tegnap délután, miután szétautóztam a fél várost, parkolás után bindult a hütöventillátor. Eddig minden normális (kiv. én) Aztán amíg pakolásztunk az autó körül (elég sokáig tartott, feltünt, hogy még mindig megy... Hát gondoltamn türelmes leszek, egy cigi mellett még vártam egy kicsit, hogy leálljon. de nem tette, és nekem ez már elég sok idönek tünt. Na ekkor döntöttem úgy, hogy lehúzom a csatlakozót. Megtettem, visszadugtam, és már nem ment.
Akkor én most rosszat csináltam? Vagy csak reseteltem, és rájött, hogy még sincs melege? mert nagyon nem örülnék, ha megfözném a mocit...
ponty ezért mondtam, hogy kivétel vagyok :) (ebben a korban már fel kell készólni a nyugdíjas évekre! csak még a protkóm nem úszik a pohárban esténként... Nem, nem a blendadent ragasztó miatt)
mellesleg az eddig tapasztalataim alapján péntek délutántól hétfö reggelig a topic szunyál. Oszt azen csodálkoztam, hogy most meg nem.
a fönököm vett hasonló korú meg paraméterü ótót. Nincs vele semmi baj, persze oda kell figyelni, mit veszel meg (néha nagyon gyatra, leélt ótókat árulnak - az ilyen tulajdonosnak se sok szíve lehet...). Nem akarom szídni a Polárt, de a szervízesek elég könnyen elsiklanak dolgokon az állapot felmérö kitöltésekor... Az "üzeltkötök" (vagy mik) viszont írtó rendesek! (tiszteletem ezúton is Kovács Botondé!) Már ha a Polárnál akarod venni a személygépjármüved :)
Nasz'al. A fenntartási költségeket tekintve, nem vészes (ha a 10 litert (klímával) városban nem vesszük soknak :) ), de a kötelezö húzós tud lenni biz. esetekben. És most megint a Polár... Ui. a két fönököm most csináltatta meg. Kifizettek 40-50e forintot két (9000, 900) ótóra (úgy, hogy még apróságok is voltak). A Polárnál ez fél autóra sem lett volna elég az ajánlatuk alapján.
Egyébként meg bivaly jól megy mindkettö (a 6 éves 9000 motorja 90%-s kompresszíós értékeket mutatott a gyári értékekhez, hoppá...). megbízhatóságról meg annyit, hogy sok tizen, huszon éves Saab megy gond nélkül szép sok km-rel.
a Volvo s40-s sem rossz, svéd bratyó, szép aótó, jó ótó, de ott elöl rossz az az embléma, mert elég kevés a kék szín rajt', és túl sok a betü... ;)))))
nos, hogy milyen rencer pakoltak fel, nem tudom... 60 körül ne várjon az ember csodát :)) sz'al semmi extra. És igen, az egészet cserélték, mivel szépen megláccódott az idő vasfoga. leömlőt nem :)
lp:
A baloldali mémber nem a demimúr???
Ja.
Kocsitisztitás csakis sajátkézzel!
De előtte mehet a magasnyomásúmosásöblités...
Thom:
Ha nem vagyok indiszkrét neked milyen fajta
kipufot raktak fel s Szikiék?
És az egész rendszert cseréltetted ?
Középső+cső +hátsódob??
Gondolom leömlőt azt nem..:D
Más.
Egy új bilincs a vizcsőre és egy használt kiegyenlitőtartájsapka csodákra képes...
Most már nem melexik fel a vizem nagyon...
Az N felé megy egy kicsit és ott ragad.
Ez is kipipálva. :D
Mindenki, akinek műanyag takarólemezes gyári SAAB könnyűfém-felnije van, óvakodjon az IMO autómosókban kerékmosást kérni, mert az a gutyma oldja a műanyag fényes felső rétegét!
Abszolut egyetértek, a sajtóanyagoknak én is csak a felét hiszem el. Vagy a felét sem:)) (Az én cégem is reklámoz, de én sokszor szégyellem végigolvasni:)))
A Nissan/Mazda hasonlóság azért nem izgat, mert:
1) nem láttam még élőben a faceliftet, a kép csalóka lehet,
2) ha hasonlít is hozzájuk, akkor is sokkal szebb (nem is vagyok elfogult!:)))
3) a külső forma érdekel a legkevésbé (van autó amelyik jobban tetszik (külsőleg!), mégis a Saabot kedvelem)
4) a Mazda/Nissan/akármelyik japán jövőre úgy is másképp fog kinézni
A dízel téma pedig érdekes kérdés, én nem vagyok szakértő, de figyelve a dízelek minőségét úgy érzem, nagy jövő előtt állnak még - már ameddig van még olaj:(( A múltkor az M7-en egy 1,9-es dízel A3-as - PDi vagy TDi vagy mi a szösz - igencsak megizzasztotta a 2,3t 9000-t. (Rohadt tetü kis ingyenélő kölyök volt apuci által vásárolt autóval, szemét módon másokkal nem törődve és veszélyeztetve nyomult, én meg felkaptam a vizet. De ez most nem fontos)
Vagy most olvastam, hogy a merci vagy VW (már nem emlékszem) a luxuskategóriában 1000 Nm feletti nyomatékú dízelt akar kihozni, ami azért tiszteletre méltó.
Vagy gondolom tudod, hogy nyertek már versenyt (azt hiszem túraautó, és BMW, de nem biztos) dízellel.
Szóval, ha ez mind igaz, akkor ebből a Saabnak sem lehet kimaradni. Személyes véleményem pedig az, hogy nekem sem kéne dízel, mert még kicsit kultúrálatlan. Persze a legújabbakhoz még nem volt személyes szerencsém, tehát ki tudja?
