üdv. az előző e90esem vajbőrös volt, és tényleg meglátszott a farmer rendesen. Viszont ezzel a bmw bőrtisztítóval, meg bőrápolóval azt is 2-3 havonta átkentem és mindig szépen le is szedte a foltokat.
Köszönöm a visszajelzést, egy kicsit elbátortalanít ez a lánc para. Ugye 2007 től már csak ez a motor van és hosszabb távra vennék, minél kevesebb km-mel gépet. Mondjuk ha kalkulálok ezzel a dologgal, veszek egy ilyen autót, van megoldás erre amit biztonságból elvégeztetek? és ha igen ez milyen költség és mennyi időre oldja meg? véglegesen vagy mondjuk 50k km múlva megint el kell játszani? Igazából azért is merült fel bennem, mert az újabb benzinesek is gyakoribb vendégek a szervízben a szerelőm szerint, és ha már megyek 20-25k-t megondolandó, hogy vegyek egy 20d-t, egy n53 benzines helyett még ha többségben marad is a városi használat..
szia! Az N47-es láncszakadási gondjait már itt is vesézik. Több szakcikk is van róla, persze idegen nyelven mind..
Vhol én azt olvastam hogy a kezdeti gyártási időszaktól (2007/09) mindegyik 20d érintett egészen 2011-ig, máshol meg azt, hogy 2009/07től már jól.
szóval ellentmondásos a dolog -számomra. Sok kocsinál 170e körül ugrott szét a lánc.
Nekem a VFL 163 lovas, DPF nélküli verzió van, 2007-es 5.havi, kézi 6-os, a turbó az már széthullott egyszer (előző gazda), most meg a kettőstömegűt , kuplungot kell cserélni. Bár ez 245e km-nél azért előfordul. Amúgy meg vagyok vele elégedve, az elmúlt 20e km alatt 6,7-et evett nálam többségben városi használatban. Az egyik porlasztó picit gyengébb mint a többi, de még szépen meg, nincs többletfogyi, bizonytalanság, füstölés. Ha most kéne vennem akkor LCI-t vennék szerintem olyat amiben már a láncot és társait cserélték. Mióta volt ez a turbó gond, nálam azóta az olaj sűrűbben van cserélve, 12e-ként durván és a levegőszűrőt is mindig le szoktam cserélni.
Hali! Ha jössz megnézni szólj majd mi itt vagyunk mellette 50km kb. Van festékmérő is ha kell. Ha rá tudsz nagyítani a jobb oldali küszöb felett a felirat nyelvére akkor kiderül milyen piacra gyártották anno ha nincs kéznél az alvázszám. Olasznak tűnik a szélvédőn meg Osztrák a matrica (Amennyire látszik)
Magatol a belsejetol nem tartok kulonosebben bar meg nem lattam...
Igaz kicsit sok benne a km, de remelem attol fuggetlen a kozeljovoben nem kell meg hozza nyulni..
Ha nem volt szetrugatva,szetforgatva, akkor nem hinnem hogy komolyabb gondok jojjenek elo.
Ezeknek csak egyenes kipufogo veget lattam, akkor ebben mindben van DPF-is?
Neked mennyit eszik?
Koszi!
Gyula.
Sziasztok! Mióta meghirdettem a kocsit és beleírtam, hogy csere is érdekel, jött jó pár ajánlat. Szinte kivétel nélkül dízelek, így eljátsztottam a gondolattal, hogy még is beleugrom. Viszont fogalmam sincs a dizel motorokról, csak itt ott elkaptam infókat, hogy az m47 esen a turbok mennek hamar el, az n47 esen láncpara van, de mind mind bizonyos évjáratokhoz követve. Amit tudok, hogy felesleges a 6 hengeres, egy 20d bőven jó lenne és hogy automata kell. Csak hát volt 150le, 163le, 177 le meg 184es is , és fogalmam sincs melyik lenne a legmegbízhatóbb, melyiknél mely évjáratokkal kel vigyáznom? Illetve érdemes faceliftest keresni, már abból is vannak kis ráfizetéssel papíron jó ajánlatok. Felhasználás továbbra is többnyire város, de több kirándulással mint eddig a 25i vel, összegezve évi 20-25k km, 75% város. Előre is köszönön a visszajelzéseket, ötleteket, tapasztalatokat a kérdésben.
Nekem ilyen belsőm van, ha takarítod, ápolod a bőrt nem lesz vele gondod. 3.0 motor van nekem is kézi váltóval. A 2.0-s takarékosabb kicsivel, de a plusz erő kárpótol. A linkelt kocsiban navi nincs, és számíts rá, hogy az M futómű büntetően kemény, viszont kanyarban sínautó, csak a gumi tapadása szab határokat. Orral parkolással, szűk pláza felhajtókon vigyázni kell, mert baromi hamar odavered az elejét. 200 ezer km felett azért már lehet számítani húzósabb javításokra.
