A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Köszönöm a képet ! Utánaszaglászok, de kétlem, hogy találnék hasonlót.
Beszéltünk tegnap a mipolán csőről is. Elvileg a hátsó lámpához is abban fut a vezeték, nem ? A lámpa és a sárvédőn lévő oldalsó furat közt. Aztán lehet tévedek.
Ezek a gumipipák még manapság is beszerezhető dolgok ?
És ilyen a tanktáskám, ha leszedem a zsákot akkor van egy ilyen pici irattartó, igaz nem olyan szép korhű mint Petrolé, de mivel mágneses könnyen átpakolható bármely motoromra.
Star! Itt van pár kép a táskáról, ha nem cserélgetném a gépeken akkor be lehetne fűzni az ülés alá a fölös részt. Kicsit sok a lakat és ronda, de ez van...
Orca75: A blogodon nem lehet hozzászólást írni, ha elfogadsz egy tanácsot vedd ki a szóellenőrzést. (én vagyok aki felíratkozott hozzád - kék vízcsepp)
Meg én lennék, akinek van a Simson Star - Danuvia 125 portálja.
Csak 1 tipp, ha már ráraktátok a logót a pólóra és ott a Danuvia V-vel van írva, akkor ti is Danuviának írjátok és ne Danubiának... Illetve úgy tudom, hogy a topicnak van saját póló gyártója!:) De javítsatok ki ha tévedek!
Sorry mindenkitől, néhány órát sikerült csak aludnom.
De örömmel jelenthetem, hogy a Fehér és a Csíktalan (amire már nem érvényes a neve mert becsíkozódott) üzemképes lett.
A Csíktalan pöcc-röff, első rugásra indult, és gyönyörűen jár, a Fehér többszöri nekifutás után kelt életre.
Több dolog is nehezítette az indulását.
Első: véletlenül egy Pannonia indítókulcs lett beletéve és az rövidebb volt a sajátjánál, emiatt nem volt érintkezés, illetve szikra.
Második: kifújt (akkor még nem volt látható hogy a hengerfej alatt) emiatt nehezen is indult, és alapjárat sem volt a minimális lóerő mellé.
Harmadik: Joe csodagyertyájával már rugásra is indult, de még mindig erőtlen.
Negyedik: Reggel elmotoroztam a Misihez és csodálkozva vettem tudomásul, hogy a olajos benzin még ablokk bal oldalán is ott van. Gyorsan hazamentem, levettem a hengerfejet és visszavittem a Misihez, aki megpróbálja még a mai napon megcsináltatni nekem hogy a hosszú hétvégén röföghessen a kolombusz.
Tegnapi képek:
Vaskukaccal a nyergében
Uraim, a vacsora tálalva!
Ezzel a képpel mentünk aludni.
Természetesen mindkét gép simítgatásokra -finomhangolásra szorul még, de a 99%-os készültség megvan.
Nekem van több dudám is, csak a gumilabda a leggyengébb láncszem, az csak 2 jó van, de inkább 1,5 . Van egy labda, ami látszólag jó, de sziklakemény. Megmelegítve kilágyul, de ha kihűl, újra bekeményedik.
Nem hiszem el. Eladtam a szép gyári szürke tankomat, meg az első sárvédőt vele együtt, mert ugye Orcáé hozzám fog kerülni, és az volt, hogy majd jó helyre kerül. Erre kiderül, hogy megy a lecsóba mert valami airbrush bemutatóra ezen fognak barmolni. Hát bassz... . Persze írtam egy hosszú levelet, de kampó, mert nincs ideje másikakat beszerezni. Innen gratula.
Igazad van....mindig csak dudákkal kéne foglalkoznom...és nem kürtökkel :-D Miközben felmértem a piros gumilabda állapotát, eszembe jutott a Te megoldásod a szürke orvosi cuccal. Továbbra is nagy ötletnek tartom.
