Hello valak itudna segiteni egy kérdésben?az a problémàm hogy a turbobol ami jon gumicso és az intercollerhez csatlakozik le dobja magàkor mikkor huzattom az autot! vissza raktam màr 2 szer! proba tàn 2ben huzatnàl és szét nyomja a csovet?mi lehet a baj ?nagy a turbonyomàs? vagy mi lehet?
A szűrőhöz is mindig 2 db gumigyűrűt adnak, zacsiban, azért is gondoltam, de az is igaz, semmire sem jók, egyik sem. Jól van, akkor megkönnyebbültem, gyári a csavarom.
A szűrő tetején sem kéne egy vörösréz alátétnek lennie? Mert az enyémen semmi sincs, csak a csavar.
Azaz, fém karika. Akkor jó, hogy nem feszegettem, azért nem akart lejönni onnan. Nem cseréltem ki, mivel nem bírtam lehúzni a csatit. :) Oksa, hétvégén megpróbálkozok vele ismét, azért csak jó volna azt is kicserélni.
Az elemtromos csatin van egy fem karika. Azt ha leveszed akkor tudod lehuzni a csatit. Visszafele en ugy raktam, hogy a fem biztosito karikat beraktam a nutjaba es ugy szepen be is pattant a csati a helyere.
Szia! Nem bírtam lehúzni az elektromos csatit. :( Szerintem törne, ha feszegetném. De nem ott gázolajos, rosszul emlékeztem. A 2 csati alatt futó cső valamelyike eresztette már megint a gázolajat. Tettem rájuk másik gyűrűket ismét, talán most jó lesz. A gázolajszűrő csavarja nekem még gyanús.
1 karika megy csak rá. A robbantott rajzokon 2 db gumigyűrűt látok azon a csavaron, de ezen csak egynek van hely. Kettőnek, vagy egynek kell lennie rajta, nem tudod véletlenül? Köszi!
Szia! Üzemanyagcső csonkok gumikarikái lesznek, nem szabad bubisodnia. Ha bubisodik, nem indul-nehezen indul, ha pedig a gázolajszűrőnél felül, a 2 baloldali bubizik, akkor meg abszolút el sem indul.
A hibakód az nem tudom mi, az +1 hiba lehet, szerintem.
Sziasztok. Van egy olyan problémám, hogy akksi lemerült, feltöltöttem, de az autó nem indul. Sarukat le-fel,, műszerfal világít légkompresszor bekapcsol, indítanék, kattan egyet utána se kép, se hang. Saru újra le, majd fel, ugyanez. Túlfesz relére gyanakszok. Vagy csak már szar az akksi. Hol találom ezt a relét? W220 2000-es évjárat. Ha nem muszály, nem vennék akksit látatlanba. Amúgy is meríti vmi az akksit ha a saru rá van kötve. Köszi.
Szia, nálam is időközönként lomha lassú volt az autó, hiba kód nélkül! Újra indítás után minden rendbe jött!
A 3. szerelőhöz járó motorral vittem, amikor a hiba fent állt! Szívószelep hibát olvasott ki! Szívósor csere(1 szelep teljesen eléget egy másik meg nem tudott zárni)! 1 hét öröm után kiderült 1-szere két Hiba váltogatta egymást! Az automata váltópanel beszart!(időközönként nem tudott visszakapcsolni)!
Szia ! Ha legközelebb leáll és nem indul újra akkor kocogtasd meg Jobb elöl a Pirossal körbe jelölt fedelet . Ha indul akkor sanszos a túlfeszrelé szórakozik . Persze ehhez a buborékoknak nincs köze .
SOS problémával keresném segítségeteket: S210 300 TD-ről van szó, a tünete pedig az hogy menet közben időnként leáll (eddig 3 alkalommal) , egy pillanatra kiír egy üzenetet, talán motor electronic... Sajnos nem tudtam végig olvasni, mert a következő pillanatban már abban az állapotban van mint amikor a gyújtást ráadom. Ezt követően nem indul újra. Teker az indítómotor, de nem kap üzemanyagot, látható az üa szűrő, adagoló csövein a buborékok mozgása, tehát lelevegősödik, de hiába tekeri nem szívja fel. Legalább fél óra múltán, az akku saru levétele után beindul, megy mintha mi sem történt volna. Tegnap kiolvasták, egy izzítógyertya hibán kívül más tárolt hiba nem volt benne.
Ha valakinek van hasonló tapasztalata, vagy bármilyen ötlete és megosztaná, azt nagyon megköszönném, két hét múlva indulnék egy 3000 km-es útra, így nem túl megnyugtató...
Olyanom van mar vagy 3... :( van esetleg a hatso ulesben magasito? Vagy konyoklo? A mostanival ami van sincs bajom (esprit) csak ha talalkok "komolyabbat" akkor racuppannek. Kulisszat megnezted? Gondolom otomata. :)
Hűtéssel kapcsolatos kérdésem lenne nekem is. Az én autóm egy W124 300D.
Jelenség: akkor is hűt, mikor nem kapcsolom be a klímát. Vagyis tételezzük fel, hogy 25°C a kinti hőmérséklet. A hőfokválasztó a minimumon van, a ventilátor 1-es fokozaton. Ilyenkor hidegebb levegőt fúj be, mint a kinti hőmérséklet. Ez nem fordulhatna elő, nem? Ha bekapcsolom a klímát, akkor hideg levegőt fúj be, de nem olyan hideget, mint kikapcsolva - minimum hőfok álláson.
Plusz azt is a napokban vettem észre, hogy kikapcsolt klíma mellett a jobb oldali tekerő (hogy hova fújja a levegőt) nagyon melegszik, szinte forró... Ilyet télen nem vettem észre, mivel olyankor megy a fűtés, és az egész középkonzol meleg ilyenkor. Azt kipróbáltam, hogy ha megy a klíma, nem melegszik a kapcsoló.
Ami meg fűtéssel kapcsolatos: elvileg a középkonzolon lévő két szellőzőn keresztül (a képen 13-as jelölésűre gondolok) csak kinti friss levegő jöhetne be. Ehhez képest a bal oldalin jön a meleg, a jobb oldalin meg a hideg levegő.
Segitséget szeretnék kérni a hozzá értő illetékesektöl!
W204 2.2D 170L Aut.m 5 fokozatú váltóval! Az autó menet közben leáll és vagy az 5. probálkozásra indul be. Csorgás, kiss sebességnél! Mint ha lefulladna! mitöl lehet ez ? Mellette van még egy olyan problémám is h ismét menet közben letilt az ESP és az ABS, motorhibakód! Gyújtás le, indit ujra muködik minden! Az 5. sacc inditás után motor hiba kód is törlödik! MAgasnyomás szabályzó szelep lett cserélve, (nem tudom tanitani kell e be, mert nem lett) !