Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

boys13220 Creative Commons License 2016.06.19 0 0 364545

Hello valak itudna segiteni egy kérdésben?az a problémàm hogy a turbobol ami jon gumicso és az intercollerhez csatlakozik le dobja magàkor mikkor huzattom az autot! vissza raktam màr 2 szer! proba tàn 2ben huzatnàl és szét nyomja a csovet?mi lehet a baj ?nagy a turbonyomàs? vagy mi lehet?

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.19 0 0 364544

A szűrőhöz is mindig 2 db gumigyűrűt adnak, zacsiban, azért is gondoltam, de az is igaz, semmire sem jók, egyik sem.  Jól van, akkor megkönnyebbültem, gyári a csavarom.

  A szűrő tetején sem kéne egy vörösréz alátétnek lennie? Mert az enyémen semmi sincs, csak a csavar. 

Előzmény: Stanca W202 (364542)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.19 0 0 364543

Azaz, fém karika. Akkor jó, hogy nem feszegettem, azért nem akart lejönni onnan. Nem cseréltem ki, mivel nem bírtam lehúzni a csatit. :) Oksa, hétvégén megpróbálkozok vele ismét, azért csak jó volna azt is kicserélni.

Előzmény: Stanca W202 (364541)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.06.19 0 0 364542

Ha jol emlekszem egy  mert a masik a szuron van. A leallito szelep alattit akkor ki sem cserelted?

Előzmény: Törölt nick (364540)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.06.19 0 1 364541

Az elemtromos csatin van egy fem karika. Azt ha leveszed akkor tudod lehuzni a csatit. Visszafele en ugy raktam, hogy a fem biztosito karikat beraktam a nutjaba es ugy szepen be is pattant a csati a helyere. 

Előzmény: Törölt nick (364540)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.19 0 0 364540

Szia! Nem bírtam lehúzni az elektromos csatit. :( Szerintem törne, ha feszegetném. De nem ott gázolajos, rosszul emlékeztem. A 2 csati alatt futó cső valamelyike eresztette már megint a gázolajat. Tettem rájuk másik gyűrűket ismét, talán most jó lesz. A gázolajszűrő csavarja nekem még gyanús. 

   1 karika megy csak rá. A robbantott rajzokon 2 db gumigyűrűt látok azon a csavaron, de ezen csak egynek van hely. Kettőnek, vagy egynek kell lennie rajta, nem tudod véletlenül? Köszi!

Előzmény: Stanca W202 (364490)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.19 0 0 364539

Szia! Üzemanyagcső csonkok gumikarikái lesznek, nem szabad bubisodnia. Ha bubisodik, nem indul-nehezen indul, ha pedig a gázolajszűrőnél felül, a 2 baloldali bubizik, akkor meg abszolút el sem indul.

  A hibakód az nem tudom mi, az +1 hiba lehet, szerintem.

Előzmény: Debreceni_György (364528)
mica-r Creative Commons License 2016.06.19 0 0 364538

Sűrítési végnyomás kb 25 fölött jó úgy emlékszem

Előzmény: Laller73 (364537)
Laller73 Creative Commons License 2016.06.19 0 0 364537

Sziasztok!

 

 250d (602.912) kompresszió adatra lenne szükségem.

Az infót előre is köszönöm

murder81 Creative Commons License 2016.06.18 0 0 364536

Sziasztok. Van egy olyan problémám, hogy akksi lemerült, feltöltöttem, de az autó nem indul. Sarukat le-fel,, műszerfal világít légkompresszor bekapcsol, indítanék, kattan egyet utána se kép, se hang. Saru újra le, majd fel, ugyanez. Túlfesz relére gyanakszok. Vagy csak már szar az akksi. Hol találom ezt a relét? W220 2000-es évjárat. Ha nem muszály, nem vennék akksit látatlanba. Amúgy is meríti vmi az akksit ha a saru rá van kötve. Köszi.

G.J... Creative Commons License 2016.06.18 0 0 364535

Szia, nálam is időközönként lomha lassú volt az autó, hiba kód nélkül!  Újra indítás után minden rendbe jött!

A 3. szerelőhöz járó motorral vittem, amikor a hiba fent állt! Szívószelep hibát olvasott ki! Szívósor csere(1 szelep teljesen eléget egy másik meg nem tudott zárni)!
1 hét öröm után kiderült 1-szere két Hiba váltogatta egymást! Az automata váltópanel beszart!(időközönként nem tudott visszakapcsolni)! 

Autó: w203 270cdi 2002

Előzmény: s320cdi2000 (364331)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364534

Nem.

 

Előzmény: Debreceni_György (364533)
Debreceni_György Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364533

Köszönöm a tippet, ezt gondolom 100%-ra ki tudják mérni, vagy gyári diaggal kiolvasható ugye?

 

Előzmény: Smafu.w126 (364531)
Debreceni_György Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364532

Kösznöm, a tippet.

Előzmény: power210 (364529)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364531

Túlfesz relé csere.

Előzmény: Debreceni_György (364528)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364530

Vezérlő panel hiba gyanús.

Előzmény: barnamb (364526)
power210 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364529

Szia !  Ha legközelebb leáll és nem indul újra akkor kocogtasd meg Jobb elöl a Pirossal körbe jelölt fedelet .  Ha indul akkor sanszos a túlfeszrelé szórakozik .  Persze ehhez a buborékoknak nincs köze .

