Tegnap láttam meghírdetve a Lendvai Gabi féle: SAAB Official Car-t (81. tag). :-( vagy :-)? (Blekk most húzz bele!!) De mi visz rá egy embert, hogy egy ilyen autót eladjon?... (vagy Gábor neked is a ház, mint Lenkey kollegánknak?)
Az ára, ha jól emlékszem 1,2 millió, de érdemben majd az érintett...
KorZo, aki nem válna meg az ő ezüst kétajtósától...
nem t`om, holnap megyek a bankba, majd megkerdem. Pesten biztos nem veszik be mar.
Egyebkent: hat hanytam egyet a 9-5 facelift-to=l. En nem ertem, hany evig jo volt a kromozott hu=to=racs, most meg elszabtak. hat utolag mar SAABhatjak :((( Hogy rairjak, milyen motor - vegül is rajöttek, hogy a vasarloreteget inteligencijaban felfele mar nem lehet bo=viteni, most probalkoznak lefele. (Ugye, Thom? :) Ez van, igy legalabb könnyeb lemondanom a 9-5-ro=l, ami *annyiert* szerintem egy nagy szar. Dehat ez maganvelemeny ;) Es meg mindig jobb, mint a többi szar, ugyanannyiert.
Tegnap elmentem a parkolohoz, beleszagolni egyet az autoba, mar hianyzott a svedautoszag :)) Pedig tegnapelo=tt mentünk vele 5-600 km.-t, es megis... Ezt nem lehet kölnisüvegben kapni? ;-)
belépö árak:
13-14 szakmai nap 80 DM
Napi jegy hétköznap (szept. 17-21) 25 DM
Napi jegy hétvége (szept. 15-16,22-23) 30 DM
Nyitvatartás:
Hétköznap 9-20
Hétvége 9-18,30
Távolság Budapest-Frankfurt kb. 1000 km (vissza ugyanennyi :o)
Lehet menni alvás nélkül (este indulás, reggelre érkezés, kiállítás megtekintése, este indulás vissza, reggelre érkezés), már próbáltuk, de nagyon fárasztó.
Az enyémen (a 79-es GLE) a légszürö bal (a vezetöi ) oldalon van elöl, lent. Hengerszerü. A csere nekem kb. 1/2 óráig tartott, nyakig olajos lettem. Szerintem még a gyári légszürö volt benne (tudod a 260 kFt-s autódoktoros szerviz után) :o(
Próbáld meg kicserélni. Jó érzés amikor kész vagy. (ha nem is olyan látványos, mint a vaxolás:o).
Más..
Én a magam részéröl autó mániás vagyok, ezért szeretnék elmenni a frankfurti autókiállításra. Úgy lenne rentábilis, ha 4-en vagy többször 4-en mennénk. Lenne kedve valakinek?
A végére egy kis sutka.
-Hogy hívják a buta indián nöt?
-??
-Szökenö szarvas.
A te madaradat lehetett néha-néha látni az Egyetem sugárúton, vagy az egy másik volt?
Más. OF (ez egy félOFF)
Egy 'autópiacban' (nemtommelyikben,nemazenyémvolt)láttam Golf II kontra IV 40%os frontál egyenként 55-tel. Az eredmény, "a 11 éves kutató és fejlesztőmunka eredménye, hogy a IVben kis sérüléssel túlélték volna, a IIben meghaltak volna...", a kis ravaszok :-) azt kihagyták, hogy a II 850 kg míg a IV 1200. Ez azér' nem egy kategória.
O (félON)
KÉRDÉS: a Golf IV bevállalna-e egy vele közel azonos súlycsoportú 15 évvel korábbi fejlesztésű classic 900-at? :-)))))
KorZo, aki mindíg csodálattal tekint a marketingesek munkájára...(vagy csodálkozással?)
Tényleg ilyen buták az emberek?!!! (most nem a konkrét esetre)
Mint legtöbb szabadidővel rendelkező, elvállalom én is a fordítást. Pontosabban mit kellene? Felmérem az erőviszonyokat, mert azért perfekt messze nem vagyok:)
Baas, aki erősen idealista, de majd kinövi.