Rézsíp behangolása : 30 perc Alutölcsér és felfogatás felcsiszolása : 15 perc Alutölcsér és felfogatás polírozása : 15 perc Gumilabda szappanos körömkefés tisztítása : 10 perc Összerakás : 1 perc
A tudat, hogy van a Különgéphez egy csillogó, működő duda : FELBECSÜLHETETLEN
Ha a piros gumit szépen megóvta nekünk az idő, akkor mondhatjuk, hogy a dolog lelke ez a rézsíp. Ez felel a duda hangjáért.
Szétszerelve láthatjuk, hogy ez is három részből áll. Egy kerek tartóból, egy hosszú domború nyelvből és egy hosszú vékony rezgőlapból. Némelyiken még felfedezhető egy ovális kör, benne AUT SZÖV felirattal. Mivel semmiféle forrasztást nem alkalmaztak, a szétszerelése mondhatni egyszerű. Sokan úgy vélik, hogy a vékony rezgőlapot egy szűk fogóval hátrafelé ki kell húzni. Hát nem.
A szerkezet előre, vagyis a kilógó részek felé szerelhető szét. Hátulról egy csavarhúzóval megkoppogatva megindul a több éves szorításból. Némi tisztítás után ehhez már eszköz sem kell, kézzel elvégezhető a szétszerelés. A rezgőlapot egyengetve lehet a szerkezetet újra működőképessé tenni, sőt, összeszereléskor a kerek részbe való behelyezés mértékével a hangmagasságot is állíthatjuk.
Üdvözlök mindenkit! A mai Danuviás kiselőadás témája a DUDÁÁÁÁK! :-) Miről is van szó kérem.
Hát erről. Egyszerű szerkezet, és mégis vannak benne buktatók. A felépítése meglehetősen egyszerű.
Áll egy öntvény alumónium tölcsérből ( koraiakon lemezből van ), egy bilincsből, ami a kormányhoz fogatja fel a szerkezetet.Ehhez tartozik két csavar. A belsejében egy rézből készült síp található, majd az egész zárul egy piros gumiballonnal.
Köszi! Mondjuk nem hiszem, hogy kicserélné a srác, kb. 40-ből hozta ki a Csepel blokkot ezelőtt két évvel, 90 %-ban gyári új alkatrészekkel. Mondjuk olyan hangja is van....
Most nézegettem a blogot és fűznék hozzá néhány építő jellegű észrevételt, ha nem haragszol meg érte. (amolyan f@szarági szinten, maximalizmusra törekedve..:))) Tehát: D. Nagy nem a forgalomba használja az '58/6-ot, hanem forgalomban, a White-on pedig nem váznyaktába van, hanem váznyaktábla. Vesszőkkel nem vergődök. Apró elütések, ég a pofám, hogy egyáltalán szóba hoztam, de mindegy, inkább nem fűrészelem tovább a sz@rt, megyek dolgozni.
Látom nem csak én agyalok a két kéményen. Ez a szintén '58-as vas is megkapta. Érdekes az a magasra rakott hátsólámpa is....de lehet, hogy a sárvédő is feljebb van hozva.
Köszönöm az építő jellegű kritikákat a helyzet az, hogy én csak hirdetem nem az enyém nem én szabom meg az árat tehát ha valaki látna benne fantáziát íron egy árat én tolmácsolom az eladó felé és meglátjuk majd!
Sziasztok! Lenne egy eladó Danuviám 1967-es(forgalmi szerint) évjárat "fellelt" állapot szürke forgalmis forgalomba helyezhető tartalék blokk is van hozzá képet mailban tudok küldeni!Szállításban tudok segíteni!
A képen látható teleszkóppár látszólag akár Danuviáé is lehetne, de nem. Az alján egy plusz szorító, vagy valami ilyesmi van. A kérdésem konkrétan az, hogy ez melyik Csepel teleszkópja ?
Még felsorolni is rengeteg:) a kis makett úgy áll, hogy a vázat kell befejeznem és a kereket kell leméreteznem, a hátsó teló még mindig esztergánál van.
