Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sajó Creative Commons License 2000.06.22 0 0 231
mondjad, mondjad.
Előzmény: baas (230)
baas Creative Commons License 2000.06.22 0 0 230
tovább is van mondjam még????
h i r d e t é s
baas Creative Commons License 2000.06.22 0 0 229

namég1x

baas Creative Commons License 2000.06.22 0 0 228

lássuk..
Rijswand Creative Commons License 2000.06.22 0 0 227
A váltóban a meghajtócsillag kopik, ide jonnek be a féltengelyek.De ezt nem kell cserélni, elég 200e km nél felcserélni a kettőt, és akkor csak rükvercben vibrál :))
Naja, nem terepjáró...:))

Előzmény: MuzX (226)
MuzX Creative Commons License 2000.06.22 0 0 226
Lehet, de nekem 86-os van :))

Az tény, hogy akár 50-nél is tudok neki ötödiket kapcsolni, és minimális fordulaton is elmegy, ha nincs emelkedô, vagy nem kell elôzni. És tényleg jó tartalékja van nagyobb sebességnél is gyorsításhoz, de azért nem bánnám a turbót, idônként jól jönne :))
A motorfelfüggesztés ennél is volt már cserélve, meg befecskendezô prolasztócsúcs, meg valami csillag az elsô futóműben.

Amivel viszont gyakran bajom van: alacsony az alja, Telkiben, haol lakni fogok, egy meredek, kátyus földesúton kell bemennem az utcába, itt rendszeresen lekoccan az alja. A kipufogó már kétszer volt hegesztve, szerintem ilyenek miatt.

A váltónál meg most dobta ki elôször, mikor a Széna térnél jobbra fordultam a Hattyú utcára, és baromi kátyuk vannak ott, a kormánytekerés miatt nem fogtam a váltó :)) Egyébként általában megszokásból azon pihen a kezem :)

Előzmény: Rijswand (225)
Rijswand Creative Commons License 2000.06.22 0 0 225
Hali'Örülök h. zajlik az élet.

MuzX, a 87 utániakaban nem kellene h. kattogjon a fék tolatáskor..

BlackStar: Elektromos tükörrel teövel, nem szokott baj lenni, bár én is féltem tőle. A tetővel az a baj, h. ha elromlana (de nem romlik :)) nem lehet kézzel becsukni...
A valtó bizony kidobálja 26900 km után vagy a kettes,vagy a hármast, de hát arra van a jobb kéz, h a helyén tartsa :).Ha a négyes is kidobja, ideje szétkapni a váltót..
Az enyém most kezdte a kettessel..:)

A 900I vel nekem 3 személy + full csomag (Sedan, 84 es) elérte a 180 - 190 et, üresen a 200
(óra szerint) A turbo most nem akar 210 fölé menni....
Az i valóban megkéri a fordulatot, viszont ha nem gyosrsítgatsz, alcsony fordulaton is igen jól húz, nekem olyan dizeles érzés volt..mondjuk egy Ford Focus 1,8 al összevetve jobb, ott igencsak 4ezer fölé kell menni, hogy érezd az erejét..
A turbonal, terheléstől függően 2,5 ezer - 3 körül jön a löket:)

BlackStar: Amir én eddig ssabjaimon költöttem: Motorfelfüggesztés. jobb hátul (mindkettön).
Esetleg az indexkar.., a váltót érdemes meghallgatni (Ikarusos difihang nem a legjobb jel)
Gyjutással csak addig volt bajom, amig a könyv szerinti gyertya nem került bele, új gyujtáskábelek, és esetleg új elosztófedél+rotor (kb 5 évre megoldja a problémákat:))

A fogyasztása a turbonak 170 es átlagnál a legalcsonyabb, multkor 10 alá ment! :))
Nekem a Shell csodából 11 fölött evett, azaz rosszabb mint mondjuk Franciao-ban tankolt 95..:)

A 900 as nem gyorsulós autó.Nem a 0-100 az erőssége, hanem a 80-120 vagy 100-200...elasztikus motor - biztonság előzéskor.Félelmetes érzés, h. 170 nél gázt adva ugynúgy erölködésmentesen gyorsul, mintha 60nál lenne..A végsebességnél sem "szenved", kenyelmesen mormog...

Egy Saabos ismerősőm szerint a 900i 120 al megy hegyre föl volgybe le. a turbo ua. csak 200-al :)
A kocsi nagyszerüsége még az, h. az elektronika sincs túlbonyolitva, pl tuningolásnál. bizonyos határok között, csavarhúzóval lehet az APCnállitania túlnyomást..