Ki mondta, hogy egy Saabbal jó modor is jár. Nincs olyan autó a világon! Sajnos.
Egyébként lehet, hogy Ö meg azt gondolta: "...hogy lehet az, hogy Saabja van, és mégis itt tolakszik, ahelyett, hogy a sor végére állt volna!" De ez nem valószínű:)))
véget ért a nyaralásom :( de legalább kicsit hamarabb mászhattam be kicsiny ótókámba (egy Nexia hátsó ülése után nagy vigyor volt). Ma rendbe tettem a Dögöt, leszedtem egy-két már amúgy is törött müanyag borítást (kerékíveknél), és nem kellett volna: alatta 10 kilós darabokban hullott a kaszni :) Hát, úgyis itt a vizsgáztatás a nyakamon, tehát kaszni rendberak... Ja, jut eszembe, Augusztus végén zöldkártyáznom kéne (éves szenvedély...), és hát nem ártana egy légszüröt cserélnem:
1. hol van? :) tippem van, de eléggé be van az oda falazva...
2. ha van, és érdemes cserélni (azt mindig érdemes), akkor millen kell bele, és érdemes-e neki kezdenem, mint lelkes amatör annak kicserélésének?
3. goto 1.
szakik, elö a tudást!
Axa: holnap délután SHS frissít.
maratham
marathon
thom
u.i.: ki volt ma fél kilenc körül a popsimban BUW rencámmal ('87 elötti SAAB) a hungária krt-n?
Az az angol fordítás, lehet, hogy bevállalom (b. verzió: odaadom anyukának, aki fordító. A probláma csak annyi, hogy ő is el van havazva. Pedig 35 fok van :) )
Baas!
Figyu mán, a 9-3-as Presszer-féle cikkből látszott, hogy a fazon egy halmozottan taz, én legalábbis nem lepődtem meg, hogy ilyen :)
páter:
SMSSED megkaptam...
Holnap de. bescannelem és elküldöm.
Ó ha tudnád mennyi munkám és dolgom vót a héten.. :D
Ma este meg kocsit waxoltam idáig...
Most tényleg hülye vagyok ???
A hood meg a roof van csak hátra...
Aztán jöhet a felnitisztitás.. :)
Aztán a kárpit tisztitás... :)
Ja.
A HOMASITa lassan belőlem fog megélni ha igy fojtatom....:)
Most már ideje aludni,...
A Bencének üzenem,hogy van számára egy tuti kis játékom. PAC MAN 3D a Hasbro Interactive-tól.
Hétfőre sütök neki 1 copyt.
Addig is pusz.
Hát volt ma részem 1 kis nagy csalódásban!!!
Asszonnyal robogunk a Hungária krt.on a hullámvasút melletti részen a középső sávba...
mivel Zugló felé vennénk az irányt ki kell sorolnunk jobbra,ozt fel a felüljáróra stb...
Sorolnánk mi de dugó van ugyebár..
Baas erősen blinkel jobbra de semmi...
Senki sem akart beengedni..
ÁÁÁ egy 9-5 sötétkék fajta... usgyi előre ,azt majd észrevesz és beenged..
Mikor a 9-5 mellé értem azért lecsekkolom a fazont aki bent csücsül.Vazzeg profilból olyan ismerős,,,hmmm.. ez a Presser Pici NA!
INDEX INDEX jobbra jobbra.. semmi erőszak!!!
Türelem... .még mindig....még mindig...
Vazze nem látja,hogy egy tesó van előtte és el szeretné hagyni a pályát kifelé ???
Csak bambán néz előre és nem érdekelte,hogy mi folyik itt..!! Kezdtem bepöccenni....
Na nem mind ilyen gyorsan törpént mert adtam neki időt,hogy bebizonyitsa,hogy megérdemli azt az autót amit alá raktak de NEM!!!!
Nem volt oly kegyes és NEM engedett be!!!
Azt már amikor kezdett szűkülni a hely a biztonságos átsoroláshoz akadt egy autóhossznyi luk amin átkickownoltam magunkat és a madarat a Presser orra előtt!!! Szerintem elég közel volt hozzánk,hogy értsen a dologból.
Én nem ezt vártam egy ilyen kvalitású embertől!
