Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lp Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3631
1,5 és 3,5 t össztömeg között 850 Ft a 15 napos matrica
Előzmény: páter (3624)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3630
ez engem is érdekelne (mármint a faborítás)

Axa, khirály volt a Skála Metrónál :) Minden Saabosnak ekkorát kéne intenie, mint te...

. -> piros pont :)

Előzmény: lp (3625)
h i r d e t é s
lore Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3629
Megnéztem a lap forrását. Ez explorer esetén a nézet menüben van. Netcápában is megnézhető, keresd a forrás (vagy angolul source) menüpontot és megnézheted az aktuális lap kódját. Ez elsőre elég keszekuszának fog tűnni, de pár perc nézelődés után megszokod, kiigazodsz, megtalálod a hozzászólásokat is, sőt ismerős kódokat is találsz, próbáld ki!
Előzmény: lp (3628)
lp Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3628
Aha, erre már én is rájöttem a vissza gombot használva, de Te honnan tudod?
Előzmény: lore (3627)
lore Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3627
Aha, az Axa! megszólítás után nem /b-t, hanem b/-t írtál. Előfordul :-)

Ez a fabetétes dolog engem is érdekel, persze csak információ szinten...

lore

Előzmény: lp (3626)
lp Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3626
Hú de sötét lett! Valamit elbaltáztam.
Előzmény: lp (3625)
lp Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3625
Axa!

Rád hivatkozó forrás azt állítja, hogy a fautánzatú diszítő elemeket - műszerfal, ajtóborítás, stb... - a SAAB M.o.-n gyártatja. És állítólag Te tudod is, ki a gyártó.

Na most, ha ez igaz, akkor a kérdés csak annyi, hogy szerinted lehet-e az illetővel privát üzletet kötni, mert a gyári ár Q drága, ellenben a fa díszítés nagyon szép.

Szerinted?

páter Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3624
Mennyibe kerül a Cseh és a Szlovák matrica?

Előzmény: egoaxa (3623)
egoaxa Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3623
Fejlemények a szeptemberi Cseh találkozóval kapcsolatban:

Ma érkezett e-mail a Szlovák klubtól:
The meeting of the Czech SAAB club /general, not only 900s/ will take place in Nove Mesto na Morave on September 1. This town is in Moravia and it's around 200 km from Bratislava. We'll start at 8:00 a.m. from parking place in front of SAAB OMNIA official dealer. Address is : Tomasikova 30 /your Polar Mobil people will explain you where it is/.

As I mentioned it's all country meeting, so you can see over there not only 900s but also Sonett 2, 95s, 96s, 99s, 900s, 9000s, 9-3s, 9-5s, 3 axles tow car /build on 9000 base/, 320 HP Abbott Aero, R 900 and much more....

As I remember entry fee is around 100,- CZK. Then you will need highway stamps for Slovak as well as Czech highways.

So, you are welcome to joint us.

egoaxa Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3622
eugen73!

Ne vegyél használt lengéscsillapítót! Semmi értelme, és az új utángyártott sem drága. A Bárdi Autó-nál két év garanciával a pár nem több mint 15e. Ráadásul van kedvezményünk.
Ha érdekelnek a részletek akkor kügyé imélt.

Előzmény: eugen73 (3615)
aex Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3621
nu, kivancsi lennek arra, anno Londonban *milyen* Saab-ok tetszettek meg. A vadiuj vectraformajuak vagy a klasszikus fajta? Annal inkabb kene olyat is venni melle :)) By the way jo szorakozast a verdahoz, sit back & enjoy!!!

Mellesleg *ez* nem kriterium, gyerekkent en is mindig egy (akkor) uj 9000-est csodalgattam mindennap, a masikat nem is lattam soha. Turbos autot meg eleve mindig feltem volna megvenni. Aztan mi lett belo=le... ;-)

Előzmény: mostazegyszer (3616)
aex Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3620
hi!

szerintem vedd a 96-os 900-ast, a maradek lebo=l meg egy jo kis OG900-ast a Popovicstol :) Az legalabb meg 10 ev mulva is auto lesz, es addig is több örömet fog okozni, mint egy Vectra. Chromarol nem is beszelve :)

Komolyra forditva a szot: Magyartol autot?? Amit *azokon* az "utakon hajtottak? Ingyert se!!! ha meg van valasztas, akkor fo=leg nem. Különben is, a 9000 többet er majd, ha par ev mulv meg fogsz valni to=le.

aex

Előzmény: mostazegyszer (3611)
korzo Creative Commons License 2001.08.07 0 0 3619
Ja-Ja léccci!.... a KITEsre...

A hátsó szándékot meg ne fedd fel, mer nem engednek be (azaz ki az országból).
Úgy fest a helyzet, ha addig behatárolom, hogy mi kotyog az elejében és megszüntetem az okot, akkor megyek. ...szerintem valamely gömbfej szerű képződmény lesz...

KerZe eme beszedet tette: "Reszkessetek csehek! Rettenetes s neveletlen tervekkel megyek ellenetek. Nekem kell rengeteg fergeteges emlek! (bocsi emlék :-) Ez egy vederbe kell nekem mely betelve legyen!!!!"

