Figyi én egyszer érdeklődtem krómozott ferde! hűtőrács után, de komor arccal közölték: nincs, de ha lenne akkor ... lenne. Itt azért egy nagyobb számot mondtak mint Neked. Az index meg 10 ezer. Nem kell összetörni mint nekem (a 20 ezres fényszóróval együtt) Bár ezek ferdeorrúra vonatkozó számok. Sajnos ez van. Viszont az összes kopóalkatrésze olcsó :-) (szűrők, betétek stb.)
Ja az ex-Coltomra 9 ezer volt egy utángyártott (meglehetősen gagyi) hűtőrács. Igaz emblémával (ami azóta kifakult -2év)
Popovics meg nekem egy csomó apróságot ingyen adott :op
Az történt,hogy tegnap kiürült a tankom és hazafelé tankolni szándékoztam.Sajnáltam,hogy a Váci út melletti ESSO töltőállomás szolgáltatásait nem vehetem igénybe ,mert addig nem tartott volna ki a nafta...
Így hát két lehetőségem volt...
Bartókbéla út , Tétényi út körzetben..
1. JET
2. SHELL
Az elsőt még nem próbáltam és asszem nem is kockáztatom meg...
A másodiktól borsódzott a hátam mert pancsolós kút hírében áll nem is szólva az átvágásokról...
Nem előszőr tankoltam ott és nem volt semmi rossz exp. . Mindig 98-at tankolok. Ez sem történt máshogy. 47l begurul a tankba. OK. Fizet , belül elindul.... Jéééééé ..... Naháááátt.!!!!
Ez jobban húz mint előtte vazzeg...
Hahh. Mondom akkor ESSO elfelejtve.. Pedig van már 1 csomó bélyegem.. Majdnem betudom váltani 1 órára... :D
Szóval azt a konzekvenciát vontam le,hogy
A Saab szereti a SHELL 98-at. MIÉRT?
a.) Azért,mert ez jobb neki és kész.
b.) Mert a 98-@ nem pancsolják mivel majdnem mindenki 95-5 visz és így nem éri meg macerálni.
c.) Csúnya ESSO is babrál ? Pont a központnál? Mivel a fejük felett van az ESSO központi irodája.
d.) Semmi baj az ESSOval csak a SAAB nem komálja.
Mindenki doncs el maga, de szerintem:
a.) , b.) , d.)
nem lep meg :)) mi is költözködünk mostansag ket orszag negy varosa között. anyamek mult heten *ket* mercivel (c-osztalyok) hoztak nekem 4 db szeket, melyeket egyben atraktam a kisautoba & meg a fele csomagtarto üresen is maradt. tegnap meg ket darab 200x90-es matracot helyeztünk el ugy, hogy total elvesztek "ott hatul". a 24 csatornas kevero=höz meg az ülest se kellett lehajtani... pedig 4 szinti is volt a tetejen. SAAB rules!!!!
De a hütőrácsért kérnek ennyit szerintem sok egy vacak müanyagért (saját vélemény)
Hogy kerül a laminált padló no meg a tapéta a kocsiba?
Szerelni lehet, hogy én is a Popovicshoz vinném, de eléggé árérzékeny vagyok és a legutóbb Töröcsik Gabi is jól dolgozott ráadásul 2/3 árért ami nem elhanyagolható szerintem, számomra!
Lehet, hogy nem kéne beleszólnom, mert nem képviselek igazán autentikus hangot a témában, de én tutira Popovics bácsihoz vinném a verdát, mert amennyit eddig láttam, azalapján sehova máshova (én vagyok a Sehova Tanúi :)) )
Nos a homepagen felelhető címeket már hívtam. Legalábbis Raczékat és Popovicsot. Az egyiknél 4pénzt a másiknál 6 pénzt kérnek. Lehet, hogy a Ráczot részesítem előnyben? ;-)
Ide? Benézni? Hogy egyen a sárga irigység, mi?
A Dévúban legalább senkinek nincs SAABja :))
(Merugye Trbvszkij is, a SAABok kézzelfogható bástyája is punnyad valamerre :))) )
jol van na... en tkp. tökhülye vagyok, mert rögtön elso=re bevasaroltam egy olyan autot, amito=l sose tudnek megvalni - leven, hogy pont illik hozzam kivül-belül es a turbojaval miden szarbol kihuz. Amig meg nem talalok rajta egyetlen negativumot sem, addig minek kene masik?? Ugyhogy meglatjuk öt ev es 100ekm mulva, akkor jöhet akar egy 9000 vagy 9-3-5-7 is. Vagy egy V70-es Volvo... mind1, csak svedauto legyen!
