En a meredek szelvedo=re tippelnek. Szoval, nagy a felület, ami szembe feszül a menetszellel. De sok a kamu szöveg a prospikban. A GLs tudtommal 180-ig birja (elvileg 165). Az enyemmel, bevallom, meg a megadott 190-et se mentem soha, lehet hogy azert, mert magam fizetem a benyat :( De majd megkerdezem a Missziszt :)
B. Peter! Tippelhetek?? Ennyi kilometeres SAAB itt, mondjuk, 20 ezer schillingert lenne olcso. 93-as evjaratu meg 70-ert, a ketto= atlaga szor 18 (Ft-arfolyam) per kisujj (amibo=l kiszivom az egeszet ;), legyen mondjuk 800 ezer Ft. De csak, hogy irigykedhessen a Thom ;))
"Ha már a gomboknál tartunk ami meglepetés, hogy nincs olyan amivel a bejövő levegőt elzárom."
Ez gondolom ugyanolyan, mint a 900-ban. Az eloszto (ablakra, fel, le, stb.) gombot kell 0-ra tekerni es akkor elzarja a bejovo levegot. Ugyanezen a gombon van max. ventillator sebesseg is, a ventillatorsebessegallitogombtol fuggetlenul.
A tobbire majd a szagertok.
topik
Bibik: Világít az SRS lámpa /bár nem volt törve az eleje/
Lemerült aksi miatt nem muxik a rádió /nem tudja senki a kódját/ és már le is blokkolta magát /gyári Grundig kis egyszerű, van rajta Saab felirat innen gondolom, hogy gyári/.
Hátulja sérült volt, és elég szarul fényezték le.
Elindulásnál valami koppan /ha finoman indulok akkor nem/, lehet, hogy féltengely, vagy difi, nem tudom.
Hiányoznak diszlécek a lökhárítóról.
VAlamit még kérdeznék, az enyémnek sárga elöl az indexe, láttam olyanokat amelyeknél fehér, ez évjárat vagy motor függő?
Van benne valami kis számítógép ami mutatja mennyit tudok elmenni egy tankkal, stb. Az átlagfogyasztást, hogyan lehet lenullázni? Van egy "R" és egy "INFO" gombom.
Ha már a gomboknál tartunk ami meglepetés, hogy nincs olyan amivel a bejövő levegőt elzárom.
Tenyleg, miert "ennyire" alacsony a 900-asok vegsebessege? Az enyeb 140 LE es 185 km/h csak. Azt nem mondanam, hogy rovidek az attetelek es emiatt. Volt egy 2.0 Alfam, az 5.-ben 120-nal 4000/min fordulatszamon ment. Annak 190 km/h volt a vege, ki lehet szamolni a hozza tartozo fordulatszamot.
Köszi mindent
A gép jó, sötétkék , nem metál, belül pedig semmi extra, tehét nem bőr, 145e van benne, egy barátom autókereskedő, ő közvetített a tulajnál, de azért van egy két bibi vele.De 70%-os áron megérte. Ne kérdezzétek mennyi volt, mert nem mondom meg, csak annyit, hogy szemtelenül olcsó volt, kb 1órát gondolkoztam rajta, de csak a klima miatt, ja és nem is akartam autót venni, most megyek kifizetni a végét.
Javaslat.... Ne vedd ki a kulcsot, ha nincs rükiben :)) Komolyabban: Ha valami baja van, szakerto=höz vidd, mert mashol nem ertenek hozza. Legjobb (szvsz. "the only one") a Popovics, habar nem szivesen csinal 9000-t.
Milyen a gep egyebkent? Szin (kiv/bel), kilometerek szama, felszereltseg, felnik....