Hello! Tudod Nem tudom abbahagyni.A háttérben ott egy restaurálásra váró P21 Aztán jön egy bordó TLT,Egy T6kék,T8,piros meg egy jawa perak ill csepptankos 250es. elég sok melom van szerencsére.Meghátszeretem is csinálni és az ilyen öreg vasakat csak szeretettel és kitartással lehet csinálni.És a Danuvia modelled amit Csinálsz hogy áll??? Majd ha sok időm lesz én is Csinálok Egy Mini TLB-t De én Valami Berántós motort Szerelek majd bele:)
A piac megmondja majd a valóságot... Bervas műszakis gépe is mennyiért ment el? 70e? Ja, és az frankó volt nagyjából. De az első ár ennél a gépnél is 170e Ft volt, khmmm :-)
Engedj meg néhány megjegyzést. Amennyiben továbbra is a képen látható motort árulod, és nem záporoznak az érdeklődők, ne lepődj meg. Sajnos a motor közel nincs olyan állapotban, hogy 120 ezer Forintot érjen. Na nem mondom, hogy egy lerúgott vas, olyan 50-60-at simán megérne, tekintve, hogy mi pénz lenne lepapírozni ( még így szürke forgalmi után is ), mi munka lenne műszakira alkalmas állapotba hozni, meg még a külsejét is gatyába rázni, és akkor még az eredetiséget nem is említettem. Ezzel nem akartam a kedvedet elvenni, de 120ért már műszakis Danuvia is akad jobb helyeken.
Továbbá nézz utána a számozásának, eléggé kétes, hogy ez 1967-es lenne. A forgalmi lehet, hogy ezt írja, de abban szoktak tévedni.
Viszont ha megírod ide a motorszámot ( bal oldalt a hengertalpnál), segítünk megmondani a motorod gyártási évét.
Sziasztok! Lenne egy eladó Danuviám 1967-es évjárat "fellelt" állapot szürke forgalmis forgalomba helyezhető tartalék blokk is van hozzá képet mailban tudok küldeni!Szállításban tudok segíteni! ir 120ezer
Tegnap egerben megint volt börze. Nem tudtam róla így véletlenül estünk be 12,30 körül, mikor bogácsra mentünk. Egy új szürke hátsó sárvédőt láttunk, hátsó lámpával, rendszám tartóval de ott maradt, mert nincs fakó motorom, meg az árból sem engedtek.
vaszki még csak most nézted meg kb 15éve Tarantno fan vagyok megvann minden filmeje(van köztük olyan is amitől többet vártam volna:-((( ) ha kell egy megapackma elküldöm
Hoppálé ! Most nézem Orca oldalán a kis táblázatot, megtaláltam az eddigi legfiatalabb 66-ost ? Illesztőszám alapján úgy tűnik.
Érdekes, hogy ott gubbasztottam a ketyere mellett, vakartam zsepivel róla a retket, és hallottam, hogy mögöttem valami okoskodó öregek így szóltak : 'Áh, biztos csak a blokk kell neki !'. Ezek szerint ezek nem motoros öregek voltak, hanem valami őstermelők :-D
Voltam reggel a városban, benéztem a helyi bolhára. Sajnos találtam egy Danuvia blokkot. Azért sajnos, mert eléggé igénytelenül bele volt faragva egy kapálógépbe. Habár állt rajt a sz@r, a számozását kivakartam :
Nekem a skype ra van telepitve a gepre,csak a mikrofon hianyzik,meg ha jol tudom kamera is kell,nem ertek hozza,majd megkerdezem az okos sogoromat,en szeretnem kiprobalni,hogyan is mukodik a dolog.
De lehet, hogy kérek egy időpontot 2014 májusára, hátha szabad még.
A hagyományos összeszerelős melón kívül is sok dolgom lesz még vele. Egyrészt jönnek elő kisebb turpisságok, másrészt az első sárvédőbe akkora kanyar van ( mármint a gyári íven kívül ), hogy elsírom magam, ha ránézek. Még jó, hogy a blokkal kapcsolatban nyugodt lehetek ;-) A gyújtás megint más tészta....
A motort a haver blokk nélkül kapta anno . Ö hozta rendbe , mind villamosságilag , mind festésileg , mindenhogyan . A blokkot e-bay-en vettük motorkami segitségével .