Vagyis nekik nem volt szerencséjük hozzám!:)))
Baas!
A bunkóság márkafüggetlen. (lásd kicsit feljebb) Ma a szépvölgyi úton lefelé jövet, ahol tudvalevőleg 1-1 sáv + folyamatos forgalom van egész nap, szóval - mivel Saab tulajdonos, tehát úriember vagyok:))) - kiengedtem egy 5-ös BMW-t, amelyik le akart állni a járdáról. A bunkó meg sem köszönte, ellenben azonnal megállt, és elkezdett ugatni egy járdán álló valakivel. Rádudáltam, mire elindult ugyan, de 20 m múlva újra megállt, újra kezdte az ugatást.
Ettől a ponttól kezdve nem voltam többet úriember:)))
Más! Egy hete kölcsönadtam a 900-t egy barátomnak, aki előtte még soha nem vezetett Saabot. Nem akarok nagy szavakat használni, de bebizonyosodott az az axióma, hogy aki egyszer Saabot vezet, nem tud többet más autóba ülni!:))) Meg akarja venni, de azt hiszem lebeszélem róla, és rábeszélem egy újabbra. (Többgyermekes, napi 14-16 órát dolgozó családapa lévén nem való neki egy 17 éves autó, amelyik elég sok gondoskodást igényel. Azt meg nem akarom, hogy tönkremenjen nála, vagy esetleg továbbadja)
baas barátom, minek azt látnod? :) minden reggel, amikor mész az autód felé, azt látod... ;)
de egyébként egyetértek, egy zsenge kis örsgyülés... ;) dehát ugye ismerjük az aktivitást... >:(
namind1 :)
a felni tisztító érdekelne, mert ugyan próbáltam nagy erejü vízsugárral (nem, nem vizeltem le :) ) lecsapatni a trutyit, de nem az igazi...
lp:
Ma is csalódtam egyet és megint SAABosban.
Döngetek a fillér u. lefelé úgy kb. 50-60 körül...
Éppen axaval beszélek mobilon és az uccsó jobbra eső utcából kidugja a fejét egy NG900, pont olyan színű mint ami a BGCnek van.Előszőr azt hittem ,hogy ő az.. Aztán látom,hogy ez eléggé kidugta az orrát és még baja eshet a madramnak nem is szólva az övéről. A bamba *asz nem balra nézett ki előszőr ahonnan én jöttem,hanem jobbra
, én meg határozott megállás az orrától 10 centire. A barma még nekem gesztikulált és artikulált de nagyon. Normális az ilyen ??
Hála istennek nem baasta fel az agyamat mert kedvem lett volna kiszállni és megmondani nek ,hogy ha már ilyen autóban ül akkor tanuljon meg viselkedni is benne ,,hááát még vezetni..
Esküszöm a sok pernahajder rossz fényt vet ránk "igazi" SAABosokra.Kéne indítani SAAB vezetéskultúráltsági tanfolyamokat a Polárral közösen és okítani a delikvenseket,hogy hogy viselkedjenek úriemberként a forgalomban a SAABbal. :DDD
Nem sok hiányzott,hogy elgörbítsem az elejét az NG900nak. Aztán csak jobbra tudott volna kanyarodni... :)
Csak higgadtan ,,,csak higgadtan... :D
Thom:
Gratula a felnikhez,mikor látom őket ????
Majd ajánlok felnitisztító szert, ha akarod ...
Nem is olyan rossz ötlet :) Akkor majd jo olcson kenytelen leszel eladni a 9000-edet, amire mar tudok is vevo=t :)) vagy cserelhetünk is, ha rafizetsz... :))
Komolyra forditva: csak sokalltam a 9-5 infokat, leven hogy sajtoanyagokrol van szo. En is ebbo=l elek, tudom hogy az effele magasröptu= szövegek barmilyen otorol (hat meg egy ilyen Mazda/Nissan-feju=ro=l :(( kevesebbet ernek, mint a papir amire nyomtak o=ket (ill a .pdf amibe :) A SAAB-dizel tematol meg egyenesen rosszul vagyok.
Erdekes ez a dizajn-tema. Nekem speciel az NG 900 es a 9-3 sokal jobban tetszik belülro=l, mint a 9000/9-5, a külso= design miatt megis az utobbiakat preferalnam elo=bbiek fölött. Persze egypar evig meg marad a masodosztalyu döntöttlampasom ;)
Black,
ráadásul az egy 95 Aero kombi, ott a plakáton, szívesen belepakolnám a golf-zsákom, szörfdeszkám satöbbim...
Mi a helyzet a volvokat szerető új-GM-es saab tulajokkal? Majdnem passatosok? :-)
Thom,
nekem tecc az efajta felni a 900-on, gratu! :-)
Most, hogy netközelbe kerültem, eldicsexem, hogy van szép új (legalább is nekem :) ) felnim. bibibíííííííííííí :-ppppp
:)))
semmi extra, aki látta baas új felnijét, az máris látta szinte az enyimeimékeiket :)
bocsika skacok, kicsit fáradt má' thom bácsi...
Az egyetlen eset, hogy örülök, hogy nincs SAABom :))
Nem kell konfrontálódni a döntöttlámpás/állólámpás/régi9000es/új9000-es/9-3/9-5/stb. rajongókkal :))
Ja, ahogy megyünk Solymár felé, kitett a Polár egy új 9-5-ös reklámot. Azért mégiscsak SAAB, mégha nem is az igazi (jellemzően asszonka vette észre :)) )