Segítsetek nekem, sürgôsen beszélnem kellene az Axával, de a régi telefonszáma úgy tűnik megszünt. A Volvo talira kellene matricákat gyártani, azt mondta, van neki valami kontaktja. Ha találkozik vele valaki, akkor adja már át, hogy hívja fel fargot a 30/396-7337-es számon, plíz...
Ebben elvileg 100 ezer van, de ha tenylegesen 160 vagy 200, akkor tobb szazezer az elteres az arban.
Ezt a kocsit hozzajuk vittek javitani (elso sarvedo csere, a serules miatt gondolom olcson me tudtak venni kulfoldon) es ok is aruljak. Ilyenkor nem adnak pl. 6 honap garanciat? Kulfoldon ez termeszetes, ha szerviztol, kereskedotol veszed.
A kocsim elozo tulaja a Raczekra eskudott. Szerintem se rosszak. A vasarlas elott felhivtam oket is, erdeklodtem a kocsirol, tudtak segiteni, es kesobb az altaluk mondottakat megerositette a MullnerViktor is. Szoval, szerintem bizhatsz bennuk. Egyebkent rendszeresen kijarnak nyugatra kocsikert alkatresznek/eladni. Nem babraljak az orat, egy SAABnal nem is nagyon erdemes. En 242ekm-mel vettem az enyemet, de valszeg meg ugyanennyi benne van.
Ha nagyon akarsz kocsit, szerintem lepj kapcsolatba az erdi SAABmaffiaval (keresztapa>Popovics), ok megrendelesre is hoznak be kocsikat nyugatrol. Kis eloleget adsz, es kulcsrakeszen, atnezve adja at. Biztos lehetsz benne, hogy O sem fog sz.rt kiadni a kezebol...
Lattam, hogy a Racz Mobil (XVII. ker., Tancsics u.) rajta van a Saab-klub honlapjan. Milyen ez a szerviz? Meg lehet bizni abban, ha ok ajanlanak egy autot? Gondolok pl. km-ora allasra. Van valami lathato jele, ha tekergetik a km-orat?
Hobby (én és a sport... brrr... ;) ). Stanard birodalmi visszacsapó íj van, de majd eccer veszek csigás íjat (na az egy durva dolog :) ). Ami 15-én lesz, az semmi terepíjászat, hanem Kassai (khirály egy manus) birtokán lesz egy összeröfi. Lovasíjászat, várbevétel (az összes ember neki esik egy várnak:) ), meg hasonló programok. Eccer a Fikuszban (illetve fókusz) volt róüla egy riport, hogy indiánokat tanított íjászkodni (tud az ember rendesen...).
A Talladega a 900-as utolsó szériája a típusváltás - 93 megjelenése - előtt.
nippon
A Perionnal azért vigyázni kell, nem biztos, hogy kibírja 2-3 évig. (Ezért óvnálak az olcsóbb típusoktól)
A Kipufogó-klinikán nem csak utángyártott kipufogókat szerelnek be, hanem sokszor maguk alakítják át a kipufogórendszert a saját maguk gyártott alkatrészekből (csövek, dobok, íves elemek) Ezek korrekt termékek, de így egyszer és mindenkorra elintézik, hogy csak hozzájuk vidd vissza javításra, mert ezek után semmilyen gyári vagy utángyártott elem nem fog passzolni hozzá. Árulnak utángyártottat is, de ezeket drágábban adják, mint a sajátjukat és mint pl. a Sziki az utángyártottat. Szóval utángyártottat meg tudsz rendelni Saab szervízekben is, és ott bizti nem alakítják át a kipufogórendszert.
A Volvo talin tavaj képviseltettük magunkat olyan 8-10 autóval (képek a klubhonlapon), biztos idén is lesz valami. Magam részéről sajnos most nem tudok elmenni, hacsak a kedvemért át nem teszik vasárnapra:))
Pontosan, annak emlékére, hogy SAABék arattak a Talladega nevű, Maryland állambeli versenypályán... Ez az egyik utolsó kiadás, hozzáértők szerint jó vétel :))
Szerintetek ez megéri az árát?http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=198&DataNr=0&DisplayDetail=22683158&DoSearch=1&FormAircond=o&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDate=0&FormEZ=1997%2d&FormGasoline=o&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=38&FormModel=9%2e3&FormPlace=%2d&FormPower=%2d&FormPrice=%2d&FormSort=0&Page=0&SearchCat=bereich%3dpkw%26titel%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=39&y=15
A volvo taliról már én is érdeklödtem itt, dehát semmi... (komolyan mondom, mintha a NIL-re irányítánám az indexet - majd megnézem ezt a helyes kis ok gombot,milyen kódot írtak rá) Így kénytelen voltam egyéb elfoglaltság után nézni: mégpedig elmegyek Kaposméröre, íjász-rendezvényre. Én ott képviselem a klábbot.