Ma én is csak műhelyt pakolásztam. Annyit piszkáltam a Danuvián, hogy mivel a sztender a bal oldali kipufogóba csapódott, ezért új, az eredetinél hosszabb bakot tettem a régi helyére. Már csak a berúgókarral kell matekoznom valamit...
Orca,a gumicsik husvet utan kedden lesz postazva,addig az ismerosom itthon lesz,o fogja feladni,legalabbis igy beszeltuk meg.Ma megjott a csomag a lampakerettel,kapaszkodoval meg a szerszamtartoval.Koszi.
Ma megerkezett a Sarvari-fele komplett kipufogo rendszer,lekromozva,hat nem gyozok csodalkozni rajta,milyen gyonyoruen meg van csinalva.Tokeletes a meret,tokeletes krom,meg a belsejeben a hangtompitok is benne vannak,a vege a dobnak 68mm tized pontossaggal.A konyek vastagsaga nem 0.8mm, hanem inkabb 2mm vastag,nagyon-nagyon meg vagyok elegedve.Szerintem a gyari nem volt ilyen szep ,abban az idoben.
Ja, de mit láttam még? Az egykori Hajdú mosógépgyárban készült fotókat árulgatta egy indián, három borítékban, tök jó képek voltak még a keverőtárcsás gépek szerelésének dolgai voltak fotózgatva. Gondolom 70-80-as évek lehetett.
7 éves kislány bemegy az állatkereskedésbe és kérdi az eladótól: - Elnézést uram, árulnak itt nyulat? Az eladó teljesen le van nyűgözve attól, hogy milyen aranyos is ez a kislány. Leguggol, s mézes-mázasan megkérdi: -Hááát milyet szeretnél, te kis ééédes? Fehéééret piros szemmel, netááán fekete, hosszú szőrűt vagy egy aranyos kis barna színűt, lompos fülecskékkel? A kislány csípőre teszi a kezét és válaszol: - Szerintem a pitonomnak tökmindegy lesz!
Két horgász ül a vizparton.Az egyiknek a fél arca be van dagadva,a másiknak mind a két oldala dagadt. A féloldalasan dagadt odaszól a másikhoz:-Magának is fáj a foga? -Nem.Csak nem szeretem,ha a kukacok szétmásznak!
Ma piacra menet megcsodáltam egy Danuvia kerekes kézikocsit, a piacon egy nyomorult pumpát találtam, de azt elfűrészelték valamiért és egy kézifűrészt láttam még Pannónia markolatgumival. Más idevalót nem láttam, most még a szokásos szerszámok is eltüntek. Holnap régiségvásár, viszem a fotógépet.
Az első teleszkóp nekem is szomorú fekete betűs művelet volt szereléskor.Akármilyen hihetetlen, de összerakni rosszabb volt, mint szétszedni.Mondjuk szétszedéskor hátráltatott, hogy nem tudtam, és nem láttam, hogy hol kellene csavaroknak lenni. Emlékszem, még D.NAGY magyarázta el telefonon, hogy hol vannak csavar lelő helyek a retek és a rohadás alatt. Hmm, de rég is volt.... Viszont ha egyszer össze van rakva, onnantól meglendülhet a motorépítés :-)
Én ma este a múltkor vett elsőtelókat szedtem ki az alsóhídból. Kellett neki WD40, melegítés és kalapács gazdagon, de roncsolás nélkül szétjött. Megszenvedtem vele, elég macerás a bontása, ha a cső kicsit is rozsdás. Még sose volt szétszedve szerintem. Egyik szár minimálisan lóg, a másik gyakorlatilag semmit, hibátlan. A belső szár miatt vettem meg, fel fog menni a pirosra, mert ott már van némi játék az egyik szárnál. Megérte azt a 600 Ft-ot, amennyit kértek érte :-)
Nos, ismereteim meglehetősen hiányosak ezen a téren, de elmondom amit tudok, remélhetőleg nem hülyeség.
