Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3856
tanulságos... ;)
Előzmény: bUddy (3854)
bUddy Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3855
Itt is van 6 db videó, nem linkelem be őket külön-külön: Saab Videos

Apropó, továbbra sem tudja senki, hogy hol lehet megtalálni azt a bizonyos videót, amelyiken kilencezresek "táncolnak" komolyzenére?

h i r d e t é s
bUddy Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3854
Üdv!
Ha érdekel benneteket, hogy hogyan gyorsul 80-ról 180-ra egy tunningolt 9000 Aero, akkor töltsétek le ezt:80-180
Szerintem elég komoly, főleg ha nem fake...
Pro Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3853
részemrôl is, de esetleg lehet rád számítani mondjuk az én/te autóm/autód emberekkel való megtöltésénél?
Előzmény: nippon (3852)
nippon Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3852
Köszönöm a figyelem nyilvánítást!

Szerintem is használhatóbb a full autó. A 10/pénz per éjt én is sokkalom - ezért csodálkoztam a honlapon amikor 1pénzt olvastam szállásra! :-O
Még egyszer köszi a reagálást. Részemről még bizonytalan az egész.

Előzmény: Pro (3850)
nippon Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3851
Hali

A prolongnak is van kifutása, hogy ismételed, vagy csak a 100e km miatt kell ismételni mert az teljessen természetes, de ha minden olajcsere alkalmával az egy kicsi költséges.

Előzmény: BGC (3847)
Pro Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3850
Sziasztok!
én egy elég passzív tag vagyok, de néha feléledek, egy '86-os 9000CC-m van ...

A Cseh találkozóval kapcsolatban en csak a benzin költséget számolgattam az olyan 24,000Ft oda vissza kb, az én kocsimra számolva, de szerintem az átlagos fogyasztású. Én inkább valami campingben alvásra szavaznék a szálloda helyett, mert 10,000Ft/éj nekem kicsit sok volna.
Szerintem az nem volna egy rossz ötlet, hogy 4 ember/ autóval mennénk, akkor olyan 10e Ft körül szerintem ki lehetne jönni mindenestül.

pro

Előzmény: nippon (3841)
baas Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3849
BGC:
Amit leírsz annak szerintem a köv. okai lehetnek.
1. koszos benzin (tankolj máshol !)
2. gyertya v. gyujtáskábel hiba (ki kéne mérni a kábeleket )
3. porlasztófej hiba (ezt injektoros tudná diagn.)

Még próbáld ki azt,hogy amikor rángat akkor nyomsz neki üresben nagyobb gázt,hogy pörögjön fel a moci
és figyeld,hogy abba marad-e a ficánkolás.

Prolong RULLA!

korzo Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3848
Ekkora felbontásban nem látszik. Amúgy kb. akkora mint amit neked csináltam, csak nagyobb festékhiánnyal :-(

A zenéről meg annyit, hogy attól függ mit hallgatsz. Valamelyik nap, miközben Offspringet hallgattam, 8 perc alatt értam át a céghez, ami kb. 18 km :-)))

Előzmény: baas (3846)
BGC Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3847
Baas!

Idönként rángat, amikor alapjáraton csorognék pl. egy dugóban, vagy hirtelen gázadásnál alacsony fordulatról nagyon nehezen akar megindulni, aztán elkapja.
Mikor injektortisztítót tettem bele (valvoline) az auchanban vettem, akkor kifogástalanul muzsikált, de a következö tankolás után megint elöjött. (bocs de nincs hosszú ö-m)
Erre gondoltam, mivel már több mint 300.000 km van benne lehet, hogy elkoptak a injektorcsúcsok.
Ez drága muri???

A prolongról csak annyit, hogy én is belelocsoltam az elözö olajcserénél és kb. 2000. km. után a vezérmülánc (ü-m sincs) és fogaskerék enyhe morgó hangja, teljesen megszünt, söt sokkal finomabb járása lett a motornak. Úgyhogy most is bele lesz locsolva.

BGC

Előzmény: baas (3846)
baas Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3846
nippon:
Érden a Popovicsnál.