MuzX Creative Commons License 2000.06.22 0 0 224
Ebben a fogyasztás dologban lehet valami... egyszer meghajtottam M7-esen majdnem végig 140-150-nel és nem fogyasztott annyival többet, amennyit vártam.

Ja, és szerintem a gumik is sokat számítanak. Nekem most egy éve Continental EcoContact EP van fenn, és úgy tűnt, határozottan javított a fogyasztáson.

(Ellenben a Shell V-Powertôl benzintôl semmi változást nem tapasztaltam...)

Ami még nagyon pozitív benne: óriási a csomagtér! Fôleg most, hogy építkezem, nagyon tudom értékelni :)))

A tömegéhez viszonyított gyorsulása szerintem is jó, csak nehezen pörög fel az igazán nyomatékos tartományban. A kollégám 1.6 16V Mazda 323F-je már 1500-2000 körül nagyon húz, igaz, 4000 után meg nem húz semmivel se jobban...

Előzmény: trbvszkij (223)
trbvszkij Creative Commons License 2000.06.22 0 0 223
Megint en.

Bocs, hogy nincsenek ekezetek, de a navigatorommal van vmi gond, nem engedi, hogy billentyuzetet valtsak.

Az auto stilusa biztos, hogy egyeni, erre ratesz meg egy lapattal, hogy nalunk eleg ritka. Van vkinek informacioja arrol, hogy kb. hany darab 900as fut ma Magyarorszagon?
Szerintem amugy gyonyoru szep, az eleje foleg, a hutoracs remekmu. (mindegyik szeriae)

Fogyasztasrol annyit, hogy elkortyolgat az auto, csak nem a legmodernebb mar az a befecskendezo. En szeretek haladni vele, meg is van az atlagom 10,5. Amire viszont felfigyeltem, hogy szeret menni az auto, tartos 160-nal autopalyan 9,5 korul volt, ami azert nem rossz.

A vegsebesseg szerintem normalis, wildetol azt hallottam, hogy hivatalosan a katalizatoros 8V 2.0i-nek 170 a vege. Ha ehhez hozzaadod, hogy altalaban picit sietnek az orak, akkor meg is van a 180.

Az elasztikussaggal en meg vagyok elegedve, szerintem eleg mozgekony az 1300 kilojahoz kepest. (hozzatartozik, hogy 1.6 16V-nel nagyobb motorral szerelt autot meg nem vezettem, pl. apa Toyota Carina 1.6 16Vjenel jobban gyorsul alacsony fordulatszamtartomanyban.)
A turbos persze mas kategoria...egyszer en is mennek egy kort szivesen.

fargo Creative Commons License 2000.06.21 0 0 222
A turbo az bizony nagyon király feeling, ha egyszer ráérez az ember, a szerelmese lesz! Ráadásul a legjobb turbos motorjai a Saabnak vannak, az APC óta. Amerikai mindentudó volvo-tuningoló ôrültek egy bizonyos határon (350 LE) túl úgy indítanak, hogy eredeti Volvo elektronika ki, helyette APC, oszt hadd szóljon.

A turbos kocsik nagyon jól és nagyon egyszerűen, olcsón tuningolhatók. Különösebb kompromisszum nélkül. Ez most nem azt jelenti, hogy gyerünk, nyomjunk bele a 900-asba még 200 lóerôt, meg spoilereket, lila neont neki, hanem hogy minimális erôfeszítéssel varázsoljunk bele még egy kis nyomatékot meg lóerôt, csak a jobb használhatóság kedvéért. Nagyon királl.

Előzmény: MuzX (221)
MuzX Creative Commons License 2000.06.21 0 0 221
Ugye, ugye.. :))))

Ennek az autónak van valami nagyon egyedi stílusa. Én például nem magamtól jutottam hozzá, ezt adták. De teljesen beleszerettem :)))
Érdekes, a cégnél többen csúnyának tartották, és poloskának nevezték... szerintem pedig igen szép és érdekes a formája, még ma is, pedig ez jópár generációval elôbbi dizájn.

Én a két év alatt olyan 38-40 ezer km-t tehettem bele... igaz, kemény a futómű, de eddig egy kocsinak se volt számomra ilyen jó kanyarstabilitása, szerintem nagyon jól "üli" az utat.
Ami megdöbbentô negatívum volt, az határozott oldalszél-túlérzékenység. Mikor viharos idôben megyek a sztrádán, bizony nagyon oda kell figyelnem, piszkosul meg-meglöki egy erôsebb szélroham.

