Hogyan lehet kikapcsolni a világítást? Arra gondolok hogy a bajusz kapcsolón le van kapcsolva, de mégis világít...
Csak ha áll a motor és kiveszem a kártyát, meg az ajtót is kinyitom, csak akkor alszik el!
Ezt nem lehet manuálisra állítani? Nem akarom hogy automatán világítson, teljesen feleslegesen nappali világosságban is ég. Sajna rövideket megyek az akkumulátor szerintem még az indítási áramot sem kapja vissza a generátorból...
lehet hogy tök sületlenségeket írtam, de akkor sem akarom hogy az én engedélyem nélkül világítson...
(visszaolvasva mintha hatalom mániás lennék, pedig nem! vagy igen? :D )
Köszi szépen, valószínű hogy mind a kétszer rosszat adtak mert az enyém csak 480 mm hosszú. Nem tudom hogy az a két kanyar a bevezetőcsővőn mennyit venne el ezeknek az egyenes pálcáknak a hosszából de azért jó tudni hogy van még hosszabb, tovább próbálkozok más bontóknál.
Szakaszosan pöcköld le az ablakokat teljesen, majd a végállásnál tarts a gombot egy pár mp-ig nyomva. Majd szintén szakaszosan fel és itt is húzd a gombot egy pár mp-ig. Így tanulja meg a két végállást.
Mivel sokat okulok az itt olvasottakból, gondoltam én is megosztom veletek a mostani vesszőfutásomat...
Készen van az autó bár nem vagyok felhőtlenül boldog! Sajnos a generátort kellett javítani, mivel az előző "gondos" tulaj szart az autóra, a szelepfedélnél erős olajfolyás volt régebben. Ezt valami mek-mester eltüntette, de addigra a generátorban is olaj volt! Sajnos a forgórész elmozdult a tengelyről, és a vezetékek szakadtak azonnal. Ha már szét volt szedve a csapágyakat is kicseréltettem, meg az ékszíjat is. Most végre van töltés potom 46ezer forintért, és imádkozom hogy más komolyabb problémám nem legyen az idén...
Kérdésem is lenne...
Gondolom az "áramtalanítás" miatt, de az elektromos ablakok csak szaggatva mennek le, ill fel is csak szakaszosan tudom húzni őket. Erre mi a megoldás, mit kell tennem?
Örülök, hogy megoldódott. Mindig tanul valami újat az ember fia. :) Általában egy hibajelenség esetén a clipes kiolvasás valóban mutatja a javítás irányát.
Nem emlékszem budapesti vagy-e, de a klímával ne fuss fölösleges köröket, vidd el a Keresztúri útra és ott többnyire van mindenük ami kell. Anno a Clioval már 100ezernél tartottunk a találgató szerelővel, a végén 20ezerért ők csinálták meg és segítettek eladni a sok fölöslegesen megvett alkatrészt.
Azért jó lenne tudni a nívópálca hosszát, mert először vettem egy után gyártottat az rövidnek bizonyult, utána pedig egy bontottat és azzal is. A gyári pálcáért meg 9000ft-ot nem szívesen adok ki főleg ha nem is az a problémás elem, ráadásul így is már egy vagyonban került mire működőkepéssé tettem.