Keresés

Részletes keresés

Winaty77 Creative Commons License 2016.04.01 0 0 10440

Az olajat mindenféle képen cseréld le. Többféle olaj létezik mindenki másra esküszik.Viszont ha leereszted az olajat kicsit takarítsd át a tartályodat, mert ha 2 évig állt benne az olaj az hajlamos leülepedni .legrosszabb esetben eldugulhat tőle az olajozó rendszer és besülhet a dugó. Gyertyánál viszont figyelj oda ,hogy a megfelelő típusú illetve hőértékű gyertyát vegyél bele! a fúratással kapcsolatban pedig annyit,hogy ha felfúratod az húz magával sok más alkatrészcserét is. Gondolom kicsit nagyobb végsebességet szeretnél. oda kell figyelni bírja-e a hajtókar, karburátorban nagyobb fúvókák kellenek, variátort behangolni ,netán egy sport kipuff, stb stb .Ha nem tuningolni szeretnél és jó úgy a robogó ahogy van akkor vegyél rá egy gyári hengerszettet szereld fel állíts be mindent és használd!

Előzmény: Vilmos Lipics (10439)
Vilmos Lipics Creative Commons License 2016.03.31 0 0 10439

Köszi az infót, új benzin van benne, tegnapi vizsgálat után az derült ki, hogy gyenge a gyertya, úgyhogy csere és a kompresszió is gyenge, tehát kopottak a dugattyú gyűrűk, szerintem fel kéne furatni, dugattyúcsere. az olaj az régi. azt is cseréljem? milyen kell bele?

Előzmény: Winaty77 (10438)
Winaty77 Creative Commons License 2016.03.31 0 0 10438

Szia Vilmos Lipics

 

Szerintem a karbi pucolás az kevés neki. Elsőként vegyél bele egy új gyertyát valamint a teljes üzemanyag rendszert takarítsd ki !( tankot ,csöveket, membránt,szívócsonkot,karbit) Kösd le a karbiról az olajcsövet,zárd le a azokat.tegyél bele keveréket és azzal próbáld indítani. Azért füstöl, mert ahogy húzogatod a gázt úgy adagolja az olajat,és ha régi a benzin akkor nem fog berobbanni viszont az olaj meg folyik bele a forgattyúsházba. ha beindul akkor emeld az alapjáratot .Az elején nagyon fog füstölni :D ha így meg akkor az olajat is cseréld le melegítsd be és állítsad be a karbit.   

Előzmény: Vilmos Lipics (10437)
Vilmos Lipics Creative Commons License 2016.03.30 0 0 10437

Sziasztok! nekem olyan problémám lenne, hogy a Keeway matrix 50-esem 2 évig állt a garázsban és most teljes karburátor és légszűrő pucolás után csak nagyritkán indul be,de akkor is csak úgy ha kicsit befogom a légszűrő bemeneti nyílását. így megy egy 10-15 másodpercet gázkar huzogatással, nagyon füstöl aztán lefullad, alapjárat csak ritkán van, az is lefullad állandóan. ebből következtettünk, hogy sok benzint kap, ezért állítottunk a karbi úszóján, hogy hamarabb zárjon és a tűt is a legutolsó pöcökre tettük, úgyhogy most maximális hossza van kinnt. Elvileg miután teljes becsavarás után 2 teljes fordulatot kicsavarok a levegő csavaron úgy az ideális, de így ezt a problémát produkálja, alapjárat csavart is végigpróbálgattam mindenféle értéken, de ugyanaz a probléma.

strasszerdoma Creative Commons License 2016.03.29 0 0 10436

Sziasztok!

Remélem, tudtok nekem segíteni. Egy Keeway Matrix 50-es robogóm van és nem működik a digitális műszerfala. Egyik pillanatról a másikra, nem indult be és azóta nem működik.

Nem tudtok esetleg valamit erről a hibáról? Mi okozhatja? Hogyan lehet kiküszöbölni ezt a hibát?

