Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.06 0 0 459

Őket ismeri valaki? http://www.chip-tuner.hu

Köszi

 

Crogab Creative Commons License 2016.05.01 0 1 458

Nézegetem hónapok óta, hogy lehetne érdemes tuningoltatnom. Mindenki más céget ajánl. Aztán rábukkantam az Autokorbel cégre és egyből feltűnt, hogy a legfrissebben facebookon posztolt munkájuk nem a legfényesebb szerintem:

 

1. A 2.0TSI turbós VW Scirocco motornál csak +13%-ot értek el úgy, hogy 3200-nál és 4500-nál is beesésesek vannak a teljesítménygörbén. https://www.facebook.com/Autokorbel.chiptuning/posts/1128948193814602

 

2. BMW F34GT itt is írtam, hogy 2600 és 3600-nál van beesés.
https://www.facebook.com/Autokorbel.chiptuning/posts/1129511080424980

 

Aztán néztem tovább a remek munkákat és mire bukkanok. Egy újabb hullám módosítás.
https://www.facebook.com/Autokorbel.chiptuning/posts/1036683056374450

 

Írtam is hozzá komentárt, hogy azért ezeket még lehetett volna állítgatni és fenn akadt a szemem, hogy

a 2.0TSI Scirocconál 13% az elért növekedés. Minden cég a világon minimum húsz százalékot hoz ki ezekből

a motorokból. De van aki 25-30-at is! http://www.superchips.co.uk/curves/VW%20Scirocco20TFSi.pdf

 

Aztán látom, hogy eltűntek a hozzászólásaim percek alatt. Viszont cserébe rámírt magától chaten Korbeles úr.
http://indafoto.hu/crogab/image/24032872-20ecbf0d/user
"Igen, akkor gyere és mutasd meg, mit tudsz, csinálj ebből az autóból többet! Látom, Neked bazi nagy gyakorlatod van benne! Ha el van kokszolódva a szívósor akkor inkább szétégeted a motort???!!! Te nagyokos!!!"

Válaszoltam is neki:
"

Sajnos miután két posztnál is, egyébként teljesen jogos kritikát mertem gyakorolni korbeles munkákon, perceken belül törölve lett a hozzászólásom, majd kedves korbeles úr magától rámírta alábbi szöveget:
„Igen, akkor gyere és mutasd meg, mit tudsz, csinálj ebből az autóból többet! Látom, Neked bazi nagy gyakorlatod van benne! Ha el van kokszolódva a szívósor akkor inkább szétégeted a motort???!!! Te nagyokos!!!”
Na most, kedves emberek! Ez egyrészt kedves, másrészt miért mennék oda? Én nem vagyok profi tuner, mint korbeles úr azt magáról állítja….
A Scirocco 2.0TSI pont annyit tudott gyári programmal, mint máshol is a kétszáz lovas 2.0TSI-k, konkrétan többet.
Viszont nem +13%-ot hoznak ki belőle, hanem 20-25%-ot. Mert talán nem csak előgyújtást és üzemanyagot állítanak rajta, hanem ismerik a töltőnyomást szabályzó programrészeket is…
Kérdés, ha el volt kokszolódva a szívósor, akkor kedves korbeles tuning úr, ahogy írja a posztban, akkor miért nem szólt az ügyfélnek, hogy ez el van kokszolódva, nem lehet tuningolni. Ha el volt kokszolódva, akkor miért tudott gyárilag is többet, szép görbével. A megoldás, mert természetesen nem volt elkokszolódva, csak mondani kell valamit. Vagy is nem kell, de korbel úr mondott…

Aztán kritikát mertem gyakorolni a BMW F34 GT tuningon is, mivel hullámos a módosított görbe. Ilyet egy magára valamit is adó cég nem, hogy kitesz de…. Ez is el lett tüntetve. Persze gondolom az ügyfelet nem hívta vissza, hogy legalább megpróbálja kijavítani a tuningot…."

