Sokunk gyermekkorát idézik ezek a képek, melyeket sokan szívesen nézegetünk: milyen is volt akkor a vasút, amikor még komoly teherforgalom volt, a járműpark a jelenleginél sokkal színesebb és nagyobb darabszámú volt. Az Interneten - és a fórumokban is - szinte vadászni kell ezekre a képekre, ez a fórum az ilyan képek gyűjtóhelye lehet.
A két történet nem zárja ki egymást... sőt, ha az ismerősöd novemberben is járt volna Miskolcon, akkor pedig a mozdonyszínben látta volna, mert novembertől "vontatási telepi javításon" állt-:)))
Mikor hol:) egy időben a 39-30-asban utaztam, de a szegediek megutáltak a sok hiányylat miatt, most átszoktam az ic-részbe, de sokkal jobban azzal se jártak:)
OFF
nem kell ahhoz találkozó (illetve, ha közös találkozó, akkor kivel is?)
Öszvér légkondin szoktalak látni. Nem levelet akarok írni az említett személlyel egy közös találkán dolgozok, hogy 2-en is állitsuk amit írtam és így nem csak pofa marad...
V42,512 psz számú mozdony látszik a képen- Ő volt az egyetlen 2 áramszedős Leó( így hívták a sorozatott) 90-és évek közepéig úgy volt, hogy ő lesz az egyetlen a sorozatból aki megmarad és felújítják, de végülis a V42,527-es társát újították fel és így az 512-est elvágták.
Nézegettem az Indóház Extrát- Az olajkirály számát, és ott láttam egy képet a 60. oldalon. Az M63 003-as mellett látszik egy x12-es mozdony a parajosban.
Mivel Tastam azt írta, hogy beült egy fiatalember és én sem fiatal ember nem vagyok és hajnalba csak beesni szoktam a vonatra olyan álmos vagyok .. így nem biztos hogy én voltam :D
Ma reggel a záhonyi személyvonaton Cegléden beült a fülkébe egy fiatalember, elővett egy kis laptopot és rég(ebb)i V43-as fotókat nézegetett rajta. A képek között egy csomó N. I. barátomé, illetve az enyém volt.