 

Köszönöm szépen! :)

Winaty77 Creative Commons License 2016.03.26 0 0 10435

Sziasztok!

 

2 napja sikerült szereznem egy Matrix-ot (2007). Az előző tulaj nem igazán akarta a hibákat javítgatni. (ezért nagyon baráti áron megvettem tőle :D ) Szépen indul szép az alapjárat hidegben melegben egyaránt,viszont ha gázt húzok neki akkor csak hörög és nem pörög fel. Meglestem a karbit kitakarítottam, és próbáltam beállítani,de nem sikerült.A gyári légszűrőnek nyomát sem látom, viszont valami sufni tuninggot próbált rátenni az ember. (erről mellékelek képet is :D )

Viszont amikor levettem a "légszűrőt" akkor kezdte egész rendesen felvenni a túrát. rendeltem hozzá egy gyárit. A kérdésem a következő szerintetek a gyárival megoldódna ez a probléma,be lehetne állítani ? Jelenleg sok benzint kap a gyertyaképből ítélve mert fekete és taknyos,de amíg nincs légszűrő addig nem szeretnék állítgatni semmit

Winaty77 Creative Commons License 2016.03.26 0 0 10434

Sziasztok!

 

2 napja sikerült szereznem egy Matrix-ot (2007). Az előző tulaj nem igazán akarta a hibákat javítgatni. (ezért nagyon baráti áron megvettem tőle :D ) Szépen indul szép az alapjárat hidegben melegben egyaránt,viszont ha gázt húzok neki akkor csak hörög és nem pörög fel. Meglestem a karbit kitakarítottam, és próbáltam beállítani,de nem sikerült.A gyári légszűrőnek nyomát sem látom, viszont valami sufni tuninggot próbált rátenni az ember. (erről mellékelek képet is :D )

Viszont amikor levettem a "légszűrőt" akkor kezdte egész rendesen felvenni a túrát. rendeltem hozzá egy gyárit. A kérdésem a következő szerintetek a gyárival megoldódna ez a probléma,be lehetne állítani ? Jelenleg sok benzint kap a gyertyaképből ítélve mert fekete és taknyos,de amíg nincs légszűrő addig nem szeretnék állítgatni semmit

Atapua Creative Commons License 2016.03.26 0 0 10433

Egy kis segítséget kérnék. A 2T karburátor beállítással kapcsolatban tudna valaki linket adni, ahol van egy konkrét leírás? Volt már róla szó itt a fórumon, de egyszerűen nem találom.

kiskecsu Creative Commons License 2016.03.26 0 0 10432

Sziasztok.most szeretnék venni egy matrixot 2007 es 10000km elsö robogom lenne mire kell figyelni?menyit fogyaszt?ßltalános tudnivalok?50 es 2 ütemü

Gyurmó79 Creative Commons License 2016.03.25 0 0 10431

Megoldottam.

 

Kitakarítottam azt az egy fúvókát, amit az úszóház levétele után megtaláltam, kicsit állítottam rajta, visszavettem az alapjáratot is és lám a kis madárka újra szárnyal. 

Amint tudok fogyasztási adatot, azt is megosztom, de tavaly 3 körül alakult. Remélem most kicsit kevesebb lesz.

 

Előzmény: csabka82 (10430)
csabka82 Creative Commons License 2016.03.24 0 0 10430

Ugyanez volt a problémám (elvesztette az erejét és később lomhán tért magához), nekem variátort és szíjat kellett cserélnem, illetve szívócsonkot, de az alapjárat hogy megemelkedett utalhat karbira.Én itthon házilag kitakarítottam, de az nem használt, be kellett állítani az alapjáratot.Nekem amíg nem állították be 25km-en megevett egy tank benzint...Elvileg otthon is be lehet állítani, de nekem nem sikerült.

Előzmény: Gyurmó79 (10429)
Gyurmó79 Creative Commons License 2016.03.23 0 0 10429

Üdv Mindenkinek!