Köszönöm a hozzászólásokat az akkumulátor témához (Lp; Baas)!
Nos számomra az derült ki, az üzenetetekből, hogy 60/62 Ah-ban egyet értetek, de a típusban nem igazán. Amennyiben 2-3évre vásárol az ember akkumulátort úgy valószinűleg az árra kell hajtani?! Viszont abban a perion a legversenyképesebb. Láttam extra indítóáramosokat is a felső középkateóriában?! A vásárlás helyét ill. ha lenne további tippetek még szivessen olvasnám!
Kipufogó! Még régebben a 90' évek közepén nekem a kipufogó klinika nevű hely nagyon bejött (után gyártott) és szemben a többi hellyel Itt akkoriban az volt a szokás, hogy 1,5év garit adtak! A Dob utca - Kertész u. sarka ill. egy utcával lejebb a körút irányában is van egy maszek kipufogó készítő mester (since 1900). Ezenkivül én még utána néznék a Bárdinál, főleg ha van valami kedvezményed (neked vagy ismeretségben)!
A Volvó találkozóhoz mit szóltok! Mi a tradició. Elszoktatok menni, részt szoktatok venni, tervezitek, hogy mi is ott összeruccanunk?
LG
Ez súlyzottan gáz... :((
Mekkérek autentikus hangot, fordítsanak legyenekszívesek...
De télleg, mi lehet ez? Elégedettség, technika, vennemégegyszerilyent, minőségibenyomás, vagy mi?
Egyébként látszik, hogy kama a dolog, nézzétek meg a Toyotát, meg a Volkswagent, ez előbbiről tudjuk, hogy bár semmi életérzés nem szorult bele, minőségileg meg megbízhatóságilag erősen a toppon van. a Fukszra ez így nem igaz.
A táblázatból látszik, hogy az adatok, amik a rubrikákbvan szerepelnek, annál jobbak, minél kisebbek.
Nézzétek meg, hogy azok az adatok, amiben a Toyota sokkal jobb a Fuksznál, az csak 10%-os súlyzó faktort kapott, amiben majdnem egyformák, az 30-at, amiben meg a Fuksz jobb, az huszat...
Öregem, ezektől még a Szonda is tanulhatna :))))
Csak semmi űbermens, a sorrend Merga-Ajudi-Bömös-Porcse-Fuksz- és jöhetnek a nem német autók.....
hello!
Tegnap vezettem az uj 9-5 aero-t. kétszobol elmonva: semmi különbség (a régihez képest) vannak autok amelyekben a 20LE különbség érzödik de ebben az X-tra power nincs jelen (szerintem). kerestem az 1200 pontos változásbol is néhányat de a külsön kivül (lámpa, lökhárito, felnik) nincs semmi különleges változtatás se belül sem az uttartásban... ja egy dolgon alakitottak: az aero most csupaszon is börülésekkel van felszerelve de ezeken az üléseken két "kocka" szövetböl van, az ajtoboritás (belül)szintén ebböl a durva szövetanyagbol készült (eddig plüss volt) ami egy krumpliszsákra emlékeztet csak a szine fekete.... ha valakinek ez véletlenül nem tetszene akkor tud pár ezer SEK-ért tiszta bört rendelni (incl. bör ajtoboritás ment a 9-3 aeroban)
még egy dolog: szerintem az uj felnik nagyon rondák lettek (küllös változat)
Na ennyit a tesztröl... legyetek jok!
Mi ez az ADAC táblázat? Én nem tudok németül, de amelyik rangsorban a Smart, Citroen, Skoda, Opel, Ford, stb... megelőzi a Saabot, az csak valamilyen matchbox eladási sikerlista lehet karácsonyi vásáron!
Én kétszeresen is elégedett vagyok a Nokia gumikkal, 900-on is NRH van:)
Keresek egy 1981-es Saab 900 Turbo-t. A júliusi Autó Expoban jelent meg róla egy hirdetés, de sajnos a megadott telefonszámon nem kapcsolható előfizető. Ha tud róla esetleg valaki, vagy a tulaj személyesen olvassa a fórumot, dobjon már meg egy emillel: hvtm@index.hu (Az adatokban megadott címem már nem működik.)
Nekem semmi negatív tapasztalatom nem volt velük eddig. Szikinek még valami svéd SAAB-szerelő-elismerő-okleveles bigyója is van (ki van téve a falra), meg számítógép kikérdezője is...
Akkutéma:
Baren,( most ilyet vennék ha nem CAT lenne )
CAT ( ilyet úgysem tudsz szerezni :D )
Bosch,Varta az ua.
