Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dokibá Creative Commons License 2009.01.15 0 0 5583
Többek között igen. Igazából kamrából sem mindegy, milyet használ az ember, a vizes cuccok nagyobb átmenő légmennyiséget igényelnek, de a neten találsz erről infót.
Előzmény: Törölt nick (5582)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.14 0 0 5582
Szia! Miért? Nagyon lassan szárad, és sok por megy bele?
Előzmény: Dokibá (5573)
doca Creative Commons License 2009.01.14 0 0 5581
Na végre!
Előzmény: Sanyi-ka (5580)
Sanyi-ka Creative Commons License 2009.01.14 0 0 5580
ebből kettő már megy:) az uccsó kettő meg nem érdekel,sőt árat is fogok emelni:))))
Előzmény: Törölt nick (5579)
Sanyi-ka Creative Commons License 2009.01.13 0 0 5578
Akkor meg ,hogy lesz jó??? Nem áll be több ilyen "félmunka".
Előzmény: doca (5577)
doca Creative Commons License 2009.01.13 0 0 5577
Ne merülj bele! :-)
Előzmény: Sanyi-ka (5576)
Sanyi-ka Creative Commons License 2009.01.13 0 0 5576
Nekem is elment tegnap kicsit,nekiálltam a 109-nek "semmi baja! a hozzáértők szerint. na a két hátsó váznyúlvány kompletten hiányzik és ha már az hiányzik mi lesz még ott ha nekiveselkedek. No de ne mélyedjek bele,mert "nem éri meg".... Na most légy okos..
Előzmény: doca (5575)
doca Creative Commons License 2009.01.13 0 0 5575
Lehet hogy az enyém ment oda?
Előzmény: Sanyi-ka (5574)
Sanyi-ka Creative Commons License 2009.01.12 0 0 5574
Vagy megjön...:))))
Előzmény: do-xa (5571)
Dokibá Creative Commons License 2009.01.12 0 0 5573
Sufni kizárva, csak kamrában érdemes fújni vizes cuccokat.
Előzmény: Törölt nick (5567)
diessel Creative Commons License 2009.01.12 0 0 5572

ami nekem nagyon bevált az a bázis dupont 600 vagy 6000

a lakk meg a 690s dupont lakk!!

Előzmény: Törölt nick (5570)
do-xa Creative Commons License 2009.01.12 0 0 5571
Szerintem is el tudjuk látni képanyaggal!
Csak el ne menjen a kedve,,, :-)))
Előzmény: Sanyi-ka (5564)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.12 0 0 5570

Köszönöm szépen! Minden jó tanácsot szívesen fogadok a vizes metál-festékekkel, illetve vizes lakkokkal kapcsolatosan.

Előzmény: diessel (5569)
diessel Creative Commons License 2009.01.12 0 0 5569

ez csak az én meglátásom!

Előzmény: diessel (5568)
diessel Creative Commons License 2009.01.12 0 0 5568

hali

a dupont vizeslakkal még nem dolgoztam,nemtom milyen

de a vizbázisu kibas*ott igényes,nagyon alá kell dolgozni precizen,lassan szárad,szereti a megfelelö hömérsékletet...

biztos tartós festék mert csak egy jó márka.

Előzmény: Törölt nick (5567)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.12 0 0 5567
  Sziasztok! Az autómat szeretném majd tavasszal-nyáron újrafújni, most metálbordó festékkel. A Vaterán egy eladónak most végre lenne Dupont márkájú, "babilonvörös" metál festékje, egész jó árban (6500/liter), de "vizesbázisú" a festék és a hozzávaló lakk is vizes oldószeres. Nem ismerem ezeket a vizes festékeket, ha valakinek lenne tapasztalata közületek ilyen festékkel, dolgozott már efféle anyaggal, légyszíves írjon nekem róla pár sort. Mennyire tartós? Mennyi idő alatt szárad? Bírja az időjárást, gépi mosót? Vagy felejtős a vizes festék? Nem akarok rossz festéket venni, azt szeretném, ha szép lenne az autóm. Köszi előre is!
Kerekfeju Creative Commons License 2009.01.05 0 0 5566
Na bakker, hogy néztem a 128-at 123-nak? Ezt már senki nem mossa le rólam... :-(
Pedig esküszöm arra gondoltam. 123-as kupéból a 300-as dízelre gondoltam. Sorry!
A 128-as egy álomautó!
Előzmény: Sanyi-ka (5563)
Sanyi-ka Creative Commons License 2009.01.04 0 0 5564
Ismerem az oldalt:) Képanyagom elég nagy van hozzá:)) Amit meg fejtek most az is restaurálatlan,sőt a hátfalon és a két hátsó sárvédőív kivételével még eredeti is mindenhol mégsőtebb,lábon jött haza két éve külhonból:)))
Előzmény: Törölt nick (5561)
Sanyi-ka Creative Commons License 2009.01.04 0 0 5563

ŐŐŐ a 128 akkor tuti nem originál hisz abból csak 220S és SE létezett olyaan cirka 800db.