Szóval az IWL gyártott mindeféle robogó külsejű járműveket. Ezek közül a Trollt ismerem jobban, mert az olyan robogosított kis Trophy MZ.
A Berlin valamivel nagyobb a Trollnál, de a lelke ugyanúgy egy 150-es MZ blokk, turbóhűtéssel tuningolva. Ez a motor ezzel a kasznival úgy 80 körüli csúcsot tud (Trophyban 105 km/h). A váltó ugyan az a 4 sebis, szerintem áttételt sem nagyon módosítottak. Minden motor két színűre volt fényezve, amiből az egyik mindig fehér volt :-) A másik szín kék, piros, fekete, meg még talán zöld volt.
Korban a Danuviákkal egyidőre tehető. Ha a Keravill annó forgalmazta volna őket, akkor bizonyára több lenne, mint ez a 3-4 darab az országban.
Igen, indul a pepecselés. Majd tökölök vele, aztán szétfűzöm ezeket a kerekeket, mert borzalmasan sokat rontanak az összhatáson.
Beszerelés után teszteltem a hátsótelókat. Ráültem az ülés legvégére és vártam a hatást. Nos, a felni és a gumi nagyobbat rogyott, mint a teleszkóp :-D Szerintem kényelmes lesz, áldja meg az ég a kezeket, melyek összerakták :-)
Ááá, szóval nyomon követed Te is az eseményeket. Én is mentem a képeket, most ástam elő D.NAGY teleszkópfelújítós sorozatát, hogy félretehessem az akkori fotókat.
Micsoda kis masina állt itt össze nagyjából kérem:) majd most jön egy adag babra meló aminek semmi látszatja, de legalább már van mit nézegetni, nem csak egy alkatrészkupac.
Ezekkel fogattam fel a kéményeket, a bilincses felfogatós ötletem elbukott.
A Pannoniák is megirigyelnék ezt a popsit :-D
Az árnyék csal egy pöttyet, valójában egyformán helyezkednek el a kipufogók. Ugyanolyan magasan, ugyanolyan hosszan, és ugyanolyan távolságra a lengővillától.
Nagy lelkesedéssel dolgoztam a Különgépen, mígnem egyszer csak megakadtam. Sajnos valamivel korábban elszámoltam magam. Addig addig matekoztam, míg kitaláltam, hogy hogyan tudom folytatni az építést. Ehhez a képen látható cuccokat kellett előállítanom.
De vajon hová kellettek ezek ? Tessék megmasszírozni a fantáziátokat, nem nehéz a feladvány.
Sem azokat a dolgokat amikért hajnalban kellett felkelni, sem azokat amikért súlyos ezreket kellett kifizetni nem akarjuk hogy továbbértékesítést generáljon.
A blog pedig ilyen, aki idáig látta, annak tetszett.
Legalábbis aki nyilatkozott róla. Ha ráklikkelsz a képre, megjelenik nagyobb méretben. A megnézéséhez elég. A továbbértékesítéséhez nem.
Nem kívánom én sem bitorolni más gyűjteményének anyagát, elég ha 500x345-ös fotót küld a márkatárs. A felirat továbbra is a képek tartozéka, nem aszisztálok a bizniszmeneknek.
A nő bemegy a kisállatkereskedésbe, odafordul az eladóhoz: -Szükségünk lenne egy vad őrkutyára, mert már háromszor raboltak ki minket.-a boltos fél óra múlva kihoz a karjában egy chihuahuát. -Ez lenne az? -kérdi a nő. -Persze, csak figyelje! -válaszol a boltos- Harcikutya! Garázsajtó! -HHRRRR A kis kutya tönkreteszi a garázsajtót - Harcikutya! Kőfal! -HHRRRR Azzal a chihuahua megy is a kőfalhoz és lerombolja. A nő megveszi a kutyát és otthon bemutatja a férjének: -Itt a harcikutyánk! -Ez neked harcikutya? Harcikutya a tököm! -HHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
Fiuk, az rendben van, hogy vedeni akarjatok a sajat fotokat, de valami szolidabb "vizjellel" kellene probalkozni, mert a mostani modszer nemcsak a kepek esetleges ellopasat, hanem a megnezeset is lehetetlenne teszi.