Előzmény: BlackStar (3617)
BlackStar Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3618
Ezaz! Ez tök jó ötlet!

U.i.: visszafelé azé' megállhatunk visszafoglalni ezt-azt :)))

Előzmény: egoaxa (3609)
BlackStar Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3617
Külgyem ekszelbe'? :))
Előzmény: korzo (3607)
mostazegyszer Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3616
A végeredmény:

900

(Igen, lehet, hogy a 9000 jobb vétel lenne, csak hát Belgiumból inkább gombóc-forma autókat hoznak be, csak később lesznek sérülésmentesek. A 900 akármennyire Vectra/Astra akkor is klasszikus-forma, míg a 9k sajnos, egyre inkább használtautóra hasonlít. Szerintem.)

Majd, ha idősebb leszek venni fogok nagy Saab-ot, addig jó a kicsi is.

Köszönöm a tanácsokat, ha jó a kocsi, akkor már holnap én is Saabos leszek.

(Régebben felvetődött, hogy ki miért választotta ezt a márkát, nos én: a kilencvenes évek elején, gimnazistaként többször voltam Londonban, a legelitebb (SW1, Belgravia) negyedben laktam, és az angol autók mellett, szinte csak Saab (900 cabriok) és Ferrari volt látható. Mercedesei csak a diplomatáknak voltak. Na akkor gondoltam arra, hogy veszek én is, nem sznobizmusból, hanem mert olyan jól illettek ahhoz a harmonikus környezethez, és mivel már én is hasonló (na jó számora hasonló) környékre költöztem (itt, magyarba) gondoltam, hogy most. Hát így.)

eugen73 Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3615
Hol is adjak azt az ujabb 900-ast?
hmm.. lehet roncsderbire adom az enyemet..elobb (avagy utobb :-)

Most eppen lengescsillapito gondom akadt. Nincs valakinek egy elso, meg hasznalhato darabja? Bontoban nem nagyon talaltam mar hasznalhatot, az uj meg mereg draga..

Tudja valaki hogy 84-tol mas lengescsillapitot epitettek-e be mint 83-ban? Allitolag mast, en meg nem talalom a manualomat.

ilyen az elet..

udv,
Eugen

lp Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3614
mostazegyszer!

Remélem, hogy már döntöttél, mert nem igazán tudok tanácsot adni - ha már egyszer korzo volt oly kedves, és megszólított:)))

Melyik tetszik jobban? Ez most szerintem a lényeg.
Mert ha a nagyobb autókat szereted 9000, de a 150 lovas motorral az kicsit lomha. Viszont a Saabok között ez a széria jelenleg is a legmegbízhatóbb. (Kérdés az előélete) Ha az egyedibb formát szereted 900, de az ára alapján a másik talán jobb vétel, viszont a 9000 régebbi konstrukció, bár nem sokkal. Stb..., racionális alapokon ezt nehéz eldönteni.

Az biztos, hogy nem dönthetsz rosszul, és ismét csak azt mondon, ebben a kérdésben nyugodtan hagyatkozz arra, hogy melyik tetszik jobban.
Nem fogsz csalódni:)))

nasfayzoli Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3613
Szia!

Nálam egyértelműen a 9000 lenne a nyerő. Az még sokkal inkább Saab (műszakilag) mint az új generációs 900-as. Engem a Vectra-alváz, áthangolt Astra futómű, és hasonlók nem igazán győznek meg... ha 900-as, az legyen klasszikus. :-)

Zoli

Előzmény: mostazegyszer (3611)
korzo Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3612
A 9000-ben rossz helyen van a gyújtáskapcsoló... :-)))) ...innen már mindegy, a 9000 roppant kiforrott, a 900 meg talán stílusosabb. De ezügyben lp tud nyilatkozni (neki van mindegyik, igaz az régi 900)

A csehekhez, tényleg menni kéne... nem'tom lesz-e elég pénzem...

KorZo, aki majd ONNAN elhozza a legtávolabbról érkezett SAAB díjat!!!!!!!

Előzmény: mostazegyszer (3611)
mostazegyszer Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3611
Na.

Saab lesz.

Két versenyző van:

900, 2.0, szívó, 1996.12, 72e km, Mo-i.

9000, 2.0, szívó, 1996, 79e km, belga.

Azonos felszereltség, a 9k-ban + bőr.

2,4M ill. 2.9M

Na melyiket?

Még ma el kéne döntenem.

Köszönöm

egoaxa Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3610
Bakker! teljesen mehüjjjjültem.
A Tokiyo az Tokio csak ötvöztem a magyar és amerikai formát.
A többitől már nem is szólok
egoaxa Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3609
Klubtársak! :o))))

Felvettem a kapcsolatot a külföldi klubokkal.
Az Angol klub mellett a _Japánokkal os jó uton haladunk. :o) De Tokiyoig most ne menjünk el, ezért javaslom a Szeptember elsejei Cseh találkozó megtekintését.