Draga. Meg Nemtebe kö menni erte. Meg miert köllött rajta kuplungot cserellni?? cö-cö, lehet hogy varosban hajtottak, azert is a keves km. Egyebkent full fapados az auto:
4xEFH (szeria), ESSD (szeria), Radio-Cass (haha), ABS (szeria), Nebelscheinwerfer (mi a f**nak, összetörni?, egyebkent szeria), Elektr- aspgl (szinten felesleges cucc, de szeria), geteilte Rückbank (ez a legfontosabb, szerintem szeria), G- Kat (szeria), ZV (szeria)
Meg klima sincs benne, plusz az az uncsi szin ;))) No meg no turbo-no 900-no SAAB, inkabb jarj gyalog. Nem megy az sehogy, azzal a kis gyenge motorral.
Ha mar 9000, akkor vegyel 92 utanit, 200 lovast, automatat es klimasat, olyan 200ekm körülit. Az se kerül semmivel se többe. Vagy 92 elo=ttit, de akkor valami dögösebb szinu=t, es klima legyen benne (atallitva R134-re v mi a szösz). Azokat legalabb el tudod adni, amikor rajössz, hogy faj a szived, ha nehanapjan szembe jön egy 900-as.
még valami... Korzo barátunk által említett Sziki-Car ill. Popovics mester... Mindkét hely olyan, hogy kérsz valamit (jelen esetben hütömaszak), elmennek, 2 perc múlva pedig ott állnak. De ezt ki lehet próbálni olyan alkatrésszel is, amit az ember nem hinné, hogy van (jó, kenyeret meg tejet ne ott kérj).
jajistenem... a SAAbos is csak ember, aludni meg kell :)
sz'al ha figyelmesen olvastad a topicot, akkor valaki kért bontott alkatrészekröl infót. Na, hát nosza, goto SAAB900 Klub hómpédzs, klikk Szervízek és bontók link, és láss csodát :)
Szükségem lenne egy két tipre no meg egy dísz hütőrácsra (valahol elhagytam - letört) és ha valaki tud ajánlani bowdenest annak is örülnék mivel a motorháztető bowdenem elszakadt :-(
Köszike
HA valakinek egyszerübb mailbe a nippon@eposta.hu ra várom az ötleteket segítséget
Szerintem a klublapon belenézel a Szervízek (vagy valami hasonló nevű) oldalba, ott találsz egy jópárat. (www.saab900.hu) Ajánlhatom a Sziki Car-t, ahol mostanában már inkább 9000-esekkel foglalkoznak, de a 900-asok professzoránál dr Popovicsnál is nyugodtan próbálkozhatsz (bekötött szemmel, dobozból is összerakna egy SAABot), ééés nem utolsósorban a Rácz Mobillal is kellemes tapasztalataim vannak.
Minden lehetséges, csak a megfelelő helyen kell keresni :-))
KorZo, aki folyamatosan téríti a SAABosokat az egy igaz hitbe (hétvégén még 2db)
Tudnátok abban segíteni, hogy hol találok SAAB bontott alkatrészeket Budapesten? Nekem Van egy 9000 CD-m, hozzá kéne egy-két alkatrész.
(A Polár nem érdekel.)
Köszönöm a segítséget előre is:
Lehet, hogy én egy Q nagy állat vagyok, de akkor is a nagy autókat szeretem, és ha valóban lesz SAAB luxuslimuzin, akkor én nagyon kiváncsi leszek rá, sőt, ha netán valami csoda folytán megengedhetem magamnak, akkor ráadásul még venni is fogok, és dafke nem fogom szégyellni magam:))))
Emberek! A 9X csak egy tanulmányautó, minek róla vitázni?! Ha mérnök lennék a SAAB-nál, én is azt mondanám, hogy ez meg az meg fog belőle valósulni, és nem mondanám, hogy csak kicsit unatkoztam:)))
A menetteljesítményekkel nem lesz baj (bár nem derült ki a motor mérete, mert azért a 2.3 jobb...), a költség meg... Hát kinek mi a sok(k). Egy kötelezöt meg lehet úszni 40-50-böl, de meg lehet csináltatni 120-ból (attól függ, kinél csináltatod).
A többi meg: hát SAAB (bár az indító kulcs rossz helyen van ;) ). Batár, elegáns, és nem kell félni benne.