Sziasztok
Ma voltam Popovicsnál.
Két hét múlva reményteljest alattam duruzsol egy kékséges kék Saab. Naggyon várom már!
Próbaút egyből Eszék-Zágráb, kis szünet, majd Szabadka, kis szünet majd Ungvár. Szeptember elején pedig Székelyöld. Várom már a próba napját!
komolytalan. 135 ekm meg a motorgeneral nem t`om hogy jönnek össze. Különben is, huszeves auto ennyi km-el.... bevasarloautonak hasznaltak?? 16 ezer schillingert civilizaltabb videkeken meg mar olyan is kaphato, mint az enyem ;)
mas: latom, az oldalbol Polar-sajtoanyag website keszül lenni. Nem t`om, ez a sok stupid ködharapas NIssan-kinezetu=, agyondragitott, sznob vallalkozoknak valo eldobhatoautokrol kit erdekel?? hacsak nem azert rakod fel, hogy örüljünk, *nekünk* jobb gepünk van, egy olyan korszakbol, amikor meg nem az szamitott, mekkora a ceg eves vesztesege. No mind1 :(
Vovv! :)
Én meg találtam kicsit nyugat felé egy piszok jó éttermet (vagy inkább büfét), olcsó is, van is parkolója, meg jó a kaja (4. pont, Blxtr szempontból: sok!) :))
2001,09,15 szombat. Volvo találkozó.
Hivatalosan ugye még nem hivtak meg minket, de mi akkor is elmegyünk ugye? :o)))
Utána, egy "vidéki" talit szervezünk.
Taksony-Bugyi közötti út 6-os uton van egy tó. Egy strand és kemping. Water Park. http://www.waterpark.hu Állítólag állat.
A Lanciások 11-én csinálnak ott talit. Tesztelik a viszonyokat, ha bejön, mi is mehetnénk.
Mit szóltok?
Kicsit kiestem a topicbol> nyaralas, munkahely otthagyas, iskolapadba beules, stb.
De a Saab-om meg megvan 8-D.
Kicsinemu gazaim> hosszabb uton a fekolaj felmelegszik, a fekem levegosse valik, igy az M7en a mogottem haladok legnagyobb oromere allandoan probalgatnom kell, visszajott-e mar az ereje. A heten azert elviszem szerelohoz.
Mas> en csocsi autom> mult het csutortoken jottem vissza estefele a Balcsirol, es hat belefutottam pont az erdi emelkedonel abba a tropusi hiharba. Szitu> fuggonyszeru eso, 3 meteres latotavolsag, mivel oldalra lejt az ut, a kulso savban (a belsoben nem is mertunk menni a szembejovok miatt) legalabb 4-6 cm magas viz a jobbkereknel. Beszaras, halalfelem, miegymas. Az ujabbnal ujabb gepcsodak beakadtak, de MI nem> hosiesen helytallva felnyomultunk a domb tetejere, ahol mar jobb ido volt.
Ennyi. Mostanaban nem nagyon hasznalaom OT, garazsban all a baratnomeknel, en meg 16 orat tanulok naponta.
Az uj Saab miatt + ne bankodjatok. Oruljetek, hogy nekunk meg a klasszikusok jutottak/jutnak (Blekknek is fog, tudom). A kovetkezo legsaab almom egy 92-es CE. Akarhogy erolkodnek a gyarban, annal jobbat nem nagyon csinalhatnak...
Hogy mit? Pl. dícséretet (mondjuk egy virtuális vállveregetést, jó? :) )
Ugyanis ez az igazi SAABos gondolkodás: az autó nem a formatervbe becsomagolt eladandó termék, hanem egy olyan eszkösz (ad absurdum társ), aminek a külsejét a belseje határozza meg.
Egy, kettő pedig ez egy fotósopp kép. Idemásoljam az Astra Coupé képét, vagy elhiszitek becsszóra? :))
Persze, minannyian tudjuk, hogy a tendencia merre mutat, de azt sem lehet elvárni, hogy a mai napig mondjuk klasszikus 900-okat, vagy 99-est gyártsanak. Ugyanis akkor már rég megszűnz volna a SAAB gyár, mert kb. évi 1000 db-ot tudnának eladni. Globálisan.
Visszatérve a képre, ez még csak nem is tanulmány, hanem valami elvetemedett játéka. Szerintem ez az autó csak ebben az egy kép formájában létezik, és nincs tovább. Bele lehetne menni, hogy SAAB és TT felni között van-e, szerintem ehhez hasonló felnie csak az Audinak és az Opelnak van, (de lehet, hogy neked van igazad) vagy a lökháritó formája, vagy a teljesen opeles sárvédőszélesítés, ezekből semmi sem SAAB (szerintem) De ha jobban megnézed a hütőmaszkot és a rendszámtáblát - esetleg kinagyítod a képet - van valami hiba a látványban.
Szóval csak annyit, hogy kár ezekre a képekre veszetgetni a bosszúságot, ráadásul szerintem a SAAB igazi értéke nem a formaterv (húha, mit fogok kapni BlackStartól....) hanem az ergonómia és a belső hangulat, például.
Az meg, hogy hasonlít a Passatra... Szerintem a Passat hasonlít a SAABra:))))
Én se hiszek abban, hogy a tanulmányok életre is kelnek, de bizonyos tendenciák azért nyomon követhetőek. A felni pl. a TT-s felni és a mezei saab felni között van szerintem. A design eléggé zömök, németes-audis. Globalizáció átka? Majd kiderül, de addig tessék beszerezni jófajta 900-as saabot, 700-as volvot...
