Csabinak is igaza van, de azt is mondhatjuk, ha valakik megértenek téged, akkor azok itt, ebben a topicban, (és néhány hasonlóban) laknak. Próbálnád ezt elmagyarázni/megértetni mondjuk a Totalbike törzskommentelői zömének/vel...ha ha!
És van ugye a forditottja is, pl MECSI! "Előre nem tervezek...,de már 10 éve épül a gépezet." Ő meg jó pár éve tervez...na ezt se lehetne megértetni a fentiekkel. :-)
Ha egyszer titkos, akkor nem is tudunk róla, igaz? Attól titkos...! :-) :-) :-)...legalább is előre nem tudunk... :-) :-) :-)
Viszont elkövetkezett az a pillanat, most, hogy a vázépítés kezdődik (tehát a műszak után a formát öntjük meg), hogy azt mondhassam az asszonynak egy hétfő délután, gyere csak le kicsikém a műhelybe! Mutatok valamit, amit te is fel fogsz már ismerni. (talán tetszeni is fog...)
Ezt mutaogattam neki (csak úgy pár forma alkotó alkatrész "odabiggyesztésével") :
Engem viszont érdekel, hogy: azt úgy coktuk, hogy..., meg jobb lenne, ha..., stb. El is mondom általában mi lesz belőle, hogy az előbbi egyáltalán elhangozhasson. Viszont valahol a kettőtök közt lehetek (Trike és Joe közt). Mivel nem értek a "szakmához, ám érdekel az, így meghallgatom szívesen cokásokat, viszont a dolgomról a véleményeket felében. Ha dicsérni akarják a tervemet, akkor kétszer mondják el, úgy jobban esik, ha leminősítenék, akkor azt egyszer se. (tegyék a hátam mögött... vagy tarcsák meg) Ilyen vagyok, így működöm, Ily gyarló módon, sajnos.
Viszont érdekes, ezt be is vonzom valahogy. Mert többnyire ez is történik velem, körülöttem.
Két nappal később nálam is megvolt a próbastart :)
Aránylag könnyen indult a motor,nem volt szükség a trükkre sem.Volt alapjárat is.Mivel egy rongy volt a tompító ideiglenesen,így beindulás után a nyomás a rongyot kílőtte,így a szomszédok élvezhették a 2T muzsikát :-D
Persze hogy fizetek érte.Nem sokat,de az nem baj :-)
Szeretem ha segítenek tanácsokkal,de elkeserít amikor azt gondolják/mondják hogy felesleges munka az egész.Nem tehetek róla hogy nekem ez a hobbim.Jobb mintha kocsmáznék,nem? :)
Amúgy hol csinálom meg ugyanezt a műveletet a mai agyon computerizált szarokkal? Két derót a két megszakítóra, trafok közöse pluszra, karbiba benya, önindító nekiérint aksinak, és szól a zene...
Na várjukn csak. Ezek a mesterek fizetősként vállalták a kapott munkát? Vagy ingyen csinálták(ják) neked?
Csak mert ha fizetsz nekik az elvégzett munkáért, akkor nehogy már legyen saját véleményük (jutsz e valamire, és annak van e értelme, meg jobb lesz e bárminél is az...), legfeljebb ha te megmondot mi legyen az a vélemény...
Amikor elkezdtem a projektet,akkor ha kellett akármi esztergálás,elvittem hozzá és másnapra vagy harmadnapra elkészült.Azt mondja hogy nem látja az alagút végét,ezért nem segít.A legutóbbi munkát már máshoz kellett vinni,ez több nap keresgélés és sok telefonálgatásba került.Ilyenkor néha utólag jön rá az ember hogy kell pár tizedet levenni az alkatrészből,és ilyenkor szívás hogy egy apróság miatt kuncsorogni kell.Konkrétan pl egy csapágyházhoz kellett egy vas korong.Ezt más csinálta meg,igaz az is jól.Hegesztéskor elhúzodott a cucc,így le kellene belőle venni pár tizedet.Ezzel meg lehetne újra rohangálni.Ráadásul szinte sehol nem lehet megvárni a munkát,pedig úgy lenne jó ha pl ott megnézhetném hogy jó lett vagy sem.Emiatt már szívtam mert egy kuplungagy és központosítás a távollétemben történt,és hiába adtam rajzot fordítva lett összehegesztve a két darab.Lehetett szétvágni,újra összevarratni.Ilyenkor én vagyok a hibás mert minek variálok a gyári dolgokon amikor a mérnökök már egyszer megcsinálták jól.De én úgy vélem ha senki nem agyalna semmin akkor a világ nem haladna előre.