A Szlovák klubtól kapott emil minket is invitál. Ök Pozsonyban találkoznak Szept 1-én 8.00 kor és egy csapatba autóznak fel 200km-ert. Kinek lenne ehez kedve?
Én valószínűleg mennék.

Üdv

lore Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3608
Hali,
megkésve bár, de belekottyantanék ebbe a 900 vs. S40 dologba. Van szerencsém egy facliftes 900-ast (azaz 93-ast) hajtani és sokszor (általában hosszabb, vidéki utakra) egy S40-est. A két autó teljesen más karakter! A formák nagyon különböznek kívül-belül, a saab egyedibb, a volvo konzervatívabb, de elegánsabb is. A volvo beltere szűkebb, de 190 cm alatt semmi gond, az ergonómia kiváló.
A 4-5 év körül van a bökkenő. A volvo egyik legsúlyosabb gyermekbetegsége volt a futómű gyengesége több ponton. Volt, hogy csak laza csavarokról volt szó, de voltak gyenge, cserére szoruló stabilizátorok is. Ezt a hibát azt hiszem 97 áprilisától köszöbölték ki, tehát ennál fiatalabbat vennék.
A volvoba sokkal gyengébb motorok is rendelhetőek mint a saab-ba, pl. az 1.6/1.8/1.9td, ezekkel elég harmatos.
Én egy 99-es S40-est nyúzok néha, több mint 95e km-el. Ezalatt izzócserén kívül semmi baja nem volt, ill. az utolsó szervíz alkalmából cseréltek alapjárati motort (pár ezer huf). A saab 17e km alatt több apró, bosszantó hibát produkált. Tudom, ez függ attól, hogy ki mennyire szerencsés, mennyire összerakott gépet fogott ki stb.

Szerintem először döntsd el melyiket favorizálod (rosszul nem dönthetsz szvsz), aztán a kiszemelt példányt vidd el állapotfelmérésre az Ivanicshoz/Polárhoz.

lore

Előzmény: mostazegyszer (3579)
korzo Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3607
Bocsi 10-15%-ot akartam írni...

Más. Egy kb 83as ötajtós barna 900GLS névjegykátyáztam fel a hétvégén Szoboszlón. Sajnos beszélni nem tudtam vele. Este tízkor csak nem csengetek már be :-))) Jó lenne, ha a taglista hozzáférhető lenne pl XLSben vagy WAPon, mert akkor rendszám alapján gyorsan be lehetne azonosítani a tagokat. Most elég macerás egyenként végignézni... vagy csak én vagyok tudatlan...

Meg volt itt egy 93 Aero kabrió (természetesen ezüst) egy némethez képest meglepően kellemes vizuális élményt nyújtó, kb 25 éves leányzóval a volánnál. Természetesen leengedett tetővel, és vigyorogva integetve amikor lemondam az elsőbbségemről :-))) Arról nem is beszélve, hogy megállt az élet ahol elhaladt. ...csak a barátja ne ült volna mellette...

Előzmény: korzo (3606)
korzo Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3606
Azt tudom neked javasolni, hogy próbáld ki a VOLVOt is, mag a SAABot is. Utána természetesen rájössz, hogy eddig az összes autóban amit vezettél rossz helyen volt a gyújtáskapcsoló. :-)))

A szívóról még annyit, hogy nekem egy 18-20 éves :-) 115 lovas szívóm van, és elég jól megy. Na jó lámpától gyorsulásban nem világbajnok (kb. mint egy jobbvágású japán 1,6os), de 70-140-ig jelentős rugalmassággal rendelkezik. (jellemző, hogy mire a nagyfordulatú ...-kat visszapakolják harmadikig, én már rég az IFA előtt vigyorgok) Én egyszer próbáltam, és 180-nál 5000-et forgott a motor. Ide tartozik, hogy egy új autó 180-nál már 200-at mutat, és ez tény. (pl saját mérés... najó nem 200-nál hanem 150-nél, de a 15-20% mindíg megvan)
A turbókról majd pl Lenkey kolléga. Bár AZT szerintem nem lehet szavakba önteni :-))))))) ...és ez nem a jókedvem miatt van... pl.: a 95 AERO 0,5 másodpercet ver a Porsche Boxter S-re 80-120 ötödikben, pedig a SAAB egy kicsit nagyobb...

KorZo, aki már AUDI fanatikust is átnevelt...

Előzmény: mostazegyszer (3587)
BlackStar Creative Commons License 2001.08.06 0 0 3605
SAAB rullah, még akkoris, ha nem tetszik :))

Juteszembe, láttam eladó T16S-t, fekete, 106 megaméter, 1985 év és köbcenti :) piszokul jó állapot, olyan 800 kilóforint körül.

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.05 0 0 3604
nos igen, a hütörács az toppon leledzik... a felniröl nem nyitok vitát :)
Előzmény: lore (3603)
lore Creative Commons License 2001.08.05 0 0 3603
Volt szó hűtőmaszkokról és felnikről is. Két nekem tetsző darab itt, és itt.

(Képek extráról, 110-150k méretben)

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.05 0 0 3602
erre a kérdésedre nincs jó válasz :)
Előzmény: lp (3601)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!