A 95-ös nózijáról nekem pedig ugyanaz ugrott be, mint Blackstarnak. Persze aki még nem látott passatot, az könnyebben barátkozik az újjal...
UGYAN!
Nem hiszek én ebben a képben sem! A rászervált hűtőmaszkon kívül ebben az autóban semmi sem SAAB. Legalább vették volna a fáradtságot, hogy egy tiszteséges SAAB felnit kopírozzanak át.
Tele van mindenféle média mindenféle új SAAB képekkel, aztán a 95 facelift-ről mégis csak a bemutatás után napokkal lehetett látni az első képeket.
Szerintem ez elgondolkodtató.
Szervusztok,
hamár a passatos orrú 95 górcső alá kavarodott, akkor növelném a pesszimizmust a saabos tendenciákat boncolgatók agyában:
"Is this the car that will have Audi TT owners checking up on part-exchange values? Saab is hoping to boost its global sales with a totally new range of models that's set to include a top secret coupé."
Ezt az autoexpress-en találtam, szerintem elég sok idő megemészteni emészthetetlen.
Tegnap láttam meghírdetve a Lendvai Gabi féle: SAAB Official Car-t (81. tag). :-( vagy :-)? (Blekk most húzz bele!!) De mi visz rá egy embert, hogy egy ilyen autót eladjon?... (vagy Gábor neked is a ház, mint Lenkey kollegánknak?)
Az ára, ha jól emlékszem 1,2 millió, de érdemben majd az érintett...
KorZo, aki nem válna meg az ő ezüst kétajtósától...
nem t`om, holnap megyek a bankba, majd megkerdem. Pesten biztos nem veszik be mar.
Egyebkent: hat hanytam egyet a 9-5 facelift-to=l. En nem ertem, hany evig jo volt a kromozott hu=to=racs, most meg elszabtak. hat utolag mar SAABhatjak :((( Hogy rairjak, milyen motor - vegül is rajöttek, hogy a vasarloreteget inteligencijaban felfele mar nem lehet bo=viteni, most probalkoznak lefele. (Ugye, Thom? :) Ez van, igy legalabb könnyeb lemondanom a 9-5-ro=l, ami *annyiert* szerintem egy nagy szar. Dehat ez maganvelemeny ;) Es meg mindig jobb, mint a többi szar, ugyanannyiert.
Tegnap elmentem a parkolohoz, beleszagolni egyet az autoba, mar hianyzott a svedautoszag :)) Pedig tegnapelo=tt mentünk vele 5-600 km.-t, es megis... Ezt nem lehet kölnisüvegben kapni? ;-)
belépö árak:
13-14 szakmai nap 80 DM
Napi jegy hétköznap (szept. 17-21) 25 DM
Napi jegy hétvége (szept. 15-16,22-23) 30 DM
Nyitvatartás:
Hétköznap 9-20
Hétvége 9-18,30
Távolság Budapest-Frankfurt kb. 1000 km (vissza ugyanennyi :o)
Lehet menni alvás nélkül (este indulás, reggelre érkezés, kiállítás megtekintése, este indulás vissza, reggelre érkezés), már próbáltuk, de nagyon fárasztó.
Az enyémen (a 79-es GLE) a légszürö bal (a vezetöi ) oldalon van elöl, lent. Hengerszerü. A csere nekem kb. 1/2 óráig tartott, nyakig olajos lettem. Szerintem még a gyári légszürö volt benne (tudod a 260 kFt-s autódoktoros szerviz után) :o(
Próbáld meg kicserélni. Jó érzés amikor kész vagy. (ha nem is olyan látványos, mint a vaxolás:o).
Más..
Én a magam részéröl autó mániás vagyok, ezért szeretnék elmenni a frankfurti autókiállításra. Úgy lenne rentábilis, ha 4-en vagy többször 4-en mennénk. Lenne kedve valakinek?
A végére egy kis sutka.
-Hogy hívják a buta indián nöt?
-??
-Szökenö szarvas.
A te madaradat lehetett néha-néha látni az Egyetem sugárúton, vagy az egy másik volt?
Más. OF (ez egy félOFF)
Egy 'autópiacban' (nemtommelyikben,nemazenyémvolt)láttam Golf II kontra IV 40%os frontál egyenként 55-tel. Az eredmény, "a 11 éves kutató és fejlesztőmunka eredménye, hogy a IVben kis sérüléssel túlélték volna, a IIben meghaltak volna...", a kis ravaszok :-) azt kihagyták, hogy a II 850 kg míg a IV 1200. Ez azér' nem egy kategória.
O (félON)
KÉRDÉS: a Golf IV bevállalna-e egy vele közel azonos súlycsoportú 15 évvel korábbi fejlesztésű classic 900-at? :-)))))
KorZo, aki mindíg csodálattal tekint a marketingesek munkájára...(vagy csodálkozással?)
Tényleg ilyen buták az emberek?!!! (most nem a konkrét esetre)
Mint legtöbb szabadidővel rendelkező, elvállalom én is a fordítást. Pontosabban mit kellene? Felmérem az erőviszonyokat, mert azért perfekt messze nem vagyok:)
Baas, aki erősen idealista, de majd kinövi.
Ki mondta, hogy egy Saabbal jó modor is jár. Nincs olyan autó a világon! Sajnos.
Egyébként lehet, hogy Ö meg azt gondolta: "...hogy lehet az, hogy Saabja van, és mégis itt tolakszik, ahelyett, hogy a sor végére állt volna!" De ez nem valószínű:)))