BGC:
Van valami gond?

korzo:
Nem látom a horpadásokat !!!
Csak kamu volt mi???
Azt hiszed ettől jobban éreztem magamat?
Így is tél előtt meg kell javíttatnom és biztos tízezrekbe fog kerülni az ilyesfajta hibák javítása. :(

Én a száguldozás ellen kitaláltam magamnak egy gyógyszert csak még beszerzés alatt van.
Tehát ha zeneszerető ember vagy ,akkor itt az ideje valami csinos kis zenét belerakni az ótóba.
Így lassabban fox menni,hogy minnél több ideig élvezhesd a zenei örömöket. Én legalábbis ezt tenném.. :D

BGC Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3845
Sziasztok!

Mondjatok jó injektorost szerelöt, mert over 300.000 km-nél jó lenne átnézetni.

Köszi

BGC

aex Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3844
vp!

ismero=s a szindroma :)) erro=l az oldalrol egy kb. az en autommal egyido=s 1.3-as Opel Kadetthez van szokva a lady, ami persze az Opel es a SAAB termekek közötti mino=segkülönbsegek temajaban is sok erdekes megallapitast hozott ki belo=le :)

Eleinte en is szaguldoztam persze, csak mar nem latom az ertelmet. Vegül is, ugyanoda erek lassaban is, csak nem ugyanakkor :) Legalabb annal többet ülhetek a kisautoban :))

A csinkvecsentot (az autot, nem a korszakot ;) csak arrol az oldalarol ismerem, hogy nemreg beletolattam egybe parkolas közben. Addig nem is tudtam, hogy van olyan, hogy perforalt auto!! Made by TetraPak :))

Előzmény: vérponty (3843)
vérponty Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3843
Korzo,

tedd fel a maradek kepeket is, leccci. Igy meg tudom mutatni masoknak, milyen kocsim van 8-D.

aex (ha jol emlexem)

turbogirl... Hm. A 7vgen hagytam, hogy a baratnom vezesse a szemem fenyet (en enyhe alkoholmergezes tuneteivel az anyosulesen), hat... 2-3-4 fokozat vegig kihuzva turboba. Sebesseg rullla. Szinte sajnalta, hogy hazaertunk.

Mindjart felebredtem. Mondtam, semmi baj, de most egy hetig nem eszem, hogy a fogyasztast (84, ohne katalizator, kezivalto) valahogy kompenzaljam. Mentsegere legyen mondva, hogy fiatcsinkvecsentoban tanult vezetni, most egy vwventot nyuzogat.

hali,

vp

Előzmény: korzo (3842)
korzo Creative Commons License 2001.08.28 0 0 3842
Nem. Sajnos nem kaptam meg a listát :-(

Ne bántsatok, ez volt az első képem digitálissal (céges). Ezér' bosszúból nesztek mégegynagy! Csak azér', hogy véletlenül se tudjátok meg milyen felnim van. :o))
Van még négy kép ezeken kívül, úgyhogy vigyázzatok mit írtok! :-)

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Előzmény: BlackStar (3840)
nippon Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3841
hali köszi az okítást lassan képbe jövők,

Axa
Sajna a tervezhető költségekről én sem kaptam semmi tájékoztatót, bár pár adatot találtam a honlapon :-(
HA valaki kiszámolta mán mennyiből lehet megúszni egy ilyet akkor érdekelne a végeredmény.
LG

Előzmény: lp (3839)
BlackStar Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3840
Nna, akkor a következő:

Axa!

Figyu, van valami érdekesem, majd mutatom. Kafa. :))

Végülis ezzel a cseh talival mi a kotta? Ha addigra sikerál valamilyen módon beváltani a vagyonomat, lehet, hogy csatlakozom (Blee! Ladával :))) )
Aztán készülget egy indekszes tali is, szerintem tegyük tiszteletünket :)

Aex!

Mostmár télleg vissza kéne adnom a könyveidet :)))
Egyébként meg jobbulást a kisótónak, láttam Popovics bácsinál

KorZo!

Figyumán, megkaptad a rencámos listát?

lp Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3839
A rántópad egy olyan szerkezet, ami ha átmész rajta, akkor oldalra elrántja a hátsó kerekeket, ezzel előállítva a megcsúszást, segítve ezzel az autód viselkedésének megismerését veszélyhelyetben, de biztonságos körülmények között. Előfordulási hely: különböző vezetéstechnikai pályák pl. újpesti Autóklub pálya.
Előzmény: Törölt nick (3836)
lore Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3838
Valóban gyönyörűek ezek a felnik!
Előzmény: korzo (3832)
nippon Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3837
Még mindig kukának érzem magam!!!
Nektek nincs gond a frissítéssel?!
Előzmény: Törölt nick (3836)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3836
a rántópad? arról én is csak olvastam (Autós szégyentábla topic). a rázópad a szervíz 5lete volt.
Előzmény: nippon (3835)
nippon Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3835
Sziasztok,
Köszönöm a válaszokat,
Thom
De a rántópadra gondoltam, viszont erről a buliról nem villágositottál fel?

