Ekkora felbontásban nem látszik. Amúgy kb. akkora mint amit neked csináltam, csak nagyobb festékhiánnyal :-(
A zenéről meg annyit, hogy attól függ mit hallgatsz. Valamelyik nap, miközben Offspringet hallgattam, 8 perc alatt értam át a céghez, ami kb. 18 km :-)))
Idönként rángat, amikor alapjáraton csorognék pl. egy dugóban, vagy hirtelen gázadásnál alacsony fordulatról nagyon nehezen akar megindulni, aztán elkapja.
Mikor injektortisztítót tettem bele (valvoline) az auchanban vettem, akkor kifogástalanul muzsikált, de a következö tankolás után megint elöjött. (bocs de nincs hosszú ö-m)
Erre gondoltam, mivel már több mint 300.000 km van benne lehet, hogy elkoptak a injektorcsúcsok.
Ez drága muri???
A prolongról csak annyit, hogy én is belelocsoltam az elözö olajcserénél és kb. 2000. km. után a vezérmülánc (ü-m sincs) és fogaskerék enyhe morgó hangja, teljesen megszünt, söt sokkal finomabb járása lett a motornak. Úgyhogy most is bele lesz locsolva.
korzo:
Nem látom a horpadásokat !!!
Csak kamu volt mi???
Azt hiszed ettől jobban éreztem magamat?
Így is tél előtt meg kell javíttatnom és biztos tízezrekbe fog kerülni az ilyesfajta hibák javítása. :(
Én a száguldozás ellen kitaláltam magamnak egy gyógyszert csak még beszerzés alatt van.
Tehát ha zeneszerető ember vagy ,akkor itt az ideje valami csinos kis zenét belerakni az ótóba.
Így lassabban fox menni,hogy minnél több ideig élvezhesd a zenei örömöket. Én legalábbis ezt tenném.. :D
ismero=s a szindroma :)) erro=l az oldalrol egy kb. az en autommal egyido=s 1.3-as Opel Kadetthez van szokva a lady, ami persze az Opel es a SAAB termekek közötti mino=segkülönbsegek temajaban is sok erdekes megallapitast hozott ki belo=le :)
Eleinte en is szaguldoztam persze, csak mar nem latom az ertelmet. Vegül is, ugyanoda erek lassaban is, csak nem ugyanakkor :) Legalabb annal többet ülhetek a kisautoban :))
A csinkvecsentot (az autot, nem a korszakot ;) csak arrol az oldalarol ismerem, hogy nemreg beletolattam egybe parkolas közben. Addig nem is tudtam, hogy van olyan, hogy perforalt auto!! Made by TetraPak :))
tedd fel a maradek kepeket is, leccci. Igy meg tudom mutatni masoknak, milyen kocsim van 8-D.
aex (ha jol emlexem)
turbogirl... Hm. A 7vgen hagytam, hogy a baratnom vezesse a szemem fenyet (en enyhe alkoholmergezes tuneteivel az anyosulesen), hat... 2-3-4 fokozat vegig kihuzva turboba. Sebesseg rullla. Szinte sajnalta, hogy hazaertunk.
Mindjart felebredtem. Mondtam, semmi baj, de most egy hetig nem eszem, hogy a fogyasztast (84, ohne katalizator, kezivalto) valahogy kompenzaljam. Mentsegere legyen mondva, hogy fiatcsinkvecsentoban tanult vezetni, most egy vwventot nyuzogat.
Ne bántsatok, ez volt az első képem digitálissal (céges). Ezér' bosszúból nesztek mégegynagy! Csak azér', hogy véletlenül se tudjátok meg milyen felnim van. :o))
Van még négy kép ezeken kívül, úgyhogy vigyázzatok mit írtok! :-)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Axa
Sajna a tervezhető költségekről én sem kaptam semmi tájékoztatót, bár pár adatot találtam a honlapon :-(
HA valaki kiszámolta mán mennyiből lehet megúszni egy ilyet akkor érdekelne a végeredmény.
LG
Figyu, van valami érdekesem, majd mutatom. Kafa. :))
Végülis ezzel a cseh talival mi a kotta? Ha addigra sikerál valamilyen módon beváltani a vagyonomat, lehet, hogy csatlakozom (Blee! Ladával :))) )
Aztán készülget egy indekszes tali is, szerintem tegyük tiszteletünket :)
Aex!
Mostmár télleg vissza kéne adnom a könyveidet :)))
Egyébként meg jobbulást a kisótónak, láttam Popovics bácsinál
A rántópad egy olyan szerkezet, ami ha átmész rajta, akkor oldalra elrántja a hátsó kerekeket, ezzel előállítva a megcsúszást, segítve ezzel az autód viselkedésének megismerését veszélyhelyetben, de biztonságos körülmények között. Előfordulási hely: különböző vezetéstechnikai pályák pl. újpesti Autóklub pálya.