Erre Korbel ezt írta:
"Én nem jogos kritikának, hanem egyértelműen lejárató szándékú hozzászólásnak nevezném, amit írt. Azt persze nem idézte, hát akkor én idézem: "Ezen még van mit szépíteni bőven. Gondolom elszegényedik a keverék. Ez így nem lesz túl tartós...." Ezek a hozzászólások nulla műszaki tartalommal alátámasztott sértő bejegyzések a munkánkra! Ilyeneket alapból nem is kívánok kommentálni! De látom, mindent megtesz hogy lejárasson, nagyon kedves, remélem, mindenki számára átlátható. Azt azért hozzáfűzném, hogy mi olyan tuningokat készítünk, amik az adott hardver konfigurációval teljesen egészséges és biztonságos normál használat mellett. Ezekből az autókból ez volt biztonságosan előhozható. Ne állítson olyat, ami nem igaz! Ugyanis az Ügyfelet tájékoztattuk a kokszosodásról és a lehetséges tsiztításáról, amit ha Ő úgy dönt, akkor el fog végeztetni. Az általunk végzett beállítással a motor kifogástalanul működik. A hullámosság mértéke is megegyezik a gyári mértékkel, ha a ugyanannyira van megfékezve a padon, de ezt hiába mondom kedves Gábornak, mert úgy sem érti, és csak kritizálni akar. Ha gondolja, nézze meg a más ilyen 200LE -s tsi motornál, mit értünk el megfelelő hardves átépítéssel és a lerakódott koksz kitakarítása után, 350LE -t! Nem egy autón! Ezzel meg is köszönöm a műszakilag megalapozatlan vádaskodásait!"

Mivel le lettem tiltva a Korbel FB-oldalról ide írom a választ, mivel ez egy népbutítás szerintem és a hozzá nem értés felső foka, amit ír. Egy nagymamának lehet el tudja adni ezt a szövetet, de nekem nem. Nyilván nem volt elkokszolódva a szívósora, mert mitől lenne egy benzines autónál, ami ráadásul újszerű? Ha el lett volna a gyári teljesítmény leadása is rossz lenne. Csak ez eleve nem dízel, itt nem kokszolódik a szívósor. Mondjuk a dízelnél is inkább esetleg a leömlő... Nyilván nem vette le sem a szívósort, de hát valamit mondani kell.

Szóval ennyit a Korbeles tapasztalatomról. Mindenki azt von le ebből, amit szeretne.

 

 

 

 

autochip Creative Commons License 2016.04.22 0 0 457

MMC Autochip since 1998

 

autochip Creative Commons License 2016.04.04 0 0 456

Egy master verziót azért megéri éltre kelteni...

autochip Creative Commons License 2016.04.03 0 0 455

Az a baj a CMD-vel, ha a felhasználó több mint egy éve nem fizette ki az éves frissítési díjat, akkor a CMD (olasz cég) újra a teljes összeget elkéri az eszköz élesítéséért, magyarul ugyanannyiba kerül mintha egy újat vásárolnánk.

 

Ez nem csak szerintem rablás, de ők így csinálják.

 

https://autochip.hu/

maryschka1 Creative Commons License 2016.03.30 0 0 454

Sziasztok!

 

Van egy eladó JOGTISZTA CMD eszköz. Sorozat száma 001235,ez alapján ellenőrízhető. Saját tulajdonom,nem lopott,nem klón! Új ára ha csak az OBD van élesítve rajta 1 év frissítéssel 4100 euro volt,vagy ha OBD és BDM is akkor 5700 volt az új ára.

Jelenleg a frissítés lejárt róla,így 1500 euroért eladó (gyári telepítő lemezzel,ki is próbálható),vagy megfrissítve csak OBD-re 3000.-ért.

 

mail:cmdcmdcmd

 

lacilanya@gmail.com

autochip Creative Commons License 2016.03.22 0 0 453

AMTS 2016 Budapest - Autó, motor és tuningshow 331 fotó itt megtekinthető:

 

AMTS 2016 Galéria

 

 

https://autochip.hu

ecotuning Creative Commons License 2016.03.20 0 0 452

A legtöbb esetben szét kell szedni, de ez a biztonságosabb módja. Úgy is megoldható, hogy nem veszik észre :-)

Elméleti adatok (mivel minden autó más és más a teljesítménymérő padon lemérve) :

http://ecotuning.hu/chiptuning/opel-insignia-2-0-cdti-130le/

 

Egy mérést csatoltam kb ezek az értékek hozhatók +/-

http://ecotuning.hu/

 

Előzmény: RCI-2970N2 (446)
autochip Creative Commons License 2016.03.13 0 0 451

Lehet hogy a BMW- ben még nem volt chiptuning:-)

 

Ezen mindenesetre lehet segíteni.