Fogyasztással mi a tapasztalatotok? Én ha takarékos vagyok (országúton 90 körül, sztrádán 110-120, városban pedig csak finom gyorsítások), 9 literrel már elégedett vagyok, az átlag 10 körüli, ha nagyon hajtom 11.5-t is bekortyol Saabina (mert természetesen hölgy) :))

Ami egy kicsit zavar - mert szeretek odalépni néha :) - hogy nagyon pörgetni kell a gyorsításhoz, 2 és félezer alatt éppcsak totyog, 3000 fölött kezd el jól húzni.
Végsebességet egyszer próbáltam az M7-en, hát nem ment el 180-ig... ez normális ennél? Nem volt nagyon megterhelve, egyedül ültem benne a 68 kilommal.

A turbóssal mi a helyzet? Nagyon kipróbálnék egyet... eddig csak egy 850-es turbós Volvoval mentem, de nagyon jó élmény volt :)

Előzmény: trbvszkij (219)
fargo Creative Commons License 2000.06.21 0 0 220
baas,

ha a 480-as Volvoról szeretnél hallani, gyere át a Volvo topicba, s ott tedd fel a kérdést, garantáltan el fogunk árasztani infoval...

Előzmény: baas (217)
trbvszkij Creative Commons License 2000.06.21 0 0 219
Hoi!

Blackstar, 87-es 900i-m van, sima 8 szelepes szivo, 232000 kmrel. Lehet, hogy nagyon szerencses voltam [azert voltam, mert en is megtortem...alaposan, de megjavitjuk.:( Borzaszto erzes volt amugy, meg most is az. Lehet, hogy jobb lett volna maradni a Skodanal, azt nem sajnaltam volna ennyire.] 15000 kmt mentem vele, eddig egy dugulasom volt a ugy ket hete, es a futomuben oregedett el valamilyen gumi alkatresz, de ezeken kivul semmi gondom nem volt. A ketto osszesen kerult ugy 15-20k-ba. Az elektromos tukorrel nem sok gond van, szerintem inkabb a fenyszoromoso problemas. Nekem kezdettol fogva nem mukodik...illetve a motorok mennek, csak kikapcsolni nem hajlandoak) Legkondicionalo az enyemben nincs, ezzel kapcsolatban nem tudok tapasztalatot mondani.

Viszont a futomu nagyon kemeny, ha sok a kornyeken a macsakako, megszenvedsz vele.

Amugy tenyleg baromi jo (picit bogaras eleterzes) hogy a markatarsak mosolyognak az emberre, villognak, integnek.

MuzX Creative Commons License 2000.06.21 0 0 218
kacsacsôr nyitimg src=http://a.kép.címekacsacsôr zár
Előzmény: baas (216)
baas Creative Commons License 2000.06.21 0 0 217

Hi ALL.../egy kis monolog köv./

Én nagyon erősen gondolkodom azon,hogy
Svájc-ból hozok magamnak 1 pöpec `90 utáni `93
előtti 900S turbó 16-ot,mert itthon úgy vettem észre 1M forintig a SAABok nagyon le vannak lakva/9000/,ami a csúcs, hogy a tuti 900-ast meg
senki sem hajlandó eladni.`88-89 előttit meg itthon nem mernék venni.. :(
Svájc azért kedvező,mert magas az életszinvonal /apropoáruljaelvalakihogyangolbillentyűnholvanahosszú"i"merténnemtalálom/ és lakosok nagy része szórja el a fullos 100-200eKM es autókat, amiket rendszeresen MÁRKAszervizbe hordtak és nem sajnálták rá a pénzt, ami azt jelenti, hogy még 200eKM körül is igen jó állapotban vannak az autók mind műszakilag,mind esztétikailag.És az adó is csak 7,5%.Itt van 1 adatbázis ahol kedvetekre válogathattok...
a Svájci Frank most 160Ft/1egység

www.autopool.ch SIRJATOK !!!!!!

