Nem is olyan rossz ötlet :) Akkor majd jo olcson kenytelen leszel eladni a 9000-edet, amire mar tudok is vevo=t :)) vagy cserelhetünk is, ha rafizetsz... :))
Komolyra forditva: csak sokalltam a 9-5 infokat, leven hogy sajtoanyagokrol van szo. En is ebbo=l elek, tudom hogy az effele magasröptu= szövegek barmilyen otorol (hat meg egy ilyen Mazda/Nissan-feju=ro=l :(( kevesebbet ernek, mint a papir amire nyomtak o=ket (ill a .pdf amibe :) A SAAB-dizel tematol meg egyenesen rosszul vagyok.
Erdekes ez a dizajn-tema. Nekem speciel az NG 900 es a 9-3 sokal jobban tetszik belülro=l, mint a 9000/9-5, a külso= design miatt megis az utobbiakat preferalnam elo=bbiek fölött. Persze egypar evig meg marad a masodosztalyu döntöttlampasom ;)
Black,
ráadásul az egy 95 Aero kombi, ott a plakáton, szívesen belepakolnám a golf-zsákom, szörfdeszkám satöbbim...
Mi a helyzet a volvokat szerető új-GM-es saab tulajokkal? Majdnem passatosok? :-)
Thom,
nekem tecc az efajta felni a 900-on, gratu! :-)
Most, hogy netközelbe kerültem, eldicsexem, hogy van szép új (legalább is nekem :) ) felnim. bibibíííííííííííí :-ppppp
:)))
semmi extra, aki látta baas új felnijét, az máris látta szinte az enyimeimékeiket :)
bocsika skacok, kicsit fáradt má' thom bácsi...
Az egyetlen eset, hogy örülök, hogy nincs SAABom :))
Nem kell konfrontálódni a döntöttlámpás/állólámpás/régi9000es/új9000-es/9-3/9-5/stb. rajongókkal :))
Ja, ahogy megyünk Solymár felé, kitett a Polár egy új 9-5-ös reklámot. Azért mégiscsak SAAB, mégha nem is az igazi (jellemzően asszonka vette észre :)) )
:-)))
Ki cseréli be ezt a szappanformájú, elektromos szarokkal telezsúfolt, műanyagízű, globalizáció áldozatául esett opelvectrás kilenchármast egy igazi 900-ra??? :-)))
Aex hozzászólása felnyitotta a szememet, ezért követelem, hogy minden 95 tulajdonost ki kell zárni a klubból!
Utána majd jöhetnek a 9000 tulajok, (szerencse, hogy megvan még a 900-am) majd a 900NG-k. A végén pedig a döntöttlámpás 900 tulajok lesznek a másod-, az állólámpás tulajdonosai pedig az elsőosztályú klubtagok.
A végén pedig elégedetten hátradőlhetsz:)))
Ja! A 93-ok pedig legjobb lesz, ha egyenesen menekülnek. Lorenak szerencséje van, mert a Viggenben senki sem fogja utolérni:)))
Hahó!
A Classic 900 a legjobb. (a 9000 se rossz, de lp kifejtette a 900 előnyeit)
Meg különben is, ez az egyik utolsó mohikán a klasszikus elvek alapján épített autók közül. Olvastátok a cikket a totalcar-on? :-) (amelyiknél a W123 Merci van)
Az enyémnek (eszem a lelkét) most kezdett el kotyogni valami az elejében… Az a *%/!> gyári gömbfej nem akar 360 000 km-nél többet kibírni. Pedig én már 90 000-et mentem vele, legfeljebb kétszámjegyű utakon „szépen, lassan, óóóvatosan”…. :-)))
De háát ez egy mind műszakilag, mind erkölcsileg elavult legalább 23 éves konstrukció…. :-)
KorZo, aki nemisolyanrég segédkezett egy 95 ezret futott Ventón kerékcsapágyat cserélni. Volt hozzá jó nagy ’spájszer’, meg jó nagy kalapács meg… :-)
Cserélt már valaki 900-ban kerékcsapágyat?
Sziasztok
Ma voltam Popovicsnál.
Két hét múlva reményteljest alattam duruzsol egy kékséges kék Saab. Naggyon várom már!