 

 

Előzmény: Donibcsi (450)
Donibcsi Creative Commons License 2016.03.13 0 0 450

Vicces, hogy a külső sávból "levillogja" a BMW-t :D

Előzmény: autochip (448)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.12 0 0 449

És mi az akció?

Az oldalon nem sok látszik belőle, hacsak nem a visszavonásig tartó.

Van teljesítmény mérés is hozzá? Vagy csak a programozás?

 

Előzmény: autochip (448)
autochip Creative Commons License 2016.03.12 0 0 448

Tavaszi chiptuning akció az MMC Autochip -nél!

1202 Budapest Nagykőrösi út 107

https://autochip.hu/

 

autochip Creative Commons License 2016.01.28 0 0 447

Nem nyírtátok ki a vezérlőt, de az új program feltöltése nem fogja megoldani ezt a problémát.

 

A porlasztócsúcsokat kell újrakódolni.

 

  Tel. 06 70 333 8844

 

Előzmény: Prada 2 (445)
RCI-2970N2 Creative Commons License 2016.01.19 0 0 446

2011-es Opel Insignia Ecoflex(2.0 cdti 130 lóerő) tuningolása megoldható a motorvezérlő megbontása nélkül?

Nem szeretném ha nyoma maradna.

 

Prada 2 Creative Commons License 2016.01.17 0 0 445

Sziasztok!

Adott egy Renault Megane 2 1.9 dCi ami chippelés alatt áll azonban van egy kis gond, az ecu memória letöltése után kigyulladt a service lámpa és 1500-as fordulatnál letilt, nem megy tovább. Még nem készült el az új program, szóval még semmit nem csináltunk csak lementettük az adatokat. Elképzelhető, hogy az új program feltöltése után észhez tér vagy kinyírta valami a vezérlőt? Nem sufni csinálja, sok sok autón túl van már a szaki de azt mondja még ilyennel nem találkozott és Ő is csak vakarózik. Reméljük a feltöltés után megoldódik a dolog de addig is van valakinek ilyen tapasztalata? 

autochip Creative Commons License 2016.01.13 0 0 444

E60 530 xd ugyanezzel a motorral tuning után 270 LE és 601 Nm.

https://autochip.hu/chiptuning-referencia/

Info és időpontegyeztetés:

Tel: 06 70 333 8844

Előzmény: bimmer86 (443)
bimmer86 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 443

Sziasztok!

 

Van egy 2007-es bmw 330d ( 231 le, 500 nm ) manuális váltós, chiptuningolásán gondolkodok.

Milyen értékeket lehetne kihozzni ebből a típusú motorból ( természetesen úgy, hogy ez semminek a rovására nem menne ) ?

Chiptuningnak milyen hátrányai vannak valamint milyen alkatrészek hibásodhatnak meg elöbb, mire kell jobban odafigyelni?

Esetleg van valakinek ezzel a motorral valamilyen tapasztala?

 

Köszönöm!

 

autochip Creative Commons License 2016.01.03 0 0 442

Akik ki is próbálták ezt másképp gondolják :)

Előzmény: béci11. (441)
béci11. Creative Commons License 2015.12.28 0 0 441

Nálam ez akkor is pénzkidobás. 

 

Buék :)

Előzmény: autochip (438)
autochip Creative Commons License 2015.12.22 0 0 440

Chip tuning segítségével a nyomatékhiányon és a gázpedál érzéketlenségén is lehet javítani.

 

https://autochip.hu/chiptuning

 

Előzmény: anodpotlo (439)
anodpotlo Creative Commons License 2015.12.16 0 0 439

Céges legújabb 1,6 Astrák olyan betegek, hogy az hihetetlen. Az Euro6 miatti nyomatékhiányt és gázpedál érzéketlenséget is át lehet programozni? Plusz erő nem is kell, mert magasabb fordulaton valahogy még megy is, de ott, ahol az ember használná, ott nem.

Előzmény: autochip (438)
autochip Creative Commons License 2015.12.16 0 0 438

Lovaskocsi programozásában sajnos nem tudok segíteni :)


Maradjunk inkább a tényeknél:


Kétségtelen hogy egy turbós autó chiptuning nagyobb erőnövekedést eredményez, mint egy szívó benzines chiptuning, de érdemes a számokon túl az arányokat és más különbségeket is figyelembe venni.


