Másrészt fiúk .... Egy a lényeg .... Hogy mindannyian szeretitek az autótokat ... Függetlenül attól, hogy éppen milyen üzemanyag hajtja :D És ez a lényeg .... (szerintem)
Amúgy meg, ha lehet ilyet kérni szorítsatok, hogy ez a 2002-es szép zöld (párom megőrül érte) Peugeot 307 SW olyan legyen, amilyennek lennie kell ...
Amúgy nem tudja véletlenül valaki, hogy tényleg van - e olyan, hogyha esetleg valami probléma van mégis az autóval vissza vihetem a kereskedésbe, hogy adják vissza a pénzem? Mert tegnap párom mondta, hogy akkor ma rendezzek el mindent ... Mondom oké ... De, ha valami gyíkja van a kocsinak esze ágába se lyusson olyasmit mondani, hogy szart vettem, mert akkor abban a percben fogtam a lurkót és magamat és elhúztam haza :D (persze nem kicsit túloztam ... csak, hogy érezze a törődést :D )
De ezen becsületes részt ráhagytam páromra .... Ugyanis mikor mondta, hogy dízel-t akar, közöltem vele, hogy tudod a ford után mire számíthatsz, úgy dönts, hogy melyik üzemanyag fajta legyen :D Akkor is azt mondta dízel :D
Úgyhogy az én feladatom kiválasztani, az Övé meg az, hogy megkeresi rá a lóvét :D :P :P :P :P
Ha rám gondoltál ezzel a hsz-szel, akkor köszönöm szépen a szüleim nevében is, hogy a benzineseket véded, ugyanis nekik szintén egy benzines 2004-es 307-esük van (ha jól tudom 1.6os de ebben nem vagyok biztos).
Nem kell félteni, tisztában vagyok (már a magam tudatlan módján :D ) ezzel is - azzal is ... Tudom azt is, hogy egy dízelesre többet kell költeni, mint egy benzinesre ... És, hogy azokban is van erő.
Csakhogy ... van én nekem egy párom :D Aki ragaszkodik a dízelhez, amióta tavaly tavasszal megvették az 1.9-es ford escort van típusú munkásautójukat. :) És igen, Ő is / Ők is (kollégájával) megtapasztalták, hogy relatíve költségesebb a fenntartása. De azóta mást nem akar venni párom sem, mint dízelt :)
És igazából már alapjáratból is dízeles típusokkal "támadtam" le a fiúkat :)
nézd, ő kifejezetten hangoztatta, hogy örülne a spórolásnak. sajnos nem új autót vesz, tehát nem érvelhetek a dízel mellett azzal, hogy nézük meg, mennyit költöttem én a dízelségből eredő szervizekre az elmúlt 9 évben, mert konkrétan semennyit, de nyilván a java ezután jön majd. viszont az tény, hogy üzemanyagra kb az egymarmadával kevesebbet költöttem, mint egy 1,6-os vagy 2 literes benzines sw tulaja. 200.000 km-nél a különbség - osztok szorzok deriválok integrálok -
nem. az nem létezik. 2 liter különbséggel és 370 ft-os árral számolva másfél milla jött ki. az nem lehet. ugye elszámoltam valamit?
mindenesetre ha ő most 100.000 km-t beleteker az új szerzeményükbe, azalatt jelentős pénzt spórol meg. szerintem többet, mint amennyibe a HDi motor miatt szükséges szervizek lesznek.
No, azért ha már választani kéne, akkor inkább egy mai HDi, mint amit a videón láthatunk! :-)
Én pusztán csak azért merészkedtem a benzineseket védelmembe venni, mert úgy gondolom, egy, az autóhoz nem értő, de az itteni véleményekre adó kérdezőt nem illő alapból "félrevezetni", mondván, hogy csak a dízel, semmi más.