 

Kép minek? Az retusálható:)))))

doca,én a szétszedésben segítenék és elvinném egy jó olvtárs fényezőhöz:)

Előzmény: Kerekfeju (5556)
do-xa Creative Commons License 2009.01.04 0 0 5562
ÁHha!
Elcsavarta a fejed a német vonal? :-)
Előzmény: Törölt nick (5561)
do-xa Creative Commons License 2009.01.04 0 0 5560
Nem értem a képekkel kapcsolatos dolgot...?
Előzmény: Törölt nick (5559)
doca Creative Commons License 2009.01.04 0 0 5558
Aki vár!! Annak is pár óra...
Előzmény: keepitretro (5554)
doca Creative Commons License 2009.01.04 0 0 5557
Na bakker! :-) Már fényezel is? :DD
Előzmény: Sanyi-ka (5555)
Kerekfeju Creative Commons License 2009.01.04 0 0 5556
Semmi bajom nincs a XX-kerrel. Esetleg tudsz küldeni referencia képeket? Ha minden ok, akkor nem csak az ajtót festetném. :-) Van egy pár kavicsfelverődésem is, de sajna már nem megy az egyenkénti foltozgatás, telibe kell azt is festeni...
(W128 dízel kupé, na az ritka, egyszer mentem egyel! nem átépített, hanem originál volt!)
Előzmény: Sanyi-ka (5555)
Sanyi-ka Creative Commons License 2009.01.04 0 0 5555
Nemtom:D De basebalsapkás Leninszobor tutira nincs:))))))))
Előzmény: keepitretro (5554)
keepitretro Creative Commons License 2009.01.04 0 0 5554
Miért a márkaszervízben van kicsempészett vár óra???
Előzmény: Sanyi-ka (5553)
Sanyi-ka Creative Commons License 2009.01.04 0 0 5553
Ha aXX. megfelel és nem vágysz kicsempézett váróra meg kólaautómatára szívessen segítek:) Bár slk-t nálam se találsz csak egy ritka 300-as W109-t meg egy mégritkább és vénebb W128coupét:DD
Előzmény: Kerekfeju (5552)
Kerekfeju Creative Commons License 2009.01.03 0 0 5552
Felfelé leemelhető fülekkel van, és sajnos voltam olyan szervízben, ahol más mercedes ilyettén szerelésénél a helyszínen voltam, és láttam, hogy a szaki cibálta, cibálta, hogy hol a rossebbe lehet még rajta valami patent, mire egyszer csak megadta magát.

Igazából csak azért félek egy kicsit, mert eddig akármilyen szervízbe voltam, ahol elvileg mercedest szerelnek, mindig meglepetést okoznak az autóm dolgai. "Jéé, ebben így működik az ablakemelő, más mercibe nem!" és még sok ilyen dolog. Ilyenek még márkaszervízben is előfordultak. Persze ilyenkor kérdésemre mindig kiderül, hogy még nem igen volt dolguk slk-val. Én magam néha szerelgetek rajta ezt azt (sikerült is már letörnöm egy-két műanyag rögzítést, aminél sajnos egész elemet kellett cserélni, lévén egybe volt öntve mással) és tagja vagyok egy német klubnak is, ahol sok tanáccsal látnak el, olyanokkal amit a wis már nem mutat.

Esetleg tudtok is ajánlani ilyen műhelyt Budapesten vagy környékén?

Üdv:
Kerekfejű
Előzmény: Sanyi-ka (5549)
roberto333 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 5551
 

Sziasztok,

 

Előző levelemet egy kicsit rövidítve újra bemásolnám és kérném a segítségeteket, tanácsotokat:

 

 

 

Szeretnék Tőletek tanácsot kérni olcsó de vállalható saját fényezésre.

 

Az alany egy 91-es Opel kadett.

 

Van rajta pár rozsdafolt, azt januárban kijavítja a karosszériás, amikor az alját rendbehozza, az én feladatom lenne az autómra egy saját fényezés, mert a jelenlegi több helyen ki van mattulva és a elemek is külömböző árnyalatúak.

 

A tervem egy matt vagy selyemfényű fényezés ipari festékkel homokszínben vagy bordóban.

 

Kompresszorom, festékszóróm, garázsom, vállalkozókedvem van.

 

Kérdéseim: a matt / selyemfényű fényezésnél elegendő-e ha a felületet megcsiszolom majd zsírtalanítom, csak a javított részeknél használok alapozót és füllert, majd erre menne az ipari festék?

 

 

 

 

Kérem adjatok javaslatot az ipari festék tipusára, a csiszolásra , a zsírtalanításra és a felviendő rétegeket  nézve, mert teljesen kezdő vagyok a témában.

 

 

 

Abban nincs kompromisszum, hogy az autót teljesen szétkapom ahol szükséges pl. ajtók, csomagtartó, motortér.

 

A Cél egy homogén fényezés lenne és a rozsda száműzése.

 

Segítségeteket, tanácsotokat előre is köszönöm: Roberto

Előzmény: roberto333 (5533)
Sanyi-ka Creative Commons License 2009.01.03 0 0 5550
Ja a falevél meg 10 éves fényezésnél is tud nyomot hagyni főleg ha nedves hiszen savat enged magából!!!
Előzmény: Sanyi-ka (5549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!