Van fönt olyan hogy konferencia, arra katt. Megjelenik két ablak. Egyikben a partnereid, amiből rákattintva átrakhatod a másikba akikkel beszélni akarsz, aztán hívás indítás.
Többiek! (akinek nem inge...) ha van publikálásra érdemes nem titkos fénykép egyéb anyag, járuljatok hozzá az oldalhoz, igyekszem kitúrni valalmi hasznosat még én is:)
Való igaz, vártam, hogy a lámpafej szerelés is valahogy megnehezedik, de szerencsére nem így lett. Annó festéskor ledugóztam a menetet, utána pedig megfutattam olajjal, úgyhogy szépen futottak benne az új csavarok. Esély nem volt a régit visszaraknom, mert konkrétan elrohadtak.... A felső csavart tegnap viszonylag lazára hagytam, MZn már jópárszor végeztem fejcserét, onnan maradt ez a rutin, ahogy a csavarozási sorrend is.
Végeredményben zsenge 5 perc alatt felszórtam, és ha lúd, legyen kövér alapon megkapta a pajzsot, a kilóméterórát és a foncsort is.
A levelében jelzett időpontban tudunk szállást biztosítani a Turistaházban, melynek ára 1.180.- Ft /fő/éjszaka, plussz 300.- Ft/fő/éjszaka az idegenforgalmi adó.
Kérem, hogy a szállásfoglalását véglegesíteni, és egy mobil elérhetőséget megadni szíveskedjék a kapcsolattartás érdekében.
A végleges létszámot és az érkezés várható időpontját kérem, hogy az érkezést megelőzően jelezze felém az alábbi elérhetőségen:****** "
"
Kedves *******!
Köszönöm a gyors választ. A telefonszámom 0627/******* vagy az aligvárjukmárazegészet@chello.hu címen is el lehet érni.
Számoljuk a napokat és már alig várjuk társaimmal a kirándulást.
Az 59-es motorhoz kaptam egy gyári számához tartozó export műbizonylatot a km-órához. Nem tudom, ez ismert-e előttetek, nem reagált rá senki, ha gondolod átküldöm majd a km-óra fotójával együtt.
Három ügynök, egy amerikai, egy német és egy magyar egyszerre látogat meg egy múzeumot. Közben észreveszik, hogy a hátsó kerítés javításra szorul, hát mind a hárman felajánlják, hogy megszervezik a munkálatokat a múzeumnak. Az amerikai megméri centivel a kerítést, felír néhány adatot, hosszan számolgat, majd kiböki: - Azt hiszem, 90.000 forintért meg tudnám csinálni. 40.000 az anyagköltség, 40.000 a munkások bére és 10.000 lesz az én hasznom.
A német szintén méricskél, számolgat, aztán: - Szerintem ki lehet hozni 70.000-bõl is. 30.000 az anyag, 30.000 a melósoknak és 10.000 nekem.
A magyar odanéz zsebretett kézzel és méregetés nélkül, foghegyrõl odaveti: - 270.000 forint.
A múzeumigazgató teljesen elhûlve: - Hogy jön elõ ekkora összeggel, amikor meg se nézte rendesen, hogy mit kell csinálni, mint a többiek!?! - Roppant egyszerû. 100.000 magának, 100.000 nekem és a munkával megbízzuk a németet.
Sokat lendít az arculaton és tényleg csak pár csavar kell a lámpafej ill. a sárvédő rögzítéshez. Mivel Te mindennel szívsz:) egy jó tanács. A lámpafej néha feszül és az Istennek sem kap bele a csavar:
1., ellenőrízd a menetet ép-e ill. ne legyen tele festékkel.
2., a telószár és a felső csavar legyen laza, hogy tudjon mozogni az egész kicsit
3., ha bekapatod az egyik oldalon a csavart ne húzd meg és csak félig csavard be
Ekkor be kell mennie normálisan a másik csavarnak is, és készre húzhatod a csavarokat.