Ugyanis lehet, hogy az ő felhasználási körülményeinek pont, hogy egy benzines felelne meg jobban - erre figyeljünk, amikor tanácsot adunk s ne arra, mi mibe vagyunk "szerelmesek" :-)
Én is vezettem párszor pl Őrmiék benzines break-jét is, nincs velük semmi baj. Teljesen élhető autók.
De mink valahogy már csak ilyenek lettünk: olajkályhások :D Ez egy hit, egy rögeszme, amibe nem feltétlenül azért kapaszkodunk, mert annyira igazunk lenne. És ez természetesen nem jelent semmilyen fajta kiközösítést, lenézést a szikrázók irányába :) Ez csak amolyan "hit", nyomjuk a mantrát, mert csak :)
Amúgy nálam nagyobb szikra-fant keresni sem kell, ha pl a régi V10-es F1-es kocsikat nézzük, és ez is megér egy kalapemelést: :))
Valamikor 2004 őszén gyárthatták az autót és Belgiumban használták,itthon 2005-ben került forgalomba.Egy Peugeot szerelő barátom mondta nekem az alvázszám alapján a CAN-CAN adatot.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni,hátha van ötlete valakinek. 9HZ motoros, CAN-CAN hálózatos,2004-es ferdehátú autó nem indul.Gázolaj hiány nincs.
Pár hete néha nem indult be,ma már ritkán lehet elindítani.Forog az önindító mindhiába.Hidegen vagy melegen mindegy.Ha beindult már nem áll le,semmilyen hibát nem lehet érzékelni menet közben.Kiolvasva a hibatároló üres,végigfuttatva az "ECU-t (és ABS/ESP-t) nem látja a műszer,minden más hibátlan.Indítás közben a hiba jelenlétekor "nincs kapcsolat az ECU-val" a diagnózis.Végignéztem az adatvonalak sértetlenségét,a csatlakozóikat kívül-belül,a BSI és ECU csatlakozó adatlábakat a paneleken.A 125R-os lezáró ellenállások oda-vissza mérhetők.A CAN busz vonalak egyenfeszültségeit és oszcilloszkóppal az adatforgalmát is megnéztem. ECU-ESP-BSI,ESP-BSI,ECU-ESP felállásban,még az ECU-BSI nem volt próbálva.Megfigyelés:gyújtáskor megjelennek a piktogramok a kijelzőn majd elalszik egy részük.Továbbfordítva a kulcsot,de még nem indítózva már a napi és összes km adat is eltűnik,de az ABS és ESP jel marad végig a kijelzőn.Ha eltűnne sikeres lenne az indítás.Az akku sokáig bírja a "kísérleteket".A kulcsot rendesen érzékeli,ajtónyitáskor trillázik is.Tavaly augusztusban BSI-t cseréltem beázás miatt,az eredeti memóriatartalom került át az újba.7 hónapig nem volt gond.
Felmerült kérdéseim:
-ha kommunikációs hiba van az említett egységek között,menet közben miért nincs hibaüzenet a kijelzőn vagy a tárolóban,csipogás,fordulatszám,sebesség vagy vízhőfok mutató leesés vagy motor leállás
-ha tegyük fel a felső holtpont jeladó makacskodik,lenne erről adat a hibatárolóban
-tanksapka érzékelője okozhat ilyet,egyszer fordítva tettem a helyére és nem indult,amíg meg nem fordítottam?
Láttam a használati utasításban, hogy létezett a műszerfal tetején ülő visszajelzőből, nagyobb méretű.
Lehet e ilyet kapni valahol? Létezik e gyári kinézetű beépítőkeret hozzá? Tolatókamera képét szeretném rajta megjeleníttetni, lehetséges e ez, anélkül, hogy az eddig megjelenő információk ne legyenek elérhetőek?
Szia! Ne szidd a 2004-es évjáratot! Ha jól emlékszem, nekem 4-5 fajta tempomatkart is felhozott, és simán fel lett tanítva. És nem Te csináltad! :) Működik, a napi számláló átvált CC-re, memorizál, megy.