Ilyesmi járt nekem is a fejemben...
Én is más vagyok mint a többi autós. Thom is más. Aex is más. Mi mindannyian mások vagyunk a többihez képest, de akkor mások vagyunk-é egymáshoz képest?...
KorZo, aki már maga se érti mit írt ide... :o)
Aex, a turbo nem dísznek van az autón. a használatáról érdeklődj Lenkey kollegánknál! :-)))
Amúgy sose értettem az újságírókat. Miért olyan nagy baj az, hogy egy autóban a motor kétféleképpen viselkedik (turbósoknál, meg pl Honda VTI). Legalább eldönthetem, hogy takarékoskodom vagy haladok, mindezt csak a váltási pontok változtatásával. Persze, jó a vízszintes nyomatékgörbe (pl.: Saab 2,3 Aero), de ilyet elég nehéz csinálni. A baj akkor van ha hullámos (ezt az Opelek tudják produkálni, de azok egyébb aljasságra is képesek. Tudok példát is de az már nagyon OFF).
turbo alacsony fordulatszamon?? ammeg minek?? nem stoplight-racingre van kitalalva.
Ez a baj a tudatlanokkal (többek között). Azt hiszik, hogy a turbo azert van rajt, hogy szethajtsuk az autot.
Nem megy, rozsdasodik, nem baj, azert szeressük :))
Szeretlek, Thom, az ilyen idezetekert! Annyira mas vagy, mint a többiek!! :))))
orszaguton kevesebbet valamivel, de nem nagyon volt alkalmam merni. Autopalyan jön ki a 7,5 azt sokat mertem a Becs-Bp viszonylatban. 87-es (86 szeptemberi) K-Jetronicos 8szelepes intercooleres katalizatoros turbo, kezi valtoval es kb. 300ezer km-el. Tudomasom szerint minden eredeti rajta, ezert is lep meg a sok turbo stb. cseres "alkalmi vetel".
Hozzateszem, ugy szoktam menni, hogy a turbo a 300 km-es ut alatt be se kapcsol. "Realis SAABos" fogyasztasi adatokat inkabb a baratno=m produkal, aki autopalyan nem nagyon lassul le 180 ala :)) turbogirl :)) Majd megkerdem.
baas nen ért semmihez, mert szakbarbár de azért
érdekli őt az automobil.
Csak jók az információforrásai. :D
Hétvégén sikerült összebányászni nekem írd és mond.:
- 1 db visszapillantótükröt (a gömbcsukló már kikopott az előzőben és sosem arra állt amerre kellett volna.)
- 1 db gyári bontott tanksapkát (benzinszag eliminated !!!)
- 2 db ütköző gumibolhát (a tanksapka zárófedélhez ,mert nekem ott hiányzott és koppant a műanyagon :D )
in progress...
1 db bal oldali hátsó üléstámlasort tartó bizbaszt.(nekem letört)
1 pár hácsó(ezt hívják szóalkotásnak) sárvédőgumi.
Áááááá dehogy. Az én SAABom mindíg is injektoros volt, csak a családban nekünk csak kétféle auto van dízel, meg gázosított -innen a tapasztalat. Kb. 8 éve járunk gázzal. Az első autómba, egy '83 Mitsu Coltba '95 őszén került bele a gáz (ez karbis), akkor volt benne 110 ezer km. Őt 98 őszén 200 ezerrel az órájában cseréltem fel a SAABra (most a nővéremé és 240 ezer körül jár :-) Azóta SAABizom, szinte az elejétől fogva gázzal.
KorZo, aki csak környezetvédelem miatt jár gázzal (de ez nem igaz :o) ).
háhááá, mit találtam... Idézek egy '96-s Autópiacból (használt autók):
"Aki ilyen autóból száll ki, az már megjelenésével leteszi névjegyét. Ö olyan ember, aki más mint a többiek. Fogékony a müszaki dolgok iránt, nagy súlyt helyez a biztonságra és a tartósságra. Számára at ergonómia és a funkcionalitás határozza meg a formát. Nem néhány évre, hanem hosszabb idöre választ magának autót. Erre a kocsira fokozottan igaz: mutasd az autódat,megmondom ki vagy. ..."
ami azért aranyos volt, az az utsó mondat:
"Hála a jó korrózió-védelemnek, rozsdásodás ennél a kocsinál nemigen fordul elö" :))))))))
a turbósról annyit mondanak, hogy alacsony fordulaton kimondottan gyengusz.... Turbósok, hözöngjetek! :)