Próbáltam oda az oldalra írni pár sort de nem boldogultam vele.
Nagyon klasz dolognak tartom, pár saját motorjaimról készült fotóval tudnék hozzájárulni ha érdekel, írni vagy "felújítós" sorozatot készíteni mostanában nincs kedvem.
Bár nagyfokú véleménynyílvánítás nem történik a blogról, remélem azért ránéztek néha. Anyagaim korlátai miatt arra kérem a T. olvasókat, hogy lehetőségeikhez képest támogassák kezdeményezésemet saját tulajdonú anyagaik emilben történő átküldésével. Internetről, stb. lopott cuccok nem érdekelnek, csak saját tulajdonúak, kerülve a jogvitákat. A kép elég ha 500x350-es méretű, a feliratot ráteszem és úgy kerül az oldalra. Persze az emilbe kéretik beleírni, hogy az anyag saját tulajdona és hozzájárul az illető annak a blogban való közléséhez. Természetesen a küldő személyét is feltüntetem, hacsak nem szeretne inkognitóban maradni.
Megfordult a fejemben...Ugyanis ha a két tengelyt áttolom rajta, akkor ugyan saját roggyant kerekein, de megáll már. Utána első sárvédő + lámpafej, és már egész motor formája lesz . Azután kémények, oldalburkolat, miegymás. Apránként, de összeáll. Persze ez még sok idő.
Következzék egy sejtelmes-rejtelmes fotó, de a hozzá tartozó helyes szöveg megtalálását rátok bízom. Íme a variációk :
A/ Nem B/ visszamennyee@ottmaraggyaa.hu C/ Egész napos pepecseléssel sikerült a jobb oldali telóalsót úgy becsiszolnom, hogy a belseje bármi probléma nélkül funkcionálhasson. Mindezzel már este végeztem, de annyira lelkes voltam, hogy mindjárt be is akartam szerelni a motor porosodó egységébe. Viszont a kifli szintén nem akarta magába fogadni a teleszkópot, így azzal is fél órás kellemes beszélgetés kellett, egy 180as csiszolópapír társaságában. Miután egy pislákoló elemlámpa fényénél nagynehezen összeállt a cucc, már nem lehet mondani, hogy a motornak se eleje, se vége, mert eleje már van. Ja, és mindeközben félig szét szedtem egy Trophyt is. D/ Tojásos lecsó friss kenyérrel E/ Ez nem is a Különgép F/ Én is találkoztam David Bowieval
Sziasztok! Lenne egy eladó Danuviám 1967-es évjárat "fellelt" állapot szürke forgalmis forgalomba helyezhető tartalék blokk is van hozzá képet mailban tudok küldeni meg árat!Szállításban tudok segíteni!
Simán befér, én is azzal hordom haza a cuccaimat, pl. egyszer egy oldalkocsis Pannóniát is. Na jó, szétszedtük előtte, és van tetőcsomagtartóm is. :-))
Most már megállok nálad legközelebb, ott járok le Balatonra Szentkirályszabadja mellett! Az a zöld Riga is fantasztikus, nekem is volt egy romos állapotú, de a hátsó lámpa hibátlan volt rajta.
Érdeklődnék hogy kísérletezett már valaki tűgörgő beépítésével a felső hajtókar szembe?Konkrétan az érdekelne hogy létezik e olyan hajtókar amivel kiváltható a régi perselyes megoldás.Nézgelődtem a neten és láttam hajtókar szettet főtengely felújításhoz,más nagyobb motorokhoz,hátha megoldható itt is. Vagy ez túl bonyolult feladat lenne?
Az önindító felújító és az alig használt Tibi csoki érdekelne, de csak ha koraiak. Esetleg nincs elfekvőben vezérműtengely (láncos, nem szíjas), vagy új bakelites elosztófedél ?
- digitális fordulatmérő, de már a 15 ezerig skálázott, MMG gyártmány - oldalkocsiponyva - önindító-felújítószett - központi gázrugó, már az alugyűrűs fajta :-) - Nikasilos henger, keveset futott - alig szopogatott Tibi csoki