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Debreceni_György (364528)
Debreceni_György Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364528

Tisztelt Uraim!

SOS problémával keresném segítségeteket: S210 300 TD-ről van szó, a tünete pedig az hogy menet közben időnként leáll (eddig 3 alkalommal) , egy pillanatra kiír egy üzenetet, talán motor electronic... Sajnos nem tudtam végig olvasni, mert a következő pillanatban már abban az állapotban van mint amikor a gyújtást ráadom. Ezt követően nem indul újra. Teker az indítómotor, de nem kap üzemanyagot, látható az üa szűrő, adagoló csövein a buborékok mozgása, tehát lelevegősödik, de hiába tekeri nem szívja fel. Legalább fél óra múltán, az akku saru levétele után beindul, megy mintha mi sem történt volna. Tegnap kiolvasták, egy izzítógyertya hibán kívül más tárolt hiba nem volt benne.

Ha valakinek van hasonló tapasztalata, vagy bármilyen ötlete és megosztaná, azt nagyon megköszönném, két hét múlva indulnék egy 3000 km-es útra, így nem túl megnyugtató...

Stanca W202 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364527

Olyanom van mar vagy 3... :( van esetleg a hatso ulesben magasito? Vagy konyoklo? A mostanival ami van sincs bajom (esprit) csak ha talalkok "komolyabbat" akkor racuppannek. Kulisszat megnezted? Gondolom otomata. :)

Előzmény: mica-r (364525)
barnamb Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364526

Sziasztok!

 

Hűtéssel kapcsolatos kérdésem lenne nekem is. Az én autóm egy W124 300D.

Jelenség: akkor is hűt, mikor nem kapcsolom be a klímát. Vagyis tételezzük fel, hogy 25°C a kinti hőmérséklet. A hőfokválasztó a minimumon van, a ventilátor 1-es fokozaton. Ilyenkor hidegebb levegőt fúj be, mint a kinti hőmérséklet. Ez nem fordulhatna elő, nem? Ha bekapcsolom a klímát, akkor hideg levegőt fúj be, de nem olyan hideget, mint kikapcsolva - minimum hőfok álláson.

 

Plusz azt is a napokban vettem észre, hogy kikapcsolt klíma mellett a jobb oldali tekerő (hogy hova fújja a levegőt) nagyon melegszik, szinte forró... Ilyet télen nem vettem észre, mivel olyankor megy a fűtés, és az egész középkonzol meleg ilyenkor. Azt kipróbáltam, hogy ha megy a klíma, nem melegszik a kapcsoló.

 

Ami meg fűtéssel kapcsolatos: elvileg a középkonzolon lévő két szellőzőn keresztül (a képen 13-as jelölésűre gondolok) csak kinti friss levegő jöhetne be. Ehhez képest a bal oldalin jön a meleg, a jobb oldalin meg a hideg levegő. 

 

 

mica-r Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364525

Egy csatlakozó, két vezeték (fűtés lesz) kék aszférikus.

Elegance fekete szövet szép állapotban.

Előzmény: Stanca W202 (364524)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364524

Kek asferikus es nem a ket csatis. ;) Milyen a kulissza? Belso? Tudnek csemegezni. :)

Előzmény: mica-r (364523)
mica-r Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364523

Milyen kellene?

Előzmény: Stanca W202 (364522)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 364522

Szia! Ha jol gondolom bontod. Nezz mar ra a balos tukorlapra pliiiz, hogy milyen csatija van hatul! THX!

Előzmény: mica-r (364518)
mica-r Creative Commons License 2016.06.16 0 0 364521

Mit látni diagnosztikán?

Előzmény: Clown23 (364520)
Clown23 Creative Commons License 2016.06.16 0 0 364520

Diagnosztika is mond minden szart, amiatt lett kicserélve a magasnyomás szabályzó szelep is! :(

 

Előzmény: mica-r (364517)
Clown23 Creative Commons License 2016.06.16 0 0 364519

Diagnosztika is mond minden szart, amiatt lett kicserélve a magasnyomás szabályzó szelep is! :(

mica-r Creative Commons License 2016.06.16 0 0 364518

Ide is pottyant egy! 

De nem lesz magyar, mert 2.8 V6-os.

Előzmény: Stanca W202 (364504)
mica-r Creative Commons License 2016.06.16 0 1 364517

Irány a diagnosztika!

:-)

Előzmény: Clown23 (364516)
Clown23 Creative Commons License 2016.06.16 0 1 364516

Sziasztok!

 

Segitséget szeretnék kérni a hozzá értő illetékesektöl!

W204 2.2D 170L Aut.m 5 fokozatú váltóval! Az autó menet közben leáll és vagy az 5. probálkozásra indul be. Csorgás, kiss sebességnél! Mint ha lefulladna! mitöl lehet ez ? Mellette van még egy olyan problémám is h ismét menet közben letilt az ESP és az ABS, motorhibakód! Gyújtás le, indit ujra muködik minden! Az 5. sacc inditás után motor hiba kód is törlödik! MAgasnyomás szabályzó szelep lett cserélve, (nem tudom tanitani kell e be, mert nem lett) !

 

Köszi elöre is!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!