Thom, te akkor voltál a Szigeten mint a Leningrad Cowboys? Arra az egyre el kellett volna mennem... az a jó kis Space Tractor... (a filmet látta valaki?)
Nagyszerű magyar nyelvű oldala van a Novém Městě na Moravě-i SKI szállónak.
Lalcus jól beszél, 1300 korone agy kétágyas ami 9468Ft a mai árfolyamon. Két embernek nem olyan durva. Ehez 728 Ft részvételi díj járul.
HA épen és egészségben visszatérünk Erdélyből akkor mindenképpen megyünk.
Lehet hogy tényleg érdemes lenne szállást foglalni. A neten keresztül lehet. Van valaki aki tutira jönne?
Sok mindenben egyetértek aex-el, bár én nem ismerem az újabb típusokat.
Ha most másik autót kéne vennem akkor is a klaszikus formát választanám, esetleg egy későbbi változatot.
Ráadásul a nyitott meg sem közelíti a régebbi formát.
Én rengeteget költöttem az autómta, de a bontóból hoztam vissza, és most egy rossz szavam sem lehet rá.
A munkámból adódóan sok új autót vezetek, de mindig öröm visszaülni a régi 900-ba. Semmiben sincs lemaradva, hiába 20 éves.
akkor nezzük a piszkos anyagiakat. Sajna, nekem (is) a le is szamit, ha autot (barmit) veszek magamnak.
87-es 900: 20e öS, evi kb. 5e öS alkatreszek/munkadij. Fogy: kb 7-10 lityi (az enyimböl indultam ki) Erteke 3 ev mulva: hat minimum 15e öS, ha nem töröm össze.
96-os 900: 80e öS, evi kb. 10e öS alk/mukadij (Ezt Mo-n se viheted a Popovicshoz, aki nem csak hogy jutanyos, de meg ert is hozza, ellentetben a Polarral) Erteke 3 ev mulva: 50e öS, hacsak addig total tönkre nem basszak a cegimage-et terepjarokkal, Nissan-fejü verdakkal stb. Fogyasztani min ugyanannyit fogyaszt, fökent, ha klimas.
96-os 9000: detto, csak az meg egy gyenge konstrukcio is, amit ahogy lehetett, feljavitottak 92 utan. Nem hiszed? Nezd meg a 87 körüli 9000-eseket, rohad a karosszeria, es mindegyiknel ugyanott. CHROMA!!!!! Vagy hivd azt a bizonyos erdi szamot, oszt kerdezd meg, mennyi bele ez meg az. Motortarto bakok, kipufogo, DI-cartridge satöbbi. De a gömbfej se bir ki annyit, mint a KorZo-e, mibe fogadjunk??
Szoval, biztos hülye, aki regi autot vesz, es meg elegedetteb is vele, mint az ujabb szarokkal... De legalabb megmarad egy csomo loveja :))
Ne erstetek felre, nem azt mondom, hogy az NG900, 9000 bena auto. Söt, en is szivesen kiprobalnek egy olyat, ami rendesen megy (nem i-sre gondolok, nana hogy :). Biztos egeszen mas feeling, mint az en roncsom. De amit az auton megsporolok, azt legalabb költhetem masra, mint pl. a Thonet-szekeinkre :DD Azokon azert többet fogok ülni az elkövetkezö eletemben, mint a svedauto ülesen. Abbol is van ujfajta, megis a regi, hasznalt kellett...
Én ártatlan vagyok!
A faborítást az autómba én csináltam saját kezűleg.
A részletekrôl hamarosan az oldalon is olvashattok addig is a fázisokról itt vannak a képek:
Egyébként lehet hogy utána tudok járni, mert egy katalógusban említik. De horribilis összeg, és nem fa hanem csak úgy néz ki. Saab 9000-hez tuti hogy van, de régi 900 az kérdéses.
mostazegyszer:
A gyári audiorendszereket felejtsd el!
Sokkal jobb minőségüt lehet összeépíteni komponensekből!!!! Ezt komolyan mondom...
És olcsóbban.Mondjuk ,ha a zenét is szereted akkor nem lesz olyan olcsó...
korzo:
Szilentet a telókon csak úgy tudsz cserélni, ha leszedet az absorbert.Ez azzal a veszéllyel jár,hogy lehet össze vannak rohadva az anyák a toronynál a lengéscsillapító szárával.Ekkor jön a sikító ! És utána 1 pár új teleszkóp.. :)
KONI ?
Axa:
faborítás hol???
Szerintem menjünk tömegesen hátha az meggyőző lesz a kisiparosnál... :D
lore:
aexnek elborult az agya és nem látja a fáktól az erdőt ! Sebaj...
Más.
Milyen hangszigetelő anyagokat ismertek amit be lehet építeni a padlókárpit és az ajtók alá???
Előkészíteném az audoiophile rendszernek a terepet vagymi..
Megtaláltam a kotyogás okát :-)
Rángattam a kereket fel s alá, keresztbe, meg még a kormányt is mozgattam, közben kis kezem a nem éppen tiszta gömbfejeket, kormányösszekötőket tapogatja éééés semmi. Ekkor meg akadt a szemem valamin: Hát nem a lengéscsillapító alsó szilentje fáradt el?!!!! :o)
A gyári gömfejek még ki kívánnak bírni párszázezret...
Apropó, nem tudja valaki ennek a szilentnek a méretét (elég macerás azután megvenni, miután kivettem a rosszat)
KorZo, aki ezekután 99%, hogy megy a csehekhez (szonettet élőben Áááááááh)
Sőt a honlapjukon láttam, hogy két éve még egy versenypályát is kibéreltek... Vrommmm-Vrommmm ... Balázs miért is adtad el azt a jó kis turbót, így nem tudlak lenyomni :O)))
a hotelban a kétágyas 1300 cseh korona, amihez jön a 100 korona részvételi díj, az autópálya matrincák, valmint a benzin. Nem árt még számolni valamifajta vacsora kőltségekkel (esti gyógySÖRÖK árával) is.
Ha cseh nyelvérzékem nem csal (prosim dve pivo), akkor a hotelt érdemes lenne lefoglalni, avagy lefoglaltatni a cseh klubbal (így biztosan kedvezményt kapnánk)
A cseh klubvezetőt a honlapjukról el lehet érni.
Ja, ez kimaradt:
aex! szerintem ezt a vectra/900 chromathema164/9000 kérdést rosszul látod vagy legalábbis túldramatizálod. Belemehetünk, hogy mit határoz meg a padlólemez és mennyiben hasonlítanak a futóművek, de szerintem nem érdemes. Tök más autók és kész.
Ez most melyik országban? Jövő héten megyek Szlovákián keresztül Prágába, azért érdekelne engem is. Gondolom az Autóklubnál meg lehet venni a matricákat, oder?
Megnéztem a lap forrását. Ez explorer esetén a nézet menüben van. Netcápában is megnézhető, keresd a forrás (vagy angolul source) menüpontot és megnézheted az aktuális lap kódját. Ez elsőre elég keszekuszának fog tűnni, de pár perc nézelődés után megszokod, kiigazodsz, megtalálod a hozzászólásokat is, sőt ismerős kódokat is találsz, próbáld ki!