagy maxima...
Egy csoportásamat tudnám idézni (én legalábbis tőle hallottam):
"...ilyenkor látom, hová süllyed a világ"
korzo, aki olyan elveszett, hogy már nem is kiabál. (mármint a pusztába)
Á, zsebből :))
Láttátok, volt 1 cikk a 2001. augusztusi A2-ben.
Az autóbiztonaságról van szó.
Érdemes megvenni :))
(2 oldalon keresztül a SAABról van szó.)
Saab 9-5 SE 2.0 ECO Turbo, 1. tulaj., 49e km, automata, ezüst metál, fekete bőr belső, 1998/06., 210 LE (chiptuning), ABS, pótféklámpa, vezető-, utas oldali és oldallégzsák, automata klímaberendezés, ködlámpák, fedélzeti számítógép, elektromos ablakemelők elől-hátul, CD-s audio rendszer, fa műszerfalborítás, gyári alufelnik, fűthető ülések, elektr. tetőablak, új gumik, vezetett szervízkönyv. Ára: 6.69 Mft.
Csak, hogy tudd, az enyém már '95-ös modellév.
Másrészt ha már 9k, akkor legyél következetes, és a 900-as legyen 9d.
Szóval ami eszembe jut:
- nagyobb kerék-elfordulási szög, ami a rövidebb tengelytávval együtt=sokkal jobb fordulékonyság
- az üléspozíció a 9k-ban nagyon magas, nem lehet elég mélyre állítani - legelábbis a motoros ülést
- a külső tükrök a 9d-ben sokkal közelebb vannak a szemedhez, ezért abszolút holttérmentesek, a 9k nem ilyen jó
- a kapcsolók mindegyike a lehető legkönyebben elérhető ránézés nélkül is, még a rádió is, a 9k-ban már van néhány, ami messzebb van az ideálistól, bár mondjuk háromszor annyi van belőle:)))
- a 9d-ben van a csomagtartóban 12V-os csatl. aljzat, a 9k-ban nincs - legalábbis az enyéimben
- a 9k-ban nincsenek első-oldalsó tolatólámpák, bár a 9d-mben sincsenek bekötve:(((
- a 9k-ban a kürt működtetéséhez elég komolyan rá kell támaszkodni a kormányra, nem lehet csak úgy röviden ráduddantani valakire:))) a 9d-ben olyan mint a késben a vaj:))) bár lehet, hogy ez csak egyedi hiba
- és végül rossz helyen van a gyújtáskulcs!!!!
lp:
mit értessz utolsó évjáraton?
a tied 94' ugye?
namármost a csiklámpás 9k '92-'98 ig zizegett...
szóval nekem az uccso évjáratok az a '95-98' ig.
Úgyhogy a tied nem az! Add el gyorsan mielőtt baj lesz belőle :)))
Szóval miben jobb az oldscool 900 mint a 9k ???
Rég volt már az, amikor telefonokkal játszadoztam. Kinőttem. Most inkább Saabokkal játszadozom:)))
Nem, még nincs képkeret, csak szeptember táján lesz meg a hely, ahova fel tudom tenni majd a képet. Akárhova nem lehet tenni!
Meghibásodások? Első kézből származó információk szerint - Dezső, Saab szerelő, tudod! - a legmegbízhatóbb Saab a mai napig is a 9000-es utolsó néhány évjárata - lásd enyém:))) - a 95-k sokkal megbízhatatlanabbak. Azt mondja, hogy az első szériás 95-ben minden második olajcsere alkalmával rögtön turbot is cseréltek:(((
Ha már a hibákról van szó, tudnék írni egy kisebb listát, hogy a régi 900-as miben jobb a 9000-nél. Mondjuk összességében meg sem közelíti, de azért van egy-két dolog. Csak ehhez kicsit össze kellene szednem a gondolataimat.
lp:
Ne a hülye telefonnal játsz!!!
Vettél már képkeretet ??? Inkább azt mond!
Vegyek neked?? :DDD
Ki tudja,hogy hol lehet utána nézni az új SAABok
meghibásodásainak, egyéb gyerekbetegségeinek,mert enegem érdekel,hogy mennyire romlott a megbizhatóságuk ..Szóval most hibákat keressünk !!!
Kaptam céges mobilt Siemens c35i :-) (viszont lőttek a szép SAABos oplogóimnak :-( ), ami WAPos. annak rendje módja szerint belép az SHS kezdőlapra, de onnan a sehova se tudok tovább lépni (error HTTP 404 :-(( ) ötlete valakinek?
Ötajtós.
Plüss ülés, fényszóró törlő-mosó, kérdezz még, ezek jutnak most eszembe.
Részletre nem tudom adni, de több cég is ad hitelt nem náluk vett autóra, pl. Nissan Summit.
Képes Autó Expresszben találsz más cégeket is.
Szóval hét végén láttam itthon Szoboszlón egy 900-ast. Nem is nyugodtam addig mig le nem vadásztam. Szóval egy roppant kedves Nyíregyházi emberke volt, aki kitörő örömmel fogadta a klubbról szóló híreket, mondván a nyíregyházi SAAB márkaszervízben úgy néztek az autójára mint a gyakorlott FIAT szerelők :-))). Azóte se jár jól hidegen (nem BAAS nem a bemelegedésszabályzó, azt kicserélték).
Szóval az autó: fehér :-(, de 83-as coupe 8 szelepes turbo de valami svájci kereskedő jóvóltából 185 Le (állítólag meg van a kimért teljesítménygörbe is) meg van mély első spoiler meg nagy hátsó (olyan mint szépemlékű Rijswand kollegáé volt) szóval jól nézett ki. Remélhetőleg klubtag is lesz.
más: Rijswand! Veszik a Scania buszokat???
KorZo, aki mindíg jó embereket talál az 'öreg' 900-asokban :-))))