 

Akadt némi problémám a "kis madárkámmal"(keeway colibri, avagy qjiang).:

kb. 25-30 körül elfogy az ereje és 40- körül szedi össze magát. Ellenben nyélgázon egészen minimálisan gyengül és kigyorsul majdnem rendesen. Továbbá elég magas az alapjárat.

 

Valamiféle robbantott árba kéne a karbiról, hogy kitakarítsam, mert dugulásra gyanakszom lévén, hogy eddig nem csinálta és az elmúlt két és fél hónapban átlag három hetente lett elindítva és megjáratva.

 

köszi előre is

Gyuri

SZ.LUI Creative Commons License 2016.03.21 0 0 10428

Szia,

 

Én a fúvókacsere helyett inkább kissebb súlyú görgőket raknék bele.

Dinamikusabban fog gyursúlni tőle, mert nagyobb fordulaton dolgozik.

 

Üdv

Lui

Előzmény: Vik_Thorka (10427)
Vik_Thorka Creative Commons License 2016.03.18 0 1 10427

Sziasztok!

 

Ez elmúlt időszakban szert tettem egy nem Keeway robogóra, de az alapok megegyeznek.

 

Simán indul, jól veszi a fordulatot, egyenletesen jól gyorsul 55 ig, ez a vége is. (nem is akarok többet!)

 

Még minden gyári (majdnem: benzincsap)

 

A múltkor levegőszűrő nélkül indítottam be a benzincsap csere végett. Kellett egy kis féktisztító:)

 

Hagytam járni, magas lett az alapjárat forgatta a kereket is jó erővel, semmi extra gáz csak alapjárat+szívató.

 

Próbakör levegőszűrő nélkül: Harap, mérges, kilő, szinte elemeli az elejét, majd 25-30kmh körül nagy torpanás horkolás: nincs több anyag.

 

Levegőszűrő vissza, minden a régi.

 

A szűrő háza két kicsi lyukon engedi be a levegőt = folyt.

 

Nem akarok nagyon tuningolni, de egy picit nagyobb főfúvókát bevállalnék, a szegény keverék többe kerülhet hosszú távon mint, egy pici többletfogyasztás.

 

Jelenleg alap gyári 60-as főfúvóka, Mikuni karbi

léghűtéses minarelli blokk, normál (nem sport) kipuff. 3700 ~ km

 

Mit érdemes megpróbálni? Erő lenne bőven az már tudom, mekkora főfúvókát érdemes ép ésszel beszerelni?

 

 

 

 

nukee Creative Commons License 2016.03.18 0 0 10426

Sziasztok!

 

Keeway matrix 50hez vettem digitális kilométerórát. Mikor beszereltem kiderult, hogy a fordulatszámot nem mutatja. Több mint valószínű azért, mert 2 vezetéknek nincs párja. Nincs rajza valakinek a bekötéshez, véletlen?

 

Előre is köszönöm!üdv Gábor 

SZ.LUI Creative Commons License 2016.03.17 0 0 10425

Szia!

 

Potocsny Sándor

1138 Bp. Toborzó u. 3.

20/9346129

 

Hivatalos keeway partner, alkatrészt is jó áron tud minden keeway mocihoz.

Előzmény: kadam72 (10424)
kadam72 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 10424

Szervusztok!

 

Tudna nekem valaki jó, megbízható Keeway-szerelőt ajánlani Budapesten? Lehetőleg a pesti oldalon.

Keeway Fact Evo 50 2T mocim van, ami már egy ideje játssza azt, hogy ha 1-2 hétig nem használom, akkor kifejezetten nehezen indul. Önindítózásra egyáltalán nem, de sok-sok berúgás után eddig nagy nehezen bepöccent a motor. Utána egy darabig még rettentő gyenge volt, gázt sem szabad neki húzni, mert akkor azonnal leáll. De egy idő múlva (5-10 perc) helyrejött, és utána ment, mint egy Schaffhausen. Innentől ereje, fogyasztása, végsebessége lényegében véve OK volt.