Ertem, akkor egyeztetek majd a tulajjal.. koszi a segitseget!
van itt olyan szakerto forumtars, aki Debrecen korzeteben illetve valahol Paks es Debrecen kozti utvonalon lakik es szivesen eljonne velem meglesni a gepet?... persze nem koszonomert!
amúgy szerintem nem igen tud róla senki semmit,mert ahogy nézem valami frissen behozott darab lehet,ha kell rá regadót fizetni,a legegyszerűbb ha lekérdezed márkakereskedésben,vagy beviszed egy teljes körű átvizsgálásra ami 20.000 ft(Nyíregyházi BMW-be ennyi volt egy f10 535D átvizsgálása februárban) és abba benne van,hogy lekérik a km-ez is.
nekem 30D van,több mint 3 éve megvan az autó,motorikusan egy fillért nem költöttem rá,az olajcseréken és a szűrők cseréjén kívül,szerintem nagyon megbízható a 30D motor,kézi váltós,csak városi használat mellett nekem 6.8-nál nem evett többet még az autó mióta nálam van,természetesen nem nyomom neki szépen járok vele,gondolom ha taposnám neki akkor többet enne :D
amúgy elég szép darab amit kinéztél,nagyon jó az a szín,csak a vaj belső kicsit kényes,ha olyan farmerbe ülsz bele akkor megfogja a bőrt.
Azt szeretném megkérdezni még hogy az autóhoz új kulcsot csak a márkaszervízbnen lehet csináltatni vagy van más megoldás is!? Mert pár helyen láttam már hogy árulják a nyers kulcsot 6000 és 10000 ft-t is!
Lehetséges hogy rövidzár kimenet védelemben van a világításmodulod,ezt cserével lehet orvosolni hivatalosan. Egyébként resetelhető és ismét működni. Ha szeretnéd megcsinálom Neked.
Egy olyan problémával fordulnék hozzátok hogy: egy 2005.05 évjáratú E90-s BMW- van. Olyan hiba jelenség van, hogy a tolatólámpák nem világítanak a számítógépre rádugott autó szerint a tolatásjelző kapcsoló jó/ új van beleszerelve/ A vezetékek jók ki lettek mérve az izzók jók ki lettek próbálva. 5V feszültség van a vezetékeken. Amikor le lett húzva a tolatáskapcsolóról egy rövid időre adtunk rá 12v-t és működtek a lámpák! De önmagában a rendszer összedugva nem jó! Az autó hibának viszont csak a jobb oldali tolatásjelzőt írja!
Annak nagyon örülnék,ha elküldenéd.Igen az enyémben is a Bussines navi van.Húúúú hááát én jóval feljebb vagyok tőled,sajnos.Bár én is délen lennék nem is lenne semmi bajom ezzel a külhonnal.A címem ( 57299 Burbach Blumenweg.8.)Cserébe a jólelkűségedért én is felajánlok majd egy balatoni iszogatos estét a BB napokon,jövő nyáron.Köszi előre is!!
e90 professional cd lejátszó a cd-n levő zeneszámokat a gyújtás lekapcsolása után 20-25 perccel mindig a szám elejéről ill. a cd 1-es track-jétől kezdi játszani, nem pedig onnan ahol abbahagyta. Ez elég idegesítő, ha egy 90 perces mixet kezdessz el hallgatni, lemegy belőle félóra, aztán megállsz valamiért és amikor egy idő után újra elindulsz, akkor a mix cd megint az elejéről indul
Lehet ezzel valamit kezdeni, tud valaki megoldást erre? (az e46 business mp3 cd mindig onnan folytatta a zenéket, ahol abbahagyta...)
Nem értem, hogy az e46 után az e90-es cd player miért nem jegyzi meg, hogy hol hagytam abba a lejátszást...
Ha jó úgy neked és adsz 1 címet,vagy ha Gendorf környékén dolgozol,tudok neked Mo-dvd írni 2013-ast.Nekem is Bussines navi van benne és tökéletesen viszi 2009-es Bmw E90.Ingyen küldöm.
Ha hiszed ha nem. Hívj fel holnap: Hetven:5nyolcnavegy negyvenkettő tizennégy) Persze AWI/CELL. Csőszer13 netto plusz szállás utazás. Itt a forumon is dolgoznak nálunk ketten. Sokat járunk ki, egy helyen csináljuk a vasakat.
Mit mondhatnék erre,hiszem is meg nem is a 16 nettót (awi és csőnél,esetleg hihetőnek hangzik),én nem keresek annyit bruttóba,de NRW nem is a kimagasló bérekről híres.Szekszárdon hivatalos szerelőműhelyt,vagy valakit ajánlasz aki otthon szaki a témában?Az utóbbinak örülnék igazán.Az én két jó madaram is ilyen,de már olyan éhesek lettek,hogy hivatalos márkaszervizbe is hordhatnám azért az árért amit kérnek.
Olvastam a kérdéseket-válaszokat,és nekem is van indításkor ez a nyikkanó hang az ékszíj felől,viszont az én masinámon egy ékszíj van N47D20C ,177le.Ennél is az ékszíjcsere megoldja a problémát ,vagy kell e még valamit cserélni rajta,feszítőgörgő vagy egyéb mást???
Lenne még egy kérdésem hozzátok.Az enyémben van kis navi,nem tudom ezen belül van e több típus.Van is hozzá cd működik rendesen,viszont nincs rajta Magyarország sem magyar nyelv.Tudnátok-e nekem ebben segíteni??????????Van egyáltalán hozzá???