neked aztan megszolalni is kar volt :) nyilvan nem tettem volna fel ilyen kerdest, ha biztosan tudom, hogy mi merrol hany meter (ugyanis ez a marka rohadtul nem a minosegerol hires). es meg a bmw-sekre mondjak hogy turho-gyoker-bekepzelt-idiotak. hat veluk sosem tapasztaltam ilyet az evek alatt. suzukim csak 2 honapja van, de nem is lesz sokaig, azt hiszem. en szegyellem magam, hogy ilyen reteghez tartozom. komplexusokkal megaldott bekepzelt archarcos...
lassan eleri a joszag a 75ezret es azt mondtak a szervizben, hogy lengokarcsere divat ilyenkor. kerdesem az lenne, hogy tenyleg szukseges-e, illetve mekkora kiadassal szamoljak?
Most kövezzetek meg de agyfaszt kapok a tökölő pőcsölő oktatóautós tanulóvezetöktöl.Ha egy rohadt zöldlápára képtelenek vagyunk elindulni normálisan,aztán 20-30-al tökörészünk akkor menjenek vissza a rutinpályára.Autókezelést tanulni.
Ahhh, mar ertem. :) Vegul azzal javult aproblema, hogy kispricceltem a maradek folyadekot a tartalybol, es egy ujabb, bontatlan szelvedomoso folyadekkal toltottem ujra, es nem a masik kannaban levo, mar egy eve megbontottal, gondolvan, hogy a bontatlanban nyilvan tobb az alkoholos komponens. Ez nagyjabol be is valt. Bar, ahogy Te is irod, ez is rafagy bizonyos mertekig a szelvedore, de korantsem annyira, mint a masik, ezzel igy teljesen jol lehet vezetni.
Szia! Tavaly ugyan így jártam :( Bevittem a szervízbe,és ott közölték velem,hogy belűl eltört a zár. Azt mondták leveszik a kárpitot és szó szerint szét kell verniük a zárat. Így is lett. Ott voltam végig. 19.000 ft-ba fájt :(
Az ASR (Anti-Slip Regulation) vagy más néven TRC (Traction Control System) egy olyan elektronikai rendszer, amely gyorsítás alatt az ABS szenzoroktól kapott adatok alapján figyeli a kerekek forgási sebességét. Amennyiben érzékeli valamelyik kerék gyors fordulatszám-növekedését (megcsúszás), a rendszer beavatkozik a vezérlésbe, csökkenti a motor teljesítményét és megakadályozza a kipörgést.
Adott egy Suzuki Swift 2005 ös. A problémám vele, hogy még a múlt télen befagyott az ajtó és akedves tulaj rányított és belöl valami eltörött azóta se kivülről se belülről nem lehet nyitni. Hogy vegyem le a kárpitot h eggyátalán hozzáférhessek a zárhoz?? Hogy nyissam ki?? Minden választ nagyon megköszönnék!! Üdv beimli:)
a gc nagyon alap volt mar akkor is, es ma is. fekete az egesz belseje, nincs kormanyrol vezerles, a gyari radio helyen 2din ormotlankodik, elektromosbalak, el. futott tukor, kp. zar stb. ha csak keves penz van akkor mar inkabb egy clio. abba benne van mindez.