Ősz óta nem használtam, gondoltam, beüzemelem. Feltöltöttem az akksit (ami 12V-ig merült csak le), aztán hajrá. De rugdoshatom napestig, nem hajlandó elindulni. Gyanítom, hogy a karbinál lehet valamilyen eltömődés, elkoszolódás, de nem nagyon van helyem, ahol szétszedjem.

Tudnátok segíteni? Előre is köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.14 0 0 10423

Sziasztok! Bár nem, kifejezetten keeway robogó, hanem kicsit nagyobb kategória...

 

Nem tudtok véletlenül valahol keeway bontót? Keeway speed exceed esetleg superlight kategóriákról kellene pár dolog használtan egyedi építéshez.

 

Köszönök minden tanácsot.

Atapua Creative Commons License 2016.03.14 0 0 10422

Üdv. Eddig egy alap Mátrix-ot használtam, de most kaptam egy Fact Evo-t, kicsit feljavított állapotban. Nagyobb kipufogó, 70-es henger. A karburátorban 75-ös fúvóka, a görgők 7.2g-osak, új hajtószíj. Szinte fél gázzal lazán megy 60-at, de utána nagy nehezen éri el 65-70-et és ott vége. Ellenben emelkedőn sem torpan meg, ahol a Mátrix-al jó 40-el felérek a tetőre, ez alig veszít a sebességéből. Gondoltam rá, ha nagyobb fúvókát teszek bele akkor a végsebesség is nagyobb lesz. De nem lehet, hogy a végáttétel miatt tud csak ennyit? Valamint olvastam olyat, hogy a görgővel és a kontrasztrugóval is lehet variálni. Ez mennyiben változtatna rajta?

tamás_bx Creative Commons License 2016.03.13 0 0 10421

Üdv van egy keeway f-act 50 2t-m és olyan problémám lenne vele hogy hosszabb emelkedőn eléggé erőlködik a motor és 30-35 a vége igaz hogy 90 kiló vagyok de szerintem ez akkor is kevés 13000 van a motorba és szinte teljesen gyári csak azok lettek cserélve amik a kötelező szervizek során kellett plusz egy dugattyú mert a szervízbe nagyon elvették tőle az olajat és besült. Talán még a görgő is a 4000-es szervízbe lett cserélve utoljára.Elég kezdő vagyok robogós témába és olvastam hogy szívócsövet kell megfúrni az azt takarja hogy azt a csövet ahol a légszűrőbe megy be a levegő?

csabka82 Creative Commons License 2016.03.10 0 0 10420

Köszönöm mindenkinek a segítséget, mivel egy hete javítattam, és garit vállaltak rá így ma sikeresen elvittem hozzájuk, a karburátoron kellett állítani, lendületesen indul a végsebessége 60-65, ami szerintem egész jó ehhez képest.Még a fogyasztást tesztelgetem jelenleg...Ettől függetlenül eladó, ha valakit érdekel.

Tauris Samba50 Creative Commons License 2016.03.09 0 1 10419

Hali!

Tipp!

Írtad, hogy variátor szíjat cseréltek, ha szélesebbet raktak fel mint ami rá való attól indulhat Flintstonosan (mert olyan mintha 2-s fokozatban indulna ), és lehet nagyobb a végsebesség mert a variátor tárcsák légszeléig kifut a szíj. A karburátort szed szét, nézd meg mekkora fúvókák vannak benne, hol áll a tolattyúban a tű, zár e a tűszelep, nem e lukas az úszód, jó e a benzinszint, nem e szív falsot. Ha minden stimmel akkor melegítsd be a motort kb: 10 perc motorozással ( alapjáraton járatni nem elég), majd karburátor hangolás.

Előzmény: csabka82 (10418)
csabka82 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 10418

Halihó jófogáson is meg használtautón is fekete Keeway Matrix Budapest.
Várom az ötleteket mi lehet a baj.