Próbaút egyből Eszék-Zágráb, kis szünet, majd Szabadka, kis szünet majd Ungvár. Szeptember elején pedig Székelyöld. Várom már a próba napját!
komolytalan. 135 ekm meg a motorgeneral nem t`om hogy jönnek össze. Különben is, huszeves auto ennyi km-el.... bevasarloautonak hasznaltak?? 16 ezer schillingert civilizaltabb videkeken meg mar olyan is kaphato, mint az enyem ;)
mas: latom, az oldalbol Polar-sajtoanyag website keszül lenni. Nem t`om, ez a sok stupid ködharapas NIssan-kinezetu=, agyondragitott, sznob vallalkozoknak valo eldobhatoautokrol kit erdekel?? hacsak nem azert rakod fel, hogy örüljünk, *nekünk* jobb gepünk van, egy olyan korszakbol, amikor meg nem az szamitott, mekkora a ceg eves vesztesege. No mind1 :(
Vovv! :)
Én meg találtam kicsit nyugat felé egy piszok jó éttermet (vagy inkább büfét), olcsó is, van is parkolója, meg jó a kaja (4. pont, Blxtr szempontból: sok!) :))
2001,09,15 szombat. Volvo találkozó.
Hivatalosan ugye még nem hivtak meg minket, de mi akkor is elmegyünk ugye? :o)))
Utána, egy "vidéki" talit szervezünk.
Taksony-Bugyi közötti út 6-os uton van egy tó. Egy strand és kemping. Water Park. http://www.waterpark.hu Állítólag állat.
A Lanciások 11-én csinálnak ott talit. Tesztelik a viszonyokat, ha bejön, mi is mehetnénk.
Mit szóltok?
Kicsit kiestem a topicbol> nyaralas, munkahely otthagyas, iskolapadba beules, stb.
De a Saab-om meg megvan 8-D.
Kicsinemu gazaim> hosszabb uton a fekolaj felmelegszik, a fekem levegosse valik, igy az M7en a mogottem haladok legnagyobb oromere allandoan probalgatnom kell, visszajott-e mar az ereje. A heten azert elviszem szerelohoz.
Mas> en csocsi autom> mult het csutortoken jottem vissza estefele a Balcsirol, es hat belefutottam pont az erdi emelkedonel abba a tropusi hiharba. Szitu> fuggonyszeru eso, 3 meteres latotavolsag, mivel oldalra lejt az ut, a kulso savban (a belsoben nem is mertunk menni a szembejovok miatt) legalabb 4-6 cm magas viz a jobbkereknel. Beszaras, halalfelem, miegymas. Az ujabbnal ujabb gepcsodak beakadtak, de MI nem> hosiesen helytallva felnyomultunk a domb tetejere, ahol mar jobb ido volt.
Ennyi. Mostanaban nem nagyon hasznalaom OT, garazsban all a baratnomeknel, en meg 16 orat tanulok naponta.
Az uj Saab miatt + ne bankodjatok. Oruljetek, hogy nekunk meg a klasszikusok jutottak/jutnak (Blekknek is fog, tudom). A kovetkezo legsaab almom egy 92-es CE. Akarhogy erolkodnek a gyarban, annal jobbat nem nagyon csinalhatnak...
Hogy mit? Pl. dícséretet (mondjuk egy virtuális vállveregetést, jó? :) )
Ugyanis ez az igazi SAABos gondolkodás: az autó nem a formatervbe becsomagolt eladandó termék, hanem egy olyan eszkösz (ad absurdum társ), aminek a külsejét a belseje határozza meg.
Egy, kettő pedig ez egy fotósopp kép. Idemásoljam az Astra Coupé képét, vagy elhiszitek becsszóra? :))
Persze, minannyian tudjuk, hogy a tendencia merre mutat, de azt sem lehet elvárni, hogy a mai napig mondjuk klasszikus 900-okat, vagy 99-est gyártsanak. Ugyanis akkor már rég megszűnz volna a SAAB gyár, mert kb. évi 1000 db-ot tudnának eladni. Globálisan.
Visszatérve a képre, ez még csak nem is tanulmány, hanem valami elvetemedett játéka. Szerintem ez az autó csak ebben az egy kép formájában létezik, és nincs tovább. Bele lehetne menni, hogy SAAB és TT felni között van-e, szerintem ehhez hasonló felnie csak az Audinak és az Opelnak van, (de lehet, hogy neked van igazad) vagy a lökháritó formája, vagy a teljesen opeles sárvédőszélesítés, ezekből semmi sem SAAB (szerintem) De ha jobban megnézed a hütőmaszkot és a rendszámtáblát - esetleg kinagyítod a képet - van valami hiba a látványban.
Szóval csak annyit, hogy kár ezekre a képekre veszetgetni a bosszúságot, ráadásul szerintem a SAAB igazi értéke nem a formaterv (húha, mit fogok kapni BlackStartól....) hanem az ergonómia és a belső hangulat, például.
Az meg, hogy hasonlít a Passatra... Szerintem a Passat hasonlít a SAABra:))))