Ja, allitolag biztonsagi okokbol, hogy az auto ala csusszon ütközeskor. (korai sandwich-concept a la Merci A-osztaly) Szerintem inkabb azert, hogy legyen min röhögnie az avatatlanoknak. Multkor is egy szerelo= belenezett, oszt azt hitte, eldo=lt a motor :)
A 9000-ben ilyen mar nincs: Abban keresztben van a motor, raadasul egy csomo cuccot a tu=zfal es a blokk köze raktak, energianyelo=nek (asszem a tu=zfal igy duplanak is nevezheto=)
9000, 93-as, alap: Sajna ex-baratno=mnel maradt a könyv, ugyhogy nem pontos, de olyan 13 körül eszik varosban es 11 mp körül nyomul szazra. Amugy meg k***a jo auto, nyugodtan neki lehet kormanyozni egy szembejövo= Kamaznak, ha egy kis izgalomra vagysz a Fokusz elo=tt. Vegsebesseg teren meg biztos lenyomja az összes 900-ast, sajna, meg a turbosokat is. DE: Ha valami baja van, ne negyjegyu= szamokban gondolkodjal. Es klima nelkül eleg nehez lesz eladni.
Pro:
Ha gyujtáskulcsot érted,akkor figyi:
A 900-asban a motor hosszában van és el van döntve egy pár fokkal, és a váltó, a motor mögött van. 9000-esben keresztbe van minden. Csak ennyi és semmi Trabi :)
nem ertem sajnos, egy 9000-es tol beszelsz nem es nem egy farmotoros trabantrol? na annal minden rossz helyen van :)
pro
ui: a gyujtaskulcsot elismerem, de a tobbit sajnos nem ertem.. :(
"(és bocsánat a tegeződésért, ha nem illendő Önnel szemben)"
Ahogy látom itt mindenki magázódik :)
Meg ami rossz helyen van a 9000-nél az a motor meg a váltó ?
Az öcsémnek volt egy 900i 94-ben akkor volt 10éves a járgány,annál jó helyen volt a gyujtáskapcsoló ....
Üdv a klubban, természetesen minden SAABost szívesen látunk.
Tapasztalat, hogy a frissített 9000es (a lapos orrú, valószínűleg a Tied is ilyen) roppant kiforrott, tulajdonképpen hibátlan szerkezet, de majd a 9000 tulajok bővebben. Egyetlen hibája, hogy rossz helyen van benne a gyújtáskapcsoló :-)) (és kevésbé stílusos mint a classic 900, de annak jóval kisebb a belseje)
u.i. a klubbtagságot tényleg gondold meg, nagyon jó kis csapat gyült össze: www.saab900.hu
(és bocsánat a tegeződésért, ha nem illendő Önnel szemben)
Üdv mindenkinek
Ebben a pillanatban vettem egy 9000 cs Saab-ot.
Tudom ez 900-as topic, de azt hiszem beleférek.
2000 16v-s motorja van 93-as. Van-e valakinek ilyen tapasztalata, mire számíthatok, megbizhatóság, biztonság, meneteljesítmény, fogyasztás tekintetében. Ha van valami javaslatotok akkor azt is szivesen fogadom.
Balogh Péter
Apuka nekem is azt mondja, ellenben látom rajta, hogy valójában izgatja a dolog:) Vazz
CSeréljünk! :)))
(Apuka mostmár kifejezetten ideges, ha azt mondom 'SAAB'... Lehet, hogy Eszklásszezekszunderttel kellett volna terrorizálni, és akkor most símán venne egy 900-ast... :)) )
OK! Felajánlom a zöldet bemutatásra, ha valaki garantálja, hogy nem fog eltűnni róla ez-az. Nem baj, hogy valami barom rendesen megkarcolgatta? Kicsit így nem olyan szép:(
(Azóta remélem már köröm nőtt a ....ára. Mert ezt kívántam neki)
És nyitva kell bemutatni, vagy zárt ajtókkal. Előbbi esetben visszavonom a felajánlást:(
JA! És a klub társadalmi munkában kitakarítja:)))
Miben kéne segíteni? Időm szinte semmi, de azért stréber módon megkérdezem:)))
Ha nem vágysz eredeti Saab dísztárcsára, akkor III. ker. Kenyeres u. 11. Nagy választék van nagyobb méretű dísztárcskból is (pl. 15"), nem drága és vannak közte normálisak is.