Előzmény: egyiptomi22 (10413)
Tauris Samba50 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 10417

Ha nem találsz konkrét adatokat akkor 10327-s hozzászólásban már egyszer leírtam az úszó általános beállítását.

Előzmény: bicelli (10416)
bicelli Creative Commons License 2016.03.07 0 0 10416

A robogó egyébként Peugeot (ami természetesen Kínában gyártott) négyütemeű, az alap 50 ccm-es PD18J karburátorral.  Más adatokat én is megtaláltam. Kimondottan a benzinszínt magasságára, vagy úszó beállítás adataira lenne szükségem.

Tauris Samba50 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 10415

Hali!

Robogó típusát nem írtad, de a karburátor alapján ezt találtam (Magnet-4T -t nézd):http://www.mpservice.hu/fotky3526/fotov/_ps_1696MUSZAKI-ADATLAP-2013-07-18.pdf

Úszó szint mondjuk pont nem szerepel de más karburátor adatok vannak. Remélem segít.

Előzmény: bicelli (10414)
bicelli Creative Commons License 2016.03.07 0 0 10414

Sziasztok !
Kinőtt a nagymotorom, ezért vettem egy robogót, ami 9 éves, de 850 km van benn garantáltan.
A volt tulaja valami bizonytalan eredetű löttyöt tankolhatott bele, mert a PD18J  karburátorba bele volt ragacsos anyaggal itt-ott száradva. Pl az úszó tűszelep teljesen beragadva.

Mindent kitakarítottam, de indulás után hamar leáll. Azt gyanítom, hogy elállították az úszószintet a tűszelepet mozgató fül megtekerésével, mert nagyon magasnak találom benn a benzinszintet. Függőleges helyzetben levéve az úszóház aljat, még afölöttről folyik ki a benzin.
 Tudna valaki beállítási adatot adni az úszó beállítására ?

Előre is köszönöm.

egyiptomi22 Creative Commons License 2016.03.07 0 0 10413

Szia. Hol hirdeted a robogót? Emil címet tudnál küldeni? Volt ilyen problémám. Megoldódott. Ha kell segítek. Szia

Előzmény: csabka82 (10411)
ugyörgy Creative Commons License 2016.03.05 0 0 10412

hali.

én még a főtengely szimeringre gondolnék......

Előzmény: csabka82 (10411)
csabka82 Creative Commons License 2016.03.05 0 0 10411

Nah kérem Update következik:
Elvittem egy szervízbe, hogy nézzék át mert kicsit idegesített, hogy nem találtam a hibát.Cseréltek variátort,szíjat,szívócsonkot,levegőszűrőt,gyertyát.Hazahoztam, de elég vacak lett, igazából semmivel nem lett jobb mert piros lámpánál ha nem adok "kis" gázt (olyan 3-3500 fordulat) lefullad. Ha elindulok akkor akkor mint a Flintstones mesében kb 5-10 méteren keresztül kell szaladni vele mire elkapja a fordulatot, hogy meglóduljon,de akkor viszont 65-70 a vége.Ez az egy pozitívum van az egészbe.Több,mint valószínű túl sok benyát kaphat, mert  hidegen az átlagosnál is jobban füstöl,állandóan erős benzinszag van, valamint a legegyértelműbb utalás, hogy 25 km-en fogyasztott 4 litert ( ha tudom, hogy ennyit eszik inkább veszek egy Zil-t).Ma ismét voltam a szervízbe,kérték, hogy vigyem el ismét,DE hazajöttem és semmi.Beindul pöfög 10 másodpercig majd leáll. Később be sem indul. Kb. 1-1,5 óra állás után újra beröff 10 mp ketyeg majd leáll.Egyéb házi ötlet valakinek,hogy egyáltalán eltudjak indulni a szervízbe???
Köszi előre is.....Egyébként hirdetem is a Robit,ma kaptam rá egy 50 ezres ajánlatot először kinevettem, de mostmár elkezdtem gondolkodni rajta, hogy még az is több,mint amit lassan kaphatok érte... :-(

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!