Az autovillamosságis ismerős nem igazán szereti,mert ezek kb. 2-3 évre vannak kalibrálva esetleg több ,mert nem éri meg a gyárnak örökéletű akkumulátort készíteni.Ez a BOSCH tanfolyamon hangzott el az oktatótól..
A nagyszervizről pedig kérdezd meg a Viktort (CSABA-R KFT.) kluboldal....Ő eléggé otthon van a SAAB javításban,szerelésben.
Nem is olyan vészes a gyári kipufrendszer a madaramhoz. Potom 61.000.-HUF -10% klubkedvezmény.
Most valami szedetvetett noname hátsódob meg lukas középső pfujjj...
vankérdésnincskérdés ???
baas ,aki mostanában elektonyos problémákkal bíbelődik a gépjárművében suxx.
-Copyright by korzo.All rights reserved.-
Tehát 60/62 Ah-s akku kell neked, és fordított polarítású, másnéven bal-pozitívos. Nos ez utóbbi tény meglehetősen beszűkíti a vásárlási lehetőségeket, mert ugyan elméletben mindenféle méretben és minőségben van ilyen, azonban a gyakorlatban meglehetősen szűk a választék.
A Váci úton kifelé, az árpád-hídi felüljáró után közvetlenül baloldalon van a Varta mintabolt, a Szentendrei úton kifelé, a HÉV felüljáró alatt jobbra van egy akkumlátor diszkont, vagy esetleg valamelyik nagy alkatrészáruház - pl. Láng - de itt vigyázni kell, nehogy valami gyenge minőségű típust vegyél.
Kérdezz bátran...
Amerikában ugyanis, legalábbis ennek idejében, nem volt engedlyezett a több lámpából egyesített lámpafelület, magyarán, ez ugyanaz a lámpatest, csak nincs rajta a nagy üveglap, mer' az tilos.
Ez tehát az amerikai kivitel.
Van még kérdés? :))
kaptam a Saabtol egy meghivot a tegnap, hogy ma van az "uj" 9-5 bemutatása. ki fogom probálni az uj aero-t ami most 250LE-s lett 1,5 baros turbonyomással. majd leirom hogy tetszett az 1200 ponton modositott auto... :)
Hát, le lehetne rombolni az index szerverét azzal, ha belinkelnék minden olyan képet, ami nem az én véleményemnek megfelelő perspektívát tár fel a SAABokról *
Hát akkor facelift-es 95 Vector 3.0 TiD rövid teszt:
Először is a facelift élőben. Szerintem jobb lett mint volt. Sehol a képeken érezhető nissanos, passatos mellékíz. Igaz, hogy a Vector változat már azt jelenti, hogy többek között 17-os felni és körben spoiler, de kifejezetten jót tett az autónak a ráncfelvarrás. Kb. ilyen volt a kipróbált modell:
Csak a színe volt világosabb.
Szóval főleg előröl, de még hátulról is komolyabb kinézete lett, nagyobbnak látszik, mint az előző modell, mintha egy fél kategóriával feljebb került volna. Nekem ez határozottan tetszett.
Belülről lényegében maradt minden a régiben, ami nagyon új, az a fényes un. kevlár műszerfal. A sportosabb stílust kedvelőknek tetszeni fog.
A dízel viszont az én benines-turbós-Saabhoz szokott füleimnek nem volt megszokott élmény, de azért csalódást sem okozott. Nincs vele semmi baj, míg az autó megy, de alapjáraton csak dízelhez szokott júzeroknak ajánlott. Viszont a mikor megy, akkor már újra Saab lesz, húz mint a vaddisznó, és olyan szép a hangja, mint valami komoly sportos boxernak. Sportkipufogóra nem lesz szükségJ
Végeredményben azért élvezetem a tesztet, de kényes-kényelmes ízlésemnek ez a dízel még nem olyan, hogy egy benzinest lecseréljek rá. Csak a fogyasztását kellene valahogy az enyémmel felcserélniJ
Olajcsere 10e km-ként. Elsö prolong kezelés beletöltöm az egész cuccot. Következö olajcserénél már csak fél üveg, azután következönél megint csak fél...és így tovább legalább 500.000 km-en keresztül.
Sziasztok
Sajna Popovics nem készült el az autómmal, így nem tudok "Csehbe" menni. Igérete szerint jövő hét elején (hétfőn???!!) meglesz a járgány... Addigis reménykedem.
Csehbe pedig majd legközelebb megyek....
Aki megy, annak jó utat és sok élményt kívánok.