Főleg ha ilyen autóban ül ,jobban figyelhetne egy kicsit a PR-jára NEM ??? Vagy az nem volt benne a SAAB user manualja-ban ,hogy a márkatársakkal szemben javallt a fokozott segitségnyújtás ???
Úgyhogy húztunk a toszba...
Egész du. ezen rágtam magam,mert bosszant,hogy nem vette észre magát...
Bezzeg a Gerendás Péter barátunk, biztos elsőre beengedett volna.
Lehet ,hogy át kellett volna orditani,hogy :ha most a Gerendás P. lenne mellettem ő biztos bla.bla..bla..
:-D
ui:
Mr. Presser Gábor. monyjon le! :DDD :)))
Vagy túl nagy jelentőséget tulajdonitok a dolognak???
Szerintetek???
Thom is maradt az, aki.
és
Én is...
ui ui:
Új facelift nem RULLA!!!
Most már elegem van a DAEWOO Lanosokból !
Egy kicsit távolabbról úgy néz ki a visszapillantóban,mint a 9-3 !!! Szemből értendő!
Már örülök előre,hogy TESÓ , erre egy koszos DAEWOO... Ekkor mindig elfog a rossz érzés.. :D
A Daewoo Lanos is monyjon le!!! :DDD
Majd' egy hétre elmegyek nyaralni, oszt mennyit kell utána olvasni.... :)
Robogok tova kicsit naposabb területre, de mindenkit cupákolok, oszt jók legyenek!
Axa: SHS frissítés a jövö hét elején meglesz! A PAV-ról találam cikket (nahol? totalbike.hu... ;) ), de azért a többi kérdésre válaszohacc ám, nem haraxom meg... ;)
Ugy tűnik egyre jobb a viszony az angol barátainkal. (saab-900.com)
Mi fogjuk csinálni nekik a matricát és a pólót is.
Ezért jó lenne, ha amerikaiul is lenne info az oldalunkon. Tud valaki segíteni a fordításokban?
Persze, persze.
De látni kell a képet (majd le estem a székről), amit megpróbálok levadászni a netről is(az 'am' honlapja most nem megy).
Egyébként véleményileg Blekkhez csatlakozom.
Na igen.
De mi is volt eddig a tipikus SAAB-orr jellemzője?
Hogy erőt sugárzó, nagy lökhárítója van, úgyis megfogalmazhatjuk, hogy az autó 'elkezdődik', tehát nem csak valami szejcsentós orrocska van elöl, hanem egy egyméteres betonkockatockos, aminek ráadásul nem is csak dizájnelem funkciója van.
Azzal, hogy elpasszátosították (ez azért mégiscsak durva kifejezés, mondjuk helyette az 'elmasszírozták' a lökhárítót :) ), ezzel az egyik ilyen ősi SAAB-elem veszett el...
Sebaj... Azértis szeressük... :))
két cikkecske is foglalkozik az 'új' SAABokkal. A 93-ról a már ismert kép meg egy amin egy elmaszkírozott teszautó van hátúlról (kicsit jettás, öö nem! ventós, mégsem ... megvan Borás ---sosem tudom követni, biztos nem vállalják az emlékeket :-) amibe a cik szerint a csúcsmotor a 2.2-es Opel lesz turbóval, több mint 200 LEvel. Ezen csak mosolyogtam, sok van még addig... Bár megjegyzem az AM kémfotói elég sokszor elég jók. Mármint a késszel összehasonlítva, de remélem itt nem.
Ami viszont SOKKOLT az 95 facelift képe (a motorokat hadjuk). Kicsit ferdén előről... esküszöm mint egy jó vágású NISSAN!!!!!!!!! ...talán primera vagy maxima...
Egy csoportásamat tudnám idézni (én legalábbis tőle hallottam):
"...ilyenkor látom, hová süllyed a világ"
korzo, aki olyan elveszett, hogy már nem is kiabál. (mármint a pusztába)
Á, zsebből :))
Láttátok, volt 1 cikk a 2001. augusztusi A2-ben.
Az autóbiztonaságról van szó.
Érdemes megvenni :))
(2 oldalon keresztül a SAABról van szó.)