Ezen a vonalon sokkal olcsóbban lehet bringát szállítani. Nyeregben ülve, tekerve. Hetente több alkalommal gyakorlom, bevált. Ha kell, kerékpárúton és bringabarát úton is teljesíthető.
Persze, akinek ez nem tetszik, fizesse ki a szállítás díját. Aki nem akar/nem tud otthon kenyeret sütni, az is kifizeti a pék költségeit.
A Continentalnak (is) több olyan modellje van, aminél közepén van a futófelület, a két szélén meg az "evezőlapátok". Ha süppedősebb a talaj, akkor még az is leér, és segíti az előrejutást.
A figura amit beraktál autógumi, aminek van elég szép felfekvő felülete, szélessége és nem billeg jobbra-balra soha. Kerékpárnál ilyen nincs, sőt döntögeted minden kanyarban.
A hülyegyerek dowhillezést most hagyjuk. Aszfaltos, jó minőségű úton történő kerékpározásról van szó.
Itt az a nagy baj, hogy vannak bizonyos emberek, akik a saját verziójuk szerint elő akarnák írni az életet, és amik nem illenek be az ő életükbe, azt leszarják. Ennek tökéletes képviselője vagy.
Előrebocsátom: lámpám van. A bringáim többségében folyamatosan világít. Sisakot gyakorlatilag mindig viselek. A pirosnál megállok.
És nem. Nem értem meg, hogy valaki, holt hülyeként általánosít, és előír. Ez vagy te.
Nem igazán. Aszfalton sokkal kényelmesebb, jobb, gyorsabb, könnyebb alacsony gördülési ellenállás mellett (tisztességesen felfújt gumi) kerékpárral közlekedni.