Baas
És mind ezt hol sikerült összeguberálnod?

Előzmény: baas (3827)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3834
nem nagy, szép (pláne a felnid! ;) )
Előzmény: korzo (3833)
korzo Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3833
Ááááá sikerált. Írásbeli válveregetés magamnak.
Bocsi, hogy ilyen nagy de nem'tom hogy kéne lekicsinyíteni, vagy eleve kicsit kell beszúrni?
Előzmény: korzo (3832)
korzo Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3832
Na most megpróbálok saját képet felrakni:

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

korzo Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3831
Ilyesmi járt nekem is a fejemben...
Én is más vagyok mint a többi autós. Thom is más. Aex is más. Mi mindannyian mások vagyunk a többihez képest, de akkor mások vagyunk-é egymáshoz képest?...

KorZo, aki már maga se érti mit írt ide... :o)

Aex, a turbo nem dísznek van az autón. a használatáról érdeklődj Lenkey kollegánknál! :-)))

Amúgy sose értettem az újságírókat. Miért olyan nagy baj az, hogy egy autóban a motor kétféleképpen viselkedik (turbósoknál, meg pl Honda VTI). Legalább eldönthetem, hogy takarékoskodom vagy haladok, mindezt csak a váltási pontok változtatásával. Persze, jó a vízszintes nyomatékgörbe (pl.: Saab 2,3 Aero), de ilyet elég nehéz csinálni. A baj akkor van ha hullámos (ezt az Opelek tudják produkálni, de azok egyébb aljasságra is képesek. Tudok példát is de az már nagyon OFF).

Előzmény: aex (3830)
aex Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3830
yeah, nem rozsdallik. csak ahol fembo=l van.

turbo alacsony fordulatszamon?? ammeg minek?? nem stoplight-racingre van kitalalva.
Ez a baj a tudatlanokkal (többek között). Azt hiszik, hogy a turbo azert van rajt, hogy szethajtsuk az autot.

Nem megy, rozsdasodik, nem baj, azert szeressük :))

Szeretlek, Thom, az ilyen idezetekert! Annyira mas vagy, mint a többiek!! :))))

Előzmény: Törölt nick (3824)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3829
ugye te is érzed, hogy ilyenkor nem fogom átolvasni a topicot, hogy valaki K.e. 130-ban beírta-e... ;)
Előzmény: korzo (3826)
aex Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3828
nippon!

orszaguton kevesebbet valamivel, de nem nagyon volt alkalmam merni. Autopalyan jön ki a 7,5 azt sokat mertem a Becs-Bp viszonylatban. 87-es (86 szeptemberi) K-Jetronicos 8szelepes intercooleres katalizatoros turbo, kezi valtoval es kb. 300ezer km-el. Tudomasom szerint minden eredeti rajta, ezert is lep meg a sok turbo stb. cseres "alkalmi vetel".

Hozzateszem, ugy szoktam menni, hogy a turbo a 300 km-es ut alatt be se kapcsol. "Realis SAABos" fogyasztasi adatokat inkabb a baratno=m produkal, aki autopalyan nem nagyon lassul le 180 ala :)) turbogirl :)) Majd megkerdem.

Előzmény: nippon (3805)
baas Creative Commons License 2001.08.27 0 0 3827
baas nen ért semmihez, mert szakbarbár de azért
érdekli őt az automobil.
Csak jók az információforrásai. :D
Hétvégén sikerült összebányászni nekem írd és mond.:
- 1 db visszapillantótükröt (a gömbcsukló már kikopott az előzőben és sosem arra állt amerre kellett volna.)

- 1 db gyári bontott tanksapkát (benzinszag eliminated !!!)

- 2 db ütköző gumibolhát (a tanksapka zárófedélhez ,mert nekem ott hiányzott és koppant a műanyagon :D )

in progress...

1 db bal oldali hátsó üléstámlasort tartó bizbaszt.(nekem letört)

1 pár hácsó(ezt hívják szóalkotásnak) sárvédőgumi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!