Amig nem tudok kimenni a gyönyörűmért,azaz nem tudok összekaparnikb 1,5M froncsit,addig itthon
kéne vennem vmit. én nézegettem OFF következik??? Volvo480 1.7 benzines v turbós gépeket és `88-89
évjáratúak nem is olyan drágák.Teccik a gazdag alapfelszereltségük, sajna nem ismerem hogy milyen tipushibái lehetnek és hogy MO.-i útminőség,autókarbantartási szokásokat ismerve milyen állapotban vannak óra szerint!!!100eKM:( körül.Ha valakinek van info,tapasztalat e téren
lécci ossza meg velünk a topicban.
Thanx./huhh/
Köszi a türelmeteket..
Saab4ever

baas Creative Commons License 2000.06.21 0 0 216
Please áruljátok mar el ,hogyan tudnék képet
beszúrni...
a copy,paste nem akar müködni...
pedik 1x már sikeredett...
MuzX Creative Commons License 2000.06.21 0 0 215
Sajó,
ha most még nem koppan, majd fog :)
A rükverces koppanás elég egyértelműen a féknyereg szerintem.
Az AC pumpával vigyázz, nálam is úgy kezdôdött, hogy hangoskodott, aztán egyszercsak elkezdett akadozni a motor, végül egy idô múlva teljesen leállt, és cserélni kellett a cuccot.
A váltó nálam is elég durva néha, és egyszer egy nagyobb rázkodásnál ki is ugrott a hármasból.
A kuplungcserérôl azthallottam, elég drága, mert valahogy az egész egységet kell cserélni, nem csak azt, ami kopott.
Előzmény: Sajó (214)
Sajó Creative Commons License 2000.06.21 0 0 214
MuzX,

Köszi most megnyugodtam, azt hittem, hogy csak nekem vannak ilyen gondjaim és már rengeteg dolgot megpróbáltam több kevesebb sikerrel.
A hidegjárati henger el nem indulás idegesített a legjobban, mert alig húzott az autó. Gyertyacserétől motorállításig minden volt. Végül aztán kínomban a régi Roverem sportgyertyáit raktam bele. Azóta - természetesen télen is - kifogástalanul indul. Nem tudom ettől-e, azóta nem mertem hozzányulni.
Nálam a koppanás tolatásnál van, ha fékezek, de nem mindig.
A váltó jár még egy kicsit nehezen, lehet, hogy kuplungot kéne cserélni.
Az AC pumpám is kellemesen duruzsol, de legalább hallom, hogy működik.

BlackStar,
Milyet érdemes szerezni...?
Hát bármilyet. De azért, ha újra kezdeném a keresést, akkor egy 88-92 közötti turbo kupét néznék. Szerintem az a "legklasszikusabb", és esetleg még megfizethető.
Az elektromos tükör miatt ne fájjon a fejed. Az még sosem romlott el :-)

lore Creative Commons License 2000.06.21 0 0 213
Hali SAABosok :-)

Az új auto motorban (asszem ma jelent meg) a használtautó rovat a SAAB 900-ról szól (amit 98-ig nyomtak). Amúgy van benne egy 9-3 Viggen teszt is...

Na, nyomás le a sarokra egy lapért! :-)

lore

MuzX Creative Commons License 2000.06.21 0 0 212
Sziasztok!

Nem tudom, miért nem vettem észre eddig ezt a helyet, pedig elég gyakran járok aT.asztalon.

Szóval én is egy 86-os háromajtós, fehér 900i-t hajtok, bár a cég tulajdona, ahol dolgozom, de már 2 éve én használom, a kilométerszámláló 269000 körül jár...

Mostanában kicsit megsokasodtak a problémák vele (AC-pumpa, generátor-kontakthiba, elégtelen hűtés), jelenleg meg olyan érdekes jelenség van, hogy indulás után az elsô 10 percben minden lassítás vagy tolatás alkalmából valami erôs kopogás érzôdik elôrôl, de nem csak fékezéskor, ha motorfékkel lasssítok, akkor is. Aztán egy idô múlva elmúlik, de ha áll egy kicsit, megint újrakezdi.

Az újrafényezés is ráférne pár helyen, az ajtók küszöbrésze már nagyon rozsdás belül.

Motorikusan viszont nem volt nagyobb gond, egy idôben csinálta azt hidegben, hogy indításkor vagy beugrott minden henger, vagy nem, és sokszor csak 8-10 perc után kezdett el mind dolgozni.

Ami még neuralgikus pont, az a féknyereg. Már volt cserélve, de megint kezd elôjönni erôsebb fékezéskor, illetve rükvercben az a koppanás, amit ennek tulajdonítanak.

