valahol hallottam (valaki mondtam, mitthomén), hogy külföldröl lehet autót behozni úgy, hogy kiválasztod neten, és hozzák... hun van ilyen honlap? körülnéznék kicsit...
Btw ma voltam a ringen 200+ lóerős autókat tesztelni és egy 380 lóerős awd-s szörnyben egy profi tesztpilóta mellett megtapasztalni, hogy mi a különbség az amatőrök és a profik között, majd élőben mesélek :-)
axa, thom, baas,
nekem jó a kedd, de valszeg 5-ig melózok, tehát olyan fél6 felé tudnék a rakparton lenni. Szerda, csüt. sajna nem jó...
páter,
te is kinnt voltál? Mivel a volvo topikba be volt nyomva a hirdetés, ezért nem titok, 1.2M volt. A tulaj egyrészt tisztában volt a gép unikum jellegével, mert nem engedett, másrészt nem, mert ennyiért odaadta :-) Behozni már nem lehet, az EU-ban is ritkaság...
Sziasztok!
Sajna ezen a héten nekem csak a késő este jó este 10 után, úgy hogy majd máskor örsgyülünk. A tesztről sajnos lemaradtam, talán túlkorán távoztam a taliról?! Esetleg máskor?!
LG
Ja, és még annyit, hogy ha majd bekötöd a rádiót arra vigyázz, hogy a hangszórók + és - polusai egyformán legyenek bekötve mind a négy hangszórón, mert különben a sztereo hatásnak annyi.
1) Ha az óra rendszeresen megy gyújtás alatt, különben meg áll, akkor rossz bekötés. Bár nem tudom elképzelni, hogy lehet rosszul bekötni, hiszen egy nyomtatott áramkörrel van szerelve a műszerfal. Lehet, hogy buherált? Máskülönben az órák nem örökéletűek, szerelő szerint max. 8-10 év és leáll.
2) Kiégett izzó a hangszórót és a levegőnyílást magában foglaló rostély levétele után cserélhető. A probléma csak az, hogy vakon kell csinálni, de nem veszélyes. Csak arra vigyázz, hogy a rostélyt a két csavaron kívül egy kis acélrugó is tartja, nehogy letörj valamit. Nekem sikerült:( Szóval higgadtan, óvatosan:)
3) Ha a hangszórót kiveszed, már ebben a kérdésben is kicsit okosabb leszel:)
Szakirodalom, by Haynes:
Bal első hangszóró: zöld-barna Bal hátsó hangsz: zöld/fehér-barna/fehér Jobb első hangsz: kék-piros Jobb hátsó hangsz: kék/fehér-piros/fehér Földelés: 3 db fekete kábel Állandó tápfesz: szürke Gyújtásról kapcsolt tápfesz: piros Elektromos antenna vezérlés: zöld Müszerfal-világítás (szabályzott erősségű): barna/fehér
Sziasztok segítséget kérek.
Mint említettem volt, megvan a kékség. Működik, ma kipróbáltuk családilag hosszúban, rövidben, gyorsban és fordulókban....
próbaútvonal:Bp-Szentendre-Esztergom-Komárom-M1-Bp.
Nos 3 hibát tapasztaltam:
1. sajnos az autóban nincs rádió-magnó
2. Kiégett az egyik izzó a műszerfal mögött
3. A műszetrfal órája mikor bent ülünk megy. kivett slusszkulcsnál áll. vagy hasonló....
Ezekre kérek megoldási javaslatot:
kezdjük visszafele:
3. mi a fene baja lehet az órának? rossz bekötés??? Érintkezési hiba, avagy súlyosabb?
2. Hogyan tudok izzót cserélni a műszerfal mögött, a hangszóró-lyukból hozzáférek-e?
1. Mivel szeretnék belepakolni egy magnót, a bekötések érdekelnének: van 5 db megkülönböztethető csatlkozóvég:
(A). barna koax (antenna) egyértelmű, nem gond.
a többi madzag egy bogból jön: két külön csatlakozódugós végződéssel valamint 2x2 drót aránylag függetlenül.
ez utóbbik színre megkülönböztethetők:
(B). az első két drót barna és zöld,
(C). a második kettő piros és kék színű.
A csatlakozókba is más-más színű drótok mennek:
(D). 1. csatlakozó: nyolc drót megy 2x4-es formációban: egyik oldal: kék-piros-barna-zöld, vele szemben kékfehér-pirosfehér-fehér-zöldfehér színű kábelek. (okoskodásom szerint, ezek lehetnek a hangszórókhoz vivő drótok)
(E). 2. csatlakozó: 7 drót megy bele: egyik oldalon csak a sarkokhoz mennek madzagok: piros és szürke. velük szemben barnafehér, zöld és fekete, viszont a csatlakozó közepéhez is megy két fekete drót.
Nos kérdésem, hogy mit jelentenek a különböző szinek?
Mit hova kössek? Létezik ezekhez szakirodalom?
Előre is kösz!
lp,
köszi a próbalehetőséget! Fantasztikus, hogy két hasonlóan erős autó (viggen és 9000 2.3T) mennyire eltérő lehet: az egyik betonkemény, nyers, a másik kultúrállat, finom, elegáns. Remélem viszonozhatom a tesztet, bár már csak 1 hétig leszek itthon :-)
Jó, hogy ott voltatok a volvo talin, remélem mindenki jól érezte magát!
Nem tudom feltünt-e nektek, de a 900-as az egyetlen olyan autó, amelyiknek a régebbi modelljei is jó besorolást kaptak.
Saab 900, 79-es kiadástól +20%! Pl. a BMW 3-as, 83-tól -20%.