Ezt fejtsd ki bővebben, kérlek. Nem értem, te vagy lassú, és ezt nem bírta az eszetrgányosod? De ha te vagy lassú, akkor még jobban lassítanod kellett a célvonal előtt? Miért?
De uraim!.... Már így is önértékelési problémáim vannak (túlértékelésiek). Teljesen elrontotok...bár, jól esik. :-) :-) :-)
Csabinak esetére ígértem képet. Ugyanis az van, hogy hátsó tengelynek kinéztünk a szétbontott öreg opel hosszabbik féltengelyét alapanyagként. (van is kép róla 2333 hsz-ban) De az most nála van Érden, s míg visszajön, és nem csinál az esztergályos belőle végterméket, addig kotortam egy ideíglenesnek való lágy szart, ezt itt a képen. (egy kapapács ütésre is elhajlik - de tartani fog a vázépítés alatt.)
És ezzel hivatalosan is megkezdődik a vázépítés! :-)
Nem tudom valahogy nekem nem tetszik ez a motor olyan semmilyen a betmen című filmben volt ehez hasonló az autó ezért szerintem nem is egyedi . Tiéd sokkal jobb lesz és egyedi ílyen senkinek nem lesz.
csináltak egy rakás szart, de jól meg volt fűszerezve :-)
ez olyan mint anno a beksztritbojsz, csak nem énekelnek hanem kisvakondgatyás mormonntól kezdve a latin szépfiúig egy szemvillantás alatt motort épitenek a médiaprodzsekte válogatott legények.
a legjobban az tetszett az egyik ilyen műsorban amikor egy szál ékszijjal akartak meghajtani egy légcsavart, ami meg fáj, hogy Foos tesó adta hozzá a nevét, parasztvakitás a köbön, de ha tehetem megnézem :-) hátha van benne egy két jó ötlet :-)
Posztot például éppen most írok, miközben felnéztem ide. A megjelentetés? Na ja. Ott most a 17. rész jelent meg 6 napja. E hét második felében, hétvégén elengedem a 18. részt. Írni most éppen a 19.-et írom. A hétvégi hátsó kerék gyártásunk kb a 20.-ban lesz benne. Ennyi a lemaradás, ezt tartom is biztonsági időtartaléknak...Illetve ettől tudom áttekinthetőnek megírni. Kell ugyanis egy bizonyos időtávolság a már megtörténtektől, hogy azok súlyát egymáshoz viszonyítva jól tudjam beállítani. Pl ráütök egy kalapáccsal az ujjamra, azt gondolom miatta a hirtelen fájdalom hevében, egy év csúszás lesz a mű elkészültéből. De mit írok majd ha következő héten, ha (ne adj isten) lábamat töröm (megint)? 10 év csúszás lenne arányos. Ezért (sem) igyekszem behozni a lemaradást. Rálátást, áttekintést enged a történésekre.
(gond ott szokott lenni, mikor a képeken (október 9-én) rövidgatyában pózolok. Megjelenik november elején-közepén, mikor a valóságban havazik majd kint :-) )
Új szerelő segédet alkalmaztam. Szóval elhunytt Robi még a nyáron. Helyére jött Alfi. Hamarosan a blogom is ehhez a részhez ér, és észrevettem, a képekről Robi hiányát, illetve a hamarosan következő posztokhoz válogatott képeken kezd feltűnni Alfi. Majd beleírom a következő részekbe ezt is...
Ezt most Alfiért:
Robi rozsdasárga szőrén lehetett látni ha csórikám a rossz hátsó lábai miatt beleborult az olajos alkatrész kupacba. (utolsó évében a vizslabetegség gyötörte, összecsukló hátsó traktus) Ennél az új kutyánál a "fekete ruha" miatt nem fogom látmni másnap, mit alkotott az éjszaka. Pedig amolyan elhordós...egyenlőre a cipőinket visze kert szerete, de előbb utóbb a szerszámaimra is sor kerülhet...
Héééélo, héélo, héélo! Nem vágunk semmit! :-) Értem én hogy valóban lehetett volna szebbre csinálni, de nekem ez is tetszik.
...Sőt... :-)
"Ez még csak az első kerekünk, de ha majd a harmadikat magunknak csináljuk..." :-)
Egyébként ha csak az esztétika lenne a legnagyobb baja?! Sajnos van véresebb pontja. A nagy hegesztések közepedte, csak elhúzott. Pedig MECSI féle szaggatott varrást alkalmaztunk. Aztán lángal sokat húztunk vissza, na de tizedpontosan azért nehéz eltalálni a hőkezelést. Mennyi is maradt benne, Csabi?
Amúgy le volt ez már hegesztve szombaton, csak valahogy elfelejtettem abban a stádiumban is lefényképezni.