Ejnye-ejnye kedves kulbtárs!
Hát maga nem olvassa a klub honlapot? Ez az információ már két napja fenn van, és maga csak ma veszi észre, ráadásul máshol?:))))
Irgum-burgum!
a mezei szívomotoros saab tulajok nevében is köszönöm a megnyilvánulásod :)
a ventillátor megy (szimplán reseteltem ott és akkor), volt szerencsém megtesztelni egy hosszadalmas parkolási procedúrában a sziget rendezvény környékén.
Gyenge...
A turbóshoz képest mindenképpen, de szerény véredényem szerint a sima 2 lityit szívók is mennek, mint a mérgezettegér (Volt már szerencsém Axa, KorZo, Thom autóihoz, ezek OldSkool 900-as szívók, és hát nem nagyon tűntek vérszegénynek :)) )
tegnap délután, miután szétautóztam a fél várost, parkolás után bindult a hütöventillátor. Eddig minden normális (kiv. én) Aztán amíg pakolásztunk az autó körül (elég sokáig tartott, feltünt, hogy még mindig megy... Hát gondoltamn türelmes leszek, egy cigi mellett még vártam egy kicsit, hogy leálljon. de nem tette, és nekem ez már elég sok idönek tünt. Na ekkor döntöttem úgy, hogy lehúzom a csatlakozót. Megtettem, visszadugtam, és már nem ment.
Akkor én most rosszat csináltam? Vagy csak reseteltem, és rájött, hogy még sincs melege? mert nagyon nem örülnék, ha megfözném a mocit...
ponty ezért mondtam, hogy kivétel vagyok :) (ebben a korban már fel kell készólni a nyugdíjas évekre! csak még a protkóm nem úszik a pohárban esténként... Nem, nem a blendadent ragasztó miatt)
mellesleg az eddig tapasztalataim alapján péntek délutántól hétfö reggelig a topic szunyál. Oszt azen csodálkoztam, hogy most meg nem.
a fönököm vett hasonló korú meg paraméterü ótót. Nincs vele semmi baj, persze oda kell figyelni, mit veszel meg (néha nagyon gyatra, leélt ótókat árulnak - az ilyen tulajdonosnak se sok szíve lehet...). Nem akarom szídni a Polárt, de a szervízesek elég könnyen elsiklanak dolgokon az állapot felmérö kitöltésekor... Az "üzeltkötök" (vagy mik) viszont írtó rendesek! (tiszteletem ezúton is Kovács Botondé!) Már ha a Polárnál akarod venni a személygépjármüved :)
Nasz'al. A fenntartási költségeket tekintve, nem vészes (ha a 10 litert (klímával) városban nem vesszük soknak :) ), de a kötelezö húzós tud lenni biz. esetekben. És most megint a Polár... Ui. a két fönököm most csináltatta meg. Kifizettek 40-50e forintot két (9000, 900) ótóra (úgy, hogy még apróságok is voltak). A Polárnál ez fél autóra sem lett volna elég az ajánlatuk alapján.
Egyébként meg bivaly jól megy mindkettö (a 6 éves 9000 motorja 90%-s kompresszíós értékeket mutatott a gyári értékekhez, hoppá...). megbízhatóságról meg annyit, hogy sok tizen, huszon éves Saab megy gond nélkül szép sok km-rel.
a Volvo s40-s sem rossz, svéd bratyó, szép aótó, jó ótó, de ott elöl rossz az az embléma, mert elég kevés a kék szín rajt', és túl sok a betü... ;)))))
nos, hogy milyen rencer pakoltak fel, nem tudom... 60 körül ne várjon az ember csodát :)) sz'al semmi extra. És igen, az egészet cserélték, mivel szépen megláccódott az idő vasfoga. leömlőt nem :)
lp:
A baloldali mémber nem a demimúr???
Ja.
Kocsitisztitás csakis sajátkézzel!
De előtte mehet a magasnyomásúmosásöblités...
Thom:
Ha nem vagyok indiszkrét neked milyen fajta
kipufot raktak fel s Szikiék?
És az egész rendszert cseréltetted ?
Középső+cső +hátsódob??
Gondolom leömlőt azt nem..:D
Más.
Egy új bilincs a vizcsőre és egy használt kiegyenlitőtartájsapka csodákra képes...
Most már nem melexik fel a vizem nagyon...
Az N felé megy egy kicsit és ott ragad.
Ez is kipipálva. :D