Egy szívóbenzines autónak alapból kevesebb a nyomatéka mint egy turbósnak, így ennek megfelelően méretezik a váltó áttételét is az adott autóra.


15 Nm növekedés egy turbósnál valóban kevés lenne, de egy 1.6-os szívóbenzines autónál ez 10%-os növekedést jelent, ami abszolút érezhető változás.

 

Az is fontos szempont, hogy a nagyobb nyomaték már kis fordulatszámon is érezhető lesz.


https://autochip.hu/chiptuning-referencia

Előzmény: béci11. (437)
béci11. Creative Commons License 2015.12.13 0 0 437

Teljesítményben +10 LE, forgatónyomatékban + 15Nm növekedés megoldható.

 

15Nm egy sima benyásnál? Komoly :))

 

Én megértem hogy nem vagy a pénzed ellensége, de kb ez annyit ér mintha egy lónak egy kilóval több szénát adsz mielőtt elhűz a hintót 15km-re. :)

Előzmény: autochip (435)
béci11. Creative Commons License 2015.12.13 0 0 436

Szerintem hagyd ahogy van, inkább ezt a pénzt költsd a családodra. :) Ha nincs turbó akkor kútba pénz a chipp. Semmivel nem lesz jobb mint most. Ebben biztos lehetsz. 

 

 

De ahogy érzed. :)

 

 

Előzmény: talicskas (434)
autochip Creative Commons License 2015.12.11 0 0 435

Szia!

 

Teljesítményben +10 LE, forgatónyomatékban + 15Nm növekedés megoldható.

 

A nagyobb nyomaték már 1500-as fordulatszámtól érezhető lesz, és a motor a gázpedálra is jobban fog reagálni.

 

 A chiptuning, motoroptimalizálás ára erre a típusra 45e.Ft+áfa jelenlegi akciónk alatt 40e.Ft+áfa.

 

További info és időpontegyeztetés:

Tel: 06 70 3338844

 

 https://autochip.hu/kapcsolat

 

Előzmény: talicskas (434)
talicskas Creative Commons License 2015.12.02 0 0 434

Sziasztok!

 

Van egy 2004-es Renault Megane 1,6 16V  (113 LE) gépkocsim. Az a bajom vele, hogy 3000 fordulat alatt elég erőtlen, a gázadásra kicsit késve reagál, kevés a nyomaték. Mennyire lehetne feljavítani és kb. mennyiért?

 

Kösz!

 

KODI Creative Commons License 2015.11.19 0 0 433

Bocsi! Azt nem írtam, hogy benzines!!

 

 

Kodi

Előzmény: autochip (432)
autochip Creative Commons License 2015.11.19 0 0 432

A 2008-as Ford C-max 1.8 Tdci 125 LE tuningolása obd-n keresztül megoldható.


A telesítményen 25 LE, a forgatónyomatékon 60 Nm az ésszerűen elérhető növekedés.


A megadott értékekre garanciát vállalunk.


"Teljesítménymérésre a http://www.dynoproject.hu/ céget ajánlom, ahol 1 tengelyen 1200 LE-ig, összkerekes autóknál 2400LE-ig tudnak pontosan mérni.


Náluk nem 1-2 átlagos ventillátorral hűtik a motort mérés közben, a mérőterem eleve légátáramlásosra lett tervezve, és 1160 légköbméter a terem légcserélése percenként.


Mérés közben a menetszél erősségét számítógéppel vezérelve szimulálják, továbbá személyesen meggyőződtem arról hogy a mérőpadjukat rendszeresen hitelesítik és kalibrálják, ami elengedhetetlen feltétele a pontos mérésnek."

 

Teljesítménynövelés Motoroptimalizálás 

https://autochip.hu

Előzmény: KODI (431)
KODI Creative Commons License 2015.11.05 0 0 431

Üdvözletem! 2008-as, 1800 ccm  Ford C-maxot lehet-e tuninngolni illetve tudnánk-e   teljesítményt mérni?

 

Kodi 

Előzmény: autochip (429)
Robátkó Creative Commons License 2015.11.05 0 0 430

Üdvözletem!

 

Kérdésem a következő lenne: 1.2 Tce 132le, 205Nm motornál lehet-e még a teljesítményt és a nyomatékot ésszerű kereteken belül, károsodást nem okozva növelni? Max 150 le-re és max 250 Nm-re gondoltam.

Előre is köszönöm a válaszokat. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!