Minden hibája ellenére (kétszer menet közben kiforrta hűtôvíz, bár a műszer nem jelzett túlmelegedést, kétszer egy hetes állás után nem lehetett elindítani) nagyon megszerettem, bár kapcsolatunk nem felhôtlen, mivel kétszer is volt már vele kisebb közeli találkozásom más objektumokkal ( 16 éves vezetôi múltam alatt mindkét koccanásom épp vele történt, szégyelem is, szerencsére az egyik csak egy korlát volt, a másik viszont egy Merci hátsója).

Ja, és jó érzés, mikor ismeretlenül is villantanak, intenek egymásnak az úton a márkatársak :))

BlackStar Creative Commons License 2000.06.21 0 0 211
Jáááááj, ez a kép sokkoló!
Inkább okoskodok.
Sőt, kérdezek! (Ilyet se szoktam gyakran.)
SAABosok! Akiknek 900-asuk van! Mik a tapasztalatok, az egyszerűbb technika ritkábban hibásodik-e meg? Pl. porlasztó-befecskendező?
Nektek konkrétan mire kellett költeni eddig, és mi az, amit hallottatok, hogy romlik?
Ha ugyanis egyszer szerzek egy 900-ast (e pillanatban kb. könyékig lógok a bilibe), akkor milyen legyen érdemes szerezni?
Vagy pl. ha találok egy légkoondisat (már hónaljig) vagy elektromos tükröset (már a fejem is) akkor ezek mennyiben rontják a lehetőségeket?
Előre is köszi!
lore Creative Commons License 2000.06.20 0 0 210
:-))))))))
Remélem ha vannak képeid a másik svéddel kapcsolatban akkor nem tartod vissza :-)
Előzmény: Eclipseboy_ (209)
Eclipseboy_ Creative Commons License 2000.06.20 0 0 209
BlackStar Creative Commons License 2000.06.20 0 0 208
BGC!
Szóval 9000. Aszongyák, akiknek olyan van, hogy az egy korrekt autó, a CC ritka már, és állítólag elavult,
Létezik két és kettőponthármas, szívó és turbó motorokkal, mindkettő mindkettővel.
A CD lépcsőshátú, a CS ferde. Az utánabiggyesztett E azt jelenti, hogy mindent belezsúfoltak, amit elbírnak a gumik.
91-ben kaptak egy ráncfelvarrást. 1997 Októberében leálltak a lépcsőssel, gyütt a 9-5-ös. 93-tól a vezetői lufi alap volt, még Angliában is(!)
Manapság a piacokon meglehetősen sok 9000van, mert bankárék, akik a biztonságok felül a presztízsért veszik az autót, nem a SAAB-érzésért, a 9-5-ös megjelenésével párhuzamosan villámgyorsan kihajítják a 9000-esüket, szóval, kínálat, az van.
Mondom az 1995-ös felszereltségeket, jó?
(közben ablakaim sz*raxanak, drukkolj, hogy ne fagyjon. Már sikerült hardverhibát okoznia a vinyómban a PiciPuha Ablakoknak(98)ááááááá.)
Nnna.
CS,CD:......ABS, szervókormány, 2 légzsák, elöl övfeszítők, fényszóró mosó/törlő, színezett lökhárítók, kéttónusú velúr kárpit, fűthető első ülések, négy fejtámla, pollenszűrő, elektromos ablakok, elektromos, fűthető tükrök, központi zár, EDU, a 3.0V6-hoz TCS. (Utánanéztem most a prospektusban. Ideírjam a fordulatszámmérőt is? :) )
CSE, CDE.... (ezeken kívül:)könnyűfém felnik, ködlámpák, két megvilágított sminktükör(ez ugye fontos :) ) bőr kormány, sebváltókar - és borítás, ha kéziváltós, tampomat, ACC (autóm. légkondi), faborítás, riasztóberendezés, hégy hangszóró, elektromos antenna.
AERO......... (a CSE-n felül méééég:) 2.3T 225 ló, kéziváltóval, 6.5x16 kkönnyűfém felniszínezett spoilerek, bőrhuzat, elektromosan mozgatható kagylóülések, memóriával a vezetőnél, SAAB audio 4x40W, szőke szilikonbaba az anyósülésre... ja ez nem, de ez olyan utólag magától-beszerelődő...

Ha esetleg a Griffin lenne az eseted, ahhoz mán 3.0V6, 5seb automata, full fa, memós vezetőülés, mindkét első elektromos, 4x40W audio.