Ahogy mondod. Bleki a kákán is csomót keres. (Megveszi ócsón, 'oszt elaggya sokér' :-) Nem is értem miért nem vett még SAABot?! Lehet titokban egy megán szenik ikszer4gyel vagy egy pikaszóval jár :o))
igen is meg nem is... szoval az auto az enyem lehetett, csak nem en ültem benne hanem a Popovics vitte futomu=vet allittatni. ha osztrak rencamu, koszos szürke SAAB volt az, akkor tehat igen!
Szerintetek ennek a képnek a rajzolójával mit kéne csinálni?
Egy SAAB 900, aminek az indexét betöri vammi muff a kifótójával?
Röhögnöm kell!
(BTW: mit jelent maga a vicc? Aex, mint autentikus hang? :) )
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
vazze... megyek békés nyugodt 120-t belsöbe, eccer csak nézem, mi ez a végbéltükrözés... Hát nem egy 95 jön, mint vadállat? Ciki az, hogy elötte 1 mp-cel néztem a tükörbe, és senki... Mennek ezek, mint a barmok, hülye szábosok... ;)))))))
rendi voltam, takarodtam kifele, mint emésztett nokedli a kacsából.
mára ennyit a semmitmondó, unalmas történetekröl :)
Nagyon erdekes es tanulsagos volt a cikked a mu=szerfal faboritasanak az elkeszitesero=l. De miert elegedtel meg ennyivel?? Vagy nem lattad a full intarzias autot a SAABNET-en? (98 juliusi foto, http://www.saabnet.com/tsn/photo/jul98.html ) :))
A talin lattam masnak az autojaban is hasonlot, szerintem az gyari lehetett (vilagosabb szinu=)
Látom van egy pár új tettestárs! :) Nagyon helyes!
Az elöbb, amikor beírtam a nickemet véletlenül azt írtam, hogy ZölduBORA ( még a Caps Lockot is sikerült mostanáig is tisztázatlan módon bekapcsolnom pont ott, ahol kell) ! A frász kitört, még belegondolni is rossz!
Mivel mostanában egyre érzékenyebben érint egy-egy tankolás elgondolkodtam, hogy talán "elgázosítanám" a drágámat, ha lehet. Szerintetek turbot lehet?
Semmilyen szirszart ne önts az autoba :) A lenyeg az, hogy neked (mint a jobbaknak :) turbo-d van, ami mindenfele adalekok nelkül is porba döngöli az adalekos kartarsok verdait::) Örökke meg ugysem fog tartani, akarhogy vigyaznal ra. C`est la vie!
Yeah, egyebkent kesz lett tegnap este 9-re az auto, ugyhogy ejfelkor mar itt Becsben pakoltuk ki belo=le a cuccokat (költözködünk...) Popovics nelkül persze elkepzelhetetlen egy lejsztung volt, 2 nap alatt pl. vizpumpat es komplett kormanymu=vet cserelt, kuplunghegesztesro=l stb. most ne is beszeljünk. Hogy mindezt mennyiert, azt inkabb nem mondom el, mert aki hülye es nem hozza viszi az autot, az ugyse hiszi el, aki meg okos, az ugyis tudja :) Csak annyit: Most mar tudom, milyen volt a kisautom ujkoraban! Pont ilyen.
Ezeka kukorica táblák valóban gyönyörűek, de ami előtte van ;-) (fúj...)
BGC
Még arra válaszolj kérlek, hogy százezrenként vagy minden egyes olajcsere alkalmával prolongozol, valamint arra, milyen sűrűn cserélsz olajat.
Thom
Kösz a cimet utána keresek
Üdv!
Ha érdekel benneteket, hogy hogyan gyorsul 80-ról 180-ra egy tunningolt 9000 Aero, akkor töltsétek le ezt:80-180 Szerintem elég komoly, főleg ha nem fake...
Szerintem is használhatóbb a full autó. A 10/pénz per éjt én is sokkalom - ezért csodálkoztam a honlapon amikor 1pénzt olvastam szállásra! :-O
Még egyszer köszi a reagálást. Részemről még bizonytalan az egész.
A prolongnak is van kifutása, hogy ismételed, vagy csak a 100e km miatt kell ismételni mert az teljessen természetes, de ha minden olajcsere alkalmával az egy kicsi költséges.
Sziasztok!
én egy elég passzív tag vagyok, de néha feléledek, egy '86-os 9000CC-m van ...
A Cseh találkozóval kapcsolatban en csak a benzin költséget számolgattam az olyan 24,000Ft oda vissza kb, az én kocsimra számolva, de szerintem az átlagos fogyasztású. Én inkább valami campingben alvásra szavaznék a szálloda helyett, mert 10,000Ft/éj nekem kicsit sok volna.
Szerintem az nem volna egy rossz ötlet, hogy 4 ember/ autóval mennénk, akkor olyan 10e Ft körül szerintem ki lehetne jönni mindenestül.