Aszongyák a szakértők, hogy a következő gányos a verdában: nem igazán fullos rugózási komfort, melegedő fékeknél gyengülő fékhatás, ha törött és kikalapált autó, a javítás helyen erős rozsdahajlam, a turbó hajlamos kopni, és amit mondtam, 3-400.000 a felújított. ill az új gyári feltöltő ára. A befecskendező, a TCS, esetleg az ABS hajlamos gázongani, ilyenkor vagy nem indul, vagy csak mint a Trabant. a kerékcsapágyak hajlamosak berágódni, érdemes ezeket is átsasolni. A kipufogódob rozsdára hajlamos.
Nna. Mingyá' jövök vissza

BlackStar Creative Commons License 2000.06.20 0 0 207
Jajj! Kihagytam a legérdekesebbet!
Egy halálfej morfolódik át SAAB-emblémára!!!!!!
Most esett csak le!
Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááágrr!
BlackStar Creative Commons License 2000.06.20 0 0 206
Szerbusztok.
Idebiggyesztem tegnapi dühöngésem tárgyát, az anti-SAAB honlapot. Nem is kommentálom, de azért csak benyugtatózva nézzétek meg:
http://www.geocities.com/stowupland_2000/
Az hagyján, hogy szemet bántóak az idióta amerikai neonszínei, és abszolút primkó az egész,
érdekes pl. a Classic900, döntöttlámpásról, már a bemutatkozásnál mutatottk képek: arról, hogy milyen rozsdás, meg hogy milyen szar, meg hogy szétesik. Kritizálja a hátsó biztonsági övét, hogy milyen szar, és odavág három képet, hogy: 'A fényképek ezer szót mondanak'. Későbbiekban az AMERIKAI Saab-dealereket szidja. (Ehhez a SAABnak mi köze?) Még később az AMERIKAI vezérképviseletet. Aztán az ANGOLT. Tehát csupa olyan dolgot, amit pénzemberek mívelnek, nem pedig SAABék. Szegénykét le se sz*rta senki.
Hogy pedig nyomatékot adjon az ő nagy nyomorúságának, mindjárt belevágott a főlapra pár linket arról, hogy a svédek erőszakosan sterilizáltak embereket. Közvetlenül fölötte két link, a nácizmusról, és a holokausztról.
Értjük? SAAB->rossz = svédek-> rosszak = a svédek nácik, kiirtanak mindenkit ->miért pont az autójuk lenne jó?====> ugye, milyen szar a SAAB? ROSSZ A SAAB!!!
Képes ilyesmibe belemenni, hogy a saját 'igazát' bizonyítsa. (Hogy ne hagyjanak homályban arról, hogy kik a jó fejek, mindjárt ott egy link az AMERIKAI polgárjogokról. Fogadjunk, hogy a legközelebbi frissítéskor felkerül a 'A szar SAAB lerontotta a szegény GM-et!' című link.)
Tehát már beteges a SAAB-ellenessége a srácoknak.

turmsz Creative Commons License 2000.06.20 0 0 205
Kedves saabtársak,

örömmel találtam rátok és érdeklődéssel olvasom hozzászólásaitokat.

jómagam másfél éve használok egy 86 9000T-t, ami óra szerint 270000 km futott.

az, hogy az entrópia sajnos ebbe a kocsiba is jókorát harapott, nem vitás. egy hete éppen az ötödik ajtó zsanér-szerelvényének egyik tartócsapágya egyszerűen eltörött. a vezetékek és a biztosítéktábla egy hónapja pedig a szellőztetőventillátor 30A-es megszakítójának szétolvadásával köszönt be, azaz a biztosíték egyszerűen beleolvadt a foglalatba, annihilálva az egyik oldalon az érintkezőhüvelyt. szóval szomorúan látom, hogy a --tőlem telhetően-- gondos szervízelés ellenére ez sem fog örökké (vagy legalább még néhány boldog évig) tartani.

ugyanakkor ez a másfél év ajándék és örömautózást jelent számomra. ahogyan -történetesen- egy amerikai kollega nevezi kedvencét, ez nem egy "car", hanem egy "fine automobile". minden politikai töltet nélkül: a nyugodt erő.

turmsz

lore Creative Commons License 2000.06.19 0 0 204
204!
Előzmény: fargo (203)
fargo Creative Commons License 2000.06.19 0 0 203
Rossz vagy :-)

Idegen topicban levadászni egy "fordulót"...

Előzmény: lore (200)
lore Creative Commons License 2000.06.19 0 0 202
Elég nagy darab fószer a lore, úgyhogy ő a 9000-re vár :-